Iac Napisano 22 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Większość z nas zgodzi się, że niszczenie planet graczy aktywnych mija się z celem. Zupełnie innego tonu nabierze dyskusja dotycząca niszczenia planet nieaktywnych. Moja propozycja: 1. Można niszczyć tylko planety graczy nieaktywnych ponad 30 dni 2. Na planecie nie może być obrony, albo obrony jest tylko po 1 sztuce każdego rodzaju (nie licząc rakiet) - jeżeli na planecie jest bunkier, to musimy go wcześniej zniszczyć 3. Do niszczenia nie jest wymagany GS, wystarczy dowolna flota 4. Walka ma tylko jedną rundę - po to, żeby budować większe floty 5. Aby zniszczyć planetę należy uderzyć z całkowitą mocą 10 mld na każde pole planety, tak więc dla planety 500 pół będzie to 5 bln mocy 6. Szansa zniszczenia planety wynosi 30% - ilość prób nie jest ograniczona 7. Po zniszczeniu planety powstaje pole zniszczeń o wartości 1% całkowitej sumy metalu i kryształu użytego do budowy budynków. --------- Ad. 5. dla planety 500 pól należy więc mieć ok. 1,25 mld OW - przy tech, boj. 30 - ani mało ani dużo, a spowoduje rozwój flot Ad. 7. ilość % można ustalić, nie posiadam kalkulatorów, które by obliczyły "wartość" planety. Ale tylko dla przykładu podam typową farmę w mojej galaktyce: Kopalnia metalu 64 Kopalnia kryształu 53Ekstraktor deuteru 59 Elektrownia słoneczna 4Fabryka robotów 23 Fabryka nanitów 17Stocznia 12 Magazyn metalu 28Magazyn kryształu 26 Zbiornik deuteru 26Laboratorium badawcze 30 Terraformer 13Silos rakietowy 4 spieriz, WomBat i DarkPassenger dodali reakcje 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 22 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 pomysł mi sie bardzo podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salwator Napisano 22 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Na pierwszy rzut oka pomysł fajny tylko:-po miesiącu nie bedzie nigdzie ani jednej farmy do latania-brak jakichkolwiek kont w zakładce " przejmij nieakytwne konto" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iac Napisano 22 Lipca 2014 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 No to należałoby zwiększyć trzykrotnie wymaganą moc i zmniejszyć pole zniszczeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BeRnI Napisano 22 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Pomysł fajny ale: 5. Aby zniszczyć planetę należy uderzyć z całkowitą mocą 10 mld na każde pole planety, tak więc dla planety 500 pół będzie to 5 bln mocy Zbyt łatwo będzie mozna zniszczyć planetę. Proponował bym do 10mld na każde pole dodac jakiś % z wartości planety. Na pierwszy rzut oka pomysł fajny tylko:-po miesiącu nie bedzie nigdzie ani jednej farmy do latania-brak jakichkolwiek kont w zakładce " przejmij nieakytwne konto" Kolega ma rację. Jesli jest dobra farma to bardziej opłaca się farmiń 2-3 razy w tygodniu niz ją znizczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 22 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 można by zrobić, że niszczenie to jest możliwe tylko przy graczach (i I) którzy w rankingu są poniżej X pozycji wtedy farmy się nie traci Iac dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iac Napisano 22 Lipca 2014 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Pomysł wyżej jest doskonały. Wtedy nie będziemy tracić dobrych farm, a będzie można uwolnić trochę pól w galaktyce. Moim zdaniem takie rozwiązanie pobudzi rozwój flot. Proszę administrację o ustosunkowanie się do pomysłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrWhite Napisano 22 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 moze zroby tak ze po ewentualnym niszczeniu niemozliwe staje sie jej atakowanie przez 2 tygodnie. Planeta nie ulega całkowitemu rozpadowi a potrzebuje jedynie czasu na regeneracje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iac Napisano 22 Lipca 2014 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Jaki to miałoby sens w stosunku do graczy nieaktywnych i zwalnianiu pozycji?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miazdzka Napisano 22 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 (edytowane) W tym pomyśle chodzi aby pozbyć się niepotrzebnych planet które zajmują miejsce więc muszą ulegać zniszczeniu bo inaczej co nam z tego że nie będzie można ich atakować jak i tak nikt ich nie atakuje. można by zrobić, że niszczenie to jest możliwe tylko przy graczach (i I) którzy w rankingu są poniżej X pozycji wtedy farmy się nie traci Edit:Zresztą pomysł może fajny ale i tak nie zostanie wcielony w życie a czemu to każdy wie Edytowane 22 Lipca 2014 przez miazdzka MOCZAR dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prześladowca Napisano 22 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Ja bym dorzucił jeszcze jakieś Zadania do tego są zadania za zniszczenie moona to czemu nie za planety jakby to weszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TouseN Napisano 22 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Jestem za Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
destiny Napisano 22 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Wy tu gadu gadu a Admini i tak maja kompletnie gdzieś to o czym rozmawiamy, o naszych pomysłach i propozycjach, wydaje mi sie ze o grze też już kompletnie zapomnieli //warn za spam//deusx MOCZAR dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 22 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Moje propozycje z konkretnymi wartościami: Niszczenie planet (poza matką) graczy nieaktywnych, poniżej 500 miejsca w rankinguDo zniszczenia planety konieczne będzie min 1 mld OW (około 20%) do 2 mld ow - maksymalne 30% szans na zniszczenie. Zabudowa będzie miała małe znaczenie przy niszczeniu, jednak będzie uwzględniona.Możemy niszczyć dowolną flotą, pozostałe jednostki będą przeliczane na siłę ataku (uzbrojenie)Gracz nieaktywny będzie kwalifikowany dopiero po 50 dniach nieaktywności.Ze zniszczonej planety powstanie debris, który będzie stanowił około 1% wartości budynków planety.Dodatkowo proponuję nowe badanie, które pozwoli na specjalną siłową technikę ataku planety Skrypt prosty, logiczny, myślę, że 3,4 godzinki wraz z testami spokojnie wystarczą na jego napisanie. Mogę to zrobić nawet jutro, jeżeli będziecie mieli taką wolę. Iac dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iac Napisano 22 Lipca 2014 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 (edytowane) Tak, tak! Dokładnie tak jak napisałeś Deus! Bez kombinowania, bez negocjowania. Po prostu niech ta opcja wejdzie i od razu stawiam 2 mld OW! Sądzę, że większość graczy się ze mną zgodzi. I tutaj apel do pozostałych graczy: skoro mamy możliwość zmian w grze to nie kombinujmy. Taka opcja bardzo urozmaici grę! Edytowane 22 Lipca 2014 przez Jacme Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alwego Napisano 23 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 Też bym zaczał latać. Jedna uwaga tylko - kopalnie 61/51/58 są warte ok 6,5 bln deuteru. 1% stanowi 65 mld deuteru. To mniej niż dobowe wydobycie z tej planety (ok, idlerzy mają tylko 50% wydobycia). Mniej więcej takie eko mam na uni7 i jestem w trzeciej setce. Gracze z poza top500 będą mieli planety warte połowę tego, jak nie mniej, przy 1% można się zastanawiać czy koszta lotu się zwrócą Dlatego nalegałbym na przynajmniej 10%, lub podniesienie poprzeczki na top400. No chyba, że od razu uznajemy, że nie o zysk (nawet minimalny) tutaj chodzi. Reszta propozycji jak dla mnie bomba =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PomocnikGT Napisano 23 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 Też jestem za ale zeby nie dostac bana za atakowanie goscia ktory jest aktywny mniej niz 50 dni musisz dodac jakies nowe oznaczenie ktore bedzie nam mowic o tym ze jest on nieaktywny taki okres czas . Pomysl rewelacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 23 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 tak deusx, mamy taką wolę Jedna uwaga tylko - kopalnie 61/51/58 są warte ok 6,5 bln deuteru. 1% stanowi 65 mld deuteru.no to faktycznie przydało by się te 10% wartości żeby to w ogóle opłacalne było. Z dodatkową ikonką w galaktyce również się zgadzam Tylko pytanko jeszcze, jak odróżnić atak jako farmienie od ataku jako niszczenie, dodasz misję "niszcz" przy ataku na taką planetę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PontonL0rd Napisano 23 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 Misja "plądruj" bardziej pasuje do tego pomysłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BeRnI Napisano 23 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 (edytowane) Misja "plądruj" bardziej pasuje do tego pomysłu No na prawdę nazwa misji w tym pomysle ma największe znaczenie. Jeśli chodzi o zyski 1% jest to śmieszna suma. Dla gracza top 501 na uni 7 wartość planety wynosi dopowiednio:Metal: 705 422 349 374Kryształ: 259 637 750 668Deuter: 10 826 871 300 Więc jak byłby z tego debris? Starczy na lot? Jeśli dobrze liczę będzie 7 054 223 494 metalu i 2 596 377 507 kryształu . Interes życia. Nic tylko stawiac flotę i latać niszczyc planety.... # Edit 1Kolejne pytanie. Co z księżycem i obroną na planecie? Z nich też będzie liczony debris? Jak by nie było obrona, flota, budynki, wszystko to zaliczna sie do wartości planety. Edytowane 23 Lipca 2014 przez BeRnI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 23 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 @upniszczenie jest możliwe tylko wtedy, gdy na planecie nie ma obrony, lub jest na poziomie 1.z takiego księżyca również można by było jakiś derbis wymyślić.i wyglada na to ze ten 1% to naprawde śmieszna wartość przydałoby sie chociaż 10%. Dodatkowo technologie jakaś dodać, która będzie to zwiększać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salwator Napisano 23 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 Tak luknąlem w staty i na u3 gracz z miejsca 501 ma 35 mld punktów , więc należy zapomnieć o koloniach rozbudowanych do poziomu gwarantującego jakikolwiek zysk , moim skromnym zdaniem nie należy traktować możliwości niszczenia planet jako dodatkowego źródła dochodu , a tylko posprzątania układów z zalegającego śmiecia , więc proponował bym w maksymalnym stopniu uprościć procedurę niszczenia takich planet , tak żeby nowy gracz który założył nowe konto był w stanie posprzątać sobie interesujące go miejsca , bo raczej ciężko po założenui konta bedzie wystukać 1-2 mld owiec tylko po to żeby zrobić kolonie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 23 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 no to zamiast 10% można dać 50% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BeRnI Napisano 23 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 (edytowane) Dodatkowo technologie jakaś dodać, która będzie to zwiększać. Dobry pomysł. Proponuję takie badanie: Technologia niszczenia ( Poziom 1 ) Technologia niszczenia z każdym poziomem podnosi wartość pola zniszczeń o 2% względem wartości punktowej planety.Wymagane surowce: Metal: 100.000 Kryształ: 100.000 Deuter: 100.000 Czas budowy: 20m 00s Poziom | Wartość PZ z planety w %1 | 22 | 43 | 64 | 85 | 106 | 127 | 148 | 169 | 1810 | 2011 | 2212 | 2413 | 2614 | 2815 | 3016 | 3217 | 3418 | 3619 | 3820 | 4021 | 4222 | 4423 | 4624 | 4825 | 50 Na 25 poziomie wydaje sie trochę duży zysk ale trzeba wziąść pod uwagę, że aby osiągnąć 25 poziom potrzebujemy prawie 2 lat. Edytowane 23 Lipca 2014 przez BeRnI Iac dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iac Napisano 23 Lipca 2014 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 Pomysł z badaniem będzie bardzo dobry! Słaby gracz posprząta sobie planety a dobry będzie miał jakieś zyski. Ponieważ badanie będzie nowe wszyscy będziemy mięli równe szanse Co Ty na to Deus? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi