pydys Napisano 28 Grudnia 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 no to ja jestem chyba takim pechowcem bo kilka razy tak miałem że akurat w ostatniej chwili jak od kompa odchodziłem taki atak na mnie ktoś wysyłał , czy to niszczyć moona , czy flotę zezłomować bo akurat stała na farmieniu i ciężko jest się dla mnie np obronić przed atakiem 7kk czy nawet 10 kkGS lecących zniszczyć mi moona po prostu nie mam na to środków ani postawić odpowiedniej liczby OW do obrony a tym bardziej żeby jeszcze zebrać złom , niestety , gra pozwala na atakowanie gracza 20 x słabszego , który w takich przypadkach jedyne co może zrobić to dać sygnał do atakującego z nadzieją że się wycofapoza tym jak bym nawet się obronił , może nawet zebrał trochę złomu co by mi pokrylo straty w LM i OW to i tak flota którą postawiłem był by widoczna od razu w statystykach i stała by się obiektem zainteresowania nie dość atakującego to jeszcze innych graczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 28 Grudnia 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 tak ostatnio zauważyłem, nie wiem czy mi się wydaje czy też nie, ale im więcej reform które teoretycznie mają działać na korzyść potencjalnego gracza/flociarza, powodują że jest ich coraz mniej.na u5 było wszystko dobrze przecież. później na u6 też, nawet był chyba wtedy rekord 320 graczy, a później na u7 szybki spadek.może należy wrócić do starych zasad, takich jak były na u5, i zamiast zajmować się rzeczami które teoretycznie mają ułatwić flociarzom życie, a w rzeczywistości wychodzi to trochę inaczej, to może należy się zająć czymś zupełnie nowym aby zaciekawić ludzi? Jakaś nowość, projekt zrealizowany zupełnie od zera, zamiast cały czas w kółko zmieniać i poprawiać stare.a odnośnie tematu zapłaty za dostęp do uni, to takie coś faktycznie nie jest zachęcające, trzeba to zrobić innym sposobem. może dodać nowych oficerów zamiast surowców?i ktoś gadał o 5zł x 80 osób i kosztach serwera. Nie wierzę, że utrzymanie serwera kosztuje aż tak dużo, żeby nie wystarczyło chociażby te kilkaset złotych miesięcznie z jednego uni, szczególnie że są też inne uniwersa. moje propozycje:- wrócić do starych zasad np. z u5- wyrzucić surkę za astaty, a zastąpić ją np. nowymi oficerami- dodac do gry coś zupełnie nowego, aby zaciekawić graczy.- przestać wałkować w kółko te same tematy, bo będziecie to robić jeszcze następne 3 lata i nigdy się nie dogadacie, i nawet nie zauważycie że w całej grze jest aktywnych tylko 10 osób, a tymi 10 osobami będziecie wy sami, w kółko gadający o tym samym. aż bym to porównał do systemów politycznych.na u5 był kapitalizm, jak se odebrałeś fs to se odebrałeś, jak nie to masz pecha, jak se dbosz to mosz.a teraz to socjalizm, jakieś różne ochrony się robi i inne zbędne rzeczy, utrudnia się ludziom życie, zamiast po prostu zostawić im wolną rękę i dać im coś nowego, coś co spowoduje że będą ciekawi następnego dnia gry, następnej walki, coś, co zmieni sporo rzeczy, jakieś czynniki losowe czy cokolwiek czego jeszcze nie było w grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alwego Napisano 28 Grudnia 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 A może by po prostu zlikwidować budowanie całej floty w sekunde? Zastanawiam się ile flot więcej by latało, gdyby ludzie nie bali się, że postawią flotę, polecą na jakieś ochłapy, a ktoś w tym czasie 100 bld WRek dostawi i będzie po zabawie. Co by były gdyby czas budowy nie był zaokrąglany w dół do 0,0 s, a w górę do 1 ms? Oczywiście spowolniło by to budowę floty dość znacznie (jakieś 1,3 mld statków dziennie), ale wtedy produkcje można by przenieść na moony, aby zwiększyć te wartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 28 Grudnia 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 a ktoś w tym czasie 100 bld WRek dostawi i będzie po zabawie to wtedy zas wszyscy beda plakac ze nie maja jak sie bronic. i powiedz mi ile osób w taki sposób traci flotę? bardzo mało. większość to nieodebrane fs. więc znowu w złym miejscu szukacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pupilek Napisano 28 Grudnia 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 Dopóki będziecie kupować te śmieszne astaty czy co tam jest to będą was mieć w poważaniu. Bo kasa jest to po co, cokolwiek zmieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sarius Napisano 28 Grudnia 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 Lekko poza tematem:Ostatnio trafiłem na strone z listą klonów Ogame. I tam był nasz serwer. Był on bardzo wysoko oceniany, ale miał jedną wadę o której wszyscy tam wspominali. A mianowicie surowce za astaty. Nikomu sie to nie podobało, robi sie takie typowe Pay2Win. Może administracja zauważy to że przez astaty traci wielu potencjalnych graczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pupilek Napisano 28 Grudnia 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 a ma ktoś jakieś fajne inne ugamele bez tych smiesznych astatow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiosna Napisano 29 Grudnia 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 G a ma ktoś jakieś fajne inne ugamele bez tych smiesznych astatow? Nie polecam zmiany no ale jak kto woli to google.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pydys Napisano 29 Grudnia 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 fakt że surowce , czy statki i obrona za astaty to sposób na opłatę serwera Tak jak pisali poprzednicy pewnie zlikwidowanie tego przyciągnęło by więcej graczy , ale zamiast surowców dać np możliwość kupienia za astaty "lepszych" oficerów ( np wprowadzić oficerów o 2 razy lepszym działaniu , za obecną cene) Budowa ogromnych flot w sekundę nie narzekam że to złe , ale jednak gdyby minimalny czas budowy jednego okrętu czy jednego obiektu obrony trwał 0,0001 zamiast 0 (1 ms = 0.001 s proponuję wartość troszeczkę mniejszą )... hmm wtedy w sekundę moglibyśmy wybudować maksymalnie 10 000 jednostek => w minutę 600 000 => w godzinę 36 000 000 jednostek=> dziennie 864 000 000 jednostekskończyły by się floty wyrastające jak "grzyby po deszczu" i może to jest faktycznie sposób na większą ilość flot , bo ludzie którzy poświęcą więcej czasu na budowę floty będą o nią bardziej dbali ( albo w ogóle nie będą jej budować ;/ ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrWhite Napisano 29 Grudnia 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 Zainteresowany listą sprawdziłem kilka serwerów tzn. tylko ich ustawienia i w 90% wszystko się cofa. Nowe uni nie mają banków, mniejsze prędkości gry itd. liczba osób również nie powala na kolana, chyba dla tego deus odpuścił sobie wprowadzanie wszelkich poprawek, a jego słynne będzie wprowadzone na dniach przeciąga się już do kilku miesięcy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kOtello Napisano 29 Grudnia 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 A czego wy się spodziewacie? Wodotrysków i perpetuum mobile? Powielacie w postach tylko to o czym się na tym forum dyskutuje od 2 lat. Przeszukajcie stare wątki a znajdziecie wszystko, z tym że ten to świeżonka a wszystkie inne poumierały śmiercią głodową niekarmione przez nikogo.Co do zaangażowania Deusxa to się nie wypowiadam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 29 Grudnia 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 są dwie opcje jak się zakończy ta historia. 1. nic się z tym dalej nie będzie robić i gra po prostu umrze za rok czy dwa2. trzeba gruntownie wszystko przebudować, jakąś świeżość dać, coś nowego, aby ludzi przyciągnąć, i przede wszystkim wyrzucić surowce za astaty. to jest podstawa. i otworzyć nowe uni na starych zasadach i bez surowców za astaty, wrzucić tam parę nowych pomysłów i wtedy jest jakaś szansa że pociągnie gra przez najbliższe dwa lub trzy lata. a później się znowu coś nowego wymyśli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oremi Napisano 29 Grudnia 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 mnie to zasadniczo denerwuje pilnowanie fsachodzenie na kibel i robienie fsa to jakieś dziwne nie porozumienie które wynika chyba z braku ogólnego pomysłu na grę i ogólnego pytania ooo... a na co wam lotki?nie podoba się budowanie flot i obron w sekunde? - nie porozumienie jakieśogólnie kulki zbyt szybko spadają i tylea tak poza tym to odgrzewacie już te tematy - co zmienić - już e-nty raz, i wyniki zerowe co do deuxsa trzepie póki co kasę i ma gdzieś te wasze jęki : ide spać, a gra... znudziła mi się, bo jest nudna i przewidywalna - si ja spieriz dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi