Skocz do zawartości

Speed Ogam


paciorkowiec

Rekomendowane odpowiedzi

To ma być jedna wielka akcja , badania bedą na ustalonym poziomie np wszystkie bojowe na 30

Kolonizujesz się , i falanga poziom 18 i telepek max w 30 minut ..a budynki w expresie tylko po to by zrobic obrone

.

o to chodzi, infrastruktura i badania powinny być zrobione na jednej planecie - matce,

skrócone czasy budowy wszystkiego o 1000% aby nie tracić czasu na zbędne rozwijanie konta

 

speed ogam(jak w temacie) ma na celu (moim zdaniem) propagowanie idei gry flotą, rozwijania umiejętności i budowy więzi między ludźmi a nie klepanie badań i eko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wypowiem się na temat samego pomysłu, ale weźmy pod uwagę konsekwencję pomysły - w założeniu autora ma być lepiej.

 

Po pierwsze, nie można przyspieszyć gry o 1000%, bo co powiesz ludziom jako administrator, którzy czekali na wszystko nawet i latami ?

Po drugie, są (były) serwery, gdzie prędkość jest x99999999999 i jakoś nie widzę na nich ruchu, więc pomysł super szybkości już wiele razy nie wypalił.

Po trzecie, skąd wniosek, że przyspieszenie wszystkiego o 1000% spowoduje tworzenie flot?

 

Pomysł jedynie opiera się na domysłach autora, jak na tak poważną zmianę, sam domysł to za mało, potrzeba dowodów, logicznych ruchów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty to chyba deu pogubiłeś się w temacie patrze, skoro to mają być eventy to po co mam czekać z budową budynków? po co mam badać? po co mam czekać na na budowę floty..?

 

tych ludzi co będą budować coś lata... nie długo nie będzie... bo po co?

napewno ja tą osobą nie będę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to powinno miec prędkosc połowe mniejszą niz teraz wszystko i byc na zasadzie "SZYBKICH" w [ciach] , zakładając:

 

mamy predkosc o polowe mniejsza np 2 dniowy ewent ,

predkosc taka sama kilku godzinny , 

 

Np galaktyk mniej np 3-4 , układów o połowe mniej .

 

Surowców w banku na start , i małą flote 

 

Polegało by to na zniszczeniu jak najwiekszej ilosci jednostek , 

 

Ja to widze tak :)

 

 

MiG

Proszę nie reklamować innych serwisów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deusx idzie po bandzie :) "chłopok" jest już tak zapracowany że nie ma czasu taczki załadować i nawet nie czyta postów.

 

Deusx !!! TU NIE CHODZI O ZMIANĘ SZYBKOŚCI W GRZE NA STARYCH UNI CZY USTAWIENIE NA NOWYM. HALLO POBUDKA. :)

 

Z całą sympatią. :)

Edytowane przez kOtello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, czytałem kilka tematów na raz i faktycznie coś pomyliłem, zdarza się ;)

 

W takim wypadku moim zdaniem sama szybkość nie ma tutaj tak wielkiego znaczenia, bo co za różnica czy mamy kopalnie czy nie przez kilka lub kilkanaście dni. Prędkość flot jest wystarczająca do szybkiej gry, jeżeli dodatkowo dostaniemy flotę i surowce to zabawa gwarantowana. Jak ktoś naszą flotę zniszczy to automatycznie odpadamy, bo możliwość odbudowania się w kilka minut moim zdaniem traci sens takiego serwera - odpadłem trudno, w następnej edycji może wygram.

Dodać ew. możliwość zrestartowania konta od "zera".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja pomyślał bym jeszcze nad wpisaniem w życie tutaj zabawy w złomowanie też w formie odpadania :) Tylko Ci którzy np sie wyeliminują odpadają , Ci którzy przetrwają byli by losowani tak jak dotychczas w zabawie w złomowanie . 

 

 

Oczywiscie miało by to takie same zasady surowcowe itd; ) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

odgrzeje temat ( proszę nie obraźcie się ) ponieważ mam pomysł od Siebie. Rozgrywke widziałbym w następujacy sposób:

1. każdy dostaje okreslona liczbe surki na start ( w banku jeśli to możliwe )

2. każdy otrzymuje planetę matkę na której jest juz rozbudowane:

- kopalnia metalu , kryształu i deuter ( np ,a 40 poziom)

-do kopalni odpowiednio magazyny na 1 dniowe wydobycie ( albo wogóle bez kopalni i magazynów , ale coś jednak wg mnie paliwko powinno produkowac albo zlikwidowac zużycie paliwa w czasie lotu)

-fabryka robotów 10

-nanity 10

-stoczna 12

-laboratorium 12

3.badania na start dla kazdego na ustalonym poziomie 

4.każdy dostaje moona z falangą

5.Wyłączona zostaje możliwosc rozbudowywania koloni i moona , a także badan , można budowac tylko flotę,

- nie mozna kolonizować nowych planet ( brak kolonizatorów)

6. gra toczy sie tylko w jednej galaktyce

7 minimalny czas lotu wg mnie powinien wyniesic nie mniej niż 2 min

 

takie moje przemyślenia ;)

 

edit: odnośnie falangi to chcialem zaproponować jej poziom dość wysoki aby z początku galaktymi można bylo przeskanować jej ostatni system co by każdy miał takie same szanse

 

edit2: Ad.5. no i jeszce obronę można by właczyć do budowy jeśli ktoś chciałby się w bunkry bawić 

Edytowane przez pydys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm bo na pewno w przeciągu tych 24 godzin zdążysz ponownie postawić moona i falangę(rozbudować na odpowiedni poziom żeby widzieć duuuzo systemów) pomijając fakt że jak ci zdejmą moona to i tak pewnie razem z nim tracisz flote czyli gra się kończy i tak

Te speedOgam to powinien być szybki deathmatch 

 

Edit: aha i jeszcze jedno , zgodnie z tym co napisałem nie ma kolonizowania nowych planet , wiec sobie nawet moona sam nie postawisz

Edytowane przez pydys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież on napisał, że walka toczy się w jednej galaktyce. Jeśli nie można rozbudowywać moonów, to tak czy siak, kto pierwszy straci moona jest na straconej pozycji, chyba że będzie to zabronione, ale to raczej mija się z celem.

 

Zawsze można to trochę przerobić, np. robimy Speed Serwer na miesiąc, przez tydzień są wyłączone ataki na aktywnych graczy (są ustawieni idlerzy aby było co farmić). Czyli najpierw rozwój.

Potem można określić kto jak się rozbudował i na podstawie najlepiej rozwiniętych graczy można spróbować przekopiować ich ilość planet i inny dane na podstawowe konto, które miałoby zostać tworzone dla serwera 24-godzinnego. Wtedy ilość planet byłaby uzasadniona faktem, jakbyś grał z uporem maniaka przez tydzień. Wracając do serwera miesięcznego to po tygodniu będzie ostra jatka, ale tam bez ograniczeń, do miesiąca.

Zresztą przemyślcie sami, a nie tylko komentujecie że bee. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zrozumiałem , autor tematu chciał po prostu sprawdzić jak gracze sobie poradzą gdy każdy zacznie z tym samym mając do dyspozycji jedynie flotę , a drugim punktem pewnie była tylko sama zabawa w postaci starć flot , bo przecież to w tej grze jest najbardziej ekscytujące ( bez poświęcania zbędnego czasu na rozbudowę i badania)

wiesz k0tello ja nikogo nie ograniczam , staram się też za dużo nie krytykować , przedstawiłem po prostu Swój pogląd na tę sprawę Ty też możesz napisać jak widzisz taką rozgrywkę nikt Ci nie broni przedstawienia pomysłów , ale nie neguj pomysłów innych użytkowników forum tak obcesowo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pydys, zwróć uwagę na jedno, speed UNI będzie jedno, będzie działać bardzo krótko i skumuluje się na nim BARDZO duża ilość graczy ( UNI3 do UNI7 + niedobitki z UNI2 ). Jak ty sobie to wyobrażasz aby wszystkich "zamknąć" w jednej galaktyce (oczywiście technicznie się da ale strategicznie to kiepski pomysł) to po pierwsze. Po drugie, mając do dyspozycji tylko 1 planetę i na niej 1 moona z falangą to przewagę na start mają ci w środku galaktyki co z tymi którzy znajdą się w układach 1-50 lub 450-499 no chyba że fala będzie na max rozbudowana ale i tak mają pod górkę bo tracą masę paliwa na lot z jednego końca w drugi. Po trzecie, proponujesz aby zablokować możliwość kolonizowania kolejnych planet co tym samym jest równe z brakiem możliwości stworzenia nowego moona po zniszczeniu JEDYNEGO posiadanego, no chyba że ktoś zrobi go dla Ciebie w co wątpię ale... może. Weź jeszcze pod uwagę sprawę czasu jaki potrzebuje flota na lot poprzez całą galę, jeśli ma to być serwer uruchomiony na 1-2 dni to każdy posiedzi na koncie i przypilnuje floty. Lot z jednego krańca gali na drugi to około 3 min samymi OW a jeśli dodasz Niszczarki czy Pancki to już są 4 minuty o GSach nie wspominam. Jeśli ktoś zauważy twoją flotę i ucieknie a taka sytuacja powtórzy się 3-5 razy to kończysz grę z braku paliwa i możesz spokojnie czekać na złoma. Dając możliwość kolonizacji kolejnej planety masz szansę na zrobienie sobie moona, skracasz czas lotu i minimalizujesz zużycie paliwa i to właśnie wydaje mi się logicznym rozwiązaniem tak samo "rozciągnięcie" całej zabawy na więcej niż 1 galaktykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w odpowiedzi odwołam sie po części punktów które podalem

pydys, zwróć uwagę na jedno, speed UNI będzie jedno, będzie działać bardzo krótko i skumuluje się na nim BARDZO duża ilość graczy ( UNI3 do UNI7 + niedobitki z UNI2 ). Jak ty sobie to wyobrażasz aby wszystkich "zamknąć" w jednej galaktyce (oczywiście technicznie się da ale strategicznie to kiepski pomysł) to po pierwsze



rozmiar galaktyki o ile się orientuję moża dowolnie modyfikować , tak więc w razie konieczności można dać 700 czy nawet 1000 układów jeśli zainteresowanie bedzie duże

Po drugie, mając do dyspozycji tylko 1 planetę i na niej 1 moona z falangą to przewagę na start mają ci w środku galaktyki co z tymi którzy znajdą się w układach 1-50 lub 450-499 no chyba że fala będzie na max rozbudowana ale i tak mają pod górkę bo tracą masę paliwa na lot z jednego końca w drugi.





tutaj odpowiedzialem już wcześniej na to pytanie:
edit: odnośnie falangi to chcialem zaproponować jej poziom dość wysoki aby z początku galaktymi można bylo przeskanować jej ostatni system co by każdy miał takie same szanse


-do kopalni odpowiednio magazyny na 1 dniowe wydobycie ( albo wogóle bez kopalni i magazynów , ale coś jednak wg mnie paliwko powinno produkowac albo zlikwidowac zużycie paliwa w czasie lotu)



 

Po trzecie, proponujesz aby zablokować możliwość kolonizowania kolejnych planet co tym samym jest równe z brakiem możliwości stworzenia nowego moona po zniszczeniu JEDYNEGO posiadanego, no chyba że ktoś zrobi go dla Ciebie w co wątpię ale... może.




znowu cytat:
"hmmm bo na pewno w przeciągu tych 24 godzin zdążysz ponownie postawić moona i falangę(rozbudować na odpowiedni poziom żeby widzieć duuuzo systemów) pomijając fakt że jak ci zdejmą moona to i tak pewnie razem z nim tracisz flote czyli gra się kończy i tak
Te speedOgam to powinien być szybki deathmatch "
 

Jeśli nie można rozbudowywać moonów, to tak czy siak, kto pierwszy straci moona jest na straconej pozycji, chyba że będzie to zabronione, ale to raczej mija się z celem.


 

Weź jeszcze pod uwagę sprawę czasu jaki potrzebuje flota na lot poprzez całą galę, jeśli ma to być serwer uruchomiony na 1-2 dni to każdy posiedzi na koncie i przypilnuje floty. Lot z jednego krańca gali na drugi to około 3 min samymi OW a jeśli dodasz Niszczarki czy Pancki to już są 4 minuty o GSach nie wspominam. Jeśli ktoś zauważy twoją flotę i ucieknie a taka sytuacja powtórzy się 3-5 razy to kończysz grę z braku paliwa i możesz spokojnie czekać na złoma.



7 minimalny czas lotu wg mnie powinien wyniesic nie mniej niż 2 min
OK tutaj wyraziłem się niedokładnie . Myślałem o czymś takim żeby loty w obrębie galaktyki trwały mniej więcej tyle samo bez względu skąd dokąd lecimy


 



Dając możliwość kolonizacji kolejnej planety masz szansę na zrobienie sobie moona, skracasz czas lotu i minimalizujesz zużycie paliwa i to właśnie wydaje mi się logicznym rozwiązaniem tak samo "rozciągnięcie" całej zabawy na więcej niż 1 galaktykę.

to była propozycja ograniczenia do jednej galaktyki , żeby zlikwidować czas lotów między galaktykami.
Wiem jeszcze że jednak szukanie flot na kilku planetach jest utrudnieniem dla atakującego



Proszę moderatorów o wybaczenie dwóch postów ale mojej odpowiedzi nie dało się zmieścić w jednym

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez Catalyst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, kończę bo robi się spam a dla twojej informacji pydys, kolonizacja, postawienie moona i wybudowanie falangi na 6 lvl oraz telepka to kwestia kilku godzin max 3. Zrobienie gali z 1000 układów to chyba jakiś żart, co z czasem lotu i spalaniem?

 

 

 


to była propozycja ograniczenia do jednej galaktyki , żeby zlikwidować czas lotów między galaktykami.

Kompletna bzdura

 

Reszta Twoich postów to bicie piany, chyba grasz tu zbyt krótko.

Edytowane przez kOtello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę aby zaprzestać spamowaniu i rozpocząć temat już na poważnie po zakończeniu ZWZ.

Ja jestem jednak zadnia, aby w systemie gry nie mieszać, tylko dać już lekko rozwinięte konta i puścić graczy "samopas". Po określonym czasie serwer STOP, podliczenie punktów (podczas rozgrywki punktów nie będzie) i wyłonienie zwycięzców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kotello chyba nie czyta wszystkich postów albo totalnie nie ogarnia o co tu chodzi.

 

Pomysł polega na tym zeby:

-wszyscy dostali tyle samo surki

-można by budować tylko flote

- te same badania dla wszystkich

 

A co do spalania to ktoś napisał żeby je wywalić bo bezsensu to bedzie.

 

Jak dla mnie takie coś było by super. 

 

A to ze ktoś komus rozwali moona no to peszek. To ma byc deathmach rozwala cie to odpadasz koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry Sarius ale wydaje mi się że to Ty nie przeczytałeś od początku wszystkich postów z tego tematu. Proponuję abyś zaczął od pierwszych postów.

 

Co do Twoich słów

 

 


A co do spalania to ktoś napisał żeby je wywalić bo bezsensu to bedzie.

Jak dla mnie takie coś było by super.

 

to właśnie to jest pozbawione sensu, Twoim zadaniem jest tak planować i obierać taktykę aby mieć zapas dexu na lot a nie latać gdzie popadnie bez żadnych konsekwencji.

Edytowane przez kOtello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

raczej oczywistością jest że trzeba rozgrywkkę skupić na flocie, skoro to złomy się liczą do rankingu. ;)

1. techy równe dla wszystkich, np. 25/25/25, napedy jakos tam tez ustawic

2. kolonie z moonami moga być już odgórnie rozbudowane , każdy losowo po dwie w galaktyce w przedziałach układów 120 - 180 i 300 - 360 czy też podobnych

3. dodatkowo zablokowałbym możliwość rozbudowy eko - to ma być rozgrywka tylko flotowa, zniszczą cię - masz pecha, możesz grać kilkoma myśliwcami do końca rozgrywki.

4. spalanie jak najbardziej powinno być normalne, aby nie latać na wątpliwe cele

5. każdy gracz dostaje w banku określoną ilość surowca, wszyscy tyle samo

6. budowa obrony - zakaz lub zezwolenie, kwestia do dyskusji

7. rozgrywkę bym zrobił w ciągu 36h, od godziny 9.00 w sobotę do 21.00 w niedzielę.

8. prędkość flot taka jak na dawnych uni (nie wiem jak jest teraz na u7, czy dalej spowolniona czy juz nie).

9. system automatycznie sumuje % z wygranych rw

10. nagrody za pierwsze trzy miejsca

11. nie obowiązują żadne reguły z regulaminu dotyczące ilości ataków/niszczenia moonow itd.

Edytowane przez spieriz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sensu blokować eko na serwer, który ma istnieć kilka dni, zawsze to komuś może coś tam pomoże, zależy kto co pokombinuje :)

Nie zmieniałbym żadnych zasad dot. prędkości. Szybkość flot zastosowałbym z uniwersów 2-6, ponieważ są szybsze.

 

Do banku od 10kkkk do 50kkkk deuteru plus podstawowe eko, które pozwoli mniej więcej utrzymać nasze imperum i tyle.

 

Reszta samopas - komu się uda ten wygra.

Pozostaje pytanie, na ile ? Proponuję weekend piątek od 20:00 do niedziela 20:00 lub jednodniówkę, sobota od 8:00 do 20:00.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.