Skocz do zawartości

Speed Ogam


paciorkowiec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !!

 

Mam pomysł dotyczący gry , i turniejów które się odbywają.

A mianowicie można by raz w miesiącu zorganizować Speed Ogam.

Szybki serwer 12 h , tylko flotowy.

Np : 15 dnia każdego miesiąca szef stawia serwer , gdzie w banku posiadamy określona ilość surowca .

Surowiec przeznaczony jest do wybudowania określonej floty , która jak wszyscy wiedzą służy do złomowania .

Kto najwięcej zezłomuje , największa suma Rw w ciągu 12h ten otrzymuje 200 Astatów na wybrany serwer.

Oczywiście trzeba by ustalić kilka warunków dotyczących tej zabawy jak:

 

1. Szybki sposób kolonizacji .

2. Szybka rozbudowa monów.

3. Brak Fsów , lub ewentualnie ograniczenie czasowe Fsa .

4. Brak Możliwosci demontażu.

Oczywiście tych punktów byłoby zdecydowanie więcej , a zasady gry tworzyli by gracze , przedstawiając swoje propozycje.

 

Warunkiem do przystąpienia do turnieju byłoby symboliczne wpisowe NP: Sms za 5 zika ( tak by szefowi chciało się stworzyć taką szybka rozgrywkę..

I to na tyle jeśli chodzi o pomysł , teraz proszę o konstruktywne wypowiedzi i propozycje zasad jakie miałyby towarzyszyć w tym turnieju, ewentualne pomysły które mogłyby urozmaicić tą zabawę.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szybko kilka uwag.

 

Taki serwer już był, nazywał się test.ogam.online

200 astatów to stanowczo za dużo.

Termin na 15-go każdego miesiąca lipny, może wypaść w środku tygodnia. Jeśli już to pierwsza lub inna sobota/niedziela raz w miesiącu.

Co do szybkości kolonizacji, budowy, badań etc. wszystko było na serwerze testowym migusiem :)

 

Ogólnie pomysł ciekawy, przynajmniej coś by się działo bez nerwów :) (no może małe ;) ) ale te 5zł za sms :foch2:  no nie wiem

Edytowane przez kOtello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12h to trochę mało, 24h powinny być dobrym rozwiązaniem, jak ktoś ma wolne do 15 a drugi od 15 to jeden z nich będzie uprzywilejowany, cała doba powinna wyeliminować w choć części takie niedogodności tym bardziej skoro trzeba będzie wpłacić wpisowe. Raz w miesiącu to czasem bym i ja się pobawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takiego serwera nie było (test.ogam.online był modyfikowany bardzo często, a rozgrywkę utworzyli sobie gracze sami sobie i cyklicznie coś się działo, to banki wyczyszczone itd - z założenia był to serwer testowy, który obecnie jest do użytku wyłącznie wewnętrznego).

 

Natomiast taki pomysł już był, tylko u nas w zamkniętym forum. Skoro od graczy jest podobna inicjatywa, to nie widzę przeciwskazań. Nasz pomysł róznił się tylko tym, że wpisowe faktycznie było, jednak nagrody były rzeczowe, nie w astatach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobry pomysł oby tylko kont nie trzeba było rozbudowywać... bo to mijało by się z celem

dogodniejszy jakiś czas należałoby określić wcześniej - jakieś święta aby ludzi troszkę wpadło

wpisowe to dobry pomysł byli by jedynie ci co chcą, a żeby nie było multi całkowity brak możliwości wysyłania surowców między graczami, chyba że lecą razem i zysk z ataku... ale to norma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o 15 każdego miecha , to taki przykład , jak wybierzecie inny termin to też będzie dobrze , tylko ze jak znam życie to wszystkim nie dogodzisz i jeden z drugim będzie płąkał że mu nie pasuje .A jak sztywno ustawi się 15 kazdego miecha to większosc bedzie miał to w pamięci i ustawi sobie wszystko pod ten dzień jeśli bedzie chciał w to grać .

 

 



 

 

200 astatów to stanowczo za dużo.- za dużo nie za dużo to tylko 40 zł ..

 

Co do szybkości kolonizacji, budowy, badań etc. wszystko było na serwerze testowym migusiem :)

 

Ogólnie pomysł ciekawy, przynajmniej coś by się działo bez nerwów :) (no może małe ;) ) ale te 5zł za sms :foch2:  no nie wiem- 5 zł sms już sobie jaj nie róbmy że za dużo bo zaczyna być to śmieszne ...

 

12h to trochę mało, 24h powinny być dobrym rozwiązaniem, jak ktoś ma wolne do 15 a drugi od 15 to jeden z nich będzie uprzywilejowany, cała doba powinna wyeliminować w choć części takie niedogodności tym bardziej skoro trzeba będzie wpłacić wpisowe. Raz w miesiącu to czasem bym i ja się pobawił.- 24 h to troche z długo .. nikt nie będzie aktywnie siedział całej doby ...

 

dobry pomysł, ale jak wyżej napisano to powinno odbywać się w weekend i powinno trwać nie krócej niż 24 h :)- niektórzy w wekend pracują i też byli by poszkodowani ..

 

no dobry pomysł oby tylko kont nie trzeba było rozbudowywać... bo to mijało by się z celem

dogodniejszy jakiś czas należałoby określić wcześniej - jakieś święta aby ludzi troszkę wpadło

wpisowe to dobry pomysł byli by jedynie ci co chcą, a żeby nie było multi całkowity brak możliwości wysyłania surowców między graczami, chyba że lecą razem i zysk z ataku... ale to norma --- myśle że nie było by sojuszy , nie byłoby acs po prostu żywioł , wygram albo nie , a sukces byłby okraszony zdolnosciami i dobrym doborem floty

 

 

 

 a tak poza tym trzeba by wypisac kilka warunków , punktów gry , i je przedyskutować i wybrać optymalna formę np:

 

Punkt :

1. szybkość serwera.

2.termin gry ( 1 wekend miecha )

3. Koszt smsa.

4. Rozbudowa księżyców ( falanga , teleporter).

5.Nagroda .

6. czas gry, 12 h  czy 24 h

7. Transporty surowców .

8. Inne .

9. Inne

 

Myślę że szef moze to szybko stworzyć a potem korzystać z tego przez cofnięcie serwera .

Myście, dodawajcie propozycje , i bawmy się.

 

 

 

Edytowane przez paciorkowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko jeszcze jeden problem. Dobrze pamiętam  z serwera testowego że ze względu na ograniczenia bazy danych z banku nie można było wypłacić całości surowców to raz, dwa to problem z pojemnością na planetach, nie było możliwości składowania surówki powyżej wartości 9 223 372 036 854 775 808 (również ograniczenie bazy danych), trzy to ze względu na ten sam problem bez względu na to jaka była wielkość flot (znacznie większe niż standardowo) debris nie przekraczał wartości 9 223 372 036 854 775 808 dla Metalu i Kryształu.

 

Co za tym idzie podział surowców był bezcelowy. To oczywiście zależy od tego ile każdy otrzyma do banku bo jeśli będzie tego znacznie mniej to i problemu nie będzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko jeszcze jeden problem. Dobrze pamiętam  z serwera testowego że ze względu na ograniczenia bazy danych z banku nie można było wypłacić całości surowców to raz, dwa to problem z pojemnością na planetach, nie było możliwości składowania surówki powyżej wartości 9 223 372 036 854 775 808 (również ograniczenie bazy danych), trzy to ze względu na ten sam problem bez względu na to jaka była wielkość flot (znacznie większe niż standardowo) debris nie przekraczał wartości 9 223 372 036 854 775 808 dla Metalu i Kryształu.

 

Co za tym idzie podział surowców był bezcelowy. To oczywiście zależy od tego ile każdy otrzyma do banku bo jeśli będzie tego znacznie mniej to i problemu nie będzie :)

 

Jaki sens miałby ten serwer, jeżeli prędkość pozwalałaby po dniu mieć 9 223 372 036 854 775 808 deuteru ? Taki limit istnieje, bo większy (oczywiście możliwy) nie jest potrzebny w żadnym wypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki sens miałby ten serwer, jeżeli prędkość pozwalałaby po dniu mieć 9 223 372 036 854 775 808 deuteru ? Taki limit istnieje, bo większy (oczywiście możliwy) nie jest potrzebny w żadnym wypadku.

 

Już ci odpowiadam cytatem :)

 

 

 

Witam !!

 

 

 

Mam pomysł dotyczący gry , i turniejów które się odbywają.

 

A mianowicie można by raz w miesiącu zorganizować Speed Ogam.

 

Szybki serwer 12 h , tylko flotowy.

 

Np : 15 dnia każdego miesiąca szef stawia serwer , gdzie w banku posiadamy określona ilość surowca .

 

Surowiec przeznaczony jest do wybudowania określonej floty , która jak wszyscy wiedzą służy do złomowania .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgoda, ale to nijak nie przystaje do tego o czym mówiłem. Deusx na serwerze testowym dał każdemu do banku 10 000 000 000 000 000 000 000 a limit wynikający z ograniczeń bazy nie pozwalał na składowanie surowców powyżej wartości 9 223 372 036 854 775 808, również tyczy się to debrisu po starciu.

 

Teraz, albo Deusx da każdemu do banku poniżej 9 223 372 036 854 775 808 albo problem będzie dalej występował tak ze składowaniem jak i z debrisem. Miałem na myśli wyłącznie TO i odniosłem się do słów

 


ciach

...

chyba że lecą razem i zysk z ataku... ale to norma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.