paciorkowiec Napisano 29 Września 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Września 2013 Witam !! Mam pomysł dotyczący gry , i turniejów które się odbywają.A mianowicie można by raz w miesiącu zorganizować Speed Ogam.Szybki serwer 12 h , tylko flotowy.Np : 15 dnia każdego miesiąca szef stawia serwer , gdzie w banku posiadamy określona ilość surowca .Surowiec przeznaczony jest do wybudowania określonej floty , która jak wszyscy wiedzą służy do złomowania .Kto najwięcej zezłomuje , największa suma Rw w ciągu 12h ten otrzymuje 200 Astatów na wybrany serwer.Oczywiście trzeba by ustalić kilka warunków dotyczących tej zabawy jak: 1. Szybki sposób kolonizacji .2. Szybka rozbudowa monów.3. Brak Fsów , lub ewentualnie ograniczenie czasowe Fsa .4. Brak Możliwosci demontażu.Oczywiście tych punktów byłoby zdecydowanie więcej , a zasady gry tworzyli by gracze , przedstawiając swoje propozycje. Warunkiem do przystąpienia do turnieju byłoby symboliczne wpisowe NP: Sms za 5 zika ( tak by szefowi chciało się stworzyć taką szybka rozgrywkę..I to na tyle jeśli chodzi o pomysł , teraz proszę o konstruktywne wypowiedzi i propozycje zasad jakie miałyby towarzyszyć w tym turnieju, ewentualne pomysły które mogłyby urozmaicić tą zabawę. spieriz i nihillant dodali reakcje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kOtello Napisano 29 Września 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Września 2013 (edytowane) Na szybko kilka uwag. Taki serwer już był, nazywał się test.ogam.online200 astatów to stanowczo za dużo.Termin na 15-go każdego miesiąca lipny, może wypaść w środku tygodnia. Jeśli już to pierwsza lub inna sobota/niedziela raz w miesiącu.Co do szybkości kolonizacji, budowy, badań etc. wszystko było na serwerze testowym migusiem Ogólnie pomysł ciekawy, przynajmniej coś by się działo bez nerwów (no może małe ) ale te 5zł za sms no nie wiem Edytowane 29 Września 2013 przez kOtello Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nihillant Napisano 30 Września 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2013 Gdzie posłać tego SMS-a ??? A tak na serio, to też mi się podoba pomysł i chętnie wziąłbym udział. Więc... : Gdzie posłać tego SMS-a ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skuzi Napisano 30 Września 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2013 12h to trochę mało, 24h powinny być dobrym rozwiązaniem, jak ktoś ma wolne do 15 a drugi od 15 to jeden z nich będzie uprzywilejowany, cała doba powinna wyeliminować w choć części takie niedogodności tym bardziej skoro trzeba będzie wpłacić wpisowe. Raz w miesiącu to czasem bym i ja się pobawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexter_97 Napisano 30 Września 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2013 dobry pomysł, ale jak wyżej napisano to powinno odbywać się w weekend i powinno trwać nie krócej niż 24 h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 30 Września 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2013 Takiego serwera nie było (test.ogam.online był modyfikowany bardzo często, a rozgrywkę utworzyli sobie gracze sami sobie i cyklicznie coś się działo, to banki wyczyszczone itd - z założenia był to serwer testowy, który obecnie jest do użytku wyłącznie wewnętrznego). Natomiast taki pomysł już był, tylko u nas w zamkniętym forum. Skoro od graczy jest podobna inicjatywa, to nie widzę przeciwskazań. Nasz pomysł róznił się tylko tym, że wpisowe faktycznie było, jednak nagrody były rzeczowe, nie w astatach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kOtello Napisano 30 Września 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2013 No masz rację Deusx z tym adresem, nie było domenowego tylko o ile dobrze kojarzę po ogam.online/test/ chyba jak pozostałe Universa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oremi Napisano 30 Września 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2013 no dobry pomysł oby tylko kont nie trzeba było rozbudowywać... bo to mijało by się z celemdogodniejszy jakiś czas należałoby określić wcześniej - jakieś święta aby ludzi troszkę wpadłowpisowe to dobry pomysł byli by jedynie ci co chcą, a żeby nie było multi całkowity brak możliwości wysyłania surowców między graczami, chyba że lecą razem i zysk z ataku... ale to norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paciorkowiec Napisano 30 Września 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2013 (edytowane) Jeśli chodzi o 15 każdego miecha , to taki przykład , jak wybierzecie inny termin to też będzie dobrze , tylko ze jak znam życie to wszystkim nie dogodzisz i jeden z drugim będzie płąkał że mu nie pasuje .A jak sztywno ustawi się 15 kazdego miecha to większosc bedzie miał to w pamięci i ustawi sobie wszystko pod ten dzień jeśli bedzie chciał w to grać . 200 astatów to stanowczo za dużo.- za dużo nie za dużo to tylko 40 zł .. Co do szybkości kolonizacji, budowy, badań etc. wszystko było na serwerze testowym migusiem Ogólnie pomysł ciekawy, przynajmniej coś by się działo bez nerwów (no może małe ) ale te 5zł za sms no nie wiem- 5 zł sms już sobie jaj nie róbmy że za dużo bo zaczyna być to śmieszne ... 12h to trochę mało, 24h powinny być dobrym rozwiązaniem, jak ktoś ma wolne do 15 a drugi od 15 to jeden z nich będzie uprzywilejowany, cała doba powinna wyeliminować w choć części takie niedogodności tym bardziej skoro trzeba będzie wpłacić wpisowe. Raz w miesiącu to czasem bym i ja się pobawił.- 24 h to troche z długo .. nikt nie będzie aktywnie siedział całej doby ... dobry pomysł, ale jak wyżej napisano to powinno odbywać się w weekend i powinno trwać nie krócej niż 24 h - niektórzy w wekend pracują i też byli by poszkodowani .. no dobry pomysł oby tylko kont nie trzeba było rozbudowywać... bo to mijało by się z celemdogodniejszy jakiś czas należałoby określić wcześniej - jakieś święta aby ludzi troszkę wpadłowpisowe to dobry pomysł byli by jedynie ci co chcą, a żeby nie było multi całkowity brak możliwości wysyłania surowców między graczami, chyba że lecą razem i zysk z ataku... ale to norma --- myśle że nie było by sojuszy , nie byłoby acs po prostu żywioł , wygram albo nie , a sukces byłby okraszony zdolnosciami i dobrym doborem floty a tak poza tym trzeba by wypisac kilka warunków , punktów gry , i je przedyskutować i wybrać optymalna formę np: Punkt :1. szybkość serwera.2.termin gry ( 1 wekend miecha )3. Koszt smsa.4. Rozbudowa księżyców ( falanga , teleporter).5.Nagroda .6. czas gry, 12 h czy 24 h7. Transporty surowców .8. Inne .9. Inne Myślę że szef moze to szybko stworzyć a potem korzystać z tego przez cofnięcie serwera .Myście, dodawajcie propozycje , i bawmy się. Edytowane 30 Września 2013 przez paciorkowiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kOtello Napisano 30 Września 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2013 Jest tylko jeszcze jeden problem. Dobrze pamiętam z serwera testowego że ze względu na ograniczenia bazy danych z banku nie można było wypłacić całości surowców to raz, dwa to problem z pojemnością na planetach, nie było możliwości składowania surówki powyżej wartości 9 223 372 036 854 775 808 (również ograniczenie bazy danych), trzy to ze względu na ten sam problem bez względu na to jaka była wielkość flot (znacznie większe niż standardowo) debris nie przekraczał wartości 9 223 372 036 854 775 808 dla Metalu i Kryształu. Co za tym idzie podział surowców był bezcelowy. To oczywiście zależy od tego ile każdy otrzyma do banku bo jeśli będzie tego znacznie mniej to i problemu nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 1 Października 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Jest tylko jeszcze jeden problem. Dobrze pamiętam z serwera testowego że ze względu na ograniczenia bazy danych z banku nie można było wypłacić całości surowców to raz, dwa to problem z pojemnością na planetach, nie było możliwości składowania surówki powyżej wartości 9 223 372 036 854 775 808 (również ograniczenie bazy danych), trzy to ze względu na ten sam problem bez względu na to jaka była wielkość flot (znacznie większe niż standardowo) debris nie przekraczał wartości 9 223 372 036 854 775 808 dla Metalu i Kryształu. Co za tym idzie podział surowców był bezcelowy. To oczywiście zależy od tego ile każdy otrzyma do banku bo jeśli będzie tego znacznie mniej to i problemu nie będzie Jaki sens miałby ten serwer, jeżeli prędkość pozwalałaby po dniu mieć 9 223 372 036 854 775 808 deuteru ? Taki limit istnieje, bo większy (oczywiście możliwy) nie jest potrzebny w żadnym wypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kOtello Napisano 1 Października 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Jaki sens miałby ten serwer, jeżeli prędkość pozwalałaby po dniu mieć 9 223 372 036 854 775 808 deuteru ? Taki limit istnieje, bo większy (oczywiście możliwy) nie jest potrzebny w żadnym wypadku. Już ci odpowiadam cytatem Witam !! Mam pomysł dotyczący gry , i turniejów które się odbywają. A mianowicie można by raz w miesiącu zorganizować Speed Ogam. Szybki serwer 12 h , tylko flotowy. Np : 15 dnia każdego miesiąca szef stawia serwer , gdzie w banku posiadamy określona ilość surowca . Surowiec przeznaczony jest do wybudowania określonej floty , która jak wszyscy wiedzą służy do złomowania . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paciorkowiec Napisano 1 Października 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Chodziło raczej o limit że jest tak duży że nie ma szans by ktoś go osiągnoł.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kOtello Napisano 1 Października 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Hmm... chyba się zgubiłem w takim razie, limit czego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paciorkowiec Napisano 1 Października 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2013 deuteru?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 1 Października 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2013 kOtello, twoje słowa:dwa to problem z pojemnością na planetach, nie było możliwości składowania surówki powyżej wartości 9 223 372 036 854 775 808 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kOtello Napisano 1 Października 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Zgoda, ale to nijak nie przystaje do tego o czym mówiłem. Deusx na serwerze testowym dał każdemu do banku 10 000 000 000 000 000 000 000 a limit wynikający z ograniczeń bazy nie pozwalał na składowanie surowców powyżej wartości 9 223 372 036 854 775 808, również tyczy się to debrisu po starciu. Teraz, albo Deusx da każdemu do banku poniżej 9 223 372 036 854 775 808 albo problem będzie dalej występował tak ze składowaniem jak i z debrisem. Miałem na myśli wyłącznie TO i odniosłem się do słów ciach...chyba że lecą razem i zysk z ataku... ale to norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paciorkowiec Napisano 1 Października 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2013 ja proponowałbym by surki było tyle ile w zabawie w złomowanie .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexter_97 Napisano 1 Października 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2013 10 bln deutru styknie zgodzę się z paciorkowcem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 1 Października 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Na raczej, po co dawać nie wiadomo ile - to tylko liczby a proporcje się nie zmienią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kOtello Napisano 1 Października 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2013 10.000.000.000.000 ??? żartujecie chyba, to policz ile wydasz na wybudowanie infrastruktury choćby na 1 planecie, badanie i zrobienie kilku moonów. To czym powalczysz, 100.000.000 OW ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 1 Października 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2013 A co tam chcesz robić? 12 stoczni, trochę nanitów i koniec.. na 24h chcesz eko stawiać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kOtello Napisano 1 Października 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2013 A jak chcesz Neriel rozwiązać sprawę badań co? Postawisz jeden lab na jednej planecie na poziomie 20 i wszystko zbadasz w 10 godzin do poziomu 25? No pomyśl proszę ! ! ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdzisLG Napisano 1 Października 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2013 a po co badania robic.....?wszystkie dla wszystkich na ) i tyle...poza tym w czasie 12h ile bys chciał wybadac?Tu ma sie latac a nie eko klepac...Albo od razu niech badania na 25-30 lvl będą dla wszystkich równe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paciorkowiec Napisano 1 Października 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2013 To ma być jedna wielka akcja , badania bedą na ustalonym poziomie np wszystkie bojowe na 30Kolonizujesz się , i falanga poziom 18 i telepek max w 30 minut ..a budynki w expresie tylko po to by zrobic obrone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi