Skocz do zawartości

Zawrócona flota ze stacjonuj ląduje na planecie


kOtello

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie tak jak piszesz. Raz wyląduje na moonie, tak jak powinna, innym razem na planecie. Dokładnie teraz nie pamiętam co pokazuje raport w podglądzie (czy, że flota leci na moon, czy na planetę), ale podejrzewam, że pisze tam o moonie bo inaczej częściej by floty były wyczajane przez flociarzy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak właśnie się to odbywa, startuje z moona wysyłając na innego moona, przed dolotem zawracam a flota zamiast na moonie ląduje na planecie.

 

Z mojej strony taka sugestia Deusx. Czy raporty nie mogłyby być bardziej dokładne podając czy chodzi o moona czy planetę (nazwa lub określenie celu) a nie tylko koordynaty, myślę tu także o raportach szpiegowskich np. Wyszpiegowane surowce na planecie Kolonia 1 [1:111:11] lub Wyszpiegowane surowce na księżycu Moon 2 [2:222:12]? Również raporty z recyklingu czyli Twoje 1.000.0000.000 Recyklerów lecących z Planeta/Moon [1:111:11] zebrało z pozycji [2:222:12] 30.750.000.000.000 Metalu i 30.750.000.000.000 Krzyształu.

Edytowane przez kOtello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda cały system wygląda na 100% poprawny, jednak dodałem kolejny warunek, i tutaj pojawią się małe zmiany.

 

Obecnie jest to tak, że wysyłając flotę system sobie zapisuje ID planety/moona, na który leci.

W momencie zawrócenia, pobiera ID planety/moona startowej(go) i nadpisuje je.
Powracająca flota w momencie lądowania sprawdza, czy planeta/moona na którą(y) ląduje ma takie samo ID jak to zapisane w systemie, jeżeli nie to ląduje zawsze na planetę.

Natomiast obecnie dodany został warunek, jeżeli to nie sprawdź, czy dana pozycja, na którą ląduje istnieje - jeżeli tak to na nią wyląduj.

Niesie to ze sobą zmiany, ponieważ obecnie jak zniszczyliśmy komuś księżyc to flota zawsze lądowała na planecie. Jednakże teraz, jak zniszczymy komuś księżyc, ale ten podczas lotu ponownie powstanie to flota wyląduje właśnie na tej księżyc.
Czyli wyląduje na planecie tylko w przypadku, gdy księżyc w ogóle nie istnieje.

 

 

Każdą sytuację, gdzie flota po tej poprawce wyląduje gdzie indziej niż powinna, proszę natychmiast zgłaszać wraz ze szczegółami lotu (i o ile to możliwe typami statków) w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teraz żeś pojechał po bandzie, mam nadzieje że informacja ta zostanie w jakiś sposób przekazana graczom, bo znając życie 20 odowłań się znajdzie zaraz,

 

jednakże wracając do tematu, zmiana taka nie jest zbyt dobra tym bardziej gdy jest reakcją na tak mało znaczący powrót jednej floty kOtello w całej grze na wszystkich uni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba że obrona planety mogłaby bronić księżyca...

 

Spore zamieszanie taka zmiana robi, bo np. ktoś po wyliczeniu zaatakuje planetę to ja sobie 5s przed dolotem robię moona i ominę jego atak.

 

O ile go w ogóle zrobisz, bo masz tylko 20% szans. Poza tym, opcję tę można w ogóle zablokować na tworzenie księżyców, a zostawić jedynie na powiększanie (bo to oto chodzi przecież).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20%?.. 10 prób w 10s wysłać.

Blokada utworzenia księżyca by załatwiła sprawę... ale to też robi problemy bo ludzie będą sobie blokować możliwość utworzenia księżyca.. to znowu jakiś pomysł będzie by w regulaminie tego zabronić..

Edytowane przez Neriel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmiana jak zwykle dotyka tych najbardziej aktywnych - flociarzy.

 

imho przesadą było już wprowadzanie mozliwosci samodzielnych prob moonowych + teraz jeszcze to... moze w ogole wylaczmy opcje 'sojusz' i 'flota' ? bo po co komu sojusz, skoro sam sobie ze wszystkim może poradzić. a flote zmodyfikujmy do bombowcow, auror, recyklerów i transporterów...

 

na uni 7 byla zmiana predkosci... po co ? zeby bylo wiecej flot. jakos tych flot nie widze.

to samo bylo ze zmiana systemu powstawania i niszczenia moonów, skanowaniem i dziesiatkami innych  rzeczy.

prawda jest taka, ze jak ktos jest du*a to nic mu nie pomoze floty utrzymac, a kazda kolejna zmiana wprowadza zamęt i wg mnie zniechęca ludzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie moze zostac tak jak było ??

.

nie wygłupiaj się, przecież nie może tak zostać, bo jak na wstępie napisał kOtello, jego flota w niewyjaśnionych okolicznościach powróciła na planetę, chyba jako jedynemu na całym uni, tak nie może przecież być! :troll:

 

jednym zwrotem bezsensowna zmiana która prowadzi jedynie do zamieszania, się nagle może okazać, że atakujący może dowolnie kreować rzeczywistość w stosunku do gracza który się broni, bo przecież ten nie wyślę np przed dolotem gsów jak mon nie stoi, jeśli ten chce wlecieć na planetę - swoją

a czy taka zmiana dotyczy również flotki zawracanej ze :Zbieraj, Transportuj, Napadaj, Zatrzymaj?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie ja mam pytanie.

 

Co w przypadku kiedy flota wraca za 3 min na planetę a już leci na nią atak i w tym czasie ktoś sobie postawi moona? Flota atakująca uderzy w planetę a flota powracająca gdzie wyląduje na planecie czy moonie? Czy "port" docelowy jest wyznaczany ostatecznie w momencie kliknięcie 'zawróć" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A załóżmy że zniszcze mona - udało mi się złapać flote na falandze , koleś postawi księżyc i co w takiej sytuacji ?  floty już na falandze nie będe widział ? zanim zniszcze księżyc minie ok 6 min jeśli gracz zawróci to ja nie mam możliwości dokładnie wyliczyć kiedy jego flota wróci - i nap kilka godzin klikania na falandze co 5 sekund pójdzie w błoto :P  nie podoba mi się to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy "port" docelowy jest wyznaczany ostatecznie w momencie kliknięcie 'zawróć" ?

Odp.:

 

Jednakże teraz, jak zniszczymy komuś księżyc, ale ten podczas lotu ponownie powstanie to flota wyląduje właśnie na tej księżyc.

Czyli wyląduje na planecie tylko w przypadku, gdy księżyc w ogóle nie istnieje.

Aktualnie "port" docelowy wybierany jest w momencie dolotu floty do danej pozycji. Czyli jak to było wcześniej - zawrócenie (jeśli nie było księżyca) --> lot na planete (zawsze). Teraz podczas zawrócenia, jeśli lot był z księżyca, system sprawdzi w czasie lądowania czy on jest, czy go nie ma, i wyląduje tam gdzie będzie mógł (księżyc jest - lądowanie na księżycu, nie ma księżyca - planeta).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udało mi się złapać flote na falandze , koleś postawi księżyc i co w takiej sytuacji ? floty już na falandze nie będe widział ?

 

o tym samym przed chwilą pomyślałem, troche to nie pasuje.

W zasadzie ściąganie moonów, klikanie, wyliczanie stanie się totalnie nieopłacalne, bo i tak flota może zniknąć z falangi, a lot kolejny raz to ok 6min lotu z niewielkiej odległości, to az za duzo czasu na zawrocenie.

 

#edit

 

zrobie sobie moona 10s przed dolotem i flota bezpieczna, bo laduje na moona, a inni moga wyslac flote tylko na planete, bo moona nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.