kOtello Napisano 27 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 27 Sierpnia 2013 08.27 21:35:39 moja flota zawrócona ze stacjonuj wylądowała na planecie zamiast na moonie.Wszystkie raporty pozostawiłem w wiadomościach. Proszę o sprawdzenienick kOtelloUNI 4
deusx Napisano 28 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 28 Sierpnia 2013 Podczas lotu księżyc, z którego flota została wysłana nie został zniszczony?
Alwego Napisano 28 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 28 Sierpnia 2013 Mam ten sam problem. Kilkanaście razy w miesiącu. Moon cały, a flota zamiast na moonie ląduje na planecie.
deusx Napisano 28 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 28 Sierpnia 2013 Rozumiem, że flota jest wysyłana na inny księżyc i zawracana, następnie ląduje na planecie - czasami tak, a czasami normalnie, na księżycu ?
Alwego Napisano 28 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 28 Sierpnia 2013 Dokładnie tak jak piszesz. Raz wyląduje na moonie, tak jak powinna, innym razem na planecie. Dokładnie teraz nie pamiętam co pokazuje raport w podglądzie (czy, że flota leci na moon, czy na planetę), ale podejrzewam, że pisze tam o moonie bo inaczej częściej by floty były wyczajane przez flociarzy.
kOtello Napisano 28 Sierpnia 2013 Autor Zgłoszenie Napisano 28 Sierpnia 2013 (edytowane) Tak, tak właśnie się to odbywa, startuje z moona wysyłając na innego moona, przed dolotem zawracam a flota zamiast na moonie ląduje na planecie. Z mojej strony taka sugestia Deusx. Czy raporty nie mogłyby być bardziej dokładne podając czy chodzi o moona czy planetę (nazwa lub określenie celu) a nie tylko koordynaty, myślę tu także o raportach szpiegowskich np. Wyszpiegowane surowce na planecie Kolonia 1 [1:111:11] lub Wyszpiegowane surowce na księżycu Moon 2 [2:222:12]? Również raporty z recyklingu czyli Twoje 1.000.0000.000 Recyklerów lecących z Planeta/Moon [1:111:11] zebrało z pozycji [2:222:12] 30.750.000.000.000 Metalu i 30.750.000.000.000 Krzyształu. Edytowane 28 Sierpnia 2013 przez kOtello
deusx Napisano 29 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2013 Co prawda cały system wygląda na 100% poprawny, jednak dodałem kolejny warunek, i tutaj pojawią się małe zmiany. Obecnie jest to tak, że wysyłając flotę system sobie zapisuje ID planety/moona, na który leci.W momencie zawrócenia, pobiera ID planety/moona startowej(go) i nadpisuje je.Powracająca flota w momencie lądowania sprawdza, czy planeta/moona na którą(y) ląduje ma takie samo ID jak to zapisane w systemie, jeżeli nie to ląduje zawsze na planetę.Natomiast obecnie dodany został warunek, jeżeli to nie sprawdź, czy dana pozycja, na którą ląduje istnieje - jeżeli tak to na nią wyląduj.Niesie to ze sobą zmiany, ponieważ obecnie jak zniszczyliśmy komuś księżyc to flota zawsze lądowała na planecie. Jednakże teraz, jak zniszczymy komuś księżyc, ale ten podczas lotu ponownie powstanie to flota wyląduje właśnie na tej księżyc.Czyli wyląduje na planecie tylko w przypadku, gdy księżyc w ogóle nie istnieje. Każdą sytuację, gdzie flota po tej poprawce wyląduje gdzie indziej niż powinna, proszę natychmiast zgłaszać wraz ze szczegółami lotu (i o ile to możliwe typami statków) w tym temacie.
oremi Napisano 29 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2013 to teraz żeś pojechał po bandzie, mam nadzieje że informacja ta zostanie w jakiś sposób przekazana graczom, bo znając życie 20 odowłań się znajdzie zaraz, jednakże wracając do tematu, zmiana taka nie jest zbyt dobra tym bardziej gdy jest reakcją na tak mało znaczący powrót jednej floty kOtello w całej grze na wszystkich uni
Revenge ツ Napisano 29 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2013 Tylko o ile dobrze rozumiem to będzie cięzej podstawic sie wyrzutniami rakiet poniewaz jesli zniszczy mi ktos moona i wyliczy np to przeciez moze sobie sam postawic moona zeby obronca nie postawił WR ,
oremi Napisano 29 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2013 no to jeszcze inaczej .. to jak tak, to gracz powinien decydować gdzie ma wracać flota czy na planetę czy na mona
cytryna Napisano 29 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2013 troche lipa, bo jak zlapia na fali to od razu bedzie wiadomo o ktorej bedzie zadnej mozliwosci ucieczki... ale wiadomo, ze nikt nie bedzie podstawial ksiezyca chyba ze atakujacy ^^
Neriel Napisano 29 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2013 Chyba że obrona planety mogłaby bronić księżyca... Spore zamieszanie taka zmiana robi, bo np. ktoś po wyliczeniu zaatakuje planetę to ja sobie 5s przed dolotem robię moona i ominę jego atak.
deusx Napisano 29 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2013 Chyba że obrona planety mogłaby bronić księżyca... Spore zamieszanie taka zmiana robi, bo np. ktoś po wyliczeniu zaatakuje planetę to ja sobie 5s przed dolotem robię moona i ominę jego atak. O ile go w ogóle zrobisz, bo masz tylko 20% szans. Poza tym, opcję tę można w ogóle zablokować na tworzenie księżyców, a zostawić jedynie na powiększanie (bo to oto chodzi przecież).
Revenge ツ Napisano 29 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2013 dokladnie , to nie jest najlepszy pomysł . Łatwiej będzie zwiac , bo niby moona nie ma atak czyszczący wchodzi na planete a tu ostatnie 3 sek powstaje kulka i flota wraca na moona a czyszczący na planete ... Trzeba przemyslec
Zareczony Napisano 29 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2013 Zgadzam się :-D Dagger157 Warn za spam.
Neriel Napisano 29 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2013 (edytowane) 20%?.. 10 prób w 10s wysłać.Blokada utworzenia księżyca by załatwiła sprawę... ale to też robi problemy bo ludzie będą sobie blokować możliwość utworzenia księżyca.. to znowu jakiś pomysł będzie by w regulaminie tego zabronić.. Edytowane 29 Sierpnia 2013 przez Neriel
MrWhite Napisano 29 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2013 a nie moze zostac tak jak było ?? Matura dodał reakcję 1
SheeVa Napisano 29 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2013 zmiana jak zwykle dotyka tych najbardziej aktywnych - flociarzy. imho przesadą było już wprowadzanie mozliwosci samodzielnych prob moonowych + teraz jeszcze to... moze w ogole wylaczmy opcje 'sojusz' i 'flota' ? bo po co komu sojusz, skoro sam sobie ze wszystkim może poradzić. a flote zmodyfikujmy do bombowcow, auror, recyklerów i transporterów... na uni 7 byla zmiana predkosci... po co ? zeby bylo wiecej flot. jakos tych flot nie widze.to samo bylo ze zmiana systemu powstawania i niszczenia moonów, skanowaniem i dziesiatkami innych rzeczy.prawda jest taka, ze jak ktos jest du*a to nic mu nie pomoze floty utrzymac, a kazda kolejna zmiana wprowadza zamęt i wg mnie zniechęca ludzi.
oremi Napisano 29 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2013 a nie moze zostac tak jak było ??.nie wygłupiaj się, przecież nie może tak zostać, bo jak na wstępie napisał kOtello, jego flota w niewyjaśnionych okolicznościach powróciła na planetę, chyba jako jedynemu na całym uni, tak nie może przecież być! jednym zwrotem bezsensowna zmiana która prowadzi jedynie do zamieszania, się nagle może okazać, że atakujący może dowolnie kreować rzeczywistość w stosunku do gracza który się broni, bo przecież ten nie wyślę np przed dolotem gsów jak mon nie stoi, jeśli ten chce wlecieć na planetę - swojąa czy taka zmiana dotyczy również flotki zawracanej ze :Zbieraj, Transportuj, Napadaj, Zatrzymaj?
Zybi Napisano 29 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2013 Wcześniejsza wersja była według mnie odpowiednia a ta zamieszanie wprowadzi.
Catalyst Napisano 29 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2013 Czemu to ma wprowadzić jakiekolwiek zamieszanie ? Wszystko jest opisane jasno i przejrzyście.
kOtello Napisano 29 Sierpnia 2013 Autor Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2013 To w takim razie ja mam pytanie. Co w przypadku kiedy flota wraca za 3 min na planetę a już leci na nią atak i w tym czasie ktoś sobie postawi moona? Flota atakująca uderzy w planetę a flota powracająca gdzie wyląduje na planecie czy moonie? Czy "port" docelowy jest wyznaczany ostatecznie w momencie kliknięcie 'zawróć" ?
NitroSlamper Napisano 29 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2013 A załóżmy że zniszcze mona - udało mi się złapać flote na falandze , koleś postawi księżyc i co w takiej sytuacji ? floty już na falandze nie będe widział ? zanim zniszcze księżyc minie ok 6 min jeśli gracz zawróci to ja nie mam możliwości dokładnie wyliczyć kiedy jego flota wróci - i nap kilka godzin klikania na falandze co 5 sekund pójdzie w błoto nie podoba mi się to
Dagger157 Napisano 29 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2013 Czy "port" docelowy jest wyznaczany ostatecznie w momencie kliknięcie 'zawróć" ?Odp.: Jednakże teraz, jak zniszczymy komuś księżyc, ale ten podczas lotu ponownie powstanie to flota wyląduje właśnie na tej księżyc.Czyli wyląduje na planecie tylko w przypadku, gdy księżyc w ogóle nie istnieje.Aktualnie "port" docelowy wybierany jest w momencie dolotu floty do danej pozycji. Czyli jak to było wcześniej - zawrócenie (jeśli nie było księżyca) --> lot na planete (zawsze). Teraz podczas zawrócenia, jeśli lot był z księżyca, system sprawdzi w czasie lądowania czy on jest, czy go nie ma, i wyląduje tam gdzie będzie mógł (księżyc jest - lądowanie na księżycu, nie ma księżyca - planeta).
MiG Napisano 29 Sierpnia 2013 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2013 udało mi się złapać flote na falandze , koleś postawi księżyc i co w takiej sytuacji ? floty już na falandze nie będe widział ? o tym samym przed chwilą pomyślałem, troche to nie pasuje.W zasadzie ściąganie moonów, klikanie, wyliczanie stanie się totalnie nieopłacalne, bo i tak flota może zniknąć z falangi, a lot kolejny raz to ok 6min lotu z niewielkiej odległości, to az za duzo czasu na zawrocenie. #edit zrobie sobie moona 10s przed dolotem i flota bezpieczna, bo laduje na moona, a inni moga wyslac flote tylko na planete, bo moona nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi