Jump to content

Prędkość lotu flot


oremi
 Share

  

23 members have voted

  1. 1. Czy jesteś za zmianą wyboru prędkości lotu flot ?

    • Tak
      13
    • Nie
      11


Recommended Posts

Prędkość lotu flot

 

Zwracam się z prośbą o zmiane wyboru prędkości floty na bardziej racjonalne

 

przy locie floty 1 - godzinnym tzn 60 min

 

uzyskujemy czasy dolotu z podziałem na %

 

60* 100%

67* 90%

75* 80%

86* 70%

100* 60%

120* 50%

150* 40%

200* 30%

300* 20%

600* 10%

 

* (czas podano w minutach)

 

o ile przy prędkości 60 % a 50 % czas to ok 20 min różnicy o tyle przy 30 a 20 tj 100 minut to między 20 a 10 to już 300 min różnicy czyli 5 godzin co utrudnia wysłanie fsa i dostosowanie tempa gry do własnych zadań. Chyba nie o to chodzi w płatnej grze?

 

Proponowałbym o dodanie nowych prędkości tj 25%, 17%, 14%, 12%

 

60* 100%

67* 90%

75* 80%

86* 70%

100* 60%

120* 50%

150* 40%

200* 30%

240* 25%**

300* 20%

353* 17%**

429* 14%**

500* 12%**

600* 10%

 

* (czas podano w minutach)

** nowa prędkość

Edited by oremi
Link to comment
Share on other sites

Darth masz racje zawsze możesz sobie flotę na Fs-a puścić nawet co do sek ale, powiedz sam leciał byś na PZ ??. Ja jestem ZA I PRZECIW za dlatego nieraz musiałem sporo czekać zanim czasy dopasuje a PRZECIW bo wsumie te kilka minut nikogo nie zbawi i ponadto jak to wyliczyć z zawróconego, będzie o wiele trudniej

Link to comment
Share on other sites

Dostosowywać długość lotu floty, można poprzez zmiane układu docelowego, tudzież galaktyki. Jestem na nie, bo przez wyliczaniu zawróconej floty, by było jeszcze więcej roboty.

 

co mi z tego że się tak da(toć wiem :P ), ale jak się zwiększa do zadań napędy i wczoraj mi pasowała a za dwa levele nie będzie mi pasować nie zaproponowałem przecież wydłużenia FS-a czyli dodania prędkości 5% a dodałem prędkość pośrednie,

 

nie ma tu równowagi, od prędkości 100% do 20% czas dolotu wydłuża się 5 razy i mamy przy tym 9 schodków a od prędkości 20% do 10% czas wydłuża się kolejne 5 razy i mamy jeden schodek do wyboru

 

może to i ułatwienie a może utrudnienie, ale jak się robi fsa.. b.dużą flotą to trzeba kombinować aby flota nam poleciała na fsa i wbiła się w nasz powrót - niemal na styk albo przyleciała za kilkanaście godziń później, i jeżeli ktoś ma dużą flotą to nie róbi fsów między galami a stara się robić w jednej gali żeby flota za dużo nie spaliła

 

np ide do roboty o 5 wysyłam flote o 20, fsa musze zrobić, na cały dzień, wracam o 17 bo czasu brak i nie mam jak zrobić fsa(w międzyczasie), więc toretycznie fs jest na 21 godzin, opcja wcześniej np przy 30% to 14 godzin a opcja dalej przy 10 % to 42 godziny czyli np flote wysyłam w czwartek a wraca mi przy 42 godzinach w sobote o 14

i teraz pytanie,,, pewnie powiesz a bo to można wcześniej wymyśleć żeby lotke machnąć odpowiednio, ale jeśli ktoś jest zapracowany i nie ma czasu na zmiane lotek to robi na styk albo bierze urlop, i powiedz dla kogo to jest lepiej?

a jak szef karze wziąść nadgodziny) to złoma dostanie? przecież nie ze swojej winy, chyba nie o to chodzi żeby mieli lepiej ci co siedzą cały czas na grze ale również ci co pracują i jakby nie było czesto kupują astaty

 

 

edit: błędy

Edited by oremi
Link to comment
Share on other sites

Tak jest od kilku lat i uważam że tak powinno zostać, jak nie pasuje ci czas wysylając na swoje planety, zawsze możesz postawic szybko lotke z moonem i na nią wysłać fs, dostosowując sobie odegłsc(lotki) jaką ci potrzeba. Możliwości jest wiele, trzeba pokombinowac a nie wszystko uławtwiać :)

Edited by Capobastone
Link to comment
Share on other sites

Tak jest od kilku lat i uważam że tak powinno zostać, jak nie pasuje ci czas wysylając na swoje planety, zawsze możesz postawic szybko lotke z moonem i na nią wysłać fs, dostosowując sobie odegłsc(lotki) jaką ci potrzeba. Możliwości jest wiele, trzeba pokombinowac a nie wszystko uławtwiać :)

 

czytałeś cały wątek czy tylko pierwszy post, najlepiej to jak ci nie pasuje to nie graj, to chciałeś napisać?

Link to comment
Share on other sites

Chcialem napisac że grać trzeba umieć :) a nie tylko kombinowac żeby wszystko upraszczać :)

jakie upraszczać? a jakie to upraszczanie, może podzelisz się ze mną swoją wiedzą niż tylko zwykłe wyzwiska, argumntów brak? myśleć się nie chce? zacieżko masz? najlepiej oczywiście ponarzekać jak polak i zawsze być na nie, bez względu na wszystko

 

wg kogo te upraszczanie wg tego co fsa robi czy wg tego co ma flote ściągać? może pomyśł he?

Link to comment
Share on other sites

Hmm , tyle że to nie ja narzekam, tylko wyraziłem swoja opinię na temat pomysłu, który uważam za chybiony (zupełnie nie potrzebna zmiana). Jezeli grasz flota , wystrczy dostosowac rozkład planet a nie zmieniac silnik gry :) Możliwość wysyłania floty w wachlarzu od 100 -10 % to juz jest duże udogodnienie, i naprawde nie jest trudne dopasowanie sobie czasu lotu do własnych potrzeb. Jeżeli potrzebujesz porad zapraszam na pw, nie bedziemy tu spamowac :)

Link to comment
Share on other sites

jakie upraszczać?

Szybkie.

 

a jakie to upraszczanie, może podzelisz się ze mną swoją wiedzą niż tylko zwykłe wyzwiska, argumntów brak?

Ze strony Capo nie padło ani jedno wyzwisko o.O

A argument dał - "zawsze możesz postawic szybko lotke z moonem i na nią wysłać fs". Alternatywne rozwiązanie może być argumentem..

 

myśleć się nie chce?

I to komu. Dostajesz rozwiązanie pod nos, na które najwyraźniej sam nie wpadłeś.

 

zacieżko masz?

Za ciężko ma pomysłodawca - inaczej tematu by nie było.

 

najlepiej oczywiście ponarzekać jak polak i zawsze być na nie, bez względu na wszystko

Ciekawe gdzie tu jest narzekanie. To Ty masz problem z FSami, nie on.

 

wg kogo te upraszczanie wg tego co fsa robi czy wg tego co ma flote ściągać? może pomyśł he?

Jeden i drugi może być tą samą osobą i być zarówno za jak i przeciw, tak więc myślenie nad tą kwestią jest bezcelowe.

 

 

Jako, że jak przedstawiono wyżej można sobie bez problemu poradzić za pomocą lotki uważam, że taka opcja byłaby zbędna jako zwiększenie wygody.

Jednakowoż inaczej to widzę jako zmianę trudności łapania floty. Ocenić prędkość na podstawie czasu lotu obserwowanej na falandze floty chyba nie jest specjalnie trudno. Jakieś 33 / 50% szans na trafienie prawidłowej.

Na OGame może wystarczało 10 opcji, gdyż tamtejsza prędkość np. GŚ była tak mała, że nawet na 100% można było słać FSa i wtedy potencjalny agresor musiał brać pod uwagę aż 10 opcji. Aby szansa trafienia właściwej prędkości była podobna można by dodać prędkości nawet co ~1-2%.

Link to comment
Share on other sites

za adwokata robisz?..

 

Jako, że jak przedstawiono wyżej można sobie bez problemu poradzić za pomocą lotki uważam, że taka opcja byłaby zbędna jako zwiększenie wygody.

 

a wracając do wątku..jednak zwiększenie wygody, więc jednak racjonalny powód znalazałeś, powiedziałeś to samo co ja, ale inaczej, nie kwestia uproszczenia tylko rozbicia czasów dolotu na racjonalne

 

biorąc pod uwagę obecny stan w samochodzie wyglądało by to tak od 0 - 100km/h -> jeden bieg; od 100 do 120 ->2 bieg i potem co 5km kolejnych 8 biegów do 200 km, jak dla mnie troszkę nie tak to powinno wyglądać

 

 

Jednakowoż inaczej to widzę jako zmianę trudności łapania floty. Ocenić prędkość na podstawie czasu lotu obserwowanej na falandze floty chyba nie jest specjalnie trudno. Jakieś 33 / 50% szans na trafienie prawidłowej.

Na OGame może wystarczało 10 opcji, gdyż tamtejsza prędkość np. GŚ była tak mała, że nawet na 100% można było słać FSa i wtedy potencjalny agresor musiał brać pod uwagę aż 10 opcji. Aby szansa trafienia właściwej prędkości była podobna można by dodać prędkości nawet co ~1-2%.

 

ja przy swoich % tj 25, 17, 14, 12 opierałem się na racjonalnych skokach dostosowując ostatni bieg jako najdłuższy tj z 500 na 600 minut

 

Uważam że dodanie tych 4 biegów zapewni racjonalny podział prędkości wysyłania flot w grze, w tym także wysyłania floty na podstawkę, wysyłania sond opóźniających na atak, wysyłania fsa i kilka innych o których nie będę pisał :P

Link to comment
Share on other sites

Guest -LEON-

pomysł moim zdaniem totalna klapa.

Nie można dawać pośrednich % na wybór czasu lotu ze względu na to, że 'zabije' to grę falangą

 

Osobiście mi teżby pasowało, żebym sobie wybierał spośród wielu mozliwości - ale jest też ta druga strona. Nie po to ktoś zdejmuje moony, żeby miał zgadywankę ze 40 możliwych opcji

Link to comment
Share on other sites

Nie po to ktoś zdejmuje moony, żeby miał zgadywankę ze 40 możliwych opcji

 

o jakich 40 możliwościach mówisz? o 4 dodatkowych i to w rozbiciu na najdłuższe czasy?

może w końcu by zaczeli obserwować swoje ofiary a nie jedynie ograniczyli się do zdjęcia kulki

Link to comment
Share on other sites

Guest -LEON-

mało ci 10 opcj?

 

wysyłaj na 10% i zawracaj wtedy, kiedy należy. Tak wyliczona zawrotka wraca dokładnie co do 1s.

W programach jest arkusz, który takie wyliczenia umozliwia.

 

Bez przesady proszę w ułatwianiu.

Link to comment
Share on other sites

Oremi, ja nie wiem za kogo tu robię. Jestem sobą i nikogo nie naśladuję. Zwyczajnie mnie poirytował taki post i musiałem odpowiedzieć.

 

Drop, a nie sądzisz, że tych opcji nie jest 10? Wyślesz dla niższych kosztów FSa w tej samej gali to max 10,20 i 30% możesz wybrać.

Link to comment
Share on other sites

To ja może zaproponuję coś pośredniego. Zostać przy obecnych 10 prędkościach, ale zamiast co 10% dać różne wartości, gdzie różnice były by mniejsze przy 10% a większe przy 100% (np. 100 - 80 - 65 - 55 - 45 - 35 - 25 - 20 - 15 - 10 ).

 

Daje to większą swobodę wysyłania FSów.

I żeby nikt się do mnie nie do#%ał - aby mi godziny pasowały to i przez 4 gale potrafię FSa póścić więc nie naskakiwać na mnie bo mnie to rybka :P

Link to comment
Share on other sites

Guest -LEON-

Wyślesz dla niższych kosztów FSa w tej samej gali to max 10,20 i 30% możesz wybrać.

 

A pamiętasz jak kiedyś wyliczyłem koszty fs'ów?

Pomyśl o tym. Teraz jest bez róznicy w kosztach, czy ślesz na 100% czy na 10% - no może mały ułamek jest taniej. A powinno być relatywnie do wybranej prędkości fs'a

 

Oremi zrozum - dodanie dodatkowych opcji w % czasu wysyłanej floty zabije gre falangą. Jaki sens zdejmowania moona jak bęziesz miał kilka dodatkowych opcji? A twoja propozycja daje to, że te opcje niewiele sie róznia między sobą.

W ogóle to ja sensu nie wyłapuję w tym pomyśle. Po co on?

Link to comment
Share on other sites

Sorki ale uważam że pomysł beznadziejny. Przy flotach do 5kkkk pkt nie ma co mówić o kosztach związanych z FSami,

Prędkość floty na FS w tym samym układzie nie ma żadnego znaczenia, oszczędność ledwie 2mld deuteru przy mojej flocie (14kkkk za flote).

Układ obok to dla mnie koszt ok 1.6bln deuteru, zmiana ze 100% do 10% to oszczednosc 60mld deuteru, czyli pare minut wydobycia.

10 układów dalej = 2bln deuteru, oszczędność 70 mld

100 układów = 7.3bln deuteru, oszczędność TYLKO 200mld deuteru.

 

Tak więc nie wiem o co chodzi autorowi, taka oszczędność choćby wcale, a długość FS idzie dostosować wedle własnych potrzeb (tak jak było już pisane przez kogoś innego). Zawsze można poczekać godzinkę na flotę, przecież nikogo to nie zbawi chyba ? ;)

 

W dodatku jak dropshot pisał, bez sensu byłoby klikać na falandze, wyliczać, ściągać moony - budować GSy. Czyli jednocześnie zadania z obroną się przed GS już nam odpada.

Link to comment
Share on other sites

jak daje nie wiele? co wysłanie na 10 % wróci za 4 dni, klepne na 20% wróci za dwa dni, i co dla ciebie dwa dni różnicy to niewielka różnica?

 

i przestań powtarzać argument że jak się idzie do roboty to się flotę zawraca, nie każdy pracuje 8 godzin a często ludzie pracują po 10 po 12 godzin, dzieci z przedszkola muszą odebrać, na zakupy jechać, ale ty oczywiście wstaniesz o 5 rano żeby fsa odebrać/cofnąć - a to że parę godzin temu pisałeś na SB że to już paranoja to już mało istotna rzecz

Link to comment
Share on other sites

Sorki ale uważam że pomysł beznadziejny. Przy flotach do 5kkkk pkt nie ma co mówić o kosztach związanych z FSami,

Prędkość floty na FS w tym samym układzie nie ma żadnego znaczenia, oszczędność ledwie 2mld deuteru przy mojej flocie (14kkkk za flote).

Układ obok to dla mnie koszt ok 1.6bln deuteru, zmiana ze 100% do 10% to oszczednosc 60mld deuteru, czyli pare minut wydobycia.

10 układów dalej = 2bln deuteru, oszczędność 70 mld

100 układów = 7.3bln deuteru, oszczędność TYLKO 200mld deuteru.

 

Tak więc nie wiem o co chodzi autorowi, taka oszczędność choćby wcale, a długość FS idzie dostosować wedle własnych potrzeb (tak jak było już pisane przez kogoś innego). Zawsze można poczekać godzinkę na flotę, przecież nikogo to nie zbawi chyba ? ;)

 

W dodatku jak dropshot pisał, bez sensu byłoby klikać na falandze, wyliczać, ściągać moony - budować GSy. Czyli jednocześnie zadania z obroną się przed GS już nam odpada.

 

Popieram w pełni MiGa :)

 

JESTEM NA NIE

Link to comment
Share on other sites

chodzi właśnie o tą możliwość że jak wiem bo żona chce żeby dzieci odebrać itp to zamiast robić fsa na 20% to móc zrobić na 17% żeby mieć godzine czy też dwie zapasu na dotarcie i odebranie floty, te chodzenie na styk praca, dom itd to jest to co najbardziej denerwuje najbliższych, ale co wy single możecie wiedzieć...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.