Skocz do zawartości

Ankieta: przeliczanie statystyk, anonimowe rekordy


deusx

Przeliczanie statystyk, anonimowe rekordy  

93 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś za spowolnieniem statystyk i wprowadzeniem anonimowych rekordów

    • Tak, jestem za zmianą !
    • Nie, obecny system powinien zostać niezmieniony.


Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie rozumiem jednego. Przed powstaniem u 6 była mowa by zmniejszyć prędkość uni. A co za tym idzie sama falanga była by bardziej kosztowna z samego tego względu, można by na dłużej odejść od kompa w spokoju a tak teraz idę dołożyć do pieca i wracam a tu rw i po flocie. Wiec ludzie nie chcą jej trzymać.

Gram również sobie na pierwotnym ogame i tam na 15 minut spokojnie mogę zostawić flotę wiec jest i możliwość jej budowania i trzymania.

Edytowane przez Drwal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwoliłem sobie zrobić taką o to "Matrycę logiczną projektu"

założeniem jest zwiększenie ilości flot, w zasadzie ja to bym tak widział, ale to jedynie zarys który można względnie uznać a zmiany wprowadzić inne lub też dopasować te tak aby nie zachwiac zbyt mocno całej rozgrywki

 

Działania -----> Rezultaty ------> Cele bezpośrednie ------> Cel strategiczny

 

Cel strategiczny: zwiększenie ilości flot

 

Cele bezpośrednie: nowi gracze, pozostanie starych graczy, ochrona pracy graczy, kupywanie flot

 

Rezultaty:

1) nowi gracze --- promocja nowych wdrożeń

2) pozostanie starych graczy -----> zachęcenie gracza do zrobienia floty po przez ochronę gracza

3) ochrona pracy graczy -------> zmniejszenie możliwości jej zniszczenia,

4) kupywanie flot --------> udgodnienia dla wszystkich które można wprowadzić na stałe po opłacie

 

Działania:

 

1)

 

reklama o specjalnych udogodnieniach sprzyjających rozwojowi floty i jej potencjalnej ochrony

 

 

2)

 

statystyki, baza wiedzy w zakładce, przypomnienia o zrobieniu FS-a (Okienko lub czerwony napis na górze), znacznik ostrzegający, na stronie bez względu na zakładkę że leci flota wroga przez okres np miesiąca od zbudowania floty

 

3)

 

wzrost kosztu pracy falangi, ochrona księżyca w celu zapewnienia ochrony FS-a

 

 

4) Punkt 4 wprowadziłem aby zapytać co można by było kupić żeby te flotę mieć. Nie chodzi tu wyłącznie o kupienie statków może to też dotyczyć jakieś pomocy przy robieniu fsa? lub też pomocy przy wysyłaniu flot?

Sprawni gracze robią pewne rzeczy automatycznie, ci mniejsi na pewne rzeczy nie zwracają np uwagi i to w zasadzie o to chodzi... Chyba że ktoś doda coś ciekawszego...

Edytowane przez oremi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi kto tutaj płacze ? Propozycja została napisana przez administratora. Ale fakt, masz rację, on naprawdę w tej grze nic nie osiągnął.

Wiesz ja tam nie chce nikogo oceniać i nie chodziło mi o administratora ale chodzi mi o to ze zobacz nawet moje dzisiejsze st było nie spowodowane tym ze mooony są za słabe czy falanga jest za tania tylko tym ze gracz popełni kolejny błąd który ja czy inny flociarz od razu wychwytuje :) nie da się zmienić umiejętność każdego gracza . Owszem jak zwiększy się cenę fali to może coś to da ale większość osób i tak robi podstawowy bład który osoba która klika dopiero wtedy zaczyna klikać ;) a co do moon to i tak 85 % flota która pada na u 6 pada na mooonie a nie pada z kasowanie czy zawracania bo mało lata takich flot które opłaca i chce sie graczowi klikać ;) W ostatnich czasach taką flotą była flota Nycza co sie opłacało klikać ;)

Edytowane przez StoProCent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie wiem czy ja coś źle rozumiem przez to, że tak łatwo tu się traci flote w tak krótkim czasie ci gorsi lub mnie zdolni gracze nie będę mieli ochoty budować floty. Co za tym idzie nie będę mieli ochoty tu grać. I jak się to skończy zostanie sam sojusz SS i paru innych bez aspiracji. To na kogo w wtedy będziecie latać???

Trzeba tak zrobić by było wiele osób na uni i sporo floty bo tylko w tedy jest ciekawie.

Wystarczy popatrzeć jak to na u5 wygląda kilka osób z floto może ze 30 a później to same szperacze.

i czy tak to ma wyglądać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drwal nie da się niestety tego aż tak zmienić tak było zawsze i tak będzie ze zbiegiem czasu uni umiera niestety ;/ Co do zwiększenia floty na uni no to można spróbować zwiększyć moc mooon i podnieść nieco cenę fali ale zobaczysz ze floty i tak będą spadać dalej po taka jest kolej rzeczy xP ALe są gracze na u 6 co na prawdę pilnują floty i na prawdę ciężko nawet zobaczyć ich flotę moim zdaniem jak ktoś nie zapomina o fs robi fs nie na pz tylko na stacjonuj to nie ma opcji żeby takiej osobie złapać flotę ; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SPC, to jest rzecz oczywista :P Idealnie nie będzie ale ważne by jak najwięcej ludzi mogło grać swobodnie.

Jak flotę zaniedbają to już będzie ich wina, ale obecnie zwykły FS na stacjonowanie nie jest wystarczającą ochroną i przy tej prędkości łatwo na 15 min zapomnieć o flocie.

 

Gdyby wprowadzić wszystkie moje propozycje (prędkość flot, koszt fali, zasięg fali, ochrona słabszych) to trzeba by sporo surowców i czasu poświęcić by złapać flotę na FSie.

Stojące floty miałyby dużo czasu na ucieczkę (w przypadku krótkotrwałego zapomnienia o flocie).

Wyliczane by były dopiero największe floty zaliczające się może do TOP10 ST, a więc nim ktoś by w ten sposób stracił flotę to by spokojnie z pół roku polatał. Oczywiście agresor może mimo wielkich strat i tak kogoś wyliczyć.. ale to już trzeba byc masochistą :P

 

Rozwiązania takie pewnie nie są idealne ale ja lepszych nie widzę. Z długo lecącą flotą agresora i kosztownym wyliczaniem FSa jedynie niepoprawnie wysłany FS lub całkowite zapomnienie o flocie na długi czas był by powodami utraty floty.

A gdyby wszedł jeszcze pomysł z przypominaniem o FSie to na pewno ilość takich błędów by się znacznie zmniejszyła.

 

 

PS: Proponuję nie kierować się argumentami takimi np., że z małą prędkością GŚ będą latać za długo, bo parametry statków można zmienić. Możemy uzgodnić, że np. czas lotu GŚ powinien wynosić 5-10h a nie 2 dni. Spalanie GŚ również można by przywrócić do poprzedniego stanu (zerowe spalanie właściwie). Wszystko można dopasować w miarę rozsądku (np nie przegiąć z prędkością GŚ, że w 1h galaktykę przeleci :P)

Edytowane przez Neriel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z długo lecącą flotą agresora i kosztownym wyliczaniem FSa jedynie niepoprawnie wysłany FS lub całkowite zapomnienie o flocie na długi czas był by powodami utraty floty.

 

to terraz powiedz mi jaki byl by sens jej robienia ? mialbym za jedna flota ganiac kilka dni ? takie cos mam na normalnym ogeju

 

rozumiem o co wam chodzi - wiecej flot - wiecej grraczy ale wydaje mi sie ze to droga w inna strone

 

 

a co do predkosci gs - aby byly skuteczne musza latac jak lataja np: lece w 1 strone 20min i tyle obronca ma na skolowanie obrony a w ciagu 10 czy tam 5h cale uni sie podstawi

Edytowane przez joze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem o co wam chodzi - wiecej flot - wiecej grraczy ale wydaje mi sie ze to droga w inna strone

 

A skąd wiesz, że ta "inna" strona to nie ta do której zmierzamy? ;]

Na normalnym ogame nie masz tego co masz tutaj. Ekspedycje, bank, skin, darmowy handlarz, zadania.. itd

 

 

Przyjmując, że w ciągu dnia postawione zostaną 3 floty:

1 gracz zniszczy 10 flot - ujemny bilans, do nadrobienia go 7 z tych 10 musiałaby się odbudować. Obecnie chętnych do budowy floty jest może 1 na 20.

10 graczy zniszczy 1 flotę - dodatni bilans czy pokonany gracz się odbuduje czy też nie.

 

A co do podstawiania się przez całe uni.. Tek ktoś nie musi mieć całego uni za kumpli, nie wszyscy muszą cały dzień być dostępni i co jest najczęstszym problemem większość będzie mieć floty na FSie, zapewne wysłane na 2-4 dni.

Edytowane przez Neriel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

rozumiem o co wam chodzi - wiecej flot - wiecej grraczy ale wydaje mi sie ze to droga w inna strone

 

 

to może nam powiesz jak ty byś rozwiązał problem małej ilości flot, i nie mów tu o fsie ale o konkretnym działaniu jakie może zrobić admin aby poprawić grę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oremi niemam pojecia...naprrawde chcialbym aby bylo tu 10k grraczy i kazdy zrobil flote ale niemam pomyslu i wydaje mi sie ze wasze tez nie sa najlepsze dlatego sie wypowiedzialem, jedynym jakie przychodzi mi na mysl to spowolnienie czasu lotow ale temu jestem przeciwny a co do wiekszej liczby graczy to tez zalezy od nas kazdy moze napisac do jakiegos znajomego wyjasnic o co chodzi pokazac na czym polega zareklamowac w jakis sposob serwer no niewiem...ale zarraz spale super jointa i cos wymysle

Edytowane przez joze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu wprowadzicie nowe bezsensowne zmiany i tak sie nic niezmieni tak samo jak wprowadzono nowy system n iszczenia tworzenia.

 

MAm nadzije ze przezte zmiany znowu ludzi niestracicie

Jakoś nie zauważyłem (google też nie), że poprzez zmiany ludzie odchodzili, a w szczególności przez zmiany z nowym system niszczenia moonów, wręcz przeciwnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt, zmiany niewiele dały. Ale to dlatego, że problemów jest więcej niż zmian i wszystkie są powiązane. Tak jak cały samochód jest zepsuty to wymiana kół czy skrzyni biegów niekoniecznie musi sprawić, że będzie działał.

Nie są one bezwzględnie korzystne.. na coś nie pozwolą ale dzięki nim coś innego będzie możliwe. Jedno jest pewne - na oryginał nikt nie narzekał, było ze 2000 ludzi na każdym serwie w tym z 300-500 aktywnych flotą. Wniosek dla mnie jest prosty i oczywisty - im bliżej oryginału tym bliżej ideału. W pewnych granicach :)

Edytowane przez Neriel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale neriel wiekszosc ludzi tu gra z powodu tego ze ogam sie rozni od ogame,jak chcecie miec ogame to ja sie przemosze na orginal bo jest tam wiecej ludzi,a najlepiej postawie swpjj ogam bedxie bez dodatkow

 

 

jak juz polatasz wszystkie dziury i zrobisz kazdy skrypt tak jak byc powinien, to daj znac... o ile tego dozyje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głównym czynnikiem był skin i właśnie mamy taki z jakiego oni zrezygnowali, a który każdy lubił. Na prędkość nikt tam nie narzekał.

 

Wymieniłem już to co my mamy a czego w ogame nie ma - to jest powód dla którego ja tu siedzę. Na pewno nie ja jeden.

Za to z powodu wysokiej prędkości gra mała garstka graczy, którym ta prędkość odpowiada. Cała reszta twierdzi jednogłośnie, że floty nie ma co stawiać bo przy takiej prędkości jej nie upilnują.

Edytowane przez Neriel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głównym czynnikiem był skin i właśnie mamy taki z jakiego oni zrezygnowali, a który każdy lubił. Na prędkość nikt tam nie narzekał.

 

Wymieniłem już to co my mamy a czego w ogame nie ma - to jest powód dla którego ja tu siedzę. Na pewno nie ja jeden.

Za to z powodu wysokiej prędkości gra mała garstka graczy, którym ta prędkość odpowiada. Cała reszta twierdzi jednogłośnie, że floty nie ma co stawiać bo przy takiej prędkości jej nie upilnują.

 

NO dobra np ja znam ludzi to grają tu tylko właśnie dlatego ze można sobie szybko polatać nie czekać 30 minut na atak tylko 3 minuty i to jest właśnie fajne w tej grze XP można pomyśleć nad zmiana mooon kosztów fali ale zmiana prędośći na uniach które już powstały to by wprowadziło za duży chaos to po pierwsze a po drugie nie jedna osoba właśnie dlatego tu gra bo jest tak szybko a nie inaczej xP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przecież wiadomo, że starych nie ruszymy! (ew. niektóre elementy nie zmieniające zbyt wiele można by dać)

Był by chaos, bo osiągnięcia przy takiej prędkości nie są chyba nawet możliwe przy mniejszych. Np jeśli szperki leciałyby 5 min do celu i 5 min z powrotem to zamiast wysłać 100 w 24h wysłałbym 84. Wykonanie jakiś ataków też nie byłoby proste, bo wszelkie starcia stałyby się rzadsze.

 

Wiem, że prędkość dobrze wpływa na reklamę, ale posiadanie ciągle tej samej prędkości też jest lipne, nie? Rejestrujesz się, masz 5 uni i wszystkie takie same.

 

A można i pomyśleć o takim rozwiązaniu, że jakieś słabe statki do szybkiego farmingu mogą służyć, a główna flota będzie miała normalną prędkość. Bo strzelam, że na tym większość dnia flociarzom schodzi - na farmingu.

Edytowane przez Neriel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A można i pomyśleć o takim rozwiązaniu, że jakieś słabe statki do szybkiego farmingu mogą służyć, a główna flota będzie miała normalną prędkość. Bo strzelam, że na tym większość dnia flociarzom schodzi - na farmingu.

 

zgadzam się, że to ma sens, farming i admirał... :) ponad 70 flot latających bardzo pomaga, prędkość też jest ok, latanie 2 minuty miedzy 50 układmi uważam za rozsądny, jak ktoś chce dalej bo i tak się zdaża to robi się już i 8-9 minut, doscyć sprawne poruszanie się flotą farmingową to podstawa

 

fakt że lata się ow w układzie w 40 sekund.... no trochę szybko, przydaje się :) naprawdę nie wie koleś co się dzieje, wystarczy się zaczytać na sojuszu, a nie każdy nowy wie że to może być 40 sekund ... albo staty i informacja, przypomnienia, denerwujące wiadomości! nie zapomnij! czerwony punkt że ktoś leci i szybkośc może zostać, choć fakt zielony ludek miałby więcej czasu gdyby zamiast 40 sekund - jak zobaczy to w momencie odświerzenia (tak akurat, się mu fartneło, że nie ma 20) - miał do dyspozycji 1,5 minuty, więcej by zdołał zdziałać

 

zaraz się odezwą że FS, ale kto wie co to za tajemnicze FS? trzeba doinformować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.