Skocz do zawartości

Pierwsze auto...?


Monster

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W najblizszym czasie planuje zakup swojego pierwszego auta i chciałbym również Was zapytać co radzicie. Budżet jaki chce przeznaczyć na auto to granice ok. 11-12tyś.

 

Mam na oku kilka modeli:

 

1. VW Golf IV - silnik diesel 1,9 - SDI lub TDI. Moc silnika nie jest dla mnie priorytetem więc obojętne mi jest to. :)

 

2. Seat Ibiza II FL / Cordoba I FL - również diesel SDI lub TDI. Tutaj kieruję się wyposażeniem (wyświetlacz na desce rozdzielczej, pełna elektryka, klima)

 

3. Opel Vectra II benzyna+LPG 1,6/1.8 - koniecznie rocznik 1998 i w góre ponieważ te są po liftingu i posiadają lepszą blache którą już nie bierze tak korozja.

 

4. Audi A3 - rocznik 1999+, diesel 1,9.

 

 

Prosze o opinie. Jeśli ktoś posiada któreś auto z podanych wyżej to proszę o opinię. Jeśli ktoś posiada inne auto i równiez sprawuje się dobrze to chętnie rozpatrze inny model. :) Dodam że jestem młodym kierowcą i posiadam prawko niecałe 2lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze auto zaz - tavria 1.3l 54KM

drugie auto opel astra 1,4l 60 KM

pierwsze auto firmowe kia pregio 2.7l - 60KM

drugie auto firmowe kia pregio 2,5l - 90 KM - turbina

trzecie auto toyota corolla 1.4l - 90 KM - turbina

 

wnioski płynąca: nie ważne czym jeździesz, jeśli się postarasz na dłuższą metę w trasie i tak możesz być pierwszy... ;) wszystko zależy od twoich umiejętności ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem vectre B 98' już po lifcie 16v benzyniak i powiem Ci, że grosza do tego samochodu nie dokładałem :)

Niestety miałem czołówkę nim....

 

Mogę Ci powiedzieć, że dzwona gdzie ja jechałem 70 a ten co we mnie wjechał miał 100km :) jego seat był w rozsypce (dosłownie)

u mnie wyglądało to lepiej :) Vectra to twardy i dobry samochód jak na 1sze własne autko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach