Monster Napisano 5 Września 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Września 2012 Witam. W najblizszym czasie planuje zakup swojego pierwszego auta i chciałbym również Was zapytać co radzicie. Budżet jaki chce przeznaczyć na auto to granice ok. 11-12tyś. Mam na oku kilka modeli: 1. VW Golf IV - silnik diesel 1,9 - SDI lub TDI. Moc silnika nie jest dla mnie priorytetem więc obojętne mi jest to. 2. Seat Ibiza II FL / Cordoba I FL - również diesel SDI lub TDI. Tutaj kieruję się wyposażeniem (wyświetlacz na desce rozdzielczej, pełna elektryka, klima) 3. Opel Vectra II benzyna+LPG 1,6/1.8 - koniecznie rocznik 1998 i w góre ponieważ te są po liftingu i posiadają lepszą blache którą już nie bierze tak korozja. 4. Audi A3 - rocznik 1999+, diesel 1,9. Prosze o opinie. Jeśli ktoś posiada któreś auto z podanych wyżej to proszę o opinię. Jeśli ktoś posiada inne auto i równiez sprawuje się dobrze to chętnie rozpatrze inny model. Dodam że jestem młodym kierowcą i posiadam prawko niecałe 2lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czarny93 Napisano 5 Września 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Września 2012 Golf, albo audi, sam nie mam auta, ale mam kumpla, który zna się na rzeczy. Golf ma małe spalanie. 5,5-6l/100 km. Do opli części są dużo droższe, często pada pompa paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Revenge ツ Napisano 5 Września 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Września 2012 Golfik POlecam naprawde za 8 juz kupisz dobrego Golfa a za 11 to nawet Audi A4 kupisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...