Jump to content

Tabela Kar - nowa wersja


spieriz

Recommended Posts

Ostatnio było kilka różnych spraw, w których nie wiadomo jak długiego dać bana, czy jest to przewinienie czy nie, tak więc podążając za zmianą regulaminu, chciałbym zaproponować zmianę również w tabeli kar. Trochę doprecyzowałem każdy podpunkt, myślę, że wyjaśnia on większość spornych jak dotąd kwestii i zapobiegnie następnym.

Ale oczywiście to nie jest oficjalna tabela kar, żeby ktoś tak nie pomyślał. To tylko moja propozycja w stronę Administracji, aby uniknąć kolejnych niejasnych sytuacji :)

Ta wersja precyzuje przede wszystkim zasadę bashu, która jest dość sproną kwestią, oraz dzieli push na dwie kategorie - mały i duży.

 

Czekam na komentarze graczy oraz przede wszystkim administracji, czy takie coś przejdzie, nawet po odpowiednich modyfikacjach, które można by spróbować wprowadzić wspólnie.

 

 

TABELA KAR WG. SPIERIZ

 

§2 Konta

  • Multikonto – konto pierwsze Ban 30 dni, pozostałe Ban dożywotni bez urlopu, bądź do oddania na forum lub usunięcia.
  • Zasiadanie - Ban na 7 dni na wszystkie konta uczestniczące w zasiadaniu.
  • Dodatkowe oprogramowanie – Ban dożywotni.
  • Jednorazowe wejście na cudze konto bez zgłoszenia i znacznego powodu – Ban 1 dzień na oba konta.
  • Krótkoterminowe oddanie konta – Ban 7 dni.
  • Kupno bądź sprzedaż konta - Ban na konto sprzedane/kupione dożywotnio bez urlopu

§3 Zasady dotyczące większej ilości kont

  • Transport surowców między kontami – Ban 10 dni na konta uczestniczące w transporcie.
  • Wszelkiego rodzaju pożyczki między kontami – Ban 10 dni na konta uczestniczące w pożyczce.
  • Wzajemne ataki na siebie – Ban 10 dni na konta uczestniczące w atakach.

§4 Push

  • Wszelkiego rodzaju push mieszczący się w przedziale o wartości 3.000.000.000.000 – 30.000.000.000.000 jednostek deuteru – Ban na konto nadawcy 3 dni i odbiorcy 3 dni.
  • Wszelkiego rodzaju push o wartości powyżej 30.000.000.000.000 jednostek deuteru – Dan na konto nadawcy 14 dni i ban na konto odbiorcy 14 dni.

§5 Bash

  • Atak na administrację, SGO, GO oraz osoby oznaczone symbolem GT w galaktyce – Ban 3 dni.
  • Przekroczenie limitów ataków na planetę/moona/gracza – Ban 3 dni.*
  • Wysłanie FS na gracza – Ban 3 dni.**
  • Skanowanie planety/księżyca użytkownika (sondą szpiegowską) na czas mniejszy albo równy jednej sekundzie przed dolotem floty z misją agresywną – Ban 1 dzień.

*Gdy łączna wartość strat w wyniku wykonania ataków przekraczających limit jest mniejsza lub równa 50.000.000 jednostek deuteru bądź agresor atakował 1 statkiem, punkt ten nie obowiązuje; wyłączając zasadę dotyczącą spamu.

 

**Nie dotyczy sytuacji, w której przylot/powrót floty obrońcy jest wyliczony i FS dolatuje na czas krótszy niż godzina po przylocie/powrocie floty obrońcy.

 

§6 Bugusing

  • Bugusing – Ban 30 dni - dożywotnio; decyzję o długości Bana podejmuje Administrator. Zezwala się na usunięcie konta.
  • Kontakt flotowy z graczami zablokowanymi za bugusing - Ban 30 dni - dożywotnio; decyzję o długości Bana podejmuje operator uniwersum, jest ona zależna od rodzaju bugusingu, gdy dotyczył on surowców/floty/obrony/ekspedycji, Ban jest dożywotni.

§7 Wymuszenia i groźby

  • Groźby dotyczące realnego życia – Ban 10 dni bez urlopu.

8 Kultura, spam i pozostałe normy

  • Wulgarne wiadomości, Nick, awatar, nazwa planety, nazwa sojuszu, Tag sojuszu, treść strony zewnętrznej sojuszu – Ban 1 - 3 dni, zależnie od stopnia wulgarności; decyzję o długości Bana podejmuje operator uniwersum. Jeżeli Ban dotyczył wulgarnego Nicku, awataru, nazwy planet, sojuszu, Tagu sojuszu bądź jego strony zewnętrznej, ma obowiązek bezzwłocznie zmienić wulgarne treści zaraz po zdjęciu Bana.
  • Podszywanie się pod administrację – Ban 30 dni.
  • Wszelkiego rodzaju spam – Ban 3 dni.
  • Nakłanianie do omijania bądź łamania regulaminu – Ban 7 dni.

§9 Ustalenia etyczne

  • Działanie na niekorzyść ogam.online – Ban 30 dni – dożywotnio; długość Bana ustala Administrator. Ban może być bez urlopu, zezwala się na usunięcie konta.

§10 Wojny

  • Korzystanie z opcji „urlop” w czasie wojny – Ban 10 dni, po zdjęciu urlopu przez gracza.

RECYDYWA

W przypadku złamania drugi raz tego samego punktu regulaminu, długość Bana wynosi dwukrotność lub trzykrotność czasu poprzedniego Bana, zależnie od wartości przewinienia, ocenia operator uniwersum. (np. 3 dni, 9 dni, 27 dni itd.)

W przypadku złamania tego samego punktu regulaminu trzeci raz, czas Bana jest dwa razy dłuższy niż w przypadku złamania tego punktu pierwszy raz, Ban ten jest bez urlopu.

W przypadku złamania kolejny raz tego samego punktu regulaminu, długość Bana ustala indywidualnie operator, może go również dać z opcją „urlop” bądź bez niej.

Edited by spieriz
Link to comment
Share on other sites

Moim skromnym zdaniem:

 

- podoba mi się zapis odnośnie recydywy

- podoba mi się to, że zaproponowana tabela kar jest elastyczna

- podobają mi się propozycje odnośnie: kary za krótkoterminowe oddanie konta, jednorazowe wejście na cudze konto, urlop w trakcie wojny,

- skan sekunde przed dolotem skróciłbym do 24h

- można dodać zapis, że za obraźliwą nazwę sojuszu lub wulgarne treści na stronie sojuszowej odpowiada założyciel i na niego nakładana jest kara

- Wielki plus za poświęcony czas, wspólnymi siłami można nad tym popracować i może coś z tego co zaproponowałeś zostanie wprowadzone do gry.

Edited by KarolRadom
Link to comment
Share on other sites

§10 Wojny to moim zdaniem śmiech na sali. Jak sojusz ma wojnę a potrzebuję gdzies wyjechać na kilka dni to co? ban? No bez żartów... dojdzie do tego, że ludzie będą opuszczali sojusz a potem brali urlop.

Link to comment
Share on other sites

10. Członkowie sojuszów, które są w trakcie wojny nie mogą korzystać z opcji urlop.

11. Odejście użytkownika z sojuszu, który jest w trakcie wojny wyklucza go z niej.

 

Jeśli gracz nie ma ochoty brać udziału w wojnie, może na czas jej trwania wystąpić z sojuszu.

Link to comment
Share on other sites

chodzi tutaj o przypadek, że się kogoś goni, ucieka flotą, szybko ląduje i od razu urlop.

Przypadki, gdy ktoś ma zaplanowany wyjazd, pisze się w temacie dyskusja do wojny i tam się pyta o zgodę drugiego sojuszu czy się zgadza na urlop. Było tak w przypadku wojny [TI] vs. [Hussars] na u5, ktoś od nich miał wyjazd z pracy, spytał czy może iść na urlop, zgodziliśmy się pod warunkiem, że jedna osoba od nas też może iść. Zawsze można się dogadać. Należy też pamiętać, że ban jest wtedy, jak ktoś oskarżenie wniesie ;) jak sie dogadasz z innym sojuszem odnośnie urlopu i oni nie napiszą postu o złamanie regulaminu, to bana nie ma.

Link to comment
Share on other sites

Dlaczego nie można "oddać konta na krótki termin" ? Zawsze można dać komuś konto i nie powinno być problemów, jeśli wróci po jakimś czasie z powrotem do poprzedniego właściciela. - Ogólnie to jako jedyne wydaje mi się bezsensowne.

 

Nakłanianie do omijania bądź łamania regulaminu – Ban 7 dni.

Co do tego punktu to zastanawia mnie tylko jak to będzie udawadniane.

Edited by Helweter
Link to comment
Share on other sites

Jeśli gracz nie ma ochoty brać udziału w wojnie, może na czas jej trwania wystąpić z sojuszu.

Lol, faktycznie. Paranoja.

Tylko powiedz mi po co tworzyć martwe przepisy? Po co karać za urlop i zmuszać ludzi do występowania z sojuszy? PO CO. Logiczny powód proszę dla którego warto rozbudowywać regulaminy, skoro nawet team sugeruje jak je obejść.

Link to comment
Share on other sites

Dlaczego nie można "oddać konta na krótki termin" ? Zawsze można dać komuś konto i nie powinno być problemów, jeśli wróci po jakimś czasie z powrotem do poprzedniego właściciela. - Ogólnie to jako jedyne wydaje mi się bezsensowne.

 

 

Co do tego punktu to zastanawia mnie tylko jak to będzie udawadniane.

 

nie ja to wymyśliłem, ja tylko określam kary dla regulaminu :)

fragment regulaminu gry:

7. Zabrania się krókoterminowego (do 30 dni) oddawania kont innym użytkownikom.

Link to comment
Share on other sites

można to udowodnić tylko wtedy, gdy się widzi pw lub wiadomości sojuszowe. Podobnie jak np. akcje pożegnalne, jeśli zgadasz się na gg to nikt się nigdy o tym nie dowie. :)

można to udowodnić tylko przez wiadomości w grze i na forum.

 

Tylko powiedz mi po co tworzyć martwe przepisy? Po co karać za urlop i zmuszać ludzi do występowania z sojuszy? PO CO. Logiczny powód proszę dla którego warto rozbudowywać regulaminy, skoro nawet team sugeruje jak je obejść.

nei mnie tutaj się czepiaj. :) ja tylko dopasowuję czasy banów do punktów regulaminu, jeśli chodzi o sam regulamin to pretensje do szefa :)

Link to comment
Share on other sites

Fakt, tutaj się zgodze, punkt o urlopie w czasie wojny i o oddaniu na krótko konta jest chory, chyba lepiej, zeby ktoś grał na koncie przez 2 tyg. np. niż żeby konto stało na urlopie bezczynnie.

 

 

Co do tabeli, aż dam Ci +, czas który poświęciłeś powinien być Tobie wynagrodzony i ta tabela kar powinna zostać wprowadzona

Link to comment
Share on other sites

Śmiech na sali. Będe się kogoś prosił czy mogę sobie odpoczać od gry :ściana:

Co do opisanego przypadku - bywa, Takie uroki gry. Na U4 ścigają mnie. mam iść na urlop i juz nigdy nie wracać? Przecie za pół roku i tak będą chcieli zdjąć mi flotę i tak.

Dlaczego grać ma być zależny od przeciwników? Poza tym czasami nie ma czasu na proszenie się. Padł mi net, dzwonie do kolegi, loguje się, włacza urlop a SGO daje mi bana? No prosze Cie...

 

Ze względu na pojedyncze przypadki, zasady mają być skomplikowane? Skoro i tak idzie się dogadać, to po co w ogóle tworzyć zasadę, która i tak nie będzie egzekwowana.

 

Co do oddania na krótki czas - to się nazywa dzielenie konta i od zawsze było karane, i powinno być karane.

 

spieriz naskrobał:

ja tylko dopasowuję czasy banów do punktów regulaminu, jeśli chodzi o sam regulamin to pretensje do szefa

Fakt, przepraszam spieriz.

Deus, Ty się zastanów, za co chcesz bany dawać (a właściwie za co nie dawać skoro przepis jest martwy i sztuczny).

Edited by Straps
Link to comment
Share on other sites

@EDIT

edycja tego postu z powodu edycji postu wyżej.

 

Jeśli chodzi o wojnę, proponuję zrobić tak jak było. Kto wystąpił z sojuszu dalej jest traktowany jako członek tego sojuszu, bo przecież

Jeśli gracz nie ma ochoty brać udziału w wojnie, może na czas jej trwania wystąpić z sojuszu.

:)

 

Ale rozwiązanie sojuszu byłoby równoznaczne z końcem wojny, tak jak jest teraz.

Edited by spieriz
Link to comment
Share on other sites

CYTAT (moja edycja i propozycje są na kolorowo):

 

TABELA KAR WG. SPIERIZ

 

§2 Konta

  • Multikonto – konto pierwsze Ban 30 dni, pozostałe Ban 3 lata bez urlopu, bądź do oddania na forum. /// Dwa pierwsze kona ban na 30 dni, pozostałe ban na 3 lata bez urlopu, bądź do oddania na forum. (jak ktoś gra z bratem i zapomniał zgłosić to czemu ma być karany? 30 dni to dużo czasu, a może faktycznie ktoś zapomniał to można dać te 30 dni, a recydywę na 3 lata)
  • Dodatkowe oprogramowanie – Ban 3 lata.
  • Jednorazowe wejście na cudze konto bez zgłoszenia – Ban 1 dzień na oba konta. /// To jest zasiadanie, było 7 dni, proponujesz 1 dzień. Może lepiej 3-5 dni? Bo może to spowodować, że ludzie będą nagminnie zasiadać...
  • Krótkoterminowe oddanie konta – Ban 7 dni.
  • Kupno bądź sprzedaż konta - Ban na konto sprzedane/kupione 3 lata bez urlopu.

 

§3 Zasady dotyczące większej ilości kont

  • Transport surowców między kontami – 10 dni na konta uczestniczące w transporcie.
  • Wszelkiego rodzaju pożyczki między kontami – 10 dni na konta uczestniczące w pożyczce.
  • Wzajemne ataki na siebie – 10 dni na konta uczestniczące w atakach.

 

§4 Push

  • Wszelkiego rodzaju push mieszczący się w przedziale o wartości 3.000.000.000.000 – 30.000.000.000.000 jednostek deuteru – Ban na konto nadawcy 3 dni i odbiorcy 3 dni.
  • Wszelkiego rodzaju push o wartości powyżej 30.000.000.000.000 jednostek deuteru – Dan na konto nadawcy 14 dni i ban na konto odbiorcy 14 dni.

 

§5 Bash

  • Atak na administrację, SGO, GO oraz osoby oznaczone symbolem GT w galaktyce – Ban 3 dni.
  • Przekroczenie limitów ataków na planetę/moona/gracza – Ban 3 dni.*
  • Wysłanie FS na gracza – Ban 3 dni.**
  • Skanowanie planety/księżyca użytkownika (sondą szpiegowską) na czas mniejszy albo równy jednej sekundzie przed dolotem floty z misją agresywną – Ban 3 dni.

 

*W przypadku, gdy w wyniku przekroczenia limitu ataków obrońca stracił surowce/flotę/obronę o wartości łącznej powyżej 3.000.000.000.000 jednostek deuteru (przelicznik M/K/D - 4/2/1), czas Bana wynosi 10 dni; gdy łączna wartość strat w wyniku wykonania ataków przekraczających limit jest mniejsza lub równa 50.000.000 jednostek deuteru bądź agresor atakował 1 statkiem, punkt ten nie obowiązuje; wyłączając zasadę dotyczącą spamu.

 

**Czas lotu wynosi więcej niż 3 godziny; nie dotyczy sytuacji, w której przylot/powrót floty obrońcy jest wyliczony i FS dolatuje na czas krótszy niż godzina po przylocie/powrocie floty obrońcy. /// Jeśli gracz, którego chcemy zaatakować (czyli obrońca) ma FS'a, to i tak nie włączy urlopu, więc jak jest wyliczony, to może i 7 dni lecieć. Ja bym proponował 48h, jeśli naprawdę jest wyliczony. To blokuje tylko urlop, a jak leci flota (obrońcy w FS'ie), to go nie włączy.

 

§6 Bugusing

  • Bugusing – Ban 30 dni - 3 lata; decyzję o długości Bana podejmuje Administrator.

 

§7 Wymuszenia i groźby

  • Groźby dotyczące realnego życia – Ban 30 dni bez urlopu.

 

§8 Kultura, spam i pozostałe normy

  • Wulgarne wiadomości, Nick, awatar, nazwa planety, nazwa sojuszu, Tag sojuszu, treść strony zewnętrznej sojuszu – Ban 1 - 3 dni, zależnie od stopnia wulgarności; decyzję o długości Bana podejmuje operator uniwersum. Jeżeli Ban dotyczył wulgarnego Nicku, awataru, nazwy planet, sojuszu, Tagu sojuszu bądź jego strony zewnętrznej, ma obowiązek bezzwłocznie zmienić wulgarne treści zaraz po zdjęciu Bana.
  • Podszywanie się pod administrację – Ban 30 dni.
  • Wszelkiego rodzaju spam – Ban 3 dni.
  • Nakłanianie do omijania bądź łamania regulaminu – Ban 7 dni.

 

§9 Ustalenia etyczne

  • Działanie na niekorzyść ogam.online – Ban 30 dni – 3 lata; długość Bana ustala Administrator.

 

§10 Wojny

  • Korzystanie z opcji „urlop” w czasie wojny – Ban 10 dni, po zdjęciu urlopu przez gracza.

 

RECYDYWA

W przypadku złamania drugi raz tego samego punktu regulaminu, długość Bana wynosi dwukrotność lub trzykrotność czasu poprzedniego Bana, zależnie od wartości przewinienia, ocenia operator uniwersum. (np. 3 dni, 9 dni, 27 dni itd.) W przypadku złamania tego samego punktu regulaminu trzeci raz, czas Bana jest dwa razy dłuższy niż w przypadku złamania tego punktu pierwszy raz, Ban ten jest bez urlopu.

W przypadku złamania kolejny raz tego samego punktu regulaminu, długość Bana ustala indywidualnie operator, może go również dać z opcją „urlop” bądź bez niej.

 

/// Dodałbym, że bany dodawane za bugusing muszą być z urlopem, bo i tak takich graczy nie można farmić (a raczej nie powinno się), bo regulamin tego zabrania. Nie można mieć kontaktu flot z osobami zablokowanymi za bugusing. Wg aktualnej tabeli kar, wszystkie bany są z urlopem. Tutaj można dyskutować i te poważniejsze dać bez urlopu, ale nie będę wnikał.

Link to comment
Share on other sites

/// Dwa pierwsze kona ban na 30 dni, pozostałe ban na 3 lata bez urlopu, bądź do oddania na forum. (jak ktoś gra z bratem i zapomniał zgłosić to czemu ma być karany? 30 dni to dużo czasu, a może faktycznie ktoś zapomniał to można dać te 30 dni, a recydywę na 3 lata)

oczywiste, że jeżeli ktoś zapomniał zgłosić to jest unban albo skrócenie, ale też raczej da się odróżnić zapomnienie zgłoszenia od typowego multi ;)

 

/// To jest zasiadanie, było 7 dni, proponujesz 1 dzień. Może lepiej 3-5 dni? Bo może to spowodować, że ludzie będą nagminnie zasiadać...

chodziło mi o jednorazowe wejście na konto np. w celu włączenia urlopu/odebranie fs. Zapomniałem dodać punktu dotyczącego zasiadania, za chwilę to zrobię.

jeśli chodzi o nagminne zasiadanie, to popatrz na dół na fragment "recydywa" :)

 

/// Jeśli gracz, którego chcemy zaatakować (czyli obrońca) ma FS'a, to i tak nie włączy urlopu, więc jak jest wyliczony, to może i 7 dni lecieć. Ja bym proponował 48h, jeśli naprawdę jest wyliczony. To blokuje tylko urlop, a jak leci flota (obrońcy w FS'ie), to go nie włączy.

eh... ale zaraz po powrocie floty może go włączyć, zajmie mu to zaledwie 2 sekundy. O to mi chodziło, żeby tak nie zrobił.

 

/// Dodałbym, że bany dodawane za bugusing muszą być z urlopem, bo i tak takich graczy nie można farmić (a raczej nie powinno się), bo regulamin tego zabrania. Nie można mieć kontaktu flot z osobami zablokowanymi za bugusing. Wg aktualnej tabeli kar, wszystkie bany są z urlopem. Tutaj można dyskutować i te poważniejsze dać bez urlopu, ale nie będę wnikał.

pisałem już:

ja tylko dopasowuję czasy banów do punktów regulaminu, jeśli chodzi o sam regulamin to pretensje do szefa :)

był punkt dotyczący kontaktu flotowego z graczami zbanowanymi za bugusing, więc dodałem punkt w tabeli kar dotyczący tego.

nie moja wina, ze niektóre rzeczy w regulaminie są bezsensowne ;|

ja tylko proponuję długości banów.

Edited by spieriz
Link to comment
Share on other sites

Śmiech na sali. Będe się kogoś prosił czy mogę sobie odpoczać od gry

To po co ta wojna, jak chcesz odpoczywać w jej trakcie? Jest wojna i musisz brać udział. Po to jest. Jeśli nie czujesz się na siłach i prawdopodobnie może ci coś "wypaść", to odchodzisz z sojuszu przed wojną i masz spokój. Ten punkt jest po to, aby unikać ucieczek, bo jeśli strona przeciwna ma nas wyliczonego, i jest pewny złom, to nie możemy tak o sobie urlopu włączyć. Można napisać wcześniej, że coś wypadło i się dogadać, jeśli jest to naprawdę ważne.

 

Padł mi net, dzwonie do kolegi, loguje się, włacza urlop a SGO daje mi bana? No prosze Cie...

Kolega zgłasza to operatorowi, a ten wydaje zgodę i nie ma bana. Tylko trzeba przestrzegać regulaminu. To nie takie trudne. Zapodam cytacik:

6. Jednorazowe wejście na cudze konto (np. w celu włączenia urlopu) musi być zgłaszane bezpośrednio do operatorów uniwersum lub poprzez opcję Gra z jednego IP i uprzednio przez nich zaakceptowane.

 

eh... ale zaraz po powrocie floty może go włączyć, zajmie mu to zaledwie 2 sekundy. O to mi chodziło, żeby tak nie zrobił.

No właśnie. Po powrocie floty. Więc jak leci flota, to nie ma sensu skracać do godzin, bo to jest uzależnione od długości lotu FS'a. A po powrocie już pisałeś, że do godziny.

 

 

punkt o urlopie w czasie wojny i o oddaniu na krótko konta jest chory

Dlaczego? Chce brać udział w wojnie - bierze, ale liczy się z komplikacjami. Nie chce to opuszcza sojusz i czeka. Drugi punkt też jest dobry, bo dlaczego ktoś ma co chwilę konta oddawać? Dostał to niech gra, a nie zaraz znów zmiana właściciela.

Link to comment
Share on other sites

No właśnie. Po powrocie floty. Więc jak leci flota, to nie ma sensu skracać do godzin, bo to jest uzależnione od długości lotu FS'a. A po powrocie już pisałeś, że do godziny

ale jakie skracać do godziny?

chyba źle zrozumiałeś to co napisałem. :)

FS musi wpadać maksymalnie na godzinę po powrocie floty obrońcy.

Nawet jeżeli trzeba czekać jeszcze 80 godzin na powrót tej floty, to można już wysłać tego FS, ale jego lot nie może być dłuższy niż 81 godzin. Wcale nie trzeba czekać aż flota obrońcy będzie miała godzinę do dolotu, bo chyba tak to zrozumiałeś. Chodziło mi o różnicę czasów lotu obu flot.

 

Różnica czasu lotu FS i czasu dolotu/powrotu FS musi być mniejsza lub równa godzinie. :)

Link to comment
Share on other sites

Multikonto – konto pierwsze Ban 30 dni, pozostałe Ban 3 lata bez urlopu, bądź do oddania na forum lub usunięcia.

 

Jednorazowe wejście na cudze konto bez zgłoszenia i znacznego powodu – Ban 1 dzień na oba konta.

* z bashu odnośnie większych strat i większej kary bym usunął.

 

Groźby dotyczące realnego życia – Ban 30 dni bez urlopu. Zmniejszyłbym do 10 dni.

 

 

A wszelkie 3 lata zmienić na dożywotnio. To na razie tyle wg. mnie, tak to mi się podoba, jest szczegółowa i zawiera chyba wszystkie najważniejsze pozycję, które obecnie były "umowne".

Link to comment
Share on other sites

spieriz,

/// Jeśli gracz, którego chcemy zaatakować (czyli obrońca) ma FS'a, to i tak nie włączy urlopu, więc jak jest wyliczony, to może i 7 dni lecieć.

 

A po powrocie już pisałeś, że do godziny.

Pierwszy cytat, czyli o nieograniczonym czasie, do twojej wypowiedzi wyżej 80h.

Drugi cytat, do godziny po dolocie, czyli 81h.

To ty mnie tutaj nie zrozumiałeś. :troll:

Link to comment
Share on other sites

A wszelkie 3 lata zmienić na dożywotnio.

o to mi chodziło, ale przecież wszystkie bany dożywotnie są na 3 lata dawane, więc napisałem 3 lata. :)

 

 

@Dagger, nie zrozumieliśmy siebie nawzajem, ale już trudno. :D

Edited by spieriz
Link to comment
Share on other sites

Co?! Punkt o wyjściu z sojuszu nie będąc traktowanym jako jego członek jest bez sensu. :)

 

Mamy wyliczoną flotkę gracza - a on minutę przed atakiem występuje z sojuszu, oczywiście procent nie dolicza się do wojny, tak mam ten punkt rozumieć?

Link to comment
Share on other sites

byłbym wdzięczny, gdyby nie dyskutować tutaj na temat regulaminu, bo to nie jest moja wina.

Tutaj proszę zgłaszać uwagi dotyczące długości banów, jeśli chodzi o bezsensowne punkty regulaminu to taki temat jest tutaj:

http://forum.ogam.online/topic/12061-regulamin/

 

deusx, to akceptujesz tą moją tabelę kar? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.