Skocz do zawartości

nowa propozycja  

25 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Ktora wersje moonow wybierasz ?

    • Obecna.
      6
    • Proponowana w tym temacie.
      5
    • Zadna z wersji.
      9
    • Zróbmy moony niezniszczalne! Usunmy misje :niszcz.
      5


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. poprzednia proba speulacji byla nieudana. Wiadomo,administrator i gracz zawsze patrza na wszystko z innej strony.

oto moja propozycja:

 

 

wzory niszczenia zostaja,jakie sa. jednak zachodzi mala zmiana odnosnie niszczenia gs.

zalozmy,ze lecimy X gs na moona o wielkosci Y. Mamy 10 % na zniszczenie GS. pech chial,ze trafiamy akurat w te 10 %. Jednak nie cala flota ulega znisczeniu,lecz jakis jej procent. i tak mialoby to wygladac:

 

-do 10 % na utrate gs - losowanie 20-30% gs na straty.

-do 15 % na utrate gs - losowanie 30-35% gs na straty.

-do 20 % na utrate gs - losowanie 35-50% gs na straty.

-do 30 % na utrate gs - losowanie 35-70% gs na straty.

-do 50 % na utrate gs - losowanie 50-90% gs na straty

 

Moon obroncy nadal sa chronione,ale agresorowi jest troche lzej. stosujac sie do tych przelicznikow, flociarze i tak zaczeli by budowac wieksze ilosci GS - zeby nie bylo tak duzych strat, Wiecej gs, jest sie na co podstawiac, obronca ma latwy zarobek pod dom ;] obie strony zostaja doecenione, zwieksza sie dynamika gry.

Napisano

nie,to nie to samo. bo mimo wszystko stracimy jakas czesc naszej floty. moze zle sie wyrazilem, losowanie 20-30% gs na straty,czyli 20 -30 % gs wyslanych na moona ulega zniszczeniu w momencie ,gdy trafiamy w strate gs.

 

 

EDIT:

wiadomo,te % to tylko propozycja,mozna je dowolnie zmieniac,wazna jest idea,pomysl.

ewentualnoscia moze byc tez zaleznosc od wielkosci moona

Napisano

To samo, bo obliczając wg wzoru i średniej (trochę tych obliczeń by było) stracilibyśmy

np. 5 razy po 20% floty,

tym samym zmniejszając szansę na utratę gś o 5 razy efekt będzie ten sam.

Napisano

dlatego mowie, ze podane % to jedynie propozycja. kwestia nie jest,ile bysmy tracili,ale pomysl,zeby nie tracic calosci bez sladu

Napisano

To na jedno wyjdzie a losowanie jest złym rozwiązaniem, bo znów jeden będzie tracił więcej drugi mniej i będzie kontrowersja czemu on mniej a ja więcej.

Napisano

poprawione. fakt faktem, masz racje, za male troche te %.ale to mozna uzgodnic.

Napisano

No tak właśnie jest.. Nie ważne jak to przedstawisz i jakie wzory zastosujesz liczą się straty wyliczone z tych wzorów.

 

To by tylko zmylało graczy, że niby są mniejsze szanse ale tak czy tak koszt musi być taki sam. Tzn moim zdaniem koszt niszczenia powinien być nie mniejszy niż koszt tworzenia, gdyż w przeciwnym razie obrońca będzie mieć problem z odrabianiem nowych moonów straconych w ciągu dnia.

 

Jeśli jednak taki sposób by się przyjął to trzeba by proporcjonalnie więcej GŚ wysyłać, a to na pewno nikomu by się nie spodobało.

Napisano

Brakuje jeszcze jednej mozliwosci wyboru: wrócić do podstawowych wersji moonów ;)

 

na takie coś 90% osób się nie zgodzi....

Tamta opcja była totalnie do BANI !!!

moony padały setkami....

teraz masz ryzyko i jest ZABAWA !

Napisano (edytowane)

Snake szachistów nie potrzebujemy

 

Pozatym Ty masz za co kupować gsy w nieskończoność, niewiem w ogóle czy wiesz na czym polega zabawa...

 

GSY Cię kosztują tylko troszke kasy, natomiast moonów to już niechce się pilnować, bronić i rozbudowywać... zasada prosta - czasu nie kupisz ;)

Edytowane przez faziee
Napisano

Faziee umiesz tylko głośno szczekać :)

Chcesz żeby łatwo moony padały bo wtedy może coś upolujesz....

Za wysokie progi? nie możesz moona skasować?

Możesz farmić idlerów.....

Moony teraz są dobre bo są mocne i nie padają co po 12 czy 16 przez noc....

A Ty Faziee poprostu rozbuduj flotę i GSY na taki poziom żeby moon 5000 niszczyć bez ryzyka i już....

Napisano

Faziee umiesz tylko głośno szczekać :)

Chcesz żeby łatwo moony padały bo wtedy może coś upolujesz....

Za wysokie progi? nie możesz moona skasować?

Możesz farmić idlerów.....

Moony teraz są dobre bo są mocne i nie padają co po 12 czy 16 przez noc....

A Ty Faziee poprostu rozbuduj flotę i GSY na taki poziom żeby moon 5000 niszczyć bez ryzyka i już....

Cytuj

 

Snak to nie jest tak łatwo wybudować tyle gs żęby bez rezyka padały moony nie każdy gracz ma takie mocne eko ze raz dwa nabuduje tyle gs xd a nie po to flociarze stawiali floty żeby teraz idlerów farmić xd

Napisano

A ma być łatwo?

Nie chcesz mieć eko, nie chcesz farmić ale chcesz niszczyć moony bez problemu. Utopia..

 

Bym może przerobił wzory żeby było ŁATWIEJ - nie łatwo jak dawniej.

Ale widząc zainteresowanie tematem (10 głosów) i raptem 50% poparcia dla pomysłu.. Robić coś dla tej garstki arogantów jakoś mi się nie chce.

Napisano

Neriel nikt nigdzie nienapisal ze to co było super

bo owszem moony padaly jak muchy i nalezalo to zmienic

tylko czemu odrazu tak kolosalnie ??

 

przez ta wasza zmiane gra zamiast zyskac, tylko straciła...

Napisano (edytowane)

Gdzieś ktoś pisał o przywróceniu dawnych wzorów ale to szczegół dużo ostatnio się pisało, a niewiele jak należy.

 

Akurat czemu tak kolosalnie jestem w stanie wytłumaczyć.

Deus chciał aby max moon tworzył się w okolicach mocnego ST. Tak też zrobiłem i odpowiednio dopasowałem wzór niszczenia, aby koszty mniej więcej się pokrywały.

Max moon musi być max moonem, a nie moonem dużym, którego każdy (poza nowicjuszem oczywiście) może sobie zrobić.

Edytowane przez Neriel
Napisano

pomysl jest do bani. jestem na nie, dlatego ze nie ma to sensu, juz lepiej zmienic "twardosc" moonow.

 

co do tego ze moony sa bardzo twarde, to prawda, teraz jest bardzo trudniej sciagac moony, ale nie moze byc za latwo, trzeba sie teraz troche pomeczyc, i na tym tez polega gra, nie miec wszystko odrazu, choc z drugiej strony teraz jest troche trudno ale tak tez moze zostac.

 

nie moze byc jak bylo ze moony padaly jak muchy... masakra poprostu.

 

co do zmiejszenia ilosci gs na rozwalenie moona jestem za, choc dla mnie mogloby tez zostac tak jak jest, ale jak juz to tylko jezeli zmiany beda "male", max 30% zmiany, NIE WIECEJ:

 

np: jezeli teraz trzeba 100kk na danego moona to niech bedzie 70kk (30% zmiany, nie wiecej!)

 

np2: 2kkk GS na moona to niech bedzie 1,4kkk.

Napisano
co do zmiejszenia ilosci gs na rozwalenie moona jestem za, choc dla mnie mogloby tez zostac tak jak jest, ale jak juz to tylko jezeli zmiany beda "male", max 30% zmiany, NIE WIECEJ:

To jest walka z wiatrakami.

Zawsze tworzenie moona będzie proporcjonalne do jego niszczenia. Zmniejszysz moc moonów, to zamiast średnicy 5k będzie średnica 6k. Sumując nic się nie zmieni, no chyba, że samo niszczenie się zmieni, wtedy tworzenie księżyca stanie się bezsensowe.

Napisano (edytowane)

ja pisalem o samym niszczeniu moona... i jezeli bylaby zmiana na 30% to i tak moony bylby twarde i by sie oplacalo je stawiac, ale jak mowilem zmiana na nie wiecej niz 30%.

 

dla mnie tak jak jest teraz tez jest ok... ale jak juz mamy cos zmieniac to nie wiecej niz 30% od teraz

Edytowane przez DanielDz
Napisano

Moony moim zdaniem są już zrobione dobrze, nie moze być za łatwo, a pretekst, ze nowi gracze nie dadzą rady jest co najmniej śmieszny... na to zeby sciągnąć moona trzeba troche popracowac. Tak jak jest jest dobrze, niech komuś czasem kilka gs-ów poleci i bedzie git.

 

Bo zadaniem moona jech chronić flote gracza, a sciąganie moona powinno być ekstremanie trudne.

Napisano

Ja tam zdania nie zmienię, Moony się stawia zaskakująco łatwo, nawet te około 7k nie jest problemem postawić a są już na tyle twarde że nikt nie będzie ryzykował straty 25mln (52/22)

 

prawie 1/4 szansy na stratę 25mln GS (co jest liczbą jak dla mnie mega wysoką)

 

Róbcie co chcecie REASUMUJĄC:

-Dla ludzi o zasobnym portfelu ten pomysl jest ok.

-Dla ekowców również

-Dla ludzi będących całe życie na fs

 

Tylko flociarzom się to nie podoba - normalne

 

Moony się zaj**iście łatwo stawia nawet te 6-7k... tak naprawdę [wymodernowano] przesadziliście tak jak z ekspami (ale tutaj korekta była)

Dopóki twardość moonów nie zostanie zmniejszona bądź procent na ich powstawanie to good luck w polowaniu bezemnie :)

 

@@@

Używaj cenzury.

Dagger157

Napisano

Po 1. Wyrażaj się.

Po 2. Koszt tworzenia jest wyższy niż niszczenia. ponadto jeżeli ktoś nam ukradnie złom to koszt tworzenia staje się astronomiczny.

Odnosząc się do punktu drugiego faziee, piszesz kompletnie bez sensu, może kolega StoProCent Ci wytłumaczy, czemu.

Może obronę też usuniemy ? To, w co zainwestuje gracz (silny moon, mocna obrona) to jego własna inicjatywa, jeżeli nie podołasz jego obronie i sprytu oznacza to, że jesteś po prostu za słaby.

 

A nie podoba się tylko tobie i twojemu koledze, bo reszta uważa, że jest wszystko jak najbardziej w porządku.

Napisano

No to zamknij temat i tyle, ja wlasnie przed chwila zdjalem 360kk szperaczy - utworzyl sie moon 6922 . Pozdrawiam

 

Do mnie pierwszy wlot kamillu - moon 9232 (760kk panckow chyba)

 

i teraz weź to zdejmij :D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.