Skocz do zawartości

Robin

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Aktywność reputacji

  1. Upvote
    Robin otrzymał reputację od spierizOficjalny plan działań - wrzesień 2017   
    Siema, chciałem znów coś napisać . Wiem, że ponownie w nieco agresywnym tonie, ale piszę to w dobrej wierze. Do rzeczy:
    Kiedy wróciłem tutaj kilka tygodni temu (kiedyś grałem m.in. na waszym projekcie ogamx czy jakoś tak) to wręcz się "napaliłem" na tą grę: świetne rozwiązania, szybka gierka, handlarz od ręki - no bajka. Trochę się tylko zastanawiałem czy to dobrze, że tak rozbudowany bank jest od ręki i czy nie lepiej by było jakby był budynkiem lub badaniem czy czymś w tym stylu. Namówiłem więc kupli i w piątkę zaczęliśmy grać, w międzyczasie doczytaliśmy, że ten projekt znów ma ruszyć pełną parą (bo nie okłamujmy się, świeci pustkami jak cholera) i niedługo będzie nowe uniwersum - no więc bajka... miała być, bo w sumie teraz to wygląda jak jeden wielki chaos, jakaś masakra delikatnie mówiąc.
     
    Deusx - mówisz piszesz jedno a robisz drugie. Zacznijmy może od początku:
    otworzyłeś testowy serwer na którym miałby być testowane nowości m.in. bank itd. tymczasem dałeś coś czego w sumie na pierwszy rzut nie powinno być, bo wymaga zbyt dużo zmiennych i testów co najmniej miesiąc/dwa i to przy aktywnej grze praktycznie od zera by "symulować" naturalne środowisko gry, mowa tutaj o handlarzu. Jest jeden podstawowy problem z nim, jak przeglądniesz temat o handlarzu to sytuacja praktycznie wygląda tak:
     
    - 1 osoba na TAK
    - 4 osoby na NIE
    - 3 osoby w sumie nie wiedzą, na zasadzie "a jakby to miało wyglądać?", albo "wydaje mi sie, że duże pole do nadużyć"
     
    Nawet autor tematu zamieścił tam dość obszerny post z wyliczeniami/statystykami które ewidentnie wskazują, że w przypadku wolnorynkowego handlarza trzeba też pozmieniać parę rzeczy, m.in. wrócić do postaw i zmienić wydobycie metalu/kryształu - czyli im cieplejsza tym większe wydobycie, bo obecnie bez względu na pozycję i temperaturę wydobycie jest identyczne! Do tego trzeba zmienić nagrody i podmienić w niektórych deuter za metal/kryształ lub dać wybór.
    W przeciwnym wypadku TO NIE MA SENSU. Dość szybko dojdzie do sytuacji gdzie deuter będzie tańszy niż metal i kryształ bo będzie go masakryczna ilość: spore ilości za zadania + spore za większe wydobycie (tutaj też na niekorzyść działa zmniejszanie temperatur na planetach bo zwiększa jego wydobycie) + MASAKRYCZNE ilości za ekspedycje - czyli mówiąc w skrócie: KŁANIA SIĘ przebudowanie całej ekonomii.
     
     
     
    To Twoje słowa, więc ja się pytam, gdzie tu słuchanie nas ??
    Dostałeś sporo fajnych pomysłów:
    1. Czat sojuszowy: http://forum.ogam.online/topic/21559-czat-sojuszowy/
    2. Rozmowy na temat banku: http://forum.ogam.online/topic/21521-bank/
    3. Giełda - rozwinięcie handlu trytem: http://forum.ogam.online/topic/21553-gie%C5%82da-rozwini%C4%99cie-handlarza-trytem/?do=findComment&comment=143838
    4. Jacyś nowi oficerowie np. do kolejki badań.
     
     
    Do tego dochodzi wywalenie surowców oraz floty za asaty, obronę ja bym akurat zostawił i dołożył skrócenie czasu badań (które obecnie i tak jest, bo wystarczy kupić surowce, potem tryt i następnie skracanie).
    Więc może zacznijmy od testowania zmian za którymi głosowała większość, albo przy których nie było żadnego sprzeciwu a wydają się sensowne, niż bugowanie handlarza i rozwalanie dobrze działającej do tej pory ekonomi .
     
     
    Kurde, bym zapomniał, przecież do tego wszystkiego jeszcze dochodzą masakryczne dzienne przychody deuteru z ekspedycji, gdzie przy wysokim jego poziomie nie ma sensu dalsza rozbudowa kopalń deuteru obecnie, a co dopiero przy takim handlu. Mówiłeś o rozwiązaniu takim by dać stałego handlarza po niższych cenach, ale to doprowadzi bardzo szybko do tego, że będzie się korzystać tylko z niego bo deuteru będzie za dużo, czyli w konsekwencji wyjdzie na to, że jedyne co zrobiłeś to zmniejszyłeś przeliczniki handlu - czyli KOLEJNE ograniczenia ...
  2. Upvote
    Robin otrzymał reputację od AlwegoHandlarz   
    Odpowiedziałem ale skasowałem ostatecznie, bo widzę, że nie ma sensu się powtarzać, skoro próbujecie walić głową w mur, a potem płacz, że serwer dalej świeci pustkami.
     
    Jedyne z czym się powtórzę to to, że lepiej wziąć się za wprowadzanie czegoś nowego, ewentualnie USPRAWNIANIE tego co jest niż za ograniczanie swobód, zwłaszcza, że to serwer x200 speed i dotychczasowe rozwiązania świetnie się sprawdzają. Teraz jak człowiek dostaje dużo deuteru za zadanie to aż morda się cieszy, a potem co będzie ?? "kur.. ciekawe kto to kupi, znów pewnie za pół darmo pójdzie w przeliczniku 2,5:1,5:1 i to pewnie trzeba będzie czekać kilka dni"  - jak myślisz, ilu graczy zachęci to, że z handlem tutaj jest jak w ogame w początkowych latach? dodatkowo wielu obecnych od razu zrezygnuje.
     
    Nie piszę tego typu uwag by hejtować czy coś, tylko dlatego, że chciałbym tutaj dłużej z moimi kumplami pograć, zwłaszcza, że coś zaczyna się dziać i widać, że idzie to w dobrą stronę. Jednakże tego typu zmiana (zlikwidowanie obecnego handlarza) spowoduje, że gra na tym serwerze nie będzie miała większego sensu.
     
     
    To ostatni mój post w tym temacie , zwłaszcza, że nie tylko ja tak myślę. 
  3. Upvote
    Robin otrzymał reputację od zdravkoHandlarz   
    Rozpieprzycie obecną ekonomię gry tym sposobem. 
    Ja rozpocząłem ok tydzień temu grę tutaj z trójką znajomych, to co nas przekonało do gry to te ciekawe rozwiązania - czyli BANK i HANDLARZ w takiej formie jaka jest. To drugie bardzo napędza ekonomie, bo nadwyżki surowców nie marnują się poprzez niepotrzebne składowanie. Czyli to czego człowiek się spodziewa po speed Ogame.
     
    I teraz tak, to co Wy chcecie zrobić to wspomóc na MAXA flotowców i praktycznie "ukatrupić" ekowców, dla tych co nie przemyśleli tego, to może wypunktuję:
     
    Flotowcy:
    - zmiana tego handlarza na wolnorynkowy to dla nich idealna sytuacja, nadwyżek deuteru praktycznie nie będą mieli, a jak już to sobie zostawią na dalsze loty, jeśli braknie to za grosze (w porównaniu do tego co mamy obecnie) sobie go kupią za zrabowane surowce
     
    Ekowcy:
    - nadwyżki deuteru z którym nic nie zrobią będą musieli sprzedawać za pół darmo, nikt im przecież nie da przelicznika 4:1 (M:D), w końcu dojdzie do sytuacji gdzie z pocałowaniem w rękę będą musieli brać za 2,5:1, o ile w ogóle ktoś będzie chciał w danym momencie, tak czy inaczej będą składowali deuteru nieziemskie ilość, rosnące z miesiąca na miesiąc, wstrzymując swój rozwój (w porównaniu do tego co jest obecnie).
     
    Kolejna sprawa, na KAŻDYM, zaznaczam NA KAŻDEJ grze tego typu, taki handel bardzo szybko kończył się tak, że najlepsze przeliczniki szły wśród znajomych, sojuszników, a pozostałości po wygórowanej cenie na handlarza (czy tam do oficjalnego działu na forum), dodatkowo bardzo szybko sojusze stworzyły wewnętrzny regulamin nakazujący handel po okazyjnych przelicznikach w PIERWSZEJ kolejności wewnątrz sojuszu, a w razie braku zainteresowania puszczania go dalej. 
     
    Pushe itd. będą na porządku dziennym, w pewnym momencie tego nie będzie się już dało kontrolować (przy ilości transakcji jaka będzie tutaj - szybkie wydobycie+ hajs za zadania). Poza tym, nawet pomijając PUSHE, kto mi zabroni po najniższym przeliczniku wymieniać się regularnie ze znajomym?  a nawet jak będzie taki pkt regulaminu, niby rozwiązaniem może być ograniczenie handlu z tym samym graczem (np. między graczem x i y) do określonej ilości na dobę, ale to spowoduje, że będą pokrzywdzeni, bo np. gdy ktoś wystawi sporo deuteru po danej cenie, to nagle spowoduje, że nawet po mimo chęci nie będę mógł kupić całości bo ogranicza mnie regulamin, wtf? Zacznie się narzekanie - ograniczenia, ograniczenia, ograniczenia.
     
    Ktoś wyżej napisał - 3,4 GO/SGO którzy będą tego pilnować, a co jak ich zabraknie? Ale nawet i bez tego, stwarzacie sytuacje typu "okazja czyni złodzieja" - czyli zamiast tak zautomatyzować tą grę by było jak najmniej możliwości do nadużyć i tym samym mniej banów i więcej osób grających, to idziecie w drugą stronę - więcej możliwości nadużyć, więcej banów, mniej grających. Dodatkowo, powodujecie, że powoli przed każdym ruchem trzeba będzie zaglądać do regulaminu:
    - kurde czy kupiłem już max ilość od tego gracza?
    - kurde jak znów kupie po takiej cenie i ktoś mnie zgłosi, to czy będę miał przesrane? 
     
    itd. itp. 
     
    Podsumowując - ZOSTAWCIE HANDLARZA taki jaki jest, jeśli brakuje Wam argumentów to prześledźcie sobie sytuacje jakie były np. 10 lat temu na ogame, gdzie dawało się ofertę na forum z danym przelicznikiem, oczywiście istniał regulaminowy max i min przelicznik, jednakże tego typu wymiana istniała tylko między znajomymi i sojusznikami. 
     
    My osobiście zrezygnujemy z gry, ponieważ na nowym uni z takim handlarzem to nie będzie miało sensu, przy braku możliwości zaangażowania kilku/kilkunastu godzin dziennie, a stare universa to już całkowicie upadną, bo wszyscy pójdą grać na nowe (mówiąc, wszyscy mam na myśli i tak tylko tą garskę kilku max kilkunastu graczy grających tu obecnie)
  4. Upvote
    Robin otrzymał reputację od AlwegoHandlarz   
    Rozpieprzycie obecną ekonomię gry tym sposobem. 
    Ja rozpocząłem ok tydzień temu grę tutaj z trójką znajomych, to co nas przekonało do gry to te ciekawe rozwiązania - czyli BANK i HANDLARZ w takiej formie jaka jest. To drugie bardzo napędza ekonomie, bo nadwyżki surowców nie marnują się poprzez niepotrzebne składowanie. Czyli to czego człowiek się spodziewa po speed Ogame.
     
    I teraz tak, to co Wy chcecie zrobić to wspomóc na MAXA flotowców i praktycznie "ukatrupić" ekowców, dla tych co nie przemyśleli tego, to może wypunktuję:
     
    Flotowcy:
    - zmiana tego handlarza na wolnorynkowy to dla nich idealna sytuacja, nadwyżek deuteru praktycznie nie będą mieli, a jak już to sobie zostawią na dalsze loty, jeśli braknie to za grosze (w porównaniu do tego co mamy obecnie) sobie go kupią za zrabowane surowce
     
    Ekowcy:
    - nadwyżki deuteru z którym nic nie zrobią będą musieli sprzedawać za pół darmo, nikt im przecież nie da przelicznika 4:1 (M:D), w końcu dojdzie do sytuacji gdzie z pocałowaniem w rękę będą musieli brać za 2,5:1, o ile w ogóle ktoś będzie chciał w danym momencie, tak czy inaczej będą składowali deuteru nieziemskie ilość, rosnące z miesiąca na miesiąc, wstrzymując swój rozwój (w porównaniu do tego co jest obecnie).
     
    Kolejna sprawa, na KAŻDYM, zaznaczam NA KAŻDEJ grze tego typu, taki handel bardzo szybko kończył się tak, że najlepsze przeliczniki szły wśród znajomych, sojuszników, a pozostałości po wygórowanej cenie na handlarza (czy tam do oficjalnego działu na forum), dodatkowo bardzo szybko sojusze stworzyły wewnętrzny regulamin nakazujący handel po okazyjnych przelicznikach w PIERWSZEJ kolejności wewnątrz sojuszu, a w razie braku zainteresowania puszczania go dalej. 
     
    Pushe itd. będą na porządku dziennym, w pewnym momencie tego nie będzie się już dało kontrolować (przy ilości transakcji jaka będzie tutaj - szybkie wydobycie+ hajs za zadania). Poza tym, nawet pomijając PUSHE, kto mi zabroni po najniższym przeliczniku wymieniać się regularnie ze znajomym?  a nawet jak będzie taki pkt regulaminu, niby rozwiązaniem może być ograniczenie handlu z tym samym graczem (np. między graczem x i y) do określonej ilości na dobę, ale to spowoduje, że będą pokrzywdzeni, bo np. gdy ktoś wystawi sporo deuteru po danej cenie, to nagle spowoduje, że nawet po mimo chęci nie będę mógł kupić całości bo ogranicza mnie regulamin, wtf? Zacznie się narzekanie - ograniczenia, ograniczenia, ograniczenia.
     
    Ktoś wyżej napisał - 3,4 GO/SGO którzy będą tego pilnować, a co jak ich zabraknie? Ale nawet i bez tego, stwarzacie sytuacje typu "okazja czyni złodzieja" - czyli zamiast tak zautomatyzować tą grę by było jak najmniej możliwości do nadużyć i tym samym mniej banów i więcej osób grających, to idziecie w drugą stronę - więcej możliwości nadużyć, więcej banów, mniej grających. Dodatkowo, powodujecie, że powoli przed każdym ruchem trzeba będzie zaglądać do regulaminu:
    - kurde czy kupiłem już max ilość od tego gracza?
    - kurde jak znów kupie po takiej cenie i ktoś mnie zgłosi, to czy będę miał przesrane? 
     
    itd. itp. 
     
    Podsumowując - ZOSTAWCIE HANDLARZA taki jaki jest, jeśli brakuje Wam argumentów to prześledźcie sobie sytuacje jakie były np. 10 lat temu na ogame, gdzie dawało się ofertę na forum z danym przelicznikiem, oczywiście istniał regulaminowy max i min przelicznik, jednakże tego typu wymiana istniała tylko między znajomymi i sojusznikami. 
     
    My osobiście zrezygnujemy z gry, ponieważ na nowym uni z takim handlarzem to nie będzie miało sensu, przy braku możliwości zaangażowania kilku/kilkunastu godzin dziennie, a stare universa to już całkowicie upadną, bo wszyscy pójdą grać na nowe (mówiąc, wszyscy mam na myśli i tak tylko tą garskę kilku max kilkunastu graczy grających tu obecnie)
  5. Upvote
    Robin otrzymał reputację od Dagger157Handlarz   
    Rozpieprzycie obecną ekonomię gry tym sposobem. 
    Ja rozpocząłem ok tydzień temu grę tutaj z trójką znajomych, to co nas przekonało do gry to te ciekawe rozwiązania - czyli BANK i HANDLARZ w takiej formie jaka jest. To drugie bardzo napędza ekonomie, bo nadwyżki surowców nie marnują się poprzez niepotrzebne składowanie. Czyli to czego człowiek się spodziewa po speed Ogame.
     
    I teraz tak, to co Wy chcecie zrobić to wspomóc na MAXA flotowców i praktycznie "ukatrupić" ekowców, dla tych co nie przemyśleli tego, to może wypunktuję:
     
    Flotowcy:
    - zmiana tego handlarza na wolnorynkowy to dla nich idealna sytuacja, nadwyżek deuteru praktycznie nie będą mieli, a jak już to sobie zostawią na dalsze loty, jeśli braknie to za grosze (w porównaniu do tego co mamy obecnie) sobie go kupią za zrabowane surowce
     
    Ekowcy:
    - nadwyżki deuteru z którym nic nie zrobią będą musieli sprzedawać za pół darmo, nikt im przecież nie da przelicznika 4:1 (M:D), w końcu dojdzie do sytuacji gdzie z pocałowaniem w rękę będą musieli brać za 2,5:1, o ile w ogóle ktoś będzie chciał w danym momencie, tak czy inaczej będą składowali deuteru nieziemskie ilość, rosnące z miesiąca na miesiąc, wstrzymując swój rozwój (w porównaniu do tego co jest obecnie).
     
    Kolejna sprawa, na KAŻDYM, zaznaczam NA KAŻDEJ grze tego typu, taki handel bardzo szybko kończył się tak, że najlepsze przeliczniki szły wśród znajomych, sojuszników, a pozostałości po wygórowanej cenie na handlarza (czy tam do oficjalnego działu na forum), dodatkowo bardzo szybko sojusze stworzyły wewnętrzny regulamin nakazujący handel po okazyjnych przelicznikach w PIERWSZEJ kolejności wewnątrz sojuszu, a w razie braku zainteresowania puszczania go dalej. 
     
    Pushe itd. będą na porządku dziennym, w pewnym momencie tego nie będzie się już dało kontrolować (przy ilości transakcji jaka będzie tutaj - szybkie wydobycie+ hajs za zadania). Poza tym, nawet pomijając PUSHE, kto mi zabroni po najniższym przeliczniku wymieniać się regularnie ze znajomym?  a nawet jak będzie taki pkt regulaminu, niby rozwiązaniem może być ograniczenie handlu z tym samym graczem (np. między graczem x i y) do określonej ilości na dobę, ale to spowoduje, że będą pokrzywdzeni, bo np. gdy ktoś wystawi sporo deuteru po danej cenie, to nagle spowoduje, że nawet po mimo chęci nie będę mógł kupić całości bo ogranicza mnie regulamin, wtf? Zacznie się narzekanie - ograniczenia, ograniczenia, ograniczenia.
     
    Ktoś wyżej napisał - 3,4 GO/SGO którzy będą tego pilnować, a co jak ich zabraknie? Ale nawet i bez tego, stwarzacie sytuacje typu "okazja czyni złodzieja" - czyli zamiast tak zautomatyzować tą grę by było jak najmniej możliwości do nadużyć i tym samym mniej banów i więcej osób grających, to idziecie w drugą stronę - więcej możliwości nadużyć, więcej banów, mniej grających. Dodatkowo, powodujecie, że powoli przed każdym ruchem trzeba będzie zaglądać do regulaminu:
    - kurde czy kupiłem już max ilość od tego gracza?
    - kurde jak znów kupie po takiej cenie i ktoś mnie zgłosi, to czy będę miał przesrane? 
     
    itd. itp. 
     
    Podsumowując - ZOSTAWCIE HANDLARZA taki jaki jest, jeśli brakuje Wam argumentów to prześledźcie sobie sytuacje jakie były np. 10 lat temu na ogame, gdzie dawało się ofertę na forum z danym przelicznikiem, oczywiście istniał regulaminowy max i min przelicznik, jednakże tego typu wymiana istniała tylko między znajomymi i sojusznikami. 
     
    My osobiście zrezygnujemy z gry, ponieważ na nowym uni z takim handlarzem to nie będzie miało sensu, przy braku możliwości zaangażowania kilku/kilkunastu godzin dziennie, a stare universa to już całkowicie upadną, bo wszyscy pójdą grać na nowe (mówiąc, wszyscy mam na myśli i tak tylko tą garskę kilku max kilkunastu graczy grających tu obecnie)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.