Skocz do zawartości

Robin

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Robin w dniu 21 Września 2017

Użytkownicy przyznają Robin punkty reputacji!

Robin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

5

Reputacja

  1. Robin

    Handlarz

    Mi się pomysł Destiny bardzo podoba. Nie, nie będzie. Czy ty w ogóle czytasz co gracze Ci piszą?????? czy uparłeś się samemu na ten pomysł i się go trzymasz mając resztę gdzieś?? Prawie nikt nie jest za wprowadzeniem takiego handlu, do tego musiałbyś zmienić: - nagrody za zadania - nagrody z ekspedycji - wydobycie metalu/kryształu na cieplejszych planetach (bo tylko deuter tak działa (zimniejsze planety), a powinny wszystkie surowce) - wymiana trytu za inne surowce niż deuter. Zostaw starego handlarza, daj go jedynie za opłatą, czy tak jak pisze destiny. Ewentualnie może być tak, że ta prowizja będzie ściągana tylko na 24h, by (tak jak pisałeś)"do zmusi niejako graczy do aktywniejszego zarządzania surowcami i na pewno uatrakcyjni nieco grę" .
  2. Siema, chciałem znów coś napisać . Wiem, że ponownie w nieco agresywnym tonie, ale piszę to w dobrej wierze. Do rzeczy: Kiedy wróciłem tutaj kilka tygodni temu (kiedyś grałem m.in. na waszym projekcie ogamx czy jakoś tak) to wręcz się "napaliłem" na tą grę: świetne rozwiązania, szybka gierka, handlarz od ręki - no bajka. Trochę się tylko zastanawiałem czy to dobrze, że tak rozbudowany bank jest od ręki i czy nie lepiej by było jakby był budynkiem lub badaniem czy czymś w tym stylu. Namówiłem więc kupli i w piątkę zaczęliśmy grać, w międzyczasie doczytaliśmy, że ten projekt znów ma ruszyć pełną parą (bo nie okłamujmy się, świeci pustkami jak cholera) i niedługo będzie nowe uniwersum - no więc bajka... miała być, bo w sumie teraz to wygląda jak jeden wielki chaos, jakaś masakra delikatnie mówiąc. Deusx - mówisz piszesz jedno a robisz drugie. Zacznijmy może od początku: otworzyłeś testowy serwer na którym miałby być testowane nowości m.in. bank itd. tymczasem dałeś coś czego w sumie na pierwszy rzut nie powinno być, bo wymaga zbyt dużo zmiennych i testów co najmniej miesiąc/dwa i to przy aktywnej grze praktycznie od zera by "symulować" naturalne środowisko gry, mowa tutaj o handlarzu. Jest jeden podstawowy problem z nim, jak przeglądniesz temat o handlarzu to sytuacja praktycznie wygląda tak: - 1 osoba na TAK - 4 osoby na NIE - 3 osoby w sumie nie wiedzą, na zasadzie "a jakby to miało wyglądać?", albo "wydaje mi sie, że duże pole do nadużyć" Nawet autor tematu zamieścił tam dość obszerny post z wyliczeniami/statystykami które ewidentnie wskazują, że w przypadku wolnorynkowego handlarza trzeba też pozmieniać parę rzeczy, m.in. wrócić do postaw i zmienić wydobycie metalu/kryształu - czyli im cieplejsza tym większe wydobycie, bo obecnie bez względu na pozycję i temperaturę wydobycie jest identyczne! Do tego trzeba zmienić nagrody i podmienić w niektórych deuter za metal/kryształ lub dać wybór. W przeciwnym wypadku TO NIE MA SENSU. Dość szybko dojdzie do sytuacji gdzie deuter będzie tańszy niż metal i kryształ bo będzie go masakryczna ilość: spore ilości za zadania + spore za większe wydobycie (tutaj też na niekorzyść działa zmniejszanie temperatur na planetach bo zwiększa jego wydobycie) + MASAKRYCZNE ilości za ekspedycje - czyli mówiąc w skrócie: KŁANIA SIĘ przebudowanie całej ekonomii. To Twoje słowa, więc ja się pytam, gdzie tu słuchanie nas ?? Dostałeś sporo fajnych pomysłów: 1. Czat sojuszowy: http://forum.ogam.online/topic/21559-czat-sojuszowy/ 2. Rozmowy na temat banku: http://forum.ogam.online/topic/21521-bank/ 3. Giełda - rozwinięcie handlu trytem: http://forum.ogam.online/topic/21553-gie%C5%82da-rozwini%C4%99cie-handlarza-trytem/?do=findComment&comment=143838 4. Jacyś nowi oficerowie np. do kolejki badań. Do tego dochodzi wywalenie surowców oraz floty za asaty, obronę ja bym akurat zostawił i dołożył skrócenie czasu badań (które obecnie i tak jest, bo wystarczy kupić surowce, potem tryt i następnie skracanie). Więc może zacznijmy od testowania zmian za którymi głosowała większość, albo przy których nie było żadnego sprzeciwu a wydają się sensowne, niż bugowanie handlarza i rozwalanie dobrze działającej do tej pory ekonomi . Kurde, bym zapomniał, przecież do tego wszystkiego jeszcze dochodzą masakryczne dzienne przychody deuteru z ekspedycji, gdzie przy wysokim jego poziomie nie ma sensu dalsza rozbudowa kopalń deuteru obecnie, a co dopiero przy takim handlu. Mówiłeś o rozwiązaniu takim by dać stałego handlarza po niższych cenach, ale to doprowadzi bardzo szybko do tego, że będzie się korzystać tylko z niego bo deuteru będzie za dużo, czyli w konsekwencji wyjdzie na to, że jedyne co zrobiłeś to zmniejszyłeś przeliczniki handlu - czyli KOLEJNE ograniczenia ...
  3. Robin

    Handlarz

    Odpowiedziałem ale skasowałem ostatecznie, bo widzę, że nie ma sensu się powtarzać, skoro próbujecie walić głową w mur, a potem płacz, że serwer dalej świeci pustkami. Jedyne z czym się powtórzę to to, że lepiej wziąć się za wprowadzanie czegoś nowego, ewentualnie USPRAWNIANIE tego co jest niż za ograniczanie swobód, zwłaszcza, że to serwer x200 speed i dotychczasowe rozwiązania świetnie się sprawdzają. Teraz jak człowiek dostaje dużo deuteru za zadanie to aż morda się cieszy, a potem co będzie ?? "kur.. ciekawe kto to kupi, znów pewnie za pół darmo pójdzie w przeliczniku 2,5:1,5:1 i to pewnie trzeba będzie czekać kilka dni" - jak myślisz, ilu graczy zachęci to, że z handlem tutaj jest jak w ogame w początkowych latach? dodatkowo wielu obecnych od razu zrezygnuje. Nie piszę tego typu uwag by hejtować czy coś, tylko dlatego, że chciałbym tutaj dłużej z moimi kumplami pograć, zwłaszcza, że coś zaczyna się dziać i widać, że idzie to w dobrą stronę. Jednakże tego typu zmiana (zlikwidowanie obecnego handlarza) spowoduje, że gra na tym serwerze nie będzie miała większego sensu. To ostatni mój post w tym temacie , zwłaszcza, że nie tylko ja tak myślę.
  4. Robin

    Handlarz

    Tak jak pisałeś: owszem zniechęci graczy, czego efekty zobaczycie niedługo po starcie nowego unii .
  5. Aaaa właśnie, bo miałem się i tak pytać. Do czego konkretnie służy ten przycisk?
  6. Moim zdaniem zadania powinny zostać w takiej formie jakiej są, ponieważ każdy ma możliwość ich robienia w takim samym stopniu. Jak Ci się nie chce robić zadań to Twój problem. CO do pozostałych zmian - cofnięcie handlarza do wolnorynkowego uwsteczni tą grę i zniechęci zwłaszcza początkujących. Ja z kumplami na pewno wyniesiemy się z tego serwera po cofnięciu tego handlarza. Tego typu handlarz to jest ogame w 2006 roku, a teraz nawet one ma możliwość przywołania "auto" handlarza. Wy tymczasem zmierzacie z tego typu ograniczeniem do zabicia atrakcyjności tego świetnego serwera. Ktoś mógłby powiedzieć -> to graj na jednym z pozostałych uni, co za problem? otóż taki problem, że na dzień dzisiejszy już świecą pustkami a jak wyjdzie nowe uni to już nikt prawie tam grać nie będzie
  7. Robin

    Stocznia

    Oczywiście, że robiłem, zauważ, że to jest speed ogame, nie normalne ogame, tutaj flota do robienia ekspedycji jest dość spora i nawet przy dobrym bunkrze opłaca się polecieć na te 900 mln szperaczy - a mało będzie tego typu flot jak będzie sporo aktywnych graczy??. Nie mówiąc już o tym, że np. chcę porozwalać księżyce (np. nieaktywnym graczom) by zaliczyć zadania i te GS którymi to robię też świetnie działają jako przynęta. Kolejna sprawa, nawet skasowanie 100 kk OW które lecą na Ciebie by przyfarmić, też daje jakiś zastrzyk surowców.
  8. Robin

    Stocznia

    Hahaha taaa jasne, naciągnąłeś to na maxa jak tylko mogłeś. Flotowcy nie robią podstawki bo flotę budują praktycznie na bieżąco (chyba, że nie ma już sensu na danym etapie gry). To ekowcy częściej pomyślą o podstawce jak ktoś ich zaczyna męczyć, albo eko mają już tak wyśrubowane, że jedyne co pozostaje to pomyśleć o flocie albo jakichś sporadycznych atakach czy... no właśnie, złapanie kogoś z flotą na ataku. Jak dla mnie to tak jak jest jest dobrze, to jest w końcu speed uni. Lepiej szukać nowych rozwiązań a nie OGRANICZAĆ stare.
  9. Szukacie sposobów na to by ludzie więcej wydawali asatów (zwłaszcza po likwidacji surówki), więc proszę: - kolejka badań czy to w postaci oficera (dość drogiego, np. x2, x3 tego co przeciętny oficer) albo np. +1 badanie w kolejce to 1 asat .
  10. Robin

    Stocznia

    Eeee idzie to bardziej w stronę taką, że jak nie posiadasz floty to będziesz mógł się zalogować na konto tylko 3 razy dziennie, by flotowcy mogli by być nagradzani i nie zaskakiwani przy atakach a ekowcy ... no cóż i tak przecież nie spędzają na grze całego dnia.
  11. Robin

    Stocznia

    Nie no bez przesady, znów idzie to w stronę ograniczeń, za moment dojdzie do sytuacji gdzie wszystko zostanie ograniczone w porównaniu do tego co było tutaj wcześniej. Teraz znów robicie coś TYLKO dla flotówców uderzając jednocześnie w ekowców. "Tutaj wielu flotowców się będzie cieszyło, ponieważ już się nie natną na flotę niespodziankę. Jednak wiele osób w ten sposób mogło dobić się do działu ST, chomikowali surowce ( bądź je kupowali) i starali się zrobić podstawkę." Idealnie ujęte, dodałbym, że to ucieszyłoby TYLKO ich! Tymczasem to właśnie możliwość zrobienia podstawki, czy utarcia nosa aktywnej topce robi ten serwer m.in. tak ciekawy do gry i inny niż wszystkie. Zmiana spowoduje tylko ułatwienie ataków na słabszych graczy.
  12. Jak dla mnie super!
  13. Robin

    Handlarz

    Nie prawda! Dla mnie np. oraz moich kolegów ta gra jest ciekawsza właśnie dzięki temu, że możemy wymieniać surowce kiedy tylko chcemy, a nie, że trzeba się kogoś prosić bądź czekać dniami na dobry przelicznik. Jakbym chciał bawić się w wymiany transportowcami czy pisaniem ofert to zagrałbym w normalne ogame, albo inny serwer. Jednakże nawet tam istnieje możliwość wymiany surowca z handlarzem (w zależności jaki się przyzwie) więc wyjdzie na to, że zrobienie tutaj tej wymiany wolnorynkowej to uwstecznienie tej gry do roku ok 2006.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.