Zybi
Użytkownik-
Liczba zawartości
239 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
6
Ostatnia wygrana Zybi w dniu 6 Sierpnia 2019
Użytkownicy przyznają Zybi punkty reputacji!
Profile Information
-
Płeć
Nie podawaj
Zybi's Achievements
-
Czyli taki bilans jak w gothic 3. Obieramy strategie gry Db pomysł ale trzeba to db rozkminić.
- 12 odpowiedzi
-
- badania
- ekspedycje
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Złe rozwiązanie skoro nie zmniejsza naszych strat w obronie a jedynie debris dla atakującego. A wręcz przeciwnie bo musimy ponieść koszt budowy budynku. A jeśli więcej surowca trafi w obieg tym uniwersum się rozwijać będzie szybciej.
-
Error 500 porpozycja zmiany na OGam 500
Zybi odpowiedział Blokada_przez_kiros → na temat → Rozmowy na temat zmian
Dokładnie niesamowite -
Na ktorym uni jeat obecnie największa aktywność
Zybi odpowiedział Versace → na temat → Rozmowy na temat zmian
W tym tyg na u 5 widziałem 19 osób online więc jest progres na plus. -
Limit demontiwni kolejna nieprzemyślana sprawa. Kto kupi za asysty możliwość korzystania z niej jeśli można się rozwalić o własną obronę tworząc dodatkowo księżyc za 60 procent a nie 50 procent z floty.
-
Cała strategia gry idzie w ... Zastanówcie się nad tym, bo to raczej chcą tylko gracze, którzy chcą się pobawić parę dni i tyle. Już było lotto rozdawnictwo, wystarczy.
-
Beznadziejna opcja. Rozdawanie surowców za darmo nie spowoduje większej ilości graczy nigdy i szybko się znudzi. Teraz w grze jest ogromna ilość surowca u idlaków i nie ma zbyt wielu chętnych, a zyski są ogromne. Nowa opcja trafia w farmerów, bo nie będę myślał ile mam wysłać floty na każdy atak jeśli sobie na większości farm rozbroiłem obronę itp . Podkreślam, że jeśli graczom daje się zbyt wiele za darmo bez wkładu własnej pracy to gra się szybko nudzi. Założenia tej gry kiedyś były jasne i klarowne albo się miało db miejsce rozwijając eko, badania, albo wybierało opcje gry flotą. W tej chwili tutaj mamy opcje posiadania jednego i drugiego, nie wspominając o badaniach, które możemy teraz kupić za surowce. Nie ma zróżnicowania miedzy graczami, którzy wysyłają ekspy i robią badania, po prostu poświęcają swój czas itp. Jak masz kasę masz wszystko w tej chwili, wcześniej można było mieć tylko pkty za statki. eko lub defa. Moim skromnym zdaniem . Gra powinna zrobić sobie db reklamę. Adekwatne wynagrodzenie dla gracza za link polecający (sprawdza się w innych grach) myślę, że może by coś dało. Pakiety dla nowych graczy w postaci zwiększonej prędkości wydobycia, budowania oraz badań np. przez pierwsze 2 miesiące gry w celu wyrównania szans lub coś w tym stylu. Najlepszym miejscem pozyskania nowych graczy była by reklama na orginale po przez rozesłanie wiadomości (nieczyste zagranie, ale tacy gracze będą tutaj tylko klikać).
-
Może ktoś by zaktualizował rekordy na serwerze?
-
Rekordy są przeliczane co kilka dni. Jak już zostaną przeliczone to jest napisane,że np.: 07:05 a tak naprawdę przeliczenie odbyło się o godzinie 06:05.
-
Prz tej prędkości gry i bonusach to moony były by nie do zniszczenia. Podczas farmienia możesz wpłacać surowce co chwila chyba,że jedziesz jakimś automatem i nie masz podglądu.
-
Świetnie zrobił tak to surowce były za darmo. Ci co kasę lądowali to im pasowało. I nie mówicie, że o tryt chodzi bo można go sobie zakupić.
-
Tech. szpiegowską można z tym połączyć i nadprzestrzenną. To ta technologia odpowiada za poszukiwania wiec niech każdy poziom da jakis minimalny profit do znalezionego dexu lub trytu lub do czasu na expy niech skraca nadprzestrzenna czas szperaczy na expach.
-
Kirios napisałeś na odwrót z tym kupnem i sprzedażą. Szkoda , że nie informujesz o takich rzeczach na uniwersum jakąś wiadomością do graczy, że zmiany będą wprowadzane na danym uniwersum bo to jednak koliduje ze strategią gry danego gracza. Nawet wiadomość do graczy odnośnie takiego tematu na forum. Przynajmniej na forum przydał by się dział `` PLANOWANE ZMIANY`` lub coś w stylu co będzie robione. Czy jest są jakieś widełki w handlarzu na danym uniwersum np. cena sprzedaży min 500-600,max ,a kupna 700-800? Czy na wszystkich uniwersach jest tak samo, bo przecież na młodszych uniwersach tryt jest cenniejszy.
-
No przecież zawszę się zniszczyć możesz na planecie. 0 obrony i w kółko atakujesz z taką przewaga flotę, aby niszczyć to co zostawiasz na planecie bez strat.
-
Fajna opcja dla grających flatą ale bardzo nie przemyślana. Po pierwsze gracz stawia flotkę, rozwala rywala, atakuje siebie w próbie monowej 60% złomu z floty plus 40 % sobie odbudowuje we fragmentum i tak w kółko i tym sposobem można dojść do odzyskana około 90 %( dokładnie nie liczyłem) surowców zainwestowanych w jedna akcje plus zysk z ataku. Czyli dochodzimy do sytuacji w której stawiam flotę tylko na atak i mam prawie całą surkę dalej w banku swoja plus, profit z ataku. Wiec floty będą dalej w bankach A strategie gry sz... trafił. I niech tez poziomy tego budynku będą powiązane z badaniami tzn. np. poziom tech szpiegowskiej ma wpływ na max poziom jaki możemy postawić tego budynku. Lub niech będzie związany z ilością badań sprawi to że gracze z flota nie będą siedzieć na urlopie, ale będą zmuszeni do badan rożnych technologii. Przykład: suma badan przez 6 i już ( gracz przy 480 badaniach ma 80 lvl budynku). Wrzucamy do tego kilka zadań z ilością badan i wszystko się nakręca. A tak jak masz kasę klikasz 80 razy i masz ubezpieczone surowce na 40% ( wielki wyczyn). 2. Jeśli już pozostanie taki budynek to proponuje do kosztów budowy dodać tryt poruszy to rynek trytu oraz koszt odbudowy niech będzie związany też z trytem lub astatami lub tym i tym. W ten sposób tryt wraca do obrotu na ogam, plus trzeba również włączyć blokadę ilości lotka na starszych uniwersach bo jednak to beznadziejne się robi jak możemy mięć teraz trytu do woli. Co sprawia że nie mamy żadnej przyjemności z gry bo kto kupi astaty zrobi sobie badania jakie chce. 3. Jeśli pozostajemy przy tym budynku to jednak przydała by się jakaś sensowna ikona bo to co jest teraz to nawet budynku nie przypomina a jest w zakładce budynki. A troszkę graczy zwraca uwagę na takie detale. Pamiętajmy, że jak coś szybko i łatwo przychodzi to nudzi gracza, a takich rzeczy nie spotkałem w podobnych grach. 4. Skoro jest przenoszenie planet, to za astaty dorzućcie opcje pokazania wszystkich kordynatów gracza(admin zarobi). Oziębianie za astaty godzi w interes graczy którzy nie lądują za wszystko kasy, osłabia to wartość trytu ,który do pewnego czasu był wyznacznikiem tego czy ktoś poświecą czas na ekspedycje. Te udogodnienia psują grę, szybciej się znudzi i poróżni graczy grających i płacących. Sorki za składnie i błędy.