Nozomu Napisano 30 Grudnia 2009 Zgłoszenie Napisano 30 Grudnia 2009 czy aby na pewno op?aca si? rozbudowywa? kopanie na poziomy wy?sze ni? 50?dla przyk?adu:rozbudowa z poz. 55 na 56 kopalni metalu kosztuje 290.516.296.035 met + 72.629.074.008 krych = 435.774.444.051 metr??nica produkcji wynosi 247.151.697 435.774.444.051/247.151.697=1.763h1.763h/24=73.5d czyli rozbudowa kopalni zwraca si? po ponad 2 miesi?cach w przypadku bonusu geologa na max. poz czas ten wynosi?by 1 miesi?c
deusx Napisano 30 Grudnia 2009 Zgłoszenie Napisano 30 Grudnia 2009 Przeliczaj?c na 10 lat gry si? op?aca To wszystko zale?y od twojej taktyki gry.
sofly Napisano 30 Grudnia 2009 Zgłoszenie Napisano 30 Grudnia 2009 stary ?le przeliczy?e? ta op?acalno?c ja mam kopalnie mety na powy?ej 63 lvl z geologiem nawet jeszcze nie przekroczy?em 30 d op?acalnosci P poza tym ka?dy robi jak uwa?a http://www.iv.pl/images/08102253184922198240.gif
lorak Napisano 30 Grudnia 2009 Zgłoszenie Napisano 30 Grudnia 2009 Kopalnia metalu lvl 65rozbudowa na lvl 66 kosztuje 25 128 950 338 728 metalu (krycha przeliczona na metal)produkcja metalu z 12 626 700 066 zwi?kszy nam si? do 14 103 052 688wi?c zysk wynosi 146 352 622 metalu na godzin?koszt rozbudowy kopalni dzielony na zysk. Zysk metalu dzielony na 24 (tyle godzin ma doba) wynosi709 dni wi?c rozbudowa kopalni metalu z lvl 65 na lvl66 zwr?ci nam si? po 709 dniach Wyliczenia robione na szybko wi?c mo?e co? ?le przekmini?em ale nie wydaje mi si?Oficerowie rozbudowani na maksa
sofly Napisano 30 Grudnia 2009 Zgłoszenie Napisano 30 Grudnia 2009 wy liczycie op?acalno?? z r??nicy to si? nie dziwi? ?e takie wam wychodza wyniki. Ja tam licze ca?o?ciowo po ilu dniach pracy kopalnia odda inwestycje. czylicene kopalni przeliczam na surowiec kt?ry produkuje i dziel? to przez produkcj? na godzin? ( ta na nowym poziomie ) i jeszcze dziel? przez 24 h . i narazie mi op?acalno?? wychodzi mniej ni? 30 d.
lorak Napisano 30 Grudnia 2009 Zgłoszenie Napisano 30 Grudnia 2009 kumpel Ci m?wi, ?e kupicie dziwce ciuchy za 50z? i macie wtedy zysk 1z?zgadzasz si?,potem m?wi, ?e kupujecie ciuchy dla dziwki za 200z? i macie zysk nie 1z?, a 2z?zgadzasz si?,potem Ci m?wi, ?e jeszcze lepsze ciuchy kosztuj? 8000z? i macie zysk nie 2z?, a 3z?Zgadzasz si??Masz zysk tylko 50%, a wg Ciebie 150% To jest gra matematyczna wi?c je?li podchodzisz do niej z takim my?leniem to dla Ciebie tylko zabawa i za 2 miesi?ce Ci si? znudziA tacy gracze s? Nam niepotrzebniPrzepraszam za szczero?? ale po co mamy sobie oczy mydli
Nozomu Napisano 30 Grudnia 2009 Autor Zgłoszenie Napisano 30 Grudnia 2009 stary ?le przeliczy?e? ta op?acalno?c ja mam kopalnie mety na powy?ej 63 lvl z geologiem nawet jeszcze nie przekroczy?em 30 d op?acalnosci P poza tym ka?dy robi jak uwa?a ja nie policzy?em za ile uzbieram na nast?pny poziom, lecz za ile zwr?ci mi si? ten poziom btw nie widz? sensu dalszej budowy po osi?gni?ciu 60d (flota raczej si? zwr?ci o wiele szybciej [ut ju? przy pierwszym za?adowaniu surki do wroga])
sofly Napisano 30 Grudnia 2009 Zgłoszenie Napisano 30 Grudnia 2009 doba wiecie ka?dy gra jak gra. Flota niby przy 60 lvl bardziej si? op?aca, no ale jak sie flotk? straci to z czego? trzeba ja odbudowac. szybciej wtedy idzie odbudowa z wy?szych poziom?w kopal?.
Nozomu Napisano 30 Grudnia 2009 Autor Zgłoszenie Napisano 30 Grudnia 2009 skoro bawi?e? si? w exelu to mo?e zahaczy?e? o to kt?re surowce si? najbardziej op?acaj??w drugim dniu grania zacz??em sobie wylicza? w kt?ry surowiec si? najbardziej op?aca, z wylicze? dla lvl 1-10 wychodzi?o mi, ?e krych, lecz przy 31-40 by?o wprost przeciwniepr?bowa?em wylicza? wydobycie dla deuteru, lecz szybko zauwa?y?em, ?e wz?r z ogame nie pasuje, a jako, ?e mam pecha do ch?odnych planet, nie wiem czy w og?le op?aca si? go eksploatowa? (w tej grze -15 to by? m?j rekord)aktualnie interesuje mnie czy op?aca si? inwestowa? w ekstraktor? ew. czy kto? zna wz?r na wydobycie deuteru na tym serwie?(pytanie to jest skierowane tylko i wy??cznie do os?b, kt?re zainteresowa?y si? matematyk?/ekonomi? tej gry, nie interesuj? mnie komentarze typu "op?aca si?!") btw czy nikt z was nie zauwa?y? liter?wki przy ekstraktorze? jest napisane "Ekstrator deuteru"
Nozomu Napisano 2 Stycznia 2010 Autor Zgłoszenie Napisano 2 Stycznia 2010 ?eby to sprawdzi? wybuduj sobie kopalnie ( ale jakie? wi?ksze. np. 50 ) w ten spos?b, ?eby wszystkie kosztowa?y w miar? tyle samo ( oczywi?cie w surowcu og?lnym czyli przeliczaj?c krysie na metal )Kiedy wszystkie kosztuj? tyle samo wchodzisz w surowce i przeliczasz krysie x2 i deuter x4 i widzisz co przynosi najwi?kszy zysk.To co daje najwi?cej ( a jednocze?nie jak wcze?niej ustalili?my kosztuje tyle samo co inne kopalnie ) jest najbardziej op?acalne.problemem jest to, ?e wydobycie deuteru nie jest wsz?dzie identycznedo tego przyda?by si? wz?r, aby ustali? na jakich planetach si? op?acaproblemem jest to (jak ju? wcze?niej wspomnia?em), ?e wz?r z ogame nie pasujemo?e admin udzieli?by informacji, jak skrypt wylicza jego wydobycie
deusx Napisano 2 Stycznia 2010 Zgłoszenie Napisano 2 Stycznia 2010 A bo mi si? chc? my?le? nad wzorem Wystarczy, ?e wydasz ca?y deuter, poczekasz pe?n? minut? i od?wie? zobaczysz ile Ci si? wydob?cie, pomn?? razy 60 p??niej * 24. Przeskocz tak ca?e planet, zajmi? to godzin? i ju? b?dziesz wiedzia?, gdzie najlepiej. Zak?ada surowce jeszcze istnieje, tam jest pokazane wydobycie w 99% dobrze. U mnie sam wz?r na pokazanie wydobycia deuteru w zak?adce surowce wygl?da tak:$deuterium = floor( eval ( $ProdGrid[$ProdID]['formule']['deuterium'] ) * 176.06355 * ( $game_config['szybko??_wydobycia'] ) /2 *(1 + ($CurrentUser['geolog'] * 0.05)));Szybko?? wydobycia jest x200 A tutaj macie wydobycie deuteru (w pliku planetasurowceaktualizacja): $Caps['deuterium_perhour'] += floor( eval ( $ProdGrid[$ProdID]['formule']['deuterium'] ) * ( $game_config['szybko??_wydobycia'] ) * ( 1 + ( $CurrentUser['geolog'] * 0.05 ) ) ); Tutaj ca?y plik, kt?ry odpowiada za aktualizacj? surowc?w na naszej planecie: function PlanetResourceUpdate ( $CurrentUser, &$CurrentPlanet, $UpdateTime, $Simul = false ) { global $ProdGrid, $resource, $reslist, $game_config; $CurrentPlanet['metal_max'] = (floor (BASE_STORAGE_SIZE * pow (1.5, $CurrentPlanet[ $resource[22] ] ))) * (1 + ($CurrentUser['rpg_stockeur'] * 0.5)); $CurrentPlanet['crystal_max'] = (floor (BASE_STORAGE_SIZE * pow (1.5, $CurrentPlanet[ $resource[23] ] ))) * (1 + ($CurrentUser['rpg_stockeur'] * 0.5)); $CurrentPlanet['deuterium_max'] = (floor (BASE_STORAGE_SIZE * pow (1.5, $CurrentPlanet[ $resource[24] ] ))) * (1 + ($CurrentUser['rpg_stockeur'] * 0.5)); $MaxMetalStorage = $CurrentPlanet['metal_max'] * MAX_OVERFLOW; $MaxCristalStorage = $CurrentPlanet['crystal_max'] * MAX_OVERFLOW; $MaxDeuteriumStorage = $CurrentPlanet['deuterium_max'] * MAX_OVERFLOW; $Caps = array(); $BuildTemp = $CurrentPlanet[ 'temp_max' ]; for ( $ProdID = 0; $ProdID if ( in_array( $ProdID, $reslist['prod']) ) { $BuildLevelFactor = $CurrentPlanet[ $resource[$ProdID]."_porcent" ]; $BuildLevel = $CurrentPlanet[ $resource[$ProdID] ]; $Caps['metal_perhour'] += floor( eval ( $ProdGrid[$ProdID]['formule']['metal'] ) * ( $game_config['resource_multiplier'] ) * ( 1 + ( $CurrentUser['rpg_geologue'] * 0.05 ) ) ); $Caps['crystal_perhour'] += floor( eval ( $ProdGrid[$ProdID]['formule']['crystal'] ) * ( $game_config['resource_multiplier'] ) * ( 1 + ( $CurrentUser['rpg_geologue'] * 0.05 ) ) ); $Caps['deuterium_perhour'] += floor( eval ( $ProdGrid[$ProdID]['formule']['deuterium'] ) * ( $game_config['resource_multiplier'] ) * ( 1 + ( $CurrentUser['rpg_geologue'] * 0.05 ) ) ); if ($ProdID = 4 ) { $Caps['energy_max'] += floor( eval ( $ProdGrid[$ProdID]['formule']['energy'] ) * ( $game_config['resource_multiplier'] ) * ( 1 + ( $CurrentUser['rpg_ingenieur'] * 0.05 ) ) ); } } } if ($CurrentPlanet['planet_type'] == 3) { $game_config['metal_basic_income'] = 0; $game_config['crystal_basic_income'] = 0; $game_config['deuterium_basic_income'] = 0; $CurrentPlanet['metal_perhour'] = 0; $CurrentPlanet['crystal_perhour'] = 0; $CurrentPlanet['deuterium_perhour'] = 0; $CurrentPlanet['energy_used'] = 0; $CurrentPlanet['energy_max'] = 0; } else { $CurrentPlanet['metal_perhour'] = $Caps['metal_perhour']; $CurrentPlanet['crystal_perhour'] = $Caps['crystal_perhour']; $CurrentPlanet['deuterium_perhour'] = $Caps['deuterium_perhour']; $CurrentPlanet['energy_used'] = $Caps['energy_used']; $CurrentPlanet['energy_max'] = $Caps['energy_max']; } $ProductionTime = ($UpdateTime - $CurrentPlanet['last_update']); $CurrentPlanet['last_update'] = $UpdateTime; if ($CurrentPlanet['energy_max'] == 0) { $CurrentPlanet['metal_perhour'] = $game_config['metal_basic_income']; $CurrentPlanet['crystal_perhour'] = $game_config['crystal_basic_income']; $CurrentPlanet['deuterium_perhour'] = $game_config['deuterium_basic_income']; $production_level = 100; } elseif ($CurrentPlanet["energy_max"] >= $CurrentPlanet["energy_used"]) { $production_level = 100; } else { $production_level = floor(($CurrentPlanet['energy_max'] / ($CurrentPlanet['energy_max'] - $CurrentPlanet['energy_used'])) * 100); } if ($production_level > 100) { $production_level = 100; } elseif ($production_level $production_level = 0; } if ( $CurrentPlanet['metal'] $MetalProduction = (($ProductionTime * ($CurrentPlanet['metal_perhour'] / 3600)) * $game_config['resource_multiplier']) * (0.01 * $production_level); $MetalBaseProduc = (($ProductionTime * ($game_config['metal_basic_income'] / 3600 )) * $game_config['resource_multiplier']); $MetalTheorical = $CurrentPlanet['metal'] + $MetalProduction + $MetalBaseProduc; if ( $MetalTheorical $CurrentPlanet['metal'] = $MetalTheorical; } else { $CurrentPlanet['metal'] = $MaxMetalStorage; } } if ( $CurrentPlanet['crystal'] $CristalProduction = (($ProductionTime * ($CurrentPlanet['crystal_perhour'] / 3600)) * $game_config['resource_multiplier']) * (0.01 * $production_level); $CristalBaseProduc = (($ProductionTime * ($game_config['crystal_basic_income'] / 3600 )) * $game_config['resource_multiplier']); $CristalTheorical = $CurrentPlanet['crystal'] + $CristalProduction + $CristalBaseProduc; if ( $CristalTheorical $CurrentPlanet['crystal'] = $CristalTheorical; } else { $CurrentPlanet['crystal'] = $MaxCristalStorage; } } if ( $CurrentPlanet['deuterium'] $DeuteriumProduction = (($ProductionTime * ($CurrentPlanet['deuterium_perhour'] / 3600)) * $game_config['resource_multiplier']) * (0.01 * $production_level); $DeuteriumBaseProduc = (($ProductionTime * ($game_config['deuterium_basic_income'] / 3600 )) * $game_config['resource_multiplier']); $DeuteriumTheorical = $CurrentPlanet['deuterium'] + $DeuteriumProduction + $DeuteriumBaseProduc; if ( $DeuteriumTheorical $Count ) { if ($Element '') { $QryUpdatePlanet .= "`". $resource[$Element] ."` = '". $CurrentPlanet[$resource[$Element]] ."', "; } } } $QryUpdatePlanet .= "`b_hangar` = '". $CurrentPlanet['b_hangar'] ."' "; $QryUpdatePlanet .= "WHERE "; $QryUpdatePlanet .= "`id` = '". $CurrentPlanet['id'] ."';"; doquery($QryUpdatePlanet, 'planets'); } }
Nozomu Napisano 2 Stycznia 2010 Autor Zgłoszenie Napisano 2 Stycznia 2010 ok teraz to przekszta?ci?... formu?a*szybko??*(1+0.05*geolog) wiem tyle samo co wcze?niej...____ a to co ja znalaz?emvars.php'deuterium' => 'return ((10 * $BuildLevel * pow((1.1), $BuildLevel)) * (-0.002 * $BuildTemp + 1.28)) * (0.1 * $BuildLevelFactor);',pochodzi to z silnika ugameli 0.8k, wz?r jest identyczny jak ten w ogamieWytwDeut = 10 * Poziom * 1,1 ^ Poziom * ( -0,002 * MaxTempPlanety + 1,28 ) problemem jest to, ?e tu nie pasuje... obliczenia dlapoz = 44t = 11geolog = 3 10*44*1.1^44*(1.28-0.002*11)*1*200*(1+0.05*3)=440*66.3*1,258*200*1.15=8.440.626,48 prawdziwe wydobycie wynosi 278.490.269
deusx Napisano 2 Stycznia 2010 Zgłoszenie Napisano 2 Stycznia 2010 Ten silnik gry to nie jest ugamela ani xnova ani inne ?cierwa og?lno dost?pnego, kt?re padaj? jak muchy bo ich administratorzy sobie nie radz? z nadmiarem b??d?w, kt?rych nie potrafi? naprawi? z powodu braku jakichkolwiek umiej?tno?ci. Silnik jest na bazie ugameli + xnova, jednak 80% zosta?o z tego silnika wywalone i przepisane lub napisane ca?kowicie od nowa przeze mnie
Nozomu Napisano 2 Stycznia 2010 Autor Zgłoszenie Napisano 2 Stycznia 2010 ale najlepsze jest to, ?e sam nie wiesz jak to dzia?a ^^btw popraw gie?d?, aktualny wz?r na warto?? to: metal+krych+deu, powinno by? met+2krych+4deuliter?wka w ekstraktorze nadal jest na swoim miejscuz losowania ktokolwiek korzysta? wiem, wiem, ?e to nie jest miejsce na takie sprawy, ale i tak to przeczytasz ^^
Neriel Napisano 2 Stycznia 2010 Zgłoszenie Napisano 2 Stycznia 2010 Ani z gie?dy ani z losowania nikt nie korzysta.. nie ma sie co przejmowa? takimi szczeg??ami
deusx Napisano 3 Stycznia 2010 Zgłoszenie Napisano 3 Stycznia 2010 ale najlepsze jest to, ?e sam nie wiesz jak to dzia?a ^^btw popraw gie?d?, aktualny wz?r na warto?? to: metal+krych+deu, powinno by? met+2krych+4deuliter?wka w ekstraktorze nadal jest na swoim miejscuz losowania ktokolwiek korzysta? wiem, wiem, ?e to nie jest miejsce na takie sprawy, ale i tak to przeczytasz ^^ Ja wiem, poda?em Ci wy?ej jak dzia?a wydobycie.
deusx Napisano 3 Stycznia 2010 Zgłoszenie Napisano 3 Stycznia 2010 Gie?da zosta?a dzisiaj w?a?nie wycofana. A losowanie... Mo?e kto? korzysta, mo?na ?adn? surowk? za?apa? Ale da?e? mi pomys?, zrobi? w losowani ranking:surowce przegranesurowce wygranezagrano x razy Przez zwi?kszony limit w stoczni z dwustu tysi?cy do siedemdziesi?ciu pi?ciu milion?w.
RockHorn Napisano 18 Marca 2010 Zgłoszenie Napisano 18 Marca 2010 mam pecha do ch?odnych planet, nie wiem czy w og?le op?aca si? go eksploatowa? (w tej grze -15 to by? m?j rekord)aktualnie interesuje mnie czy op?aca si? inwestowa? w ekstraktor? Nie masz pecha tylko nie umies kolonizowac planet... srednia temperatura na moich planetach to -63C Gdzie najcieplejsza to matka a najch?odniejsza to 14stka majaca -100. Nie sugeruj sie tym ze 15stki sa najzimniejsze... bo ile razy podczas zasiedlania planety wyskakiwa?o mi ... 63pola +32C... 15stki sa w ogromnej wieksosci strasznie male.Jaki pope?niasz b??d przy zasiedlaniu planet? Trafia ci sie planeta w granicach 300-450pol i juz nie patrzysz na temperatur? tylko naiwnie na pola pozdro temat wyczerpany - zamykam-NightGhoust-
Rekomendowane odpowiedzi