Skocz do zawartości

Nowe zadania


kamillu12

Rekomendowane odpowiedzi

Mam parę pomysłów które można wprowadzić bo 61 zadań to troszkę mało dużo graczy już kończy z wykonywaniem ich. A mianowicie :

-można wprowadzić zadanie z uzyskaniem 400.000.000% z wygranej walki czyli zaliczyć ST.

-wprowadzenie wyższych progów procentowych z wygranych walk takich jak 4 000.000.000%

- kolejnym zadaniem moze być zrobienie ACS.

- podnieść poprzeczkę co do niszczenia monów.

- uzyskać jakaś tam ilość z wszystkich magazynów.

-wybuduj na jednej planecie kopalnie na poziom zaczynając od małych :40, 50 ,60 ,70 lvl

można z każdym surowcem tak.

-zbadaj technologie komputerową na 25lvl.

-zbadaj napęd impulsowy, spalinowy i nadprzestrzenny na 25lvl.

 

Proszę o podawanie swoich pomysłów co do nowych zadań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam parę pomysłów które można wprowadzić bo 61 zadań to troszkę mało dużo graczy już kończy z wykonywaniem ich. A mianowicie :

 

-wybuduj na jednej planecie kopalnie na poziom zaczynając od małych :40, 50 ,60 ,70 lvl

można z każdym surowcem tak.

Aktualne: uzyskaj wydobcie x metalu y krysztalu z deuteru ze swoich planet sprowadza się niemalże do tego samego i w miarę rozbudowy eko te zadania robią się automatycznie.

Niby jakaś tam róznica między wybudowaniem pojedynczej kopalni, a rozbudową ogólną jest, ale czy warto dawać takie zadanie? :P

Edytowane przez zathril
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było z 30 zadań, mało - zróbmy więcej, zrobiliśmy 50, mało - zróbmy więcej, zrobiliśmy 61, mało - zróbmy więcej itd. itd.

 

Damy 70 metalu to będzie to zbyt duży wydatek i przede wszystkim nieopłacalny. Podnieść poprzeczkę w niszczeniu moonów.. jeszcze wzór nie wszedł - poczekasz to będziesz miał podniesioną poprzeczkę :P

 

Ja bym całkiem zmienił sposób wykonywania zadań ale teraz nie czas na to. Są teraz ważniejsze rzeczy jak moony, ochrona słabszych, giełda trytu, itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak żeby coś takiego dać wypadałoby zrobić coś do czego deusa jeszcze nie udało się przekonać - niezależna zadania robione "drzewkami" czyli coś na zasadzie zakładki technologii w ogame obecnie.

Mamy do dyspozycji powiedzmy 5 zadań i wykonanie każdego umożliwia przejście do kolejnego lub wielu kolejnych, ale te które są gałęziami innego zadania będą dostępne dopiero jak ruszymy tę inną gałąź.

Dzięki temu nie będzie awantur, że ekowiec jest zmuszany budować nie wiadomo jaką flotę żeby móc robić kolejne zadania z działu eko.

 

Takie coś mniej więcej (numery nic nie znaczą tutaj akurat :P)

 

http://desmond.imageshack.us/Himg337/scaled.php?server=337&filename=przyk.png&res=medium

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No oczywiście.. Tylko bym je posegregował nieco.

 

 

Ja widzę tylko jedna mega wadę tego systemu - mając podział na różne działy np. eko i robiąc tylko swój dział.. mamy ilość zadań podzieloną na pół, a więc jeszcze mniej niż teraz jest :P

Nie widzę innego rozwiązania jak po prostu nawalić bezsensownych zadań, tzn np. jedno osiągnięcie rozbić na 3 etapy.

Zamiast osiągnij 4 bln wydobycia by było przed tym zadaniem wmieszane w wcześniejszych 1, 2 i 3 bln wydobycia.

Takie na siłę ale cóż poradzisz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno stare zadania będą wrzucone w drzewo lub będzie to zrobione na tej samej zasadzie, co kiedyś, tj będziemy je robić od nowa, ale wynagrodzenia za nie nie będziemy dostawać dopóki nie zrównamy się z obecną sumą surowców osiągniętej z zadań.

 

Pomysł z drzewem mi się podoba, jest to wykonalne skoro nie widać żadnych sprzeciwów, można zadania bardziej rozbudować, pozostaje kwestia.... Kto to wszystko rozrysuje i poukłada. Obecna ilość zadań i tak jest bardzo duża, dodanie nowych zadań może spowodować zmniejszenie nagród z obecnych (chyba, że zadania będą dodane dalej (trudniejsze).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję porobić to wszystko.

Akurat ferie mam ;)

Teraz nieco precyzyjniej określę nagrody, bo miałem konto na u5 i wiem jak to jest grać od zera ;)

Za 25 PTE na pewno za mało dałem, bo mi się taki miesiąc niewiele wydawał, a jednak grając od nowa było to dosyć sporo czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz porównaj zadanie 36, ile czasu potrzeba na jego wykonanie i jaka jest nagroda z zadaniem 38. Widzisz teraz że nagrody nie są zbyt sprawiedliwe?

Zgadzam się, zadania powinny być posegregowane od najłatwiejszego do najtrudniejszego, czyli zadania typu przeprowadź atak, wejdź w zakładkę, powinny być na początku. A potem te zadania co są czasochłonne dać na końcu (m.in. te z sumą % ataków i technologiami). Nagroda za te zadania także powinna się zwiększać, a nie że np. 30 zadanie daje 1bln. deuteru, a np. 35 daje 1bln. metalu i 1bln. kryształu. Jak wiadomo, że to jest 750kkk deuteru, czyli mniej, a ten 1bln. deuteru można sobie spokojnie wymienić na metal i kryształ. ;D Nie sprawdzałem dokładnie czy tak jest w większości, ale fakt, że tak jest.

 

 

EDIT:

PS: Co wy na to aby zadania np. 35+ były tylko w deuterze? Bo chyba każdy na tyle rozwinięty w ogamie, będąc na tym zadaniu, umie już posługiwać się handlarzem. I pomogłoby to segregować zadania, bo wiadomo ile deuteru się za nie dostaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę przytoczyć dużo więcej takich przykładów. Np zadanie 45 i 46, nagroda ta sama a czas który poświęcamy na ich wykonanie jest ogromną różnicą. I przez to śmiesznie się je wykonuje. Jedno zadanie zatrzyma Cię na miesiąc, a po jego wykonaniu robimy 10 zadań na raz. Zamiast iść płynnie i na każde poświęcać coraz więcej czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.