deusx Posted December 14, 2011 Report Posted December 14, 2011 Temperatura planet jest znana, nie ulega zmianie, im niżej tym zimniej. Opcja 1:Pozycja 1 - od 100 - 480Pozycja 2 - od 100 - 460Pozycja 3 - od 100 - 440Pozycja 4 - od 100 - 420Pozycja 5 - od 100 - 390Pozycja 6 - od 100 - 370Pozycja 7 - od 100 - 350Pozycja 8 - od 100 - 330Pozycja 9 - od 100 - 310Pozycja 10 - od 100 - 290Pozycja 11 - od 100 - 270Pozycja 12 - od 100 - 250Pozycja 13 - od 100 - 230Pozycja 14 - od 100 - 210Pozycja 15 - od 100 - 190(im zimniej tym mniejsze pola, ale więcej deu) Opcja 2: Pozycja 1 - od 100 - 220Pozycja 2 - od 100 - 250Pozycja 3 - od 100 - 280Pozycja 4 - od 100 - 310Pozycja 5 - od 100 - 340Pozycja 6 - od 100 - 370Pozycja 7 - od 100 - 400Pozycja 8 - od 100 - 370Pozycja 9 - od 100 - 340Pozycja 10 - od 100 - 310Pozycja 11 - od 100 - 280Pozycja 12 - od 100 - 250Pozycja 13 - od 100 - 220Pozycja 14 - od 100 - 190Pozycja 15 - od 100 - 160 Pierwsze planety w układzie na lotki, środek na eko, dół również na eko z tym, że będzie mało pól, ale wydobycie deu wysokie.Innymi słowy, środek układu dużo pól, temp średnia, dole pozycje tracą pola ze względu na wysokie wydobycie deu. Inne podane pomysły były albo bez sensu (np. powiększyć tylko 15, lub po prostu były za łatwe dla graczy (brak strategi czy kosztów rozbudowy).
Guest Braus Posted December 14, 2011 Report Posted December 14, 2011 W propozycji "14" ma najwyżej 210 pól.Co z obecnymi planetami, które są rozbudowane powyżej proponowanych wielkości?
Guest Posted December 14, 2011 Report Posted December 14, 2011 A w temacie dyskusyjnym jak dobrze pamiętam padło to pytanie, i planety które już są pozostają bez zmian jak dobrze pamiętam.
Noone Posted December 14, 2011 Report Posted December 14, 2011 Jak tak jak piszesz to wolał bym 2 opcje na start Deus do opcji nr 2 do każdego pola dodaj 20 pol żeby max można było 420 wychaczyć a minimum 180-190... i admin syty będzie i owca cała
deusx Posted December 14, 2011 Author Report Posted December 14, 2011 Planety, które są skolonizowane będą bez zmian. Opcje są dwie i dzisiaj będzie wprowadzona ta, która ma najwięcej głosów, nie będzie już zmian w przedstawionych opcjach, trzeba to w końcu wprowadzić.
Guest Braus Posted December 14, 2011 Report Posted December 14, 2011 Skoro zostają bez zmian, to moim zdaniem wybór opcji powinien należeć raczej do nowych graczy.Ja głosu nie oddam, ponieważ nie chcę na siłę "uszczęśliwiać". Powinni sami zadecydować
Noone Posted December 14, 2011 Report Posted December 14, 2011 ale w takim wypadku opcja nr 1 ma sporo większe pola... i albo chcesz grac w eko jak to do teraz jest albo mieć wydobycie śmieszne ale dobrze i łatwo wszystko dostać z reszta mnie i tak już to nie obejmie.
Catalyst Posted December 14, 2011 Report Posted December 14, 2011 Ale bez zmian zostaną tylko pola na zasiedlonych już planetach. A temperatura ulegnie zmianie tak ?
Goldi Posted December 14, 2011 Report Posted December 14, 2011 @CatTemperatura planet jest znana, nie ulega zmianie ja głosowałem na 1 opcje, bo przynajmniej tam teraz będą mieć troche więcej pól na zimniejszych planetkach, w porównaniu do 2. mówcie co chcecie ale nawet flociarze potrzebują eko i im sie też to przyda. @deusxto teraz rozumiem wprowadzamy wieczorem, a następnie zaczyna się dyskusja na temat.... ? może zmian temperatury za pomocą trytu ?czy masz coś innego jeszcze w planach najpierw ?
Vivaldi Posted December 14, 2011 Report Posted December 14, 2011 Fajnie , że się Deusx wziąłeś za to jednak tych pul jest trochę mało - od 2-3 tyg. szukam 14 w 8-10 gali i nic , teraz w końcu niby będę miał planetę zimną , jednak bardzo ograniczoną w stosunku do graczy którzy już osiedlili 14 ~~400+ pól :/. Ale mam dla Ciebie i nie tylko ciekawy przykład jaką szkodę powodują iLderzy. Jak mówiłem szukam 14 w 8 gali , żeby wykorzystać to jeszcze jakoś policzyłem ile iLderów zajmuje 14'stki. 186 Planet na pozycji 14 zajmują nieaktywni 28+ dni... - Około 37% 8 Gali. Przed wprowadzeniem zmian , mógłbyś jeszcze oczyścić trochę Uniwersum z nieaktywnych dając tym samym szanse innym graczom skolonizowania aktualnych 14.
Guest Braus Posted December 14, 2011 Report Posted December 14, 2011 Problem z polami naprawdę ciężko rozwiązać, ponieważ można mieć 21 planet. Pierwsze co robi wielu nowych, to kolonizuje wszystkie 21 planet a po tygodniu znajduje inny serwer. Gracz znika na zawsze a pozycje zajmuje.Deusx.Może zamiast zmieniać wielkości pól na planetach, dodaj pkt. do regulaminu, że po 90 dniach nieaktywności konto jest usuwane. Spróbuj tej metody, może lekko przewietrzy uniwersa a z czasem sytuacja powinna się poprawić. Szczerze powiem, że obydwie opcje są niezbyt dobrym pomysłem. Planeta zabudowana średnio w kopalnie, magazyny, laboratoria itp, potrzebuje około 390 pól.210 na zimnych to chyba nieporozumienie @Tak sobie patrzę na opcje 1 i pomyślałem, że gdyby odwrócić kolejność, to byłoby idealnie. Pojawiło by sie ponad 5.000 pozycji dobrych do skolonizowania na 15
Goldi Posted December 14, 2011 Report Posted December 14, 2011 LEON co do usuwania ilderów to wziąłeś pod uwage że po 90 dniach stracilibyśmy większość farm ?ok, usunąć np ilderów z 2000-2500+ i powiedzmy wszystkie kolonie ilderów z 14. może dałoby to na chwile miejsca dla obacnych. z u5 jak widziałem wszystkie wolne 14 znikły chyba w ciągu dnia-dwóch.a co z graczem który przyjdzie po tygodniu ?znowu ma pozajmowane 14 i nic nie zdziała
Noone Posted December 14, 2011 Report Posted December 14, 2011 na u5 przydało by się usunąć idlerów z pozycji 14 od xxx do top1500... i było by po sprawie bo wątpie że ktoś na gracza top2k lata...
deusx Posted December 14, 2011 Author Report Posted December 14, 2011 Zauważyliście, że nie ma mega lodowca - i prawidłowo. Albo mamy pola albo więcej wydobycia deuteru taka powinna być harmonia. Ci, co pozajmowali 14'stki mieli więcej szczęścia ale pamiętajmy, że to prywatny serwer i zmiany są praktycznie co chwile. Stary gracz może zyskać - może też stracić, nowy jest neutralny
deusx Posted December 15, 2011 Author Report Posted December 15, 2011 Wczoraj nie zdążyłem, dzisiaj będzie wgrana opcja druga (ponad 70% głosów).
Guest Braus Posted December 15, 2011 Report Posted December 15, 2011 Ładnego zonka daliście nowym graczom.Podziwiam Max pola to 400, trafią po 500 kolonach 380 na ciepłej planecie. Rozbudowa na zimnej przepadła.Pisałem, żeby zamienić kolejność pól z 1 opcji, to byłby spokój na kilka lat. Za pół roku zacznie sie lament
deusx Posted December 15, 2011 Author Report Posted December 15, 2011 Ładnego zonka daliście nowym graczom.Podziwiam Max pola to 400, trafią po 500 kolonach 380 na ciepłej planecie. Rozbudowa na zimnej przepadła.Pisałem, żeby zamienić kolejność pól z 1 opcji, to byłby spokój na kilka lat. Za pół roku zacznie sie lament Najlepiej dać wszystko i jeszcze za darmo, a potem zero strategi i tematu nie będzie, bo nie będzie graczy.
Guest Braus Posted December 15, 2011 Report Posted December 15, 2011 Gracze będą bo nie wszyscy wiedzą o zimnych planetach. Wielu dowiaduje sie po fakcie zabudowania planety.Teraz zabudowa zimnej jest bez sensu. 190 max, przy szczęściu złapią 150. Przy 25lvl terraformera dojdzie 100 pól250A średnia zabudowana planeta, to prawie 400 pól.Brakuje 150Dlatego napisałem, że przegięcie. Kompletnie nie opłaca się kolonizować zimnych planet. Nawet jakby surowiec przeznaczony na metal i kryształ wrzucić w deuter, to strata jest ogromna @żaden ze starych graczy oddających głos nie podał uzasadnienia. Dlaczego?Ja uważam, że go nie mają.Z dwojga złego coś wybrali. Tylko głupi Leon znowu sie wykłóca
pzpl Posted December 15, 2011 Report Posted December 15, 2011 Nie no leon ma rację.Ja już wolał bym to opcje 1 bo ma więcej pól chociaż na tych gorących.
biohazard Posted December 15, 2011 Report Posted December 15, 2011 i właśnie dlatego powinna być wprowadzona opcja którą możemy sami oziębić planetę kolonizujemy ciepła i po jakimś czasie gdy już mamy wysokie eko oziembiamy... i wszyscy będą zadowoleni nowi graczę będą mieli szanse na fajne planetki a propowprowadzając którąś z opcji możecie spokojnie usunąć zadadnie 21 czyli 420 pól i -60* bo już nie będzie takiej możliwości
deusx Posted December 17, 2011 Author Report Posted December 17, 2011 Została wprowadzona opcja 2 z małymi zmianami, max pola to:1) 2202) 2503) 3004) 3405) 3906) 4207) 4608.) 3909) 34010) 31011) 28012) 25013) 22014) 19015) 160 Oszukista and mr.Adrenalina 2
Recommended Posts