Skocz do zawartości

Szanse utraty GŚ  

50 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Którą wersję niszczenia moona preferujesz?

    • Szansa zależna od ilości GŚ i wielkości moona (zmienne)
    • Szansa zależna tylko od wielkości moona (stałe)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Daję do głosowania 2 ankiety.

 

Koszt tworzenia księżyca względem tego z poprzedniego tematu różni się tylko tym, że małego moona nie zrobimy za "free".

 

Oto średni koszt stworzenia moona (koszt 5 prób)

3k - 0,5 bln

4k - 1,5 bln

5k - 4,3 bln

6k - 13,5 bln

7k - 40 bln

8k - 126 bln

9k - 380 bln

9,9k - 1000 bln

 

 

Symulatory wzoru:

 

Obecny symulator

http://play.ogam.net...est/symmoon.php

Nowy (zmienna szansa na utratę gś)

http://play.ogam.net...st/symmoon1.php

Nowy (stała szansa na utratę gś)

http://play.ogam.net...st/symmoon2.php

Nowy symulator tworzenia moona

http://play.ogam.net...st/symmoon3.php

 

 

 

 

Poniżej przedstawiam najniższe koszty zniszczenia danego księżyca ze zmienną szansą na utratę GŚ. Jeśli ktoś będzie chciał zniszczyć jakiegoś moona szybciej np. na 2 loty, a nie 3 to koszt rośnie 2-3x. (nie zapominając, że jest to ryzyko, a nie pewny koszt)

0 oznacza zerowy koszt, a puste pola brak możliwości zniszczenia moona daną ilością GŚ.

 

http://img846.imageshack.us/img846/2079/zmiennekoszty.png

 

Małe moony będą padać tanio, śrenie sporo drożej, większe bardzo drogo, a największe to wiadomo ... :P

 

 

Tutaj ze stałą szansą na utratę GŚ. (wersja jak na ogame z pomniejszonymi procentami 2,5 razy, bo tyle razy więcej moonów możemy mieć)

 

http://img834.imageshack.us/img834/55/stalykoszt.png

 

Koszty są tutaj bardziej wyrównane z ceną tworzenia moona i tę wersję ja bym wybrał.

 

 

A tutaj konkretne szanse na utratę GŚ.

 

Zmienne

 

http://img846.imageshack.us/img846/5275/zmienneprocenty.png

 

I stałe

 

http://img843.imageshack.us/img843/4898/stalyprocent.png

 

Jedni proponowali 5%, inni 15% więc wcisnąłem się tutaj chyba idealnie :D

Napisano

Wybrałem opcję pierwszą, która eliminuje zniszczenie gigantycznego i kosztownego moona np. 10.000.000 GŚ po kilka (kilkanaście) prób.

 

Ponadto w opcji pierwszej zwiększyłbym % na utratę GŚ przy wyższych moonach, bo również jest prawdopodobieństwo jego zniszczenia śmieszną ilością GŚ, a nie zapominajmy, że tworzenie będzie kosztowne.

Więc jeżeli my stworzymy moona za przykładowo 1 bln a ktoś go zniszczy za 0,1 bln bo będzie miał fart i trafi na te np. 10% szans to trochę się zdenerwujemy.

Napisano

a kiedy to bedzie wprowadzone? i bedzie mozna to gdzies potestowac czy cos?

 

Po pierwsze, na razie jest ankieta, więc po co pytasz, kiedy będzie wprowadzone, wybierzemy, dopracujemy i wprowadzimy.

 

Po co testować takie coś ? To wyłącznie matematyka i koszty, nie ma czego testować. Tak czy owak wyjdzie dopiero po kilku kilkunastu tygodniach wszystko po ew. wprowadzaniu.

Napisano

Stała szansa na utratę GS ma za niskie %. Przy moonie 9,9k 20% na utratę GS to dziwnie niski %.

Dlatego jestem za zmienną szansą na utratę GS.

 

@

Nadal sie upieram, że szansa na utratę GS w żadnym wypadku nie powinna spadać poniżej 15%.

Lecisz na moona, to pamiętaj, że bez względu na ilość GS zawsze masz przynajmniej 15% ryzyka, że gwiazdy spadną. Jak poleci mało GS, to ryzyko wzrasta.

 

I nie mam nic przeciwko szansie na zniszczenie GS w granicach nawet 90% lub 100%. Księżyc, duży księżyc musi być na prawdę ciężko zdjąć

Napisano

Podobnie jak LEON...

 

Ja tak samo myślę szansa na utratę nie powinna być mniejsza jak 10% ale nie większa jak 20% ... i to samo z niszczeniem nie mniejsza niż 20% ale nie większa niż 80%...

 

Albo zrobić coś ala:

rogal / % na strącenie / procent na stratę / flota

10-9k 50% 20% 100kk?

8-7k 60% 15% 50kk?

6-5k 70% 15% 20kk

4-3k 80% 10% 5kk

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.