Neriel Posted December 9, 2011 Report Posted December 9, 2011 Daję do głosowania 2 ankiety. Koszt tworzenia księżyca względem tego z poprzedniego tematu różni się tylko tym, że małego moona nie zrobimy za "free". Oto średni koszt stworzenia moona (koszt 5 prób)3k - 0,5 bln4k - 1,5 bln5k - 4,3 bln6k - 13,5 bln7k - 40 bln8k - 126 bln9k - 380 bln9,9k - 1000 bln Symulatory wzoru: Obecny symulatorhttp://play.ogam.net...est/symmoon.phpNowy (zmienna szansa na utratę gś)http://play.ogam.net...st/symmoon1.phpNowy (stała szansa na utratę gś)http://play.ogam.net...st/symmoon2.phpNowy symulator tworzenia moonahttp://play.ogam.net...st/symmoon3.php Poniżej przedstawiam najniższe koszty zniszczenia danego księżyca ze zmienną szansą na utratę GŚ. Jeśli ktoś będzie chciał zniszczyć jakiegoś moona szybciej np. na 2 loty, a nie 3 to koszt rośnie 2-3x. (nie zapominając, że jest to ryzyko, a nie pewny koszt)0 oznacza zerowy koszt, a puste pola brak możliwości zniszczenia moona daną ilością GŚ. http://img846.imageshack.us/img846/2079/zmiennekoszty.png Małe moony będą padać tanio, śrenie sporo drożej, większe bardzo drogo, a największe to wiadomo ... Tutaj ze stałą szansą na utratę GŚ. (wersja jak na ogame z pomniejszonymi procentami 2,5 razy, bo tyle razy więcej moonów możemy mieć) http://img834.imageshack.us/img834/55/stalykoszt.png Koszty są tutaj bardziej wyrównane z ceną tworzenia moona i tę wersję ja bym wybrał. A tutaj konkretne szanse na utratę GŚ. Zmienne http://img846.imageshack.us/img846/5275/zmienneprocenty.png I stałe http://img843.imageshack.us/img843/4898/stalyprocent.png Jedni proponowali 5%, inni 15% więc wcisnąłem się tutaj chyba idealnie
deusx Posted December 11, 2011 Report Posted December 11, 2011 Wybrałem opcję pierwszą, która eliminuje zniszczenie gigantycznego i kosztownego moona np. 10.000.000 GŚ po kilka (kilkanaście) prób. Ponadto w opcji pierwszej zwiększyłbym % na utratę GŚ przy wyższych moonach, bo również jest prawdopodobieństwo jego zniszczenia śmieszną ilością GŚ, a nie zapominajmy, że tworzenie będzie kosztowne.Więc jeżeli my stworzymy moona za przykładowo 1 bln a ktoś go zniszczy za 0,1 bln bo będzie miał fart i trafi na te np. 10% szans to trochę się zdenerwujemy.
spieriz Posted December 11, 2011 Report Posted December 11, 2011 a kiedy to bedzie wprowadzone? i bedzie mozna to gdzies potestowac czy cos?
deusx Posted December 11, 2011 Report Posted December 11, 2011 a kiedy to bedzie wprowadzone? i bedzie mozna to gdzies potestowac czy cos? Po pierwsze, na razie jest ankieta, więc po co pytasz, kiedy będzie wprowadzone, wybierzemy, dopracujemy i wprowadzimy. Po co testować takie coś ? To wyłącznie matematyka i koszty, nie ma czego testować. Tak czy owak wyjdzie dopiero po kilku kilkunastu tygodniach wszystko po ew. wprowadzaniu.
Guest Braus Posted December 11, 2011 Report Posted December 11, 2011 Stała szansa na utratę GS ma za niskie %. Przy moonie 9,9k 20% na utratę GS to dziwnie niski %. Dlatego jestem za zmienną szansą na utratę GS. @Nadal sie upieram, że szansa na utratę GS w żadnym wypadku nie powinna spadać poniżej 15%.Lecisz na moona, to pamiętaj, że bez względu na ilość GS zawsze masz przynajmniej 15% ryzyka, że gwiazdy spadną. Jak poleci mało GS, to ryzyko wzrasta. I nie mam nic przeciwko szansie na zniszczenie GS w granicach nawet 90% lub 100%. Księżyc, duży księżyc musi być na prawdę ciężko zdjąć
Neriel Posted December 11, 2011 Author Report Posted December 11, 2011 Spróbuję ponieść nieco te % dla małych moonów, aby nie było dla nich 0% na utratę GŚ.
Noone Posted December 11, 2011 Report Posted December 11, 2011 Podobnie jak LEON... Ja tak samo myślę szansa na utratę nie powinna być mniejsza jak 10% ale nie większa jak 20% ... i to samo z niszczeniem nie mniejsza niż 20% ale nie większa niż 80%... Albo zrobić coś ala:rogal / % na strącenie / procent na stratę / flota10-9k 50% 20% 100kk?8-7k 60% 15% 50kk?6-5k 70% 15% 20kk4-3k 80% 10% 5kk
Recommended Posts