Jump to content

Tworzenie i niszczenie moonów


Neriel
 Share

Szanse utraty GŚ  

50 members have voted

  1. 1. Którą wersję niszczenia moona preferujesz?

    • Szansa zależna od ilości GŚ i wielkości moona (zmienne)
    • Szansa zależna tylko od wielkości moona (stałe)


Recommended Posts

Daję do głosowania 2 ankiety.

 

Koszt tworzenia księżyca względem tego z poprzedniego tematu różni się tylko tym, że małego moona nie zrobimy za "free".

 

Oto średni koszt stworzenia moona (koszt 5 prób)

3k - 0,5 bln

4k - 1,5 bln

5k - 4,3 bln

6k - 13,5 bln

7k - 40 bln

8k - 126 bln

9k - 380 bln

9,9k - 1000 bln

 

 

Symulatory wzoru:

 

Obecny symulator

http://play.ogam.net...est/symmoon.php

Nowy (zmienna szansa na utratę gś)

http://play.ogam.net...st/symmoon1.php

Nowy (stała szansa na utratę gś)

http://play.ogam.net...st/symmoon2.php

Nowy symulator tworzenia moona

http://play.ogam.net...st/symmoon3.php

 

 

 

 

Poniżej przedstawiam najniższe koszty zniszczenia danego księżyca ze zmienną szansą na utratę GŚ. Jeśli ktoś będzie chciał zniszczyć jakiegoś moona szybciej np. na 2 loty, a nie 3 to koszt rośnie 2-3x. (nie zapominając, że jest to ryzyko, a nie pewny koszt)

0 oznacza zerowy koszt, a puste pola brak możliwości zniszczenia moona daną ilością GŚ.

 

http://img846.imageshack.us/img846/2079/zmiennekoszty.png

 

Małe moony będą padać tanio, śrenie sporo drożej, większe bardzo drogo, a największe to wiadomo ... :P

 

 

Tutaj ze stałą szansą na utratę GŚ. (wersja jak na ogame z pomniejszonymi procentami 2,5 razy, bo tyle razy więcej moonów możemy mieć)

 

http://img834.imageshack.us/img834/55/stalykoszt.png

 

Koszty są tutaj bardziej wyrównane z ceną tworzenia moona i tę wersję ja bym wybrał.

 

 

A tutaj konkretne szanse na utratę GŚ.

 

Zmienne

 

http://img846.imageshack.us/img846/5275/zmienneprocenty.png

 

I stałe

 

http://img843.imageshack.us/img843/4898/stalyprocent.png

 

Jedni proponowali 5%, inni 15% więc wcisnąłem się tutaj chyba idealnie :D

Link to comment
Share on other sites

Wybrałem opcję pierwszą, która eliminuje zniszczenie gigantycznego i kosztownego moona np. 10.000.000 GŚ po kilka (kilkanaście) prób.

 

Ponadto w opcji pierwszej zwiększyłbym % na utratę GŚ przy wyższych moonach, bo również jest prawdopodobieństwo jego zniszczenia śmieszną ilością GŚ, a nie zapominajmy, że tworzenie będzie kosztowne.

Więc jeżeli my stworzymy moona za przykładowo 1 bln a ktoś go zniszczy za 0,1 bln bo będzie miał fart i trafi na te np. 10% szans to trochę się zdenerwujemy.

Link to comment
Share on other sites

a kiedy to bedzie wprowadzone? i bedzie mozna to gdzies potestowac czy cos?

 

Po pierwsze, na razie jest ankieta, więc po co pytasz, kiedy będzie wprowadzone, wybierzemy, dopracujemy i wprowadzimy.

 

Po co testować takie coś ? To wyłącznie matematyka i koszty, nie ma czego testować. Tak czy owak wyjdzie dopiero po kilku kilkunastu tygodniach wszystko po ew. wprowadzaniu.

Link to comment
Share on other sites

Stała szansa na utratę GS ma za niskie %. Przy moonie 9,9k 20% na utratę GS to dziwnie niski %.

Dlatego jestem za zmienną szansą na utratę GS.

 

@

Nadal sie upieram, że szansa na utratę GS w żadnym wypadku nie powinna spadać poniżej 15%.

Lecisz na moona, to pamiętaj, że bez względu na ilość GS zawsze masz przynajmniej 15% ryzyka, że gwiazdy spadną. Jak poleci mało GS, to ryzyko wzrasta.

 

I nie mam nic przeciwko szansie na zniszczenie GS w granicach nawet 90% lub 100%. Księżyc, duży księżyc musi być na prawdę ciężko zdjąć

Link to comment
Share on other sites

Podobnie jak LEON...

 

Ja tak samo myślę szansa na utratę nie powinna być mniejsza jak 10% ale nie większa jak 20% ... i to samo z niszczeniem nie mniejsza niż 20% ale nie większa niż 80%...

 

Albo zrobić coś ala:

rogal / % na strącenie / procent na stratę / flota

10-9k 50% 20% 100kk?

8-7k 60% 15% 50kk?

6-5k 70% 15% 20kk

4-3k 80% 10% 5kk

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.