konto_do_usuniecia Napisano 8 Grudnia 2011 Zgłoszenie Napisano 8 Grudnia 2011 Tak jakoś mnie naszło.Do rzeczy:Wiele się ostatnio pisze o tym, że nowi nie mają szans na dojście wysoko itd.Wymyśliłem coś takiego, że wynagrodzenie za zadania było proporcjonalne do sumy pkt całego uniwersum.To trzeba by dokładniej ustalić, ale idea jest taka, żeby nagrody za zrobione zadania zależały od sumy punktów wszystkich graczy na danym uni. Można przyjąć, że 100% to jest np. 100kkkk punktów. Przykładowo u5 było by w tej chwili na np. 250kkkk punktów, czyli 250%. Co oznacza, że nagrody mnożą się przez 2,5. Wszystko do ustalenia. Chodzi o ideę. Żeby nie było, że pomysł robię po siebie czy coś w ten deseń, zadania mam praktycznie skończone.Co o tym sądzicie? PS. Nie rozumiesz, nie minusuj (karaluch )
spieriz Napisano 8 Grudnia 2011 Zgłoszenie Napisano 8 Grudnia 2011 pomysł nawet fajny, podnoszenie wynagrodzenia w raz z rozwojem uni. popieram.
konto_do_usuniecia Napisano 8 Grudnia 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 8 Grudnia 2011 Temu, żeby nowi więcej zyskali za zrobienie zadań - wyrównanie szans.Dochodzi element strategii, robić zadania, czy poczekać na rozwój uniwersum.
Skuz Napisano 8 Grudnia 2011 Zgłoszenie Napisano 8 Grudnia 2011 Na nowym uni to by mogło doprowadzić do spowolnienia rozwoju uniwersum. To jeden minus a drugim minusem tej propozycji jak dla mnie jest sama idea tej propozycji. W miarę rozwoju uni jest łatwiej wykonywać te zadania więc nagroda nie powinna rosnąć i przypuszczam dodatkowo, że wykonanie zadań nie ma na celu doprowadzić do top a jest to opcja dla wszystkich. Więc jestem przeciwny wprowadzeniu tego.
konto_do_usuniecia Napisano 8 Grudnia 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 8 Grudnia 2011 W miarę rozwoju uni jest łatwiej wykonywać te zadania więc nagroda nie powinna rosnąć i przypuszczam dodatkowo, że wykonanie zadań nie ma na celu doprowadzić do top a jest to opcja dla wszystkich. Piszesz o nowym uni, ok, może się spowolni rozwój. Jeden zrobi zadania szybciej, drugi będzie czekał na podniesienie wynagrodzenia - kwestia wyboru. Tylko zauważ, że ten który już je wykona może zyskać wiele więcej np. flotę, dzięki której może złomować innych, którzy jeszcze czekają. Co do cytatu wyżej, to bzdura. Nowym użytkownikom tak samo trudno/łatwo jest zrobić zadania niezależnie od tego jak uni jest rozwinięte (chyba, że masz na myśli zwiększenie ilości farm z czasem).
Skuz Napisano 8 Grudnia 2011 Zgłoszenie Napisano 8 Grudnia 2011 To nie jest bzdura. Jak sam już zauważyłeś samą zwiększoną ilość farm to dodam jeszcze przykłady: Więcej moonów do niszczenia - na bardziej rozwiniętym logicznie, że jest więcej. Większe floty do złomowania przy zadaniach z procentami z ataków. Można nawet dostawać częściej transporty surki od graczy na zadania z budynkami. Przecież im bardziej rozwinięte uni tym więcej mają. To chyba tyle z mojej strony. Za płytko to wszystko przemyślałeś w moim mniemaniu.
konto_do_usuniecia Napisano 8 Grudnia 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 8 Grudnia 2011 Ogólnie im starsze uni, tym można się szybciej rozwijać - to nie podlega dyskusji.Ale, ludzie nadal twierdzą, że nowi nie mają szans się przebić, mój pomysł w pewien sposób im to umożliwia.Nie sądzisz chyba, że każdy będzie czekał w nieskończoność, żeby zadania zrobić, "bo kiedyś więcej dostanę".
Skuz Napisano 8 Grudnia 2011 Zgłoszenie Napisano 8 Grudnia 2011 Wiesz, jeden drugiego nie przekona bo myślimy w tej sprawie inaczej. Ty chcesz swoją propozycję tylko przeforsować dalej a ja myślę nad sensem jej wprowadzenia analizuje + i -. Powiedz mi dlaczego przy łatwiejszym rozwoju mają dostawać więcej ? Jest to nawet nie sprawiedliwe względem tych co wcześniej wykonali te zadania. Tobie może to nie przeszkadzać, ale nie jest powiedziane, że innym nie. Zrób ankiete może to ja tylko mam negatywne zdanie na temat tej propozycji.
konto_do_usuniecia Napisano 8 Grudnia 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 8 Grudnia 2011 Nie chcę nic przeforsować Twoje zdanie znam, wystarczy. Zobaczymy co inni o tym sądzą, szczególnie ci co mają najwięcej do powiedzenia. Ogólnie chodzi o to, żeby zmniejszyć dysproporcje na uni. Wiadomo, każdy może stwierdzić - wcześniej zacząłem, dlaczego inni mają mieć lepiej. Ale nie o to w tym chodzi. Kilka wcześniejszych pomysłów też tego nie brało pod uwagę. Także, czekam na zadanie innych, jeśli zajdzie taka potrzeba założy się ankietę - nie widzę problemu. Póki co czekam na opinie.
Neriel Napisano 8 Grudnia 2011 Zgłoszenie Napisano 8 Grudnia 2011 Raczej im się po prostu nie chce. Gdzie problem zrobić sobie eko, żeby było stałe źródło surki.. Później pakować w badania, latać na ekspedycje, zgromadzić jakąś konkretną sumkę i można latać, farmić itp. Zadania wykonują się w tym czasie same. Można ew. dodać nieco więcej surki za zadania, bo może i faktycznie wiele tego nie dałem (sam bym musiał zacząć od zera i sprawdzić jak jest) ale na pewno nie na zasadzie, że dzisiaj dostane x a za tydzień 2x. Jeszcze najlepiej by było jakby wszyscy stanęli w bezruchu czekając aż reszta się rozwinie xP
deusx Napisano 8 Grudnia 2011 Zgłoszenie Napisano 8 Grudnia 2011 Uważam, że wynagrodzenia za zadania są ok, a pomysł z ich zwiększaniem ma dobrą idee, ale nie przejdzie.Stare uni zawsze będzie starym i niestety nie można dawać fory nowym, taka jest ta gra, trzeba latać, złomować itd. I tak już daliśmy wydobycie nieaktywnym, więc nowy gracz na u2 rozwinie się sporo szybciej niż na u5.
Rekomendowane odpowiedzi