Skocz do zawartości

Zmiany w grze  

44 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy ostatnie poczynania były dobre ?

    • Tak, uważam, że wszystkie lub większość zmian korzystnie wpłynęły na grę
    • Neutralniue, dużo zmian pomogło, inne pogorszyły grę
    • Nie, uważam, że wszystkie lub większość zmian negatywnie wpłynęły na grę


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam !

 

Chcę poznać wasze opinie na temat prac z grą z mniej więcej ostatniego roku.

Poprzedni rok skomentowaliście raczej w sposób:

Zmiany trafne, wręcz pilne i wymagające, lecz wszystko działo się za wolno (wręcz ślimaczym tempem).

 

W tym roku zmiany były raczej modyfikacjami parametrów i sporą ilością dodatków czy poprawek.

Proszę o szczere odpowiedzi i skomentowanie jak najwięcej zmian, szczególnie tych, które uważasz za negatywne.

Co jeszcze ew. wymaga zmian pilnych, czego brakuje, co powinno zostać zmienione (może usunięte) ?

 

Ostatnio trochę zanikło zdanie, że grę tworzycie wy, a my dla was i wg. was ją robimy, więc trzeba tę teorię nieco wysunąć do przodu.

 

 

Do opinii proszę nie włączać sklepu, gdyż nie jest on elementem gry, a jej premium dodatkiem.

Napisano

Hmm ja powiem tak ogólnie gra jest dobra , jest parę niedociągnięć które mi osobiście przeszkadzają w grze jak by np to że nie można usunąć małego księżyca , kiedy np mamy nową kolonie to w sumie nie ma problemu bo ją usuwamy w całości ale jeżeli planeta jest dosyć wysoko rozwinięta to nie opłaca nam się usuwać jej , drugą rzeczą która powinna być inaczej to ochrona słabych graczy powinien zostać ustalony próg że np gracze z top 100 nie mogą atakować graczy z top np 1000 i niżej dlaczego ? Ponieważ to odstrasza nowych od gry , gracz ma zaledwie 2 kkk pkt i dostaje złoma od gracza z pierwszej 20 , sam wiem po sobie że gdy zaczołem grać to miałem top 300 a zezłomował mnie gracz top 6 , ale akurat nie podłamałem się tym .

 

Ogólnie prócz tych 2 rzeczy to jest wszystko oryginalne i w porządku , więcej zastrzeżeń co do gry nie mam :)

 

pzdr

Napisano

A więc Tak plusy według mnie :

 

1. Symulacje jest jasno i przejrzyście

2.Handel , też mi się on widzi.

3.Nowe spalanie

4.Ekspedycja zdecydowanie dla mnie jest dobrym posunięciem , ale dla mnie powinna być 0.5 więcej przynajmniej deuteru za lot , pewnie coś da się z tym zrobić.

5. Konkursy przeprowadzane są nawet dosyć często , cieszy to :)

 

Po mojej krótkiej wizycie tutaj , to akurat mogę wyróżnić.

 

Dla mnie do poprawy:

1. Demontownia 60 % lub 75 % , albo do sklepu dodana funkcja za dodatki .

2. Jak dla mnie również zadania nie są opłacalne , lub mało zarobkowe, pomyślcie o zwiększeniu surowców za zadania , Bo zwykle się na tych zadaniach traci niż zyskuje.

 

Reszta rzeczy jest do zaakceptowania dla mnie sposób taki bez marudzenia , ale to jest tylko moja opinia , każdy może coś dorzucać lub odejmować Ale sumując jest więcej plusów więc daję tą pierwszą opcję, pozdrawiam . Może zwrócicie też uwagę na tą funkcję do poprawy :P

 

Edit. Co jeszcze mi się spodobało ta nowa rzecz surowce z nieaktywnych graczy .

Ale bym widział urózmaicenie , chociaż to pewnie fantazja moja , by np. na święta pojawiły się takie sztuczne konta surowcowe tzw. Boty

Napisano

Cóż ja mogę rzec... Po pierwsze - ekspedycje. Zrobiliście z Nerielem kawał naprawdę dobrej roboty. Samo zastosowanie szperaczy, jako specjalnego statku do tych misji. Niebanalne zyski jakie można z nich osiągnąć jeśli wysyła się je regularnie. Dodatkowo do ekspów dochodzi tryt - kolejna przyjemna zabawka pomocna w grze i to, że jednak trzeba się namęczyć żeby ją zdobyć w określonej ilości. Macie wielki plus u mnie za to i wręcz należą Wam się pokłony.

 

Zmiana spalania - wszystko wyszło jak najlepiej. Niby zwiększone spalanie auror i gwiazdek ale te kilka sztuk deuteru więcej aż tak dużej różnicy nie robią.

 

Zadania - a głównie ich zmiana. Wspólna praca teamu i graczy. I niech mi ktoś powie że nie zwracasz uwagi na to czego oczekują gracze? Kawał dobrej roboty. Naprawdę. Może w nowym roku dopisze się ich jeszcze kilka/kilkanaście żeby urozmaicić jeszcze nieco grę? Myślę że nie byłoby większego problemu.

 

Jakieś minusy? powiedziałabym że ta cała blokada banku była niewypałem, ale zostało to szybko naprawione i jakby nie było - wychodzi na plus. Wprowadziłeś, przetestowałeś, nie przeszło - zlikwidowane. Cud, miód i orzeszki.

 

Wydobycie u "idlerków" - kolejna wspaniała koncepcja, szybko wprowadzone, działa nienagannie. Kolejny plus.

 

Demontownia 50% - niby zmiana niewielka ale przyczyniło się to do mniejszej ilości demontowania flot od tak sobie. Teraz demontowanie się nie opłaca i jednak tych flotek lata więcej. I znów plus. Zaczynam się zastanawiać czy się w końcu do czegoś przyczepię...

 

Cała praca teamu jak dla mnie jest na najwyższym poziomie. Kicha dość nieobecny ostatnio ale co ma być zrobione, zrobione jest. -NG- jak wiadomo ma mało czasu ale jak go znajdzie to oczywiście zawsze zajrzy, co nie zmienia faktu że tęsknimy (: *). Deus nawet zacząłeś w końcu z nami przebywać na SB w wolnych chwilach, tak powinno być. Czytając czasem te nasze głupoty na SB możemy Cię natchnąć do ciekawych pomysłów. Nie zostawiaj nas przypadkiem i pospamuj z nami gdy znajdziesz wolny czas ^^ Neriel - tutaj się nawet nie ma co rozpisywać bo robi tyle dla nas graczy, dla samej gry.. Huh. Brak słów. Cudotwórca ^^ Dziękuję jeszcze raz za ekspy.

 

 

No i miałam się przyczepić i się nie przyczepiłam. Bywa ^^

 

 

Oby następny rok był jeszcze lepszy niż ten który niebawem się skończy.

 

Gratuluję całemu zespołowi wszystkiego co do tej pory osiągnęli. Kawał naprawdę dobrej roboty.

Napisano

Ogólnie to mozna uznać wszystkie zmiany na plus szczególnie ta ze spalaniem, która troche urozmaiciła rozrywke ;) choc nie wiem czemu pance pala więcej od owieczek :oO:

Było tam troche kombinacji z bankiem które nie były dobrym posunięciem ale wszystko wróciło do normy :D Wszystko zmierza w dobrym kierunku, zmiany moim zdaniem sa wprowadzane bardzo szybko i oby tak dalej.

 

Co jeszcze ew. wymaga zmian pilnych, czego brakuje, co powinno zostać zmienione (może usunięte) ?

Misja zatrzymaj, brakuje flot 8) , usunąć demontownie :P

Napisano

Moim zdaniem wszystkie zmiany które do tej pory zostały wprowadzone mają się nijak do założeń gry które w obecnym momencie zatoczyły błędne koło. Mam na myśli floty których chyba na każdym uni nie jest za wiele i po prostu nie ma sensu ich budować bo po co tracić paliwo na Fs jak można kliknąć w budynek i iść spokojnie spać. Brak frajdy z gry która zawsze na początku każdego nowego uni jest maksymalna. Czy to wina banku, dodatków czy innych urozmaiceń nie mnie oceniać, natomiast można dokonać modyfikacji które wręcz wymuszą stawianie flot jeśli chcemy się utrzymać w top. Wprowadzone zostało wydobycie z idlerów, super tylko na U5 większość „iI” albo posiada za niskie lvl kopalni albo za niski lvl magazynów albo ma za dużą obronę i aby przebić się przez nią trzeba wysłać np. 400kk statków których spalanie w większości przypadków przewyższa zyski z wypadu (to ostatnie dotyczy również aktywnych graczy)

Kolejna kwestia dotyczy wprowadzania zmian. Jeśli pomysł napisany na forum (wzrost ceny satelit, zmiana położenia planet spodoba się kilku graczom w tym administracji uważam że osoby odpowiedzialne za forum powinny tworzyć nowy temat gdzie jest czas dyskusji np. tydzień po czym temat zamykany jest podsumowaniem administracji iż zmiany zostaną wprowadzone bądź też nie albo iż dyskusja zostanie wznowiona po wykonaniu wstępnej oceny co do możliwości technicznych wykonania zmian w silniku gry etc) Obecnie na forum panuje jeden wielki chaos, może przydała by się tablica prac które administracja ma w planach (a które kategorycznie odpadają) aby nie pisać ciągle o tym samym.

Wystarczy mi jeszcze czasu tylko na podsumowanie silnika ekspedycji: jest do bani, nijak się ma do zasad którymi wg. większości osób z którymi rozmawiam winny być wiodącymi podczas ich wysyłania:

- czas badania (im dłużej tym mniejsza szansa na stratę statków)

- koordy (zmienne)

Jeszcze silnik niszczenia moona/% utraty GS ale widzę zę jest temat Neriel dość świeży wiec może cos się zmieni…

Napisano

Dziękuje za opinie, liczę na więcej !

To z waszych opinii jesteśmy w stanie dalej udoskonalać, zmodyfikować grę !

 

Sandra1, dałaś głoś na "nie", proszę daj znać czemu, głosy na nie są dla nas najbardziej ważnymi głosami.

Napisano

Nie bardzo chce mi się rozpisywać, więc krótko wymienię.

 

Plusy:

  • Coraz mniej drobnych błędów, literówek
  • Nowe ekspedycje
  • W końcu dobrze strzelające pancerniki :)
  • Wydobycie na idlerkach
  • Nowe, bardziej opłacalne zadania
  • Większa cena falangi (już się nie skanuje byle kogo)
  • Większe spalanie (nie lata się byle gdzie)

Zapewne było tego dużo więcej, ale niestety wszystkiego nie pamiętam. :)

 

 

Co można byłoby zmienić?

  • Przede wszystkim przydałby się nowy wzór na niszczenie moona, obecnie można bez problemu zniszczyć każdy księżyc.
  • Przydałoby się również uporządkować zakładkę "Imperium", jak również planety i księżyce we "Flocie". :)
  • Trochę zbyt nagła była ta zmiana w sklepie, przez co dużo osób się wkurzyło i część z nich przestała grać, ale trudno, stało się. Następnym razem już wiadomo, żeby nie robić tak dużych i nagłych zmian. :)
  • Może byłoby dobrze rozreklamować trochę serwer? Przydałoby się dużo nowych graczy. I można byłoby coś zrobić, aby jak już zaczną grę, to żeby długo grali. Jakoś zachęcić.
  • Uważam również, że dobrze by było ustalić maksymalną liczbę surowców, które można kupić w sklepie w ciągu tygodnia/miesiąca.

 

Ogół zmian na serwerze oceniam bardzo dobrze, błędów już prawie nie ma. Bardzo dużo zmian na korzyść graczy, różne konkursy. Wielki plus dla całej administracji za to wszystko. Oby tak dalej! :)

Napisano

Można by to było ująć po prostu jako zmiana spalania.

Nad księżycami pracujemy, wzory będą nowe na powstawanie i niszczenie.

 

Zakładkę imperium i flotę uporządkuje po lekkim przepisaniu systemu flot.

Napisano

Miałem się nie wypowiadać ale co tam , napisze co sądzę : )

Wiec tak na początku ja zaczęła się moje przygoda na tym serwerze było na prawdę fajnie ale czy dłużej tu gram to jest coraz gorzej xd

 

jak dla mnie PLUS to:

1.ekspedycja bo jednak większość graczy ma ładne zyski i tryt :P

2.Zadania : )

3. Opcja z wydobyciem na idlerach fajna opcja ale jak na razi na u 5 mało jest idlerów a jak są to małe level kopalni ale może kiedyś sie to zmieni xd

To by było na tyle

 

Minusy :

1. Wprowadzenie demontowni 50 % a była 75%

2. Spalanie

3. Niszczenie i powstawanie Księżyc nie wiem po co to chcecie zmieniać głupota dla mnie

4. Większa cena falangi

 

Moim zdaniem też brakuje np

1 Ochrony dla nowych graczy

2 Zniesienia prowizji banku dla nowych graczy żeby nowy gracz tez mógł spokojnie trzymać w banku surke a jak on ma tracić 10 % jak co dopiero nie dawano zaczął grać to tego nie robi i wtedy jest farminoy przez reszte graczy , i kończy grę xd

Napisano

Plus:

+ spalanie (przy gąskach i aureorach deczko i tak za duże (o jakieś 20%))

+ zadania

+ farma idlerów (tutaj macie mega ++)

 

 

Minus:

- demontownia nie jest jeszcze doskonała

 

 

Co jeszcze przydało by się sprawdzić:

? rogale dalej spadają jak grad w zimę

 

 

Jak mi się coś przypomni to dopisze :)

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Witam,

 

dawno mnie tu nie było, ale chętnie powiem co i jak wygląda z mojej strony jako że grałem już w kilka ogamowych klonów.

Porównując do "oryginału" sprzed dobrych kilku lat - jest wiele usprawnień i udogodnień.

 

Bardzo dużym +sem jest silnik walki z ACS oraz zmniejszenie kosztów spalania. (ale nie wszystko jest git, patrz poniżej)

 

Teraz -

według mnie idea złomowania zagubiła się gdzieś...oczywiście ma na to też wpływ "starość" uni2.

Brak PZ z obrony - przynajmniej na u2.

Tak jak ktoś wspomniał - po co złomować skoro można robić eko - a tutaj eko się robi dość długo ze względu na liczbę planet - może jest za dużo planet na którch można wydobywać?

Do tego bank i jedno-klikowe zbieranie surowców z planet - fajne ale brakuje jakiegoś limitu.

Poza tym mała aktywność na uni(2 w moim wypadku) rzutuje na dość małą liczbę celów itp.

Silnik SD nie ma ogranicznika ilości statków jakie mogą być zestrzelone np. :[

100 auror vs 50k LM

1 runda

100*2sd = 200 strzałów = 200 LM pada (chociaż siła ataku jest dużo większa)

 

a nie 10 tysięcy :)

Inaczej miksowanie flot jest bez sensu.

// dawno temu już o tym pisałem

 

Propozycje:

Wg. mnie system powinien tak działać, żeby była możliwość zrównania z ziemią top1 na starym uniwersum.

 

Po pierwsze Taktyka (czyt: silnik walki z możliwością budowania bardziej Konkurencyjnych flot - patrz - więcej SD) powinna brać górę nad ilością stateczków.

Rozgrywka powinna być w miarę zorientowana na złomowanie = ograniczyć ilość surowców która może być wepchnięta do banku ilościowo , co dotknie w pewnym stopniu top50 powiedzmy a bardzo - top10. Ilość surki powinna wystarczyć wg mnie na częściową odbudowę floty - jak to dostosować? Np, uśrednić wartość pnkt. z top100 co miesiąc.

 

Mniej planet pod eko - przy 8/9 trzeba wystarczająco się naklikać zanim zacznie się standardowe bezpieczne złomowanie z rozsądną bazą eko - lub w jakiś inny sposób to ograniczyć (np budynek lvl 25 zamiast 50 wydobywa tyle samo surowców i tyle samo kosztuje = mniej klikania..).

W ogame było to 9 planet a poziomy około 25 max przy x1 prędkości, tutaj 18+ budynki 50+ no to ponad 4 razy tyle - ogromna różnica.

Pozostałe planety mogły by być pod floty.

 

Poza tym brakuje graczy - nie wiem, może reklama coś pomoże, łączenie uni ...ale to co wyżej napisałem to dość poważne jak dla mnie utrudnienia.

Pozdrawiam.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.