Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na prośbę deusa zrobiłem wzór na wielkość księżyca zależną od wielkości PZ.

 

Pozostawiam screena z wynikami do omówienia.

Na dole jest % z walki (nie PZ), a po lewej wielkość otrzymanego moona.

Naturalnie moon nie będzie dokładnie takiej wielkości - to można właśnie ustalić w jakim zakresie będzie losowana wielkość. Od x-2.000 do x czy może zawsze od 3.000. Ja bym dał od 2k poniżej wyniku do wyniku.

 

http://img221.imageshack.us/img221/2622/finaljta.png

 

PS: Na screenie tego nie widać - max moon (9.800) wychodzi dla 600kk , a najmniejszy moon może powstać dopiero od 43k % czyli co najmniej 2 mld paliwa na próbę moonową.

Napisano

pomysł świetny ale ja bym jeszcze zaostrzył minimalny % powstania moona niech to będzie rzecz unikatowa trudna do zdobycia i do odbudowy niech próba moona będzie kosztowna a nie tak jak teraz ze zrobisz ją 2 mln LM aczkolwiek uważam również że skoro zdobycie moona i korzystanie z niego (fala) będzie dość drogie to powinien zmaleć czas chociażby budowy obrony aby można by w miarę godnie go bronić

Napisano

Moony są niezbędne do utrzymania floty dlatego te najmniejsze do 5k nie kosztują zbyt wiele.

Nadal będzie można je łatwo stworzyć ale równie łatwo będzie je stracić. Wtedy większe moony będą miały większą wartość.

Napisano

bardzo fajny wykresik a z liczbami też się zgadzam, można by nawet dać trochę większe wymagania przy większych moonach. Bo 2 mld deuteru to wcale nie jest jakoś specjalnie dużo na moona ;P

Napisano

Obawiam się, że spowoduje to jeszcze większe umocnienie się topki.

Będzie ich stać na duże próby moonowe, zrobią sobie duże kulki i będą jeszcze bardziej nieosiągalni dla słabszych osób.

Napisano

3 zmienna czyli pozycja pozostaje bez zmian ?

3 zmienna ?

 

Obawiam się, że spowoduje to jeszcze większe umocnienie się topki.

Będzie ich stać na duże próby moonowe, zrobią sobie duże kulki i będą jeszcze bardziej nieosiągalni dla słabszych osób.

A czy teraz TOP jest osiągalny dla słabszych graczy ?

 

Chodzi nam obecnie oto z nerielem, że teraz nie ma możliwości zdobycia moona powyżej 8k. Teraz będzie taka możliwość, jednak stworzenie takiego moona to już będzie koszt. Neriel, czy dla 9000k+ dało by się jeszcze minimalnie spowolnić ten wykresik ? ;D

Napisano

Niestety każda zmiana ciągnie za sobą cały wykres :P

Spróbuję tak to zrobić by nie ruszyć niższych, ew. nieco i mniejsze się zmienią. Zobaczymy.

 

Co do 1 cytatu chodzi mu o pozycję, bo wcześniej proponowałem aby pozycja wpływała na wielkość.

Nie będzie ona jednak miała znaczenia ze względu właśnie na ten wzór. Myślę, że będzie wpływać na temperaturę ale co ta temp. będzie dawać jeszcze nie próbowałem nawet wymyślać.

Napisano

Fajnie by było gdyby do tego pomysłu doszło ograniczenie pól na moonie w zależności od jego wielkości ;] , np:

 

3 km moon - 20 max pozycji do zbudowania;

 

...

 

9 km moon -70max pozycji do zabudowania ... itd.

Napisano

Pomysł dobry. Tylko mam jedna prośbę.

W związku z tym, ze PZ z takich prób będą dość sporych rozmiarów, proponuję od razu "zabezpieczyć" pomysł przed ewentualnym pushem.

 

Chodzi mi o to, żeby było jasne co kto może zebrać z prób moonowych, żeby później nie było oskarżeń i niedomówień

 

 

@

Teraz pz po próbach nikt nie zbiera. Na 350kk% potrzeba 14,5kkk LM a pz z tego to 26bln metalu i 8,7bln kryształu. (jedna próba)

Będą przekręty

 

Dwóch robi a trzeci niby kradnie PZ'a

Napisano

myślę, że jeśli się gracze umawiają na próbę moonową, to że nie będzie problemu ze złomem, no ale jak tak kto uważa. :)

Napisano

Wielkość moona powinna być uzależniona od: ilości złomu i rozwoju(produkcji).

np. Ktoś z TOP 200 mający np. 100pk by zdobyć moona 9k+ musiałby na stracić w próbie flotę miesięcznej produkcji, dla takiego gracza łatwo będzie taką flotę postawić z farmienia a ktoś dobrze rozwinięty, wilk polujący na owce będzie miał już spory wydatek. Dodatkowo gracze TOP będą dbać o takie moony i je bronić.

Jednak że obrona musi być bardziej skuteczna w walce z GŚ i budować się w miarę szybko.

Do tej pory tylko raz straciłem GŚ podczas niszczenia moona, słanie dużych ilości by obniżyć procent możliwości utraty GŚ to sprawa komiczna, posyłając 500k GŚ (fala np. 3-4 flot na jeden moon) i tak go niszczy a ewentualna strata przy podstawce nie boli tak bardzo gdybym posłał 5-8kk GŚ i się nadział na wrogą flotę.

Gdy chcemy zniszczyć moona 7,5k posyłając 500k GŚ mamy szansę 38%/12%, 2kk 60%/6% - To komedia !!

Powinno być tak: 500k 38%/62%, 2kk 60%/40% i wtedy każdy kto chciałby takiego mona zniszczyć musiałby posłać minimum 10kk z szansami 77%/23%.

Słabsi gracze mając mocne moony mogli by z nich robić FSy w miarę bezpiecznie i dzięki temu było by więcej flot.

Teraz najczęściej można upolować szperacze a na wizyty (ataki) równych sobie nie ma co liczyć.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.