killermax124 Napisano 17 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 17 Listopada 2011 Powinno być jak na ogame od 4 do 9 pozycji są największe więc tu można dać od 9 do 14
Noone Napisano 23 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 23 Listopada 2011 Ja niestety popieram Neriela moon powinien być sporo cięższy do obalenia niż ma to miejsce teraz... 2kk gs i rogal 7k spada jak na tacy... 2kk to winno być na moony o średnicy poniżej 3k... na taki 6-8k kolo 20-30kk GS... wtedy mało kto by je obalał.I powinno być to zmieniane wraz ze stażem danego uni. Co do cen falangi te 360kkk trochę za dużo ale 36kk za godzinę było by wg mnie dobre
Noone Napisano 23 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 23 Listopada 2011 Banku wg mnie także być nie powinno. Zawsze inwestowałem we flotę bo to ona woziła moje zdobycze a tutaj po co jeżeli wszystko idzie schować? Żeby coś zrobić ażeby ludzie zaczęli produkować flot trzeba zmniejszyć jej spalanie a nie zwiększać... to była pierwsza istotna pomyłka... następnie zmniejszyć możliwość straty moona a na końcu wyłączyć bank... i nagle uni ożyje bo nie będzie gdzie składować zdobyczy U mnie w sojuszu ludzie mają po 200kkkk surki mając podobną ilość pkt... co jest raczej nie dorzeczne... a kto by się odważył z taką ilością latać? Na pewno nie osoba która ma 200kk pkt a w banku 200kkkk surki... Ale to moje wizje. Po 2 jaki cel ma kupowanie floty jeżeli za 5 dodatków można jej zrobić (kupić surowce) więcej ani jeżeli kupić... wg mnie powinno być tak że te 5 dodatków na flote/obrone daje większą ilość niż 5 dodatków wydane na surowce...
Neriel Napisano 23 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 23 Listopada 2011 Piszesz nie na temat... ale i tak odpowiem -.- Spalanie zostało zmniejszone wielokrotnie - nie zwiększone...Nie wielu pogodzi się z usunięciem banku (ten temat był dziesiątki razy poruszany). Prędzej odejdą z gry. Kupowanie floty ma taki cel, że na moonie nie masz stoczni budującej w 0s i bez limitów, więc skutecznym sposobem obunkrowania moona jest wykupienie drożej ale szybciej.Chociaż.. 7x drożej to i tak przegięcie xP
Noone Napisano 23 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 23 Listopada 2011 Neriel powiedz mi gdzie pisze nie na temat? nuda na u5 spowodowana jest w/w czynnikami a przede wszystkim bankiem... loty też są niezbyt opłacalne... a ciągłe odnawianie i odbudowywane księżyce też nikomu nie służą... Neriel kto buduje flotę na moonie? Obronę rozumie ale flotę? To i tak i tak 0s się buduje... wiec czemu nie dostać więcej profitu z powodu że wybiera się opcję z wyboru już nie ma wyjścia i tak wyjdzie się poniżej 200kkk każdego surowca... Ale jednak daje do myślenia "o może flotę sobie zrobię... jak tu łatwiej o to niż o surowce" Jak ostatnio liczyłem to z łącznych 350kkk (5dodatkow) surowca można wybudować niecałe 19kk owiec... a w sklepie co? za 5 dodatków mamy 10kk... Czemu nie dać te 20kk? i tak demontaż wyjdzie gorzej jak wydanie tego w inny sposób... a takie coś też zmusza do myślenia... i patrząc w przyszłość powoduje pewnego rodzaju wątpliwość czy budować flotę czy nie? 200kkk metalu+kryształu+dexu= 350kkk dexu ~ 18,7kk owiec = 5 dodatków a w sklepie za 5 dodatków mamy śmieszne 10kk owiec? więc ma kierować graczy do budowy? floty? Bank = nie trzeba uważać na profity...Flota = spalanie...Moon = spadające częściej niż grad w zimę...Falanga = droga jak nic...Zmiany = już euro ma mniejsze skoki... Jak dla mnie klarowne jest czemu wieje nudą... a i czemu nikt nie buduje flot... Eko zawsze było nużącą drogą... w ugamelach od zawsze liczyła się możliwość latania... która tutaj jest okrojona...
Neriel Napisano 23 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 23 Listopada 2011 Powinno być jak na ogame od 4 do 9 pozycji są największe więc tu można dać od 9 do 14 Sorki ten post mnie zmylił i jeszcze ten z wielkością moonów..Miałem kilka tematów na raz otwartych i się poczułem jak w tym dotyczącym wielkości planet.. Trudność niszczenia ale także tworzenia księżyców zostanie porządnie zwiększona ale o tym ewentualnie w innym temacie opiszę jeśli będzie potrzeba.
Rekomendowane odpowiedzi