Guest Braus Posted November 4, 2011 Report Posted November 4, 2011 Jak powszechnie wiadomo, wysłanie dwóch flot na te same koordynaty kończy się komunikatem, że czas jest zablokowany.Jeden z kolegów podsunął pewien pomysł.Szczerze to nie wiem jaki jest sens tego blokowania, mogę jedynie się domyślać, że jest to rozwiązanie problemów ze znikającymi z podglądu flotami wysłanymi wcześniej, a lądujących o tym samym czasie Ale do pomysłu. Więc może dałoby radę wprowadzić do przeliczania w grze dziesiętnych lub setnych części sekundy. Widoczne oczywiście tylko dla systemu przeliczaniaWtedy problem z zajętym czasem praktycznie by nie istniał. Priorytetem byłby czas wysłania floty.Przykład na PZ - lecą dwie floty na ten sam czas ale zbiera ta flota, która została pierwsza wysłana
deusx Posted November 4, 2011 Report Posted November 4, 2011 php nie określa tak dokładnego czasu. tylko sekundy.
Recommended Posts