Gość Braus Napisano 4 Listopada 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 Jak powszechnie wiadomo, wysłanie dwóch flot na te same koordynaty kończy się komunikatem, że czas jest zablokowany.Jeden z kolegów podsunął pewien pomysł.Szczerze to nie wiem jaki jest sens tego blokowania, mogę jedynie się domyślać, że jest to rozwiązanie problemów ze znikającymi z podglądu flotami wysłanymi wcześniej, a lądujących o tym samym czasie Ale do pomysłu. Więc może dałoby radę wprowadzić do przeliczania w grze dziesiętnych lub setnych części sekundy. Widoczne oczywiście tylko dla systemu przeliczaniaWtedy problem z zajętym czasem praktycznie by nie istniał. Priorytetem byłby czas wysłania floty.Przykład na PZ - lecą dwie floty na ten sam czas ale zbiera ta flota, która została pierwsza wysłana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 4 Listopada 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 php nie określa tak dokładnego czasu. tylko sekundy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi