Dyzzy Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 Witajcie, nazywam się Dawid a wiosenek posiadam już 17 mieszkam we Wrocławiu.Nie mam "Wielkiego" doświadczenia z Ogame, lub Ogam. Gram na tym serwerze nie od dawna ( 2 dzień ). Uniwersum, które wybrałem to "5", należę do sojuszu stworzonego przeze mnie "KPRZ - Klan Przemytników Rzeżuchy" A teraz coś o mojej osobie Interesuje mnie motoryzacja ( Motocykle ), Piłka Nożna, Sporty Walki ( Muay Thai, Boks w szczególności ). Swoją przygodę na tym forum rozpoczynam od przedstawienia się, gdyż uważam, że kultura osobista tego wymaga . Tyle o mnie, czuję że miło spędzę czas na ogam.online Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LNT Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 Muay Thai i boks? mm. coś nas łączy, nie trenuję co prawda, ale uwielbiam te dwie sztuki. witam i miłej zabawy tutaj. Dyzzy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 Witam witam ^^ to widać ja jestem niekulturalna bo zaczęłam od końca : D Zapraszam do intensywnego życia forumowego ^^ w razie pytań dotyczących gry itd też śmiało możesz do mnie pisać ; ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyzzy Posted November 1, 2011 Author Report Share Posted November 1, 2011 Witam witam ^^ to widać ja jestem niekulturalna bo zaczęłam od końca : D Zapraszam do intensywnego życia forumowego ^^ w razie pytań dotyczących gry itd też śmiało możesz do mnie pisać ; ) W miarę możliwości będę się udzielał , na pewno nie zarejestrowałem się na forum by nie być aktywnym użytkownikiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...