deusx Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 Witam, blokada banku się mało sprawdza, więcej narzekań niż korzyści, dlatego proponuję przedyskutować propozycję neriela. Neriel zaproponował takie rozwiązanie: Blokada stoczni na x sekund przed atakiem.Proponuję 60 sek.
Gość Gal Anonim Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 to jest Bardzo zły pomysł to jest bezz sensu:((( Nie popieram tego:P
StoProCent Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 mi sie wydaje że 120 s będzie lepiej bo 60 s trochę mało ale pomysł dobry
kora Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 wsumie to jest nie zly pomysł bo przed samym atakiem sie nie obronisz to zmobilizuje graczy do aktywniejszej gry i pilnowania wszystkiego ja jestem za a czas to trzeba przedyskutowac ale mysle ze minuta bedzie git
DiabelTasmanski Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 Jestem za Dobry pomysł
deusx Napisano 11 Października 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 Oczywiście bank po zastosowaniu tego zabiegu zawsze odblokowany.
Gość Braus Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 Pomysł moim zdaniem kompletnie nietrafiony. To jest bardzo zły pomysł. W sytuacji, gdy powiedzmy, np. leci atak a jest surowiec na planecie - to nawet sobie nie zbuduję UT żeby uciec? @ewentualnie 10-15s max przed atakiem. Koledzy, jest przecież ACS, mozna opóźnić atak i zobaczyć, czy w czasie tych 10-15 sekund obrońca coś dobudował.Ale tutaj mało kto opóźnia @ Downno fakt. Zapomniałem, że blokada banku zdjęta.Mimo wszystko nie popieram pomysłu w obecnej formie. 10-15s wystarczy
Kicha Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 LEON w takim momencie przecież możesz wpłacić surowce do banku.
deusx Napisano 11 Października 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 Czas jest oczywiście do uzgodnienia, zrobimy ankietę.
RADIATION Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 jestem za edit : czas 1:30 blokada flota wedlug fabuly bylaby juz widoczna i nie byloby czasu co do ucieczki
spieriz Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 znacznie by to utrudnilo zadanie atakującemu, bo np ktoś sobie wypłaci wszystko na 5 minut przed atakiem, i wyśle na taka krotka trase np planeta-moon, aby nowo wybudowana flota wrocila tuz przed atakiem, i agresor by sie rozbil. Byłoby przez to jeszcze więcej tematów i kłótni na ten temat. myślę, że trzeba ten pomysł dokładnie przemyślić i wszystko dobrze uzgodnic z jak najwieksza ilościa graczy.
Neriel Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 Jeśli ktoś wyśle z tego samego układu to minuta już jest przekroczona.Mamy 30s lotu więc 15-20s byłoby chyba najlepszym rozwiązaniem. Z 2 strony w 10s i tak ciężko zauważyć atak, więc czy to będzie 20 czy 60s wiele chyba różnicy nie zrobi.
Gość Braus Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 Z 2 strony w 10s i tak ciężko zauważyć atak, więc czy to będzie 20 czy 60s wiele chyba różnicy nie zrobi. Neriel tu nie chodzi o to, żeby zobaczyć atak w 10s ale żeby mieć czas do jakiegoś manewru w czasie lotu agresora.Agresorowi 15s blokady pozwoli mieć pewność, że mu zonka obrońca nie wytnie.Ale to trzeba sprawdzać a nie wlatywać na pałę.
spieriz Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 Agresorowi 15s blokady pozwoli mieć pewność, że mu zonka obrońca nie wytnie. ale tak jak juz pisalem, np 10 sekund przed planowana blokada banku mozna sobie wyplacic wszystko, zrobic flote, szybko wyslac na moona i wrocic na 3s przed atakiem, wiec jednak obronca moze sie obronic .
ToTylkoJa Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 To też niezbyt dobry pomysł jest:PKtoś leci na moja planete duża flota w celu rozwalenia mojej powracajacej floty i chcesz wybudowac wr z oczywistych przyczyn, przy okazji zmieść agresora. Jesli wybuduje je 1 min, czy nawet 20s przed atakiem, to agresor zawróci.Stocznia jest do budowy a nie do blokowania ich, tak samo banki nie rozumie deusx jaki to ma sens i cel?? Znieś blokade banków i nie wprowadzaj blokad stoczni. P.S. Jeszcze brakuje propozycji aby 2 min po wyladowaniu swojej floty nie można byłoby z niej korzystać
spieriz Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 jesli by bank mozna bylo odblokowywać, to by się dużo osób rozbijało. byłoby dużo więcej strat, więcej przemyślanych ataków, a co za tym idzie mniej ataków ogólnie.
Gość Braus Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 TTJ proszę nie podpowiadaj bo za chwilke się pojawia jeszcze lepsze pomysły. Opcja z blokowaniem banku rzeczywiście nie wypaliła. Argumenty TTJ są jak najbardziej na miejscu.Blokada stoczni nie pozwoli nawet w klasyczny sposób dokonać obrony. Wysyłam swoje transportery z surowcem z innej planety, (nie ma banku) żeby postawić obrone i co? Blokada? Sądzę, że za dużo wynalazków utrudniających i komplikujących grę pojawia.Blokada Banku jak i Stoczni faworyzuje agresora. Lecąc na zysk musi liczyć się z utratą floty. Taka gra, takie ryzyko. Powoli obrońca nie będzie mógł zrobić nic
deusx Napisano 11 Października 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 To może jak nie blokada stoczni, to sam bank zablokować na x sekund przed dolotem ?
spieriz Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 moze zostawic tak jak jest teraz?
ToTylkoJa Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 deusx jeden czort czy blokada stoczni czy banku tylko inna kolejnośćBlokada banku i tak sie nie wybronisz tak aby agresor sie nie zorjetował ze coś stawiasz.Blokada stoczni to samo tyle ze w ogole nie postawisz:DChyba ze blokada na 5s przed wlotem ale jaki to w ogole sens ma. Jakie masz argumenty aby takie blokady były w grze??
deusx Napisano 11 Października 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 Takie, że tzw. szybkie podstawki na 2 sek przed atakiem nie są elementem tej gry.
Gość Braus Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 A właśnie że są elementem gry.Wystarczy opóźnić 30s i wszystko widać jak na dłoni. Ale tutaj gracze preferują wloty na pałę w 24s. Dlatego im podstawki nie pasują @ wystarczy wejść do działu ST i poczytać. Przynajmniej połowa ST zaczyna się od słów typu: skan, lotka i buuum. Lotka = 24s atak. Nawet wtedy nie skanują
spieriz Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 nie maja po co skanowac, bo nikt by nie zdazyl tak szybko cokolwiek zrobic. zanim by sie odswiezylo podglad, zapewne juz by flota doleciala. http://www.iv.pl/images/77499622927150342273.gif
ToTylkoJa Napisano 11 Października 2011 Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 słaby argument:P jak ja jeszcze grałem i latałem to najlepsze w tym wszystkim nie był złom, a adrenalina i samo przygotowanie ataku czy sie uda czy moze inny % ustawił a może dostane bencki.Takie blokowanie psuje uroki gry, pisze to jako doświadczony lotnik a mój argument to:http://forum.ogam.online/?/topic/4798-totylkoja-vs-tarzan88-15600055315/page__pid__49570#entry49570WR powstaly jakos 6s przed wlotem (skan na 7s przed wlotem był i pusto)(na drugi dzien obrońca stracił wszystko:P)
deusx Napisano 11 Października 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 11 Października 2011 Czyli może w ogóle usunąć tę opcję ? Sam już nie wiem.
Rekomendowane odpowiedzi