Jump to content

Blokada banku


deusx
 Share

Recommended Posts

Witam,

blokada banku się mało sprawdza, więcej narzekań niż korzyści, dlatego proponuję przedyskutować propozycję neriela.

 

Neriel zaproponował takie rozwiązanie:

 

Blokada stoczni na x sekund przed atakiem.

Proponuję 60 sek.

Link to comment
Share on other sites

wsumie to jest nie zly pomysł bo przed samym atakiem sie nie obronisz to zmobilizuje graczy do aktywniejszej gry i pilnowania wszystkiego ;) ja jestem za ;) a czas to trzeba przedyskutowac ;) ale mysle ze minuta bedzie git ;)

Link to comment
Share on other sites

Pomysł moim zdaniem kompletnie nietrafiony. To jest bardzo zły pomysł.

 

W sytuacji, gdy powiedzmy, np. leci atak a jest surowiec na planecie - to nawet sobie nie zbuduję UT żeby uciec?

 

 

@

ewentualnie 10-15s max przed atakiem. Koledzy, jest przecież ACS, mozna opóźnić atak i zobaczyć, czy w czasie tych 10-15 sekund obrońca coś dobudował.

Ale tutaj mało kto opóźnia

 

@ Down

no fakt. Zapomniałem, że blokada banku zdjęta.

Mimo wszystko nie popieram pomysłu w obecnej formie. 10-15s wystarczy

Link to comment
Share on other sites

znacznie by to utrudnilo zadanie atakującemu, bo np ktoś sobie wypłaci wszystko na 5 minut przed atakiem, i wyśle na taka krotka trase np planeta-moon, aby nowo wybudowana flota wrocila tuz przed atakiem, i agresor by sie rozbil. Byłoby przez to jeszcze więcej tematów i kłótni na ten temat. myślę, że trzeba ten pomysł dokładnie przemyślić i wszystko dobrze uzgodnic z jak najwieksza ilościa graczy. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeśli ktoś wyśle z tego samego układu to minuta już jest przekroczona.

Mamy 30s lotu więc 15-20s byłoby chyba najlepszym rozwiązaniem.

 

Z 2 strony w 10s i tak ciężko zauważyć atak, więc czy to będzie 20 czy 60s wiele chyba różnicy nie zrobi.

Link to comment
Share on other sites

 

Z 2 strony w 10s i tak ciężko zauważyć atak, więc czy to będzie 20 czy 60s wiele chyba różnicy nie zrobi.

 

 

Neriel tu nie chodzi o to, żeby zobaczyć atak w 10s ale żeby mieć czas do jakiegoś manewru w czasie lotu agresora.

Agresorowi 15s blokady pozwoli mieć pewność, że mu zonka obrońca nie wytnie.

Ale to trzeba sprawdzać a nie wlatywać na pałę.

Link to comment
Share on other sites

 

Agresorowi 15s blokady pozwoli mieć pewność, że mu zonka obrońca nie wytnie.

 

 

ale tak jak juz pisalem, np 10 sekund przed planowana blokada banku mozna sobie wyplacic wszystko, zrobic flote, szybko wyslac na moona i wrocic na 3s przed atakiem, wiec jednak obronca moze sie obronic .

Link to comment
Share on other sites

To też niezbyt dobry pomysł jest:P

Ktoś leci na moja planete duża flota w celu rozwalenia mojej powracajacej floty i chcesz wybudowac wr z oczywistych przyczyn, przy okazji zmieść agresora. Jesli wybuduje je 1 min, czy nawet 20s przed atakiem, to agresor zawróci.

Stocznia jest do budowy a nie do blokowania ich, tak samo banki nie rozumie deusx jaki to ma sens i cel??

 

Znieś blokade banków i nie wprowadzaj blokad stoczni.

 

P.S. Jeszcze brakuje propozycji aby 2 min po wyladowaniu swojej floty nie można byłoby z niej korzystać;]

Link to comment
Share on other sites

TTJ proszę nie podpowiadaj bo za chwilke się pojawia jeszcze lepsze pomysły.

 

Opcja z blokowaniem banku rzeczywiście nie wypaliła. Argumenty TTJ są jak najbardziej na miejscu.

Blokada stoczni nie pozwoli nawet w klasyczny sposób dokonać obrony.

Wysyłam swoje transportery z surowcem z innej planety, (nie ma banku) żeby postawić obrone i co? Blokada?

 

Sądzę, że za dużo wynalazków utrudniających i komplikujących grę pojawia.

Blokada Banku jak i Stoczni faworyzuje agresora. Lecąc na zysk musi liczyć się z utratą floty. Taka gra, takie ryzyko.

 

Powoli obrońca nie będzie mógł zrobić nic

Link to comment
Share on other sites

deusx jeden czort czy blokada stoczni czy banku tylko inna kolejność:P

Blokada banku i tak sie nie wybronisz tak aby agresor sie nie zorjetował ze coś stawiasz.

Blokada stoczni to samo tyle ze w ogole nie postawisz:D

Chyba ze blokada na 5s przed wlotem ale jaki to w ogole sens ma.

 

Jakie masz argumenty aby takie blokady były w grze??

Link to comment
Share on other sites

A właśnie że są elementem gry.

Wystarczy opóźnić 30s i wszystko widać jak na dłoni.

 

Ale tutaj gracze preferują wloty na pałę w 24s. Dlatego im podstawki nie pasują

 

@

 

wystarczy wejść do działu ST i poczytać. Przynajmniej połowa ST zaczyna się od słów typu: skan, lotka i buuum.

 

Lotka = 24s atak. Nawet wtedy nie skanują

Link to comment
Share on other sites

nie maja po co skanowac, bo nikt by nie zdazyl tak szybko cokolwiek zrobic. zanim by sie odswiezylo podglad, zapewne juz by flota doleciala.

 

http://www.iv.pl/images/77499622927150342273.gif

Link to comment
Share on other sites

słaby argument:P jak ja jeszcze grałem i latałem to najlepsze w tym wszystkim nie był złom, a adrenalina i samo przygotowanie ataku czy sie uda czy moze inny % ustawił a może dostane bencki.

Takie blokowanie psuje uroki gry, pisze to jako doświadczony lotnik a mój argument to:

http://forum.ogam.online/?/topic/4798-totylkoja-vs-tarzan88-15600055315/page__pid__49570#entry49570

WR powstaly jakos 6s przed wlotem (skan na 7s przed wlotem był i pusto)

(na drugi dzien obrońca stracił wszystko:P)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.