Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

blokada banku się mało sprawdza, więcej narzekań niż korzyści, dlatego proponuję przedyskutować propozycję neriela.

 

Neriel zaproponował takie rozwiązanie:

 

Blokada stoczni na x sekund przed atakiem.

Proponuję 60 sek.

Napisano

wsumie to jest nie zly pomysł bo przed samym atakiem sie nie obronisz to zmobilizuje graczy do aktywniejszej gry i pilnowania wszystkiego ;) ja jestem za ;) a czas to trzeba przedyskutowac ;) ale mysle ze minuta bedzie git ;)

Napisano

Pomysł moim zdaniem kompletnie nietrafiony. To jest bardzo zły pomysł.

 

W sytuacji, gdy powiedzmy, np. leci atak a jest surowiec na planecie - to nawet sobie nie zbuduję UT żeby uciec?

 

 

@

ewentualnie 10-15s max przed atakiem. Koledzy, jest przecież ACS, mozna opóźnić atak i zobaczyć, czy w czasie tych 10-15 sekund obrońca coś dobudował.

Ale tutaj mało kto opóźnia

 

@ Down

no fakt. Zapomniałem, że blokada banku zdjęta.

Mimo wszystko nie popieram pomysłu w obecnej formie. 10-15s wystarczy

Napisano

znacznie by to utrudnilo zadanie atakującemu, bo np ktoś sobie wypłaci wszystko na 5 minut przed atakiem, i wyśle na taka krotka trase np planeta-moon, aby nowo wybudowana flota wrocila tuz przed atakiem, i agresor by sie rozbil. Byłoby przez to jeszcze więcej tematów i kłótni na ten temat. myślę, że trzeba ten pomysł dokładnie przemyślić i wszystko dobrze uzgodnic z jak najwieksza ilościa graczy. :)

Napisano

Jeśli ktoś wyśle z tego samego układu to minuta już jest przekroczona.

Mamy 30s lotu więc 15-20s byłoby chyba najlepszym rozwiązaniem.

 

Z 2 strony w 10s i tak ciężko zauważyć atak, więc czy to będzie 20 czy 60s wiele chyba różnicy nie zrobi.

Napisano

 

Z 2 strony w 10s i tak ciężko zauważyć atak, więc czy to będzie 20 czy 60s wiele chyba różnicy nie zrobi.

 

 

Neriel tu nie chodzi o to, żeby zobaczyć atak w 10s ale żeby mieć czas do jakiegoś manewru w czasie lotu agresora.

Agresorowi 15s blokady pozwoli mieć pewność, że mu zonka obrońca nie wytnie.

Ale to trzeba sprawdzać a nie wlatywać na pałę.

Napisano

 

Agresorowi 15s blokady pozwoli mieć pewność, że mu zonka obrońca nie wytnie.

 

 

ale tak jak juz pisalem, np 10 sekund przed planowana blokada banku mozna sobie wyplacic wszystko, zrobic flote, szybko wyslac na moona i wrocic na 3s przed atakiem, wiec jednak obronca moze sie obronic .

Napisano

To też niezbyt dobry pomysł jest:P

Ktoś leci na moja planete duża flota w celu rozwalenia mojej powracajacej floty i chcesz wybudowac wr z oczywistych przyczyn, przy okazji zmieść agresora. Jesli wybuduje je 1 min, czy nawet 20s przed atakiem, to agresor zawróci.

Stocznia jest do budowy a nie do blokowania ich, tak samo banki nie rozumie deusx jaki to ma sens i cel??

 

Znieś blokade banków i nie wprowadzaj blokad stoczni.

 

P.S. Jeszcze brakuje propozycji aby 2 min po wyladowaniu swojej floty nie można byłoby z niej korzystać;]

Napisano

jesli by bank mozna bylo odblokowywać, to by się dużo osób rozbijało. :D byłoby dużo więcej strat, więcej przemyślanych ataków, a co za tym idzie mniej ataków ogólnie.

Napisano

TTJ proszę nie podpowiadaj bo za chwilke się pojawia jeszcze lepsze pomysły.

 

Opcja z blokowaniem banku rzeczywiście nie wypaliła. Argumenty TTJ są jak najbardziej na miejscu.

Blokada stoczni nie pozwoli nawet w klasyczny sposób dokonać obrony.

Wysyłam swoje transportery z surowcem z innej planety, (nie ma banku) żeby postawić obrone i co? Blokada?

 

Sądzę, że za dużo wynalazków utrudniających i komplikujących grę pojawia.

Blokada Banku jak i Stoczni faworyzuje agresora. Lecąc na zysk musi liczyć się z utratą floty. Taka gra, takie ryzyko.

 

Powoli obrońca nie będzie mógł zrobić nic

Napisano

deusx jeden czort czy blokada stoczni czy banku tylko inna kolejność:P

Blokada banku i tak sie nie wybronisz tak aby agresor sie nie zorjetował ze coś stawiasz.

Blokada stoczni to samo tyle ze w ogole nie postawisz:D

Chyba ze blokada na 5s przed wlotem ale jaki to w ogole sens ma.

 

Jakie masz argumenty aby takie blokady były w grze??

Napisano

A właśnie że są elementem gry.

Wystarczy opóźnić 30s i wszystko widać jak na dłoni.

 

Ale tutaj gracze preferują wloty na pałę w 24s. Dlatego im podstawki nie pasują

 

@

 

wystarczy wejść do działu ST i poczytać. Przynajmniej połowa ST zaczyna się od słów typu: skan, lotka i buuum.

 

Lotka = 24s atak. Nawet wtedy nie skanują

Napisano

nie maja po co skanowac, bo nikt by nie zdazyl tak szybko cokolwiek zrobic. zanim by sie odswiezylo podglad, zapewne juz by flota doleciala.

 

http://www.iv.pl/images/77499622927150342273.gif

Napisano

słaby argument:P jak ja jeszcze grałem i latałem to najlepsze w tym wszystkim nie był złom, a adrenalina i samo przygotowanie ataku czy sie uda czy moze inny % ustawił a może dostane bencki.

Takie blokowanie psuje uroki gry, pisze to jako doświadczony lotnik a mój argument to:

http://forum.ogam.online/?/topic/4798-totylkoja-vs-tarzan88-15600055315/page__pid__49570#entry49570

WR powstaly jakos 6s przed wlotem (skan na 7s przed wlotem był i pusto)

(na drugi dzien obrońca stracił wszystko:P)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.