Jump to content

Dyskusja na temat zmiany spalania statków


Neriel

Recommended Posts

Komentujcie, oceniajcie i proponujcie poprawki tabeli spalania.

Wszelkie propozycje powinny być przemyślane nieco bardziej niż "za dużo... zaproponuję hmmmm -10%"

 

Aurora - spalanie poniżej LM i powyżej Pancków

Bombki - pierwotnie paliły dużo więc tak to zostawiłem. Można ew. pociągnąć w dół jeszcze kawałek.

PC - ze względu na tradycję oraz małą siłę palą najmniej - 2x mniej niż OW.

NC, LM i CM - wyznaczają średnie spalanie mieszanej floty. Niczym się nie wyróżniają, więc i spalanie pozostawione w normie.

KR - obniżyć można chociaż zawsze paliły dużo ze względu na dużą prędkość.

OW - jako trzon floty palą niewiele mniej niż bombki, zdecydowanie powyżej średniej.

MT, DT i UT - lekko poniżej średniej. DT pojemne, UT szybkie tak więc każdy ma swoje zalety (chociaż nie przypominam sobie zalet MT, skoro UT są szybsze).

Kolonizator i FS - latają w takich ilościach, że dałem im "losowe" wartości.

Recykler - również średnie spalanie. Obniżenie jest znaczne i na jego temat na pewno należy coś powiedzieć, jednak to już nie moje zadanie :P

GŚ - wolne czy nie wolne moim zdaniem nie powinny nic nie palić. Dałem im wobec tego ponad 4x mniejsze spalanie od pancernika co na pewno nie doprowadzi nikogo do bankructwa. Wysyłając je na niszczenie moonów spalania nawet się nie odczuje.

 

http://img59.imageshack.us/img59/5575/spalaniepng.png

Link to comment
Share on other sites

Guest PolskoPolski

Nie chce wytykać niczego palcami, lecz jak dla mnie podniesienie spalanie aureory o aż 200 % jest za wysokie. W moim przekonaniu 150% byłoby idealne.

 

Bombki dałbym mniej spalanie, 65 000 000 dexu.

 

 

Reszta jak dla mnie ok.

Link to comment
Share on other sites

A dlaczego akurat 150%, a nie 200 czy 300?

Uzasadnienie być powinno :P

 

Statki te nie są wcale słabe. Mają silną powłokę i wiele SD. To nie pancerniki, które poza OW i KR nic nie pokonają żeby miały ich spalanie.

Dokładniej tutaj wszystko widać.

http://img163.imageshack.us/img163/7035/statystatkow.png

Link to comment
Share on other sites

Skoro można komentować i składać propozycje, to ja skorzystam.

Nie podoba mi się współczynnik w spalaniu pomiędzy Aurora vs OW

 

Wyjaśnię dlaczego.

OW to w zasadzie jedyny statek, który jest w stanie pokonać Aurorę. Po zmianach spalania, utrzymanie Aurory będzie dość drogie. Ale utrzymanie flotylli OW która byłaby w stanie sprostać Aurorce będzie nadal niewykonalne.

Aurory jak panował - tak panować będą.

Dalsze obniżania spalania OW spowoduje że wszyscy zaczną je budować i zastąpią one inne statki.

Więc niech zostanie jak w tabeli powyżej, ale byłbym skłonny oddać swój głos na jeszcze większe spalanie dla Aurory.

 

Spowoduje to przynajmniej w teorii jakąś realną szansę na próbe chociaż utrzymania Floty z trzonem OW.

Moja propozycja.

OW - 65.000.000 deu

Aurora - 55.000.000

 

Poza tym, trochę dziwne, że taki czołg jak Aurora spala mniej od transporterka (UT)

Link to comment
Share on other sites

Te bombki się nawet do orania pola nie nadają , wszystko się gsami niszczy , nie widziałem dawno nikogo z liczbą chociaż 1 mld bombek bo sa nie opłacalne na takie SD

 

a reszta jest fajnie no oprócz wymienionych transporterów ;P

 

@aurory są zajefajne na rozwalanie gsów , za to ow niszczy aurorki a za to pancki orają ow i masz pętle dlatego będzie wyrównanie

Link to comment
Share on other sites

No niestety w sprawie MT wiele się nie da zrobić.. i tak DT będą bardziej opłacalne, ze względu na oszczędność podczas ich budowania. Mają znacznie większą pojemność...

 

Bombkom w sumie można nieco zmniejszyć spalanie, jednak bombki są silniejsze od GŚ pod tym względem :P

 

 

 

Co do podwyższenia spalania Auror to ja nic przeciwko nie mam.. są bardzo silne przeciw działom jonowym - równe bombowcom, mają też SD na Gaussy, LMy, no i bombki. Jednak miłośnicy tych statków mogą mieć wątpliwości ;D

 

A i pomysł z dalszym obniżaniem salania OW jest raczej nie trafiony, ponieważ jako najsilniejszy statek już mniej chyba nie mogą palić. Są dobre na: LM, CM, KR, NC, GŚ, Bombi, Aurory, i cokolwiek jeszcze o czym zapomniałem. Wątpię aby taka pozycja wymagała jeszcze większej zachęty do ich budowy.

Link to comment
Share on other sites

A wiec czas na moją opinię...

A więc zacznę od gs sa wolne dla tego mało palą. Chcecie zwiększyc spalanie to zwiększcie im prędkość . Inaczej nie ruszać.

 

Aurory powinny palic z 300% wiecej a nie 200%(albo zmniejszyć im prędkość o 50%, a spalanie zwiększyć o 50%.

 

Kolejne są bombki są może dobre na bunkry ale I tak padają jak komary, proponuje zmniejszyć im spalanie o 200-400% może ktoś je w końcu zacznie budować.

 

Kolon, fs nie ma potrzeby zmian. Jedyne o co bym prosił co do statku FS to zmniejszyć jego prędkość o 50% albo 100% ponieważ z napędami rozbudowanymi statek jest ok.1000% procent szybszy niż na początku gry.

 

Co do dt I mt I tak ich nikt nie używa są tylko po to aby ktoś zabłysnął w rekordach :) jak dla mnie statki do usunięcia.

 

Reszta wydaje się być w porządku

 

 

błędy w druku poprawione :)

Link to comment
Share on other sites

bio, a może jakiś powód dla którego UT ma palić mniej od pancernika? o.O

GŚ nie są wolne.. bez jaj 5-15 min to nie jest wolno.. WOLNIEJ to nie to samo co wolno. Polazłem na walkę - 30 min minęło wracam a tu Cat dobry moment wybrał i poszły Szperacze :P

 

Jednak najbardziej mnie zmiażdżyłeś zmniejszeniem spalania bombek o 200-400%... 100% - 200% = ? ;D

-100% ^^

To znaczy, że lot bombowcami będzie nam dawał paliwo...

 

PP, na mięso LMy, nie MT.

Ja używam DT, bo mają o ~30% większą pojemność, a prędkość akurat nie potrzebna. Na pewno można zostawić ludziom wybór - prędkość lub pojemność. Większa pojemność pozwala wybudować transportery za niższą cenę, a tyle samo udźwigną.

Link to comment
Share on other sites

SD Zawsze można zmodyfikować no ale jak się upierasz to będzie te 50kk ;>

Ja jednak przypuszczam, że osłabnie wraz z wprowadzeniem mojego sys. walk, z którym mam nadzieję jakieś plany już wiążesz ;)

Link to comment
Share on other sites

No więc podsumowując mamy:

- obniżyć jeszcze bombki

- podnieść Aurory

- pokombinować coś żeby MT i DT stały się użyteczne (przynajmniej spróbuję xD)

 

 

I jeszcze te UT.. Bio, wyjaśnij dlaczego sądzisz, że powinny palić 50% mniej.

Dla GŚ nie mam zamiaru zwiększać spalania - ja chciałbym je im nadać ;D

Link to comment
Share on other sites

Guest PolskoPolski

Jeżeli chcecie aby MT i DT zrobić użyteczne, to zróbcie rywalizacje UT. Póki co UT pali ledwo co więcej od MT a pojemnościowo jest przepaść. Więc albo zmniejszyć pojemność UT, albo zwiększyć im spalanie, albo zmniejszyć spalanie MT i DT.

Link to comment
Share on other sites

Przepaść?? Ma większą ładowność ale więcej kosztuje.. więc nie ma żadnej przepaści.

 

http://img823.imageshack.us/img823/5575/spalaniepng.png

 

Jak widać UT jest kosmicznie słaby. Niespecjalnie duża pojemność, siła nie powala, osłona wielka jak spalanie GŚ :P

Jedynie zużyciem może się pochwalić i prędkością.

 

 

Dodaję też moją wersję tabelki, bo w tej się nie bardzo orientowałem.. % nie widać, ale spalanie się liczy - % tylko dla deusa potrzebny ;D

 

http://img38.imageshack.us/img38/5575/spalaniepng.png

Link to comment
Share on other sites

Neriel - Szybkość 5.000 (10.000)

 

To na czerwono, to błąd w opisie. Nie wiem, czy wiesz - ale MT nie latają na impulsie. Przełącznik nie działa.

One latają cały czas na spalinie z prędkością 5.000

 

@

Bomba powinna lecieć na jedną galaktykę na nadprzestrzennym (20lvl) - 00:02:55

a lata cały czas na impulsie (20lvl) - 0:03:51 h

 

Z tym zróbcie porządek a później w tabelkę wstawiaj dane. Popraw w tabeli prędkość MT i Bombowca

Link to comment
Share on other sites

No najpierw spalanie, a później deus na pewno się tym zajmie. Prędkość to szczegół zwłaszcza w przypadku tak rzadko używanych statków.

Jeszcze jakieś może latają nie tak jak powinny? :P

Przypomniało mi się, że jakiś statek wymagał w technologiach jednegoś napędu, a latał na zupełnie innym ale nie pamiętam jaki to był.

Link to comment
Share on other sites

Po glebszym przemysleniu to ut faktycznie moze maja dobre spalanie, ale trzeba zrobic dla nich konkurencje DT.

 

A na bombki podalem losowe procenty bez przeliczen, chodzi o to aby znacznie zmniejszyc im spalanie bo nikt ich nie wybuduje.

A jesli chodzi o mt to wedlug mnie statek do skasowania albo dac mu np. 0 spalania wtedy bedzie ciekawie.

Link to comment
Share on other sites

Po glebszym przemysleniu to ut faktycznie moze maja dobre spalanie, ale trzeba zrobic dla nich konkurencje DT.

 

A na bombki podalem losowe procenty bez przeliczen, chodzi o to aby znacznie zmniejszyc im spalanie bo nikt ich nie wybuduje.

A jesli chodzi o mt to wedlug mnie statek do skasowania albo dac mu np. 0 spalania wtedy bedzie ciekawie.

 

Druga idiotyczna wypowiedź z twojej strony, jak nie potrafisz dodać nic sensownego to nie dodawaj nic.

Link to comment
Share on other sites

Przepraszam nie przeczytałem wszystkich postów i na telefonie nie widziałem zbyt dokładnie tabelek. I faktycznie po przeczytaniu swoich postów też uważam że są idiotyczne :D (ale pisałem je po pracy, zmęczony byłem i nie wiedziałem co piszę)

 

A więc co do tej tabelki

 

http://img38.imageshack.us/img38/5575/spalaniepng.png

 

myślę że aurory jeszcze mają zbyt małe spalanie, jest to szybki statek i bardzo silny więc bardzo dobry (do tego wynika że ma bardzo małe spalanie w stosunku do innych statków)

co do bombowców nadal będę się upierał nad zmniejszeniem im spalania

a co do Gś to myślę że nie ma potrzeby im ruszać spalania tak jak jest, jest dobrze.

 

A więc proponuję aurorom zwiększyć do 3kkk jeszcze

Bombowce zmniejszyć do 2kkk

 

Reszta myślę że dobrze

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.