Jump to content

Zadanie - WYNAGRODZENIE, TOP1


faziee

Recommended Posts

Nie uważacie że 2 ostatnie zadania zwiazane z top1 są zbyt głupie?

 

Dajmy przykład że gracz osiąga to zadanie, dostaje 1kkkkk dexu i pojawia sie duzy problem mianowicie pozostali tracą do niego aż 1kkkkk dexu!!

 

Jak dla mnie zadania powinny miec małe wynagrodzenie , zeby gracz nie mogl zbyt odskoczyc od pozostalej grupy.

Link to comment
Share on other sites

Ja byłbym za usunięciem tego zadania, bo prawda, głupie jest, nie ze względu na nagrodę, ale za trudność :P

Nagrody są dobre, ale warunki do spełnienia są niektóre głupie :P

Najlepiej będzie miał koleś dajmy na to startuje na u6 jak kiedykolwiek będzie, we wszystkim top 1 mając niecałe 5kk pkt i dostaje taką nagrodę ;P

Link to comment
Share on other sites

Guest PolskoPolski

Xeors błędne myślenie, bo nie myślisz o zadaniach typu wybuduj bojową, ochronną i opancerzenie na 25 lvl - gdy masz 5kk pkt raczej takich badań nie posiadasz ;>

 

PS. Ostatnie zadanie jeszcze ok, ale przedostatnie powinno być usunięte.

Link to comment
Share on other sites

Najlepiej będzie miał koleś dajmy na to startuje na u6 jak kiedykolwiek będzie, we wszystkim top 1 mając niecałe 5kk pkt i dostaje taką nagrodę ;P

 

tak tak jasne z 5kk pkt bd miał technologie na 25 poziom na pewno.

 

Jak tak nazekacie to moze rozbiłby to zadanie i nagrode na 4 znaczy top1 flota top 1 budynki top1 obrona top1 badania

Link to comment
Share on other sites

 

Jak tak nazekacie to moze rozbiłby to zadanie i nagrode na 4 znaczy top1 flota top 1 budynki top1 obrona top1 badania

 

jak dla mnie to nie głupi pomysł :) bardziej jest możliwe zdobyć 1 miejsce osobno niż na raz :)

Zgodził bym się na takie rozwiązanie pod warunkiem że top 1 budynków będzie ostatnie bo to jest zdecydowanie najtrudniejsze :P

 

 

A co do tematu to faktycznie troszkę dziwne te ostatnie zadania.

 

Jak ktoś weźmie te zadanie, dajmy na to że przed ostatnie i nagrodę odrazu zużyje np. w budynki to przez spory okres czasu będzie tą osobę ciężko doścignąć.

Chyba że np. zbierze się spory sojusz i uniemożliwi się grę tej osobie atakując go 200 razy dziennie :D

Link to comment
Share on other sites

I to są zadania wymyślane przez graczy ^^

 

W każdym razie bzdury i bzdury. Nie powinno być wobec tego złomu z flot - czemu? Przecież taki TOP1 z floty jak złomnie TOP2 równego sobie to taki przyrost dostanie, że jak go dogonicie?

Eko też powinno mieć jakiś limit - jak ktoś se zrobi rekordowe kopalnie to jak go dogonicie??

 

No nie wiem... z czasem? współpracą? podstępem? sprytem? chociaż chęciami... z takim podejściem pesymistycznym będziecie się wlec na końcu cały czas.. zawsze może skończyć grę i będzie żal że się nie udało dogonić i zniknął.. i nie ma kogo gonić ;D

 

Aha a te całe zadania według kogoś tam kto je wymyślił miały na celu właśnie to, żeby nie dało się ich osiągnąć.

 

PS: Co do pomysłu, że ktoś je zrobi na nowym uni na starcie to też jakoś bez sensu. Nim dotrze do tego zadania już uni się rozwinie i każdy będzie miał szansę być TOP1, a że nie każdy da rady....trudno, żeby jeden był lepszy najpierw inny musi być gorszy.. świat idealny nie istnieje.

Link to comment
Share on other sites

Zadania sa w glopiej koljnosci zwlaszcza ze Admin dodal nowa zadania miedzy stare i to jest straszny zjadacz czasu Zadania powinny bys w jednej liscie i kto co ma zrobione wciska akceptuj i mu zaliza :) A co do bycia top 1 to to moze byc wyykorzystywany miedzy graczem top 1 i 2 i co pare dni na zmiane maja bonusa

Link to comment
Share on other sites

Zadania sa w glopiej koljnosci zwlaszcza ze Admin dodal nowa zadania miedzy stare i to jest straszny zjadacz czasu Zadania powinny bys w jednej liscie i kto co ma zrobione wciska akceptuj i mu zaliza :) A co do bycia top 1 to to moze byc wyykorzystywany miedzy graczem top 1 i 2 i co pare dni na zmiane maja bonusa

 

Jeden nie, druga twoja myśl jest nie możliwa.

Link to comment
Share on other sites

czyli badania też nie?

a co z tymi moonami? mamy je od nowa robić, czy będą zaliczone (wielkości, nie ilości)?

 

 

Sprecyzuj bardziej swoje pytanie. Jeżeli chodzi o zadanie posiadaj moona o wielkości większej niż 7500 to system sprawdzi pierw nasze moony, które mamy obecnie, jeżeli mamy taki księżyc to zadanie zaliczy. Jeżeli chodzi o zadanie zniszcz 100 moonów dowolnej wielkości to tutaj jest zapisywane każdy zniszczony moon (licznik nie był zerowy po poprzednich zadaniach). Jeżeli natomiast chodzi o zadania zniszcz moona powyżej x to dopiero od wprowadzenia nowych zadań są naliczane.

Niszcząc natomiast księżyc 8000 doda nam +1 do zadania zniszcz moon powyżej 7k i do 8k.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.