Jump to content

Silos rakietowy


Guest skobel

Wyższy poziom silosu - Więcej rakiet  

13 members have voted

  1. 1. Uzależnić ilość rakiet międzyplanetarnych/przeciw rakiet od poziomu silosu ?



Recommended Posts

Guest skobel

Proponuje uzależnić ilość rakiet międzyplanetarnych i przeciw rakiet od poziomu silosu rakietowego.

Każdy budynek coś daje- im wyższy poziom tym lepiej:

kopalnie: wydobycie

laboratorium: szybsze badania

roboty i nanity: szybsza budowa

Elektrownia....., magazyny.....,

itd itp

Skoro stawiamy budynek, musi on spełniać określone funkcje - a silos w tej chwili, poprostu jest.

Moim zdaniem powinno być tak:

2 poziom silosu, powiedzmy 1000 przeciwrakiet

3 poziom silosu - 2k

4 poziom silosu - 4k przeciwrakiet i 2k rakiet międzyplanetarnych

5 poziom silosu - 8k przeciwrakiet i 4k rakiet międzyplanetarnych.

Czyli: jedna rakieta międzyplanetarna zajmuje dwa miejsca w silosie, a przeciwrakieta - jedno miejsce. A im wyższy poziom - to zawsze plus 100%

Co da to grze?

Zaczniemy pilnować surowce, a nie postawimy obronę, niezmierną ilość przeciwrakiet, pola na planecie tylko dla kopalni i magazynów i flota na FSie- spokojna głowa nie :)

A tak: jest gracz - nowy - szuka surowców - znalazł - stawia silos - niszczy obronę i zabiera surowice.

Dzięki temu każdy będzie pilnował 'swoich dochodów' i gra 'nabierze prędkości'

 

Co o tym sądzicie?

Edited by skobel
Link to comment
Share on other sites

Przeciwny nie jestem ale kompletnie nie rozumiem tego cytatu

A tak: jest gracz - nowy - szuka surowców - znalazł - stawia silos - niszczy obronę i zabiera surowice.

 

Jaki niby teraz jest problem aby nowy gracz zniszczył komuś obronę jeśli nie ma limitów? Jak kto chce się obunkrować to też sobie silos postawi i tak czy inaczej ma PR.

Link to comment
Share on other sites

Widzę tutaj spory minus dla obrońców.

 

Zakładając, że mają taki sam poziom silosu (np 5) agresor może wysłać 100 razy po 4k rakiet w czasie, gdy obrońca przeciwrakiet może mieć tylko 8k. Obrona będzie praktycznie bez szans. Agresor wcale nie będzie musiał musiał rozwijać budynku. Jedynie więcej razy się naklika.

Link to comment
Share on other sites

Guest skobel

Widzę tutaj spory minus dla obrońców.

 

Zakładając, że mają taki sam poziom silosu (np 5) agresor może wysłać 100 razy po 4k rakiet w czasie, gdy obrońca przeciwrakiet może mieć tylko 8k. Obrona będzie praktycznie bez szans. Agresor wcale nie będzie musiał musiał rozwijać budynku. Jedynie więcej razy się naklika.

 

Klikanie agresora nic nie da, jeżeli obrońca będzie online - obrońca będzie w stanie postawić x2 przeciwrakiet. Więc po kilku próbach atakujący się podda.

 

Każdy gracz zacznie pilnować surowców - teraz jest tak że są bunkry z niezmierną ilością surowców. Gracze się rzadko logują, a jeżeli już są to surowce do banku wpłacają. Moja propozycja wymusza częstsze logowanie.

 

Ogólnie chodzi o to, by znaczna część graczy była online. A to może wymusić silos. Nie będzie już zajmowania pól tylko kopalniami, i budynek będzie spełniał swą rolę - im wyższy poziom tym lepiej.

 

Do obecnej ilości obrony limity są horrendalnie małe.....

 

Liczby które podałem są tylko przykładem, wzorem w celu pokazania zasady działania silosu.

Link to comment
Share on other sites

no dobra...

tutaj obrony są w granicach 40mln-40mld (na razie tyle widziałem)

przy 5k RMPów na takie 40mld to bym siedział i klikał około godziny... - nie dziękuję

na takie 40mln bym siedział pare min - fajnie ale mało takich

 

nowi zbudują sobie te 40mln, stary wyśle flote - nie ma nic, wyśle 20x RMP - nie ma nic

 

więc trochę nie fair dla nowych którzy będą w opałach bo mało surki

Link to comment
Share on other sites

Guest skobel

To po co ten budynek?

Wystarczy przecież tylko 4lvl i już można mieć pełną rakiet..... - może go zlikwidować a rakiet uzależnić od poziomu jakieś technologi

hahahha

 

Po co mamy ich zmuszać do siedzenia online? ......

Tego to ja nawet nie będę komentował

Link to comment
Share on other sites

Guest skobel

Nie masz czym to nie będziesz.. oczywiste..

 

Jesteś osobą odpowiedzialną w pewnym sensie za to, by ludzie tu grali. Więc pisanie zdań typu' po co zmuszać by ludzie byli online' jest raczej nie na miejscu.

 

Zauważ, że jak już ludzie są online to lata również flota.....

 

Równie dobrze możnaby się przyczepić do technologii laserowej - 12 lvl i koniec, jonowej, plazmowej, grawitonów.. itd.

 

W tym poście rozmawiamy na temat roli budynków a nie technologii........

Link to comment
Share on other sites

Nie znasz odpowiedzi to zmieniasz temat? Łoł... cwaniaczek

 

Co za bzdura...samo bycie online to już gra? Jakaś magia, bo ja jestem online i u mnie flota nie lata.

Ponadto nie da się nikogo zmusić do siedzenia tutaj czy gdziekolwiek indziej - nie chce grać to nie będzie, bo albo nie ma ochoty albo nie ma czasu.

 

No i ponawiam pytanie, na które zdajesz się nie mieć odpowiedzi - gdzie widzisz aktywną grę w pilnowaniu czy nie lecą na mnie RMP? Poza klikaniem w podgląd możesz chyba tylko grać w pasjansa..

Link to comment
Share on other sites

Guest skobel

Nie znasz odpowiedzi to zmieniasz temat? Łoł... cwaniaczek

 

Co za bzdura...samo bycie online to już gra? Jakaś magia, bo ja jestem online i u mnie flota nie lata.

Ponadto nie da się nikogo zmusić do siedzenia tutaj czy gdziekolwiek indziej - nie chce grać to nie będzie, bo albo nie ma ochoty albo nie ma czasu.

 

No i ponawiam pytanie, na które zdajesz się nie mieć odpowiedzi - gdzie widzisz aktywną grę w pilnowaniu czy nie lecą na mnie RMP? Poza klikaniem w podgląd możesz chyba tylko grać w pasjansa..

 

Swoje spamowskie teorie zabieraj z tego postu bo tylko śmiecisz. To po pierwsze.

 

Po drugie, cwaniaczkiem możesz nazywać swoich znajomych w realu - chodź gdy będą znaczenie tego słowa, nie pozwolą sobie na to.

 

Po trzecie, Twoje pytanie pojawiło się dopiero teraz, więc o ponawianiu nie ma tu mowy. Jeżeli brak Ci wyobraźni aby sobie na nie odpowiedzieć to już tylko i wyłącznie Twój problem. Byś czytał dokładnie post, byś wiedział.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.