Skocz do zawartości

Biopaliwo


biohazard

Rekomendowane odpowiedzi

Jest spór co do spalania statków i ich utrzymania więc pomyślałem sobie przez chwilkę i wpadłem na taki pomysł, nie wiem czy dobry czy zły ale myślę że ciekawy.

I dotyczy utrzymania takich flot jak owce czy pancerniki które by istniały w Starciach gdyby nie ogromna ilość paliwa którą trzeba wydać na FSa każdego dnia. Z tym się każdy zgodzi.

 

A więc do rzeczy.

Pomyślałem sobie o paliwie zamiennym. Na którym flota latała by za dużo mniej paliwa na FSy.

Ale żeby gracze nie latali ciągle na tym paliwie na ataki proponowałbym Aby te paliwo np. zmniejszało prędkość statków o 100% albo wiecej.

 

Myślę że sensu by nie było stworzyć nowy budynek który by te "biopaliwo" produkował.

 

Więc tak myślę że MISJA EKSPEDYCJA jest na ogam totalnie bez użyteczna i myślę że się wszyscy z tym zgodzą.

Proponowałbym aby te "biopaliwo" można było znaleźć na ekspedycji. A dla tych co się nie lubią bawić w ekspedycje. Stworzyć im "biopaliwo" za dodatki.

 

Kwestia ile by paliły statki tego "biopaliwa" myślę że do uzgodnienia.

 

Ja myślałem np zamiast spalić na FSa 500 kkk deuteru statki by spaliły 500k "biopaliwa".

 

Niby bardzo mało ale to zależy ile jednorazowo można znaleźć na ekspedycji. I ja tu bym proponował że na ekspedycji można znaleźć od 30k do 100k "biopaliwa". Czyli przy np 10 wysłanych ekspedycjach trafiło by się z 5 razy na "biopaliwo" po 50k. Miało by się 250 k "biopaliwa" przy dużym szczęściu w ekspedycji. Czyli i tak brakuje sporo jeszcze drugich 250 k "biopaliwa" .

 

Więc tak myślę że trochę tych ekspedycji trzeba by było wysyłać aby nazbierać na 1 lot FSa dużą flotą.

A w Sklepie ile można kupić "biopaliwa" za ile dodatków zostawiałbym tą opcje do uzgodnienia.

 

To tyle chyba, co wy na to? Pomysł głupi czy warty przedyskutowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już taki pomysł dałem i pewnie na forum jest...

Tryt - odpowiednią ilość trytu można wymienić na zmniejszenie spalania o wybrany % na wybrany okres. Im dłuższy okres tym taniej wychodzi, więc warto kolekcjonować tryt przez dłuższy czas. Jedyny problem w tym, że jeszcze nie zostało to zaakceptowane właśnie ze względu na problemy ze spalaniem.

 

@EDIT

Nie ma tego na forum jedynie u deusa na PM więc wklejam.

 

 

Znalezienie rzadkiego surowca (Tryt)

Początkowo 0%

=PTE/5/100

 

Gracz ma do wyboru:

1. Jednodniowe zmniejszenie spalania o 20% za 10.000 jednostek

2. Jednodniowe zmniejszenie spalania o 50% za 35.000 jednostek

3. Tygodniowe zmniejszenie spalania o 20% za 30.000 jednostek

4. Tygodniowe zmniejszenie spalania o 50% za 100.000 jednostek

5. Miesięczne zmniejszenie spalania o 20% za 150.000 jednostek

6. Miesięczne zmniejszenie spalania o 50% za 300.000 jednostek

7. Stałe (jednorazowe na konto) zmniejszenie spalania o:

10% - 250.000 jednostek (ok. 1-3 miesiące zbierania)

25% - 1.000.000 jednostek (ok. 4-12 miesięcy zbierania)

33% - 2.000.000 jednostek (ok. 1-2 lata zbierania)

 

Wzór na ilość Trytu

=Liczba*(0,1*PTE+1)

 

(liczba to losowa ilość od 100 do 1000)

 

Ekspedycji dziennie można wysłać ok. 60 więc mając 25 poziom technologii ekspedycji (PTE) mamy 5% - ok. 3 floty dziennie przyniosą ok. 2k trytu = razem 6k

30*6k = 180.000, więc w niecałe 2 miesiące można uzbierać na cały miesiąc latania za pół ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A ekonomowi na przyszłość dodamy. Z resztą gra polega na lataniu, więc jak jesteś ekonomem to pewnym sensie nie grasz i nie masz prawa do niektórych elementów gry... Eko jest się z wyboru, więc jak chce mieć więcej to sam z siebie też musi więcej dać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.