Neriel Napisano 22 Maja 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2011 W ramach praktyk i poćwiczenia języka C# zrobiłem kalkulator pod Windowsa - nie trzeba już mieć Excela, z którym nieraz ktoś miał problem. Do kalkulatora dołączone są 3 pliki tekstowe - potrzebne są do wyświetlania informacji na temat budynków.Obliczanie floty w proporcji zaokrągla w dół, więc podczas konkursu radzę skopiować flotę do 1 zakładki i sprawdzić czy nie można dodać jeszcze kilku statków - mogą one zadecydować o wygranej w przypadku trafienia na taką samą flotę. http://speedy.sh/73g...ulator-Ogam.rar Do uruchomienia potrzebny pakiet NET Framework 4.0 do pobrania tutaj (50 MB) http://www.programos...-framework.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plus&Minus Napisano 23 Maja 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2011 Kalkulator Ogam.exe - Błąd inicjowania środka .NET Framework Aby uruchomić tę aplikację, najpierw trzeba zainstalować jedną z następujących wersji platformy .NET Framework: v4.0.30319 Skontaktuj się z wydawcą aplikacji, aby dowiedzieć sie, jak uzyskać odpowiednią wersję platformy .NET Framework Cos takiego mi wyskakuje gdy chcę zainstalowac tego kalkulatora. Co mam zrobic ? nie mam tej platformy jakiejs zainstalowanej czy ty cos nakręciłes ? Mimo wszystko zapowiada sie niezly bajer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kicha Napisano 23 Maja 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2011 Musisz zainstalować NET Framework . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 23 Maja 2011 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2011 No wszystko jasno napisane Net Framework potrzebny m.in do GTA jak pamiętam gdy się chciało modyfikować auta. Więc ja miałem od dawna.. to rzeczywiście zapomniałem o tym poinformować Wersja powinna być najnowsza - 4.0 Ja mam stądhttp://www.programos...-framework.html @EDITJutro podrzucę nową wersję - dodana opcja z 1 postu i nieco uszczuplony kod - zamiast 300 linijek jakieś 15.... mój "pracodawca" nieco pomógł ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 24 Maja 2011 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2011 Może jakieś pomysły co nowego tam dodać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T.T Napisano 24 Maja 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2011 moze koszt budowy rakiet i przeciwrakiet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kicha Napisano 24 Maja 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2011 Co zmienić ? Na pierwszy rzut oka - ikonę programu .Następnie podatność okna roboczego na maksymalizację programu.Separator znaków (tzn . kropki między zerami 1.000.000)taPage5 nie zawiera żadnych informacji - delete? Mógłbyś dodać budynki (wydobycie, koszt, czas budowy, czas zwracania) . Ogólnie świetna robota . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 24 Maja 2011 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2011 5 strona przeznaczona jest (właśnie na to wpadłem) na planowanie pól planety. Z wejściem nowego uni będzie mniej pól i trzeba będzie planować czy starczy nam miejsca, co ew. usunąć itp. Separator jest, a w proporcjach nie ma z jasnego powodu - można tą liczbę skopiować i wkleić do stoczni. Jakby były kropki musiałbyś je usuwać bo stocznia nie przyjmie liczby z kropkami.Jeśli chodzi o pola do wpisywania posiadanej surki.. to ew. zapytam swego mistrza czy udzieli mi wiedzy na ten temat xD Ta podatność okna to chodzi ci, żeby zablokować możliwość zmiany rozmiaru okna? Zrobi się A co do ikony.. to poproszę o pomoc bo we właściwościach samego pliku nie mogłem tej opcji znaleźć. Zazwyczaj zmieniałem tylko wygląd folderu :s W sprawie budynków mam mały problem ale myślę, że szybko go rozwiążę ;> Aha.. i ten koszt rakiet.. jasne dodam ^^ T.T dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kicha Napisano 24 Maja 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2011 Miałem raczej na myśli coś zupełnie odwrotnego . Przy maksymalizacji okna cały obszar roboczy powinien się proporcjonalnie powiększyć. Natomiast przy zmniejszaniu, po przekroczeniu tej optymalnej wielkości dla całego pola roboczego można zablokować dalsze zmniejszanie. Chyba, że nie chce Ci się tak bawić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 24 Maja 2011 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2011 To tak się da? o.OWszystkie okna tekstowe itp. są przypisane na stałych współrzędnych w oknie programu.. lepiej już zablokować możliwość zmiany rozmiaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 24 Maja 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2011 Neriel, ciężkie życie programisty co ? Nigdy nic nie pasuje Ostateczna wersja będzie w grze w menu "symulatory". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skuzi Napisano 24 Maja 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2011 Neriel, tak da się i nie jest to wcale takie trudne .neta nigdy nie miałem ale to o czym Ci napiszę powinno Cię trochę nakierować. Mój sposób, nigdy tego nie próbowałem, dopiero go wymyśliłem ale wiem, że będzie działać : Zapisujesz do zmiennych wartości width i weight formy. Przechwytujesz zdarzenie Resize i w tym zdarzeniu sprawdzasz o ile został zmieniony rozmiar formy. Wyciągasz z tego % o ile tu i tu. I mnożysz wartości width i weight wszystkich położynych komponentów przez 1 + procent jaki Ci wyszedł ze zmiany rozmiaru formy. Po tym w zmiennych width i weight od formy zapisujesz nowe wartości jakie przybrała forma. Wychodzi dopasowane mniej więcej tak jak to zrobiłeś na początku. Różnica max 1% wielkości. Ale to wszystko mogą być farmazony Jak mówiłem nie znam .net i nigdy tego nie widziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 24 Maja 2011 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2011 No rozumiem o co chodzi ale to raczej niepotrzebna zabawa Okno i tak powinno być małe, żeby móc wygodniej przepisywać / kopiować wartości. Zablokuję możliwość powiększania okna i minimalna wielkość = wielkości pól tekstowych po lewej. Taa programista nie ma łatwo ale wolę to niż interpretowanie wiersza czy słuchanie jak to powstały okręgi przemysłowe.. BTW: miałeś mi zrobić jakiś tam bajer, w którym można dostosowywać SD statków Nowe uni już za tydzień, a myślałem, że wyrobimy się na czas.. jeśli nie masz nic przeciwko dodaj też możliwość zmiany wszystkich cech statku - opancerzenie, atak itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 30 Maja 2011 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2011 Oke.. posiedziałem przy tym kolejne 6h i wydaje mi się, że ukończyłem W razie czego wiadomo.. pisać tu lub na gg W budynkach należy otworzyć plik z danymi do wybranej kopalni więc te pliki tekstowe trzeba sobie gdzieś zachować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi