Jump to content

Instytut - nowy budynek badawczy


Recommended Posts

Posted

Witam.

Moim pomysłem jest nowy budynek - Instytut.

Jego działanie byłoby podobne, jednakże jego zadaniem było by badanie najdroższych badań w grze.

Badania te będą zwane resortami. Zauważyłem to na innej grze, dlatego się zastanawiam czemu nie wdrążyć tego i tutaj. Jego działanie praktycznie podobne jak labolatorium

 

 

Oto jest przykład badań jakie mogłyby powstać w takim instytucie.

 

http://img191.imageshack.us/img191/2357/resorty.jpg

 

 

 

Nawiązując do tych tematów (widocznych poniżej) skłoniło mnie do napisania owego postu.

 

Badania zwiększające eko

Wielkość księżyców lub niszczenia moona

 

Ceny są tylko przykładowe, proponuję dać kilkanaście razy większe.

Długości badania również muszą być olbrzymie :P

% także są tematem do dyskusji.

 

Opcja ta daje nam wiele dodatkowych rozwiązań, proszę o oceny.

 

 

@EDIT.

 

I dobrze by było, żeby sama cena wybudowania takiego kapitolu kosztowała przynajmniej 1-2bln wody na pierwszy poziom

Posted

Cudowne! Mi się bardzo podoba i liczę że coś takiego będzie tutaj :)

 

PS.

Ceny są tylko przykładowe, proponuję dać kilkanaście razy większe.

Długości badania również muszą być olbrzymie :P

 

Moim zdaniem 7 dni jedno badanie, a każdy kolejny poziom zwiększa czas badania o 1d albo 12h.

Posted

A ja jestem przeciwny dodawania tego co już jest.

 

budynki - nanity i roboty

badania - laboratorium i MŚBN

surowce - geolog

technologie - są badania

koszt budowy - namieszałby mi w tabelce ^^

elektrownie - inżynier

czas lotu - napędy

spalanie - dodatki (w planach)

 

 

Nie raz już chyba mówiłem, że nic dobrego to nie wniesie do gry, bo im więcej stary gracz zrobi tym bardziej się oddali od słabych, a widzimy chyba że już jest wyraźny podział na słabych i silnych.

 

Część tych bajerów i tak już są w planach, np. za dodatki, tak więc dodawanie jeszcze raz tego samego nie ma sensu.

Trzeba się skupić nad tym czego potrzebujemy, a nie nad tym co fajnie wygląda i jest nowe.

Posted

Tylko pytanie do Ciebie - na U5 ma nie być możliwości kupna surowców za dodatki. Do tej pory i tak praktycznie co 2 gracz kupuje dodatki by dobrze zacząć. To będzie lepszy sposób na prawdziwą rywalizacje niż geolodzy, którzy i tak pewnie pozostaną. Surowce będzie trzeba wydobyć albo wyfarmić.

 

@DOWN

 

 

Takk, surowce są za geologa, który jest za dodatki,

inżynier za dodatki,

naukowiec za dodatki,

konstruktor za dodatki,

rzecznik za dodatki...

 

Napisałem że koszt takiego badania miałby być olbrzymi a sam czas jaki trzeba poświęcić na jego przebadanie również nie musi być maly. Był pomysł tydzień, dobra... Ale równie dobrze może być na miesiąc jedno badanko.

 

 

A dodatki i oficerowie niech są, ktos będzie chciał jeszcze bardziej powiększyć sobie wydobycie lub coś to sobie wykupi, nie ma problemu.

Ludzie i tak będą to kupować, szczególnie ekowcy, zaś dla flociarzy ten + że np. będą mieli mniejsze spalanie lub coś...

 

 

A po drugie neriel każdy nie może być TOP1 (w sensie że masówka).

Są lepsi i gorsi, jak w każdej grze. Jedni zaczynają grę wcześniej, drudzy później.

Nie od razu przecież Rzym zbudowali.

 

A pytanie nie wiem gdzie się zgubiło :P

Posted

O to właśnie chodzi, żeby było coś innego za dodatki niż surowce. Z czegoś serwer żyć musi, a chyba każdy woli grać na uni bez surki za dodatki więc trzeba wykołować coś, co będzie warto kupić. Jak wszyscy wszystko będą mieli za free to deus wpakuje surkę znowu i będzie płacz.

 

Poza tym chrzanić dodatki - jak mówiłem połowa tego co zaproponowałeś jest już dostępna nawet bez dodatków.

  • 1 month later...
Posted

Ładnie czytasz:

Zauważyłem to na innej grze, dlatego się zastanawiam czemu nie wdrążyć tego i tutaj
Posted
Moim pomysłem jest nowy budynek - Instytut.

Tym się zasugerowałem, mój błąd :)

 

Taki instytut w takiej formie jak jest na progameli należałoby wprowadzić wyłącznie na nowym uniwersum. Jeżeli was interesuje dlaczego, rozpiszę się jutro :)

  • 2 weeks later...
Posted

Będzie inna opcja udostępniająca zmniejszenie spalania - Tryt do pozyskania na ekspedycji pozwoli obniżyć spalanie o wybrany % na wybrany okres czasu. Cena takiego obniżenia oczywiście rośnie z czasem i % obniżenia.

Posted

Neriel, jeszcze nie jest powiedziane, czy tryt z ekspedycji będzie wpływał na spalanie statków, muszę to przemyśleć dokładnie :)

Posted

Ta w obecnej sytuacji na pewno nalezy to przemyśleć :P

Ale jakby co koncepcja jest - zawsze można to zmodyfikować.

  • 3 weeks later...
Posted

Pomysł fajny . Ogólnie nie mam czasu czytać forum zbytnio ale dzisiaj znalazłem czas i dużo jest tu fajnych pomysłów które zostały zaakceptowane już dawno a na oczy ich nie widziałem w grze .. <_>

 

 

Jest jak w Polskim rządzie naobiecują a nic nie robią

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.