Jump to content

Paczka pomysłów.Nowe Opcje


Kapi44
 Share

Recommended Posts

Witam!

Chciał bym przedstawić parę pomysł które narodziły się z nudów.

 

A wiec zaczynam

Dodanie możliwości budowania budynku "matki"(Centrum Dowodzenia).

 

Powstanie jego powodowało by dodanie nowej zakładki do lewego Menu.

 

 

 

Aby zbudować budynek "Centrum dowodzenia" trzeba spełnić następujące warunki:

 

Wymagane Badania

+

Wymagane Budynki (na matce)

+

Wymagana Flota, która w czasie budowy została by zniszczona. (poświęcona)

+

Wymagana Obrona, która w czasie budowy została by zniszczona. (poświęcona)

+

Oczywiście wymagana liczba surowców.

 

 

Gdy spełnimy już wszystkie warunki i postawimy budynek, daje on możliwość dalszej budowy.

 

Wchodząc w nową zakładkę "matka" ukazują się nam nowe możliwości budowy.

 

 

I. Budynek "A".

Jego działanie opierało by podobnie jak Stacja Kosmiczna na Monie, lecz w innym zakresie.

Powodował by on zwiększenie zakresu działania budynku "B,C,D" na więcej planet.

(1poziom, Planeta matka, 2poziom 2 planety itd. )

 

II. Budynek "B"

Działanie jego opierało by się na zwiększeniu wydobycia Metalu o x% na poziom.

 

III. Budynek "C"

Działanie jego opierało by się na zwiększeniu wydobycia Kryształu na x% na poziom.

 

III.Budynek "D"

Działanie jego opierało by się na zwiększeniu wydobycia Deuteru na x% na poziom.

 

IV. Bank

Jego potrzebę budowy opisze poniżej.

 

W czasie gdy powstanie budynek "matka" w raz z nią nowa zakładka.

Trzeba się zastanowić czy, budowa tych budynków, powinna zabierać pola do zabudowy z planety.

 

Znalazłem na to 2 propozycje.

 

Postawienie Centrum dowodzenia(budynku matki) , dawało by możliwość zbudowania nowego specjalnego statku który miał by możliwość kolonizacji następnej planety przeznaczonej tylko i wyłącznie do budowy budynków "B,C,D,Bank'u"

Wiązało by się to z potrzebą wprowadzenia nowego statku, który by był potrzebny aby takową planetę zająć.

(jego, cena powinna być dość wysoka, ponieważ daje nowe dość znaczne możliwości.)

 

Planeta mogła by być z normalną losową liczbą pól do zabudowy, jak jest teraz w czasie zwykłej kolonizacji. Lub tak jak Mon co wiąże się z dodaniem budynku o działaniu Stacji Kosmicznej, lecz działającej na planecie.

 

 

2.Budynek 'matka' powstała na planecie zabrała by jedno pole. A reszta budynków "kryła by się w jej wnętrzu"

A wraz z tym, potrzebny by był w nim dodatkowy budynek powiększający powierzchnie do zabudowy.

 

 

 

 

Dodatkowo wpadłem na całkiem hmm... moim zdaniem dość ciekawy i chyba nigdzie nie zastosowany sposób rozbudowy nowych budynków. Pomysł który możliwie by ożywił stare uniwersum, jak i zmusił ekonomów do aktywnej gry.

 

Gdyby została wybrana opcja z nową planetą. To otwierają się nowe możliwości.

A mianowicie:

Nowe budynki mogły by być rozbudowane z surowców jedynie z tak zwanego Farmienia.

Dlatego potrzebny jest tutaj oddzielny bank (oczywiście miejsce zależy od poziomu) aby przechować owe surowce. Planeta jak inne mogla by być sfarmiona. Można by było na niej postawić mona, lecz bez falangi.

Planeta nie mógła by być rozbudowana z surowców które zostały na tą planetę przetransportowane,zebrane recyklerami czy wyjęte z naszego banku. Było by to za łatwe dla Topowych graczu którzy posiadają olbrzymie ilości surki w bankach, lub flotę zdolną do zrobienia ST. (wyjątek ze zebraniem złomu jak obronimy sie przed próba sfarmienia)

 

 

 

 

 

 

Co do samych budynków.

Można by było rozpisać konkurs na wszelkie potrzebne nazwy.

Wymaganiami Typu koszty, ktoś musiał by się zając kto zna się na tym chodź trochę.

 

 

 

 

Wiem, ze istnieje już geolog który zwiększa wydobycie.

Lecz to było by dobre dla ludzi, którzy nie maja zł aby zakupić dodatki. Jak i również, dla ekonomów, którzy na następne lvl budynków muszą zbierać parę dni/tygodni.

I dobry sposób aby ściągnąć nowych gracz, jak i „starych” wyjadaczy aby trochę posiedzieli a nie tylko Bank--> wpłać ze wszystkich planet i dalej iść spać. ;-)

 

 

Można także wprowadzić, w budynkach "B,C,D" aby nie było za łatwo, np, przy poziomie 15 aby zbudować na następny poziom potrzebne będzie x metalu, x kryształu, x deuteru, x dodatków.

(to taka wersja bardziej komercyjna, lecz tez urozmaicająca grę)

 

Budynki już od O(zera) powinny być dość drogie, jak i budować się stosunkowo długo.

 

 

 

To tak dodatkowo

(Można również wprowadzić taki budynki do zwiększenia szybkości budowy, badań budynków. I tak samo, od jakiegoś lvl potrzebne by były dodatki. W sumie działało by to jak sklep, z tym, ze będą z tego dodatkowe pkt, jak i będzie to na stałe. A i dla gry lepiej, bo gracze będą musieli wydać dodatkowe Dodatki.)

 

 

Na owe budynki nie miała by wpływu żadna opcja ze sklepu, typu przyspieszenie budowy itp.

 

Wraz z tym pomysłem, rodzą się automatycznie nowe zadania (attaki, zgromadzone surowce,rozbudowa, itp).

 

 

 

Za wszelkie błędy i nie dociągnięcia przepraszam.

Pomysł napisany z nudów i chęci urozmaicenia gry.

 

 

z Pozdrowieniami

Kapi44

Link to comment
Share on other sites

Muszę powiedzieć, że bardzo ciekawa lektura :)

Pomysł bardzo mi się podoba i fajne było by wprowadzenie czegoś takiego, ale wątpię by powstał bo to pewnie ogrom roboty.

 

Osobiście był bym za tą opcją.

2.Budynek 'matka' powstała na planecie zabrała by jedno pole. A reszta budynków "kryła by się w jej wnętrzu"

A wraz z tym, potrzebny by był w nim dodatkowy budynek powiększający powierzchnie do zabudowy.

 

Reszta bez zastrzeżeń :)

Link to comment
Share on other sites

Chyba niepotrzebna robota.. sami widzimy ile tu zajmuje wprowadzenie jednej pierdoły... co dopiero takiego.... "czegoś" xP

 

Wydobycie i wszelkiego typu przyspieszenia są niepotrzebne - ty przyspieszysz = inni przyspieszą i nawet różnicy nie zauważysz, bo względem innych stoisz w miejscu.

 

Myślę, że nowy system planet i moonów, który jest już zaakceptowany przez graczy i admina spokojnie wystarczy (do wakacji pewnie się z tym nie wyrobimy :P )

Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie twoje pomysły są nazbyt rewolucyjne, czytaj - wprowadzają dużo zmian, a te z kolei wiążą się z ogromem pracy przy ich wdrażaniu. Na chwile obecną operatorzy gry, a raczej Deusx "intensywnie" pracują nad wprowadzeniem zadań, których od długiego już czasu nie możemy się doczekać :D

 

 

 

Nie mniej jednak chwała Ci za twoje pomysły, poświęcony czas i zaangażowanie :brawo2: Z mojej strony pojade Ci na zielono po reputacji + i postawie piwko :beer:

Link to comment
Share on other sites

Ze wstępnych szacowań, cały nakład tej pracy jest podobny, co stworzenie nowej (w miarę prostej) gry na gotowym szkielecie.

 

Same zadania są banalnie proste, ich napisanie to są podstawy podstaw w programowaniu, sprawa się komplikuję jednak, aby dobrać odpowiednie wymagania do odpowiedniej nagrody, żeby miały one sens i sprawiały satysfakcję ich wykonywania to nie jest taka prosta sprawa.

 

 

Na zakończenie powiem tak, pozostało nam kilka skryptów do zrobienia:

-wydobycie (Ruio skończy niebawem), w zasadzie już skończył, ale innowację raczej sprawiały trudności w ogólnym użytkowaniu, dlatego musimy je przepisać.

-owe zadania

-silnik walk (obecny jest dobry, neriel zrobił jednak lepszy, więc czemu nie wprowadzać)

-parę archiwów i porównań oraz sprawdzeń i zabezpieczeń w nich (inteligenty system, sprawdzający każdy ruch, czy został dobrze wykonany) (podstawa tego jest już prawie zrobiona).

-Przy okazji parę drobiazgów

-sojusz

 

Jak to skończymy, pomyślimy o większej aplikacji tego typu.

Może i wygląda to tak, że pracujemy bardzo "pomału", wydobycie faktycznie się przedłużyło i to sporo, jednak siła wyższa, nie będę zmuszał ruia żeby szkołę zawalał tylko po to, aby napisał skrypt. I faktem jest, że ostatni miesiąc był mało pracowity, jednak ja też miałem sporo innych spraw, od ponad tygodnia praca ruszyła pełną parą.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.