Skocz do zawartości

Wiadomości


deusx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

 

Od dzisiaj nie będą usuwane już nie przeczytane wiadomości, chyba, że będą miały ponad 30 dni. Skrypt jest już prawie gotowy, za parę chwil będzie wprowadzony.

 

 

EDIT:

 

Skrypt został ukończony, po lewej stronie widzimy status "-" oznacza przeczytaną, "Nowa" oczywiście nie przeczytaną wiadomość. Ponadto, limit wyświetlania 25 wiadomości został zwiększony do 100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:)

 

Mnie osobiście ta zmiana niestety troszke denerwuje;/

 

niekiedy zostawiam sobie po 10 wiadomości z flotami innych graczy na drugi dzień i przed tą zmianą było dobrze bo nie trzeba było niekiedy wszystkich wiadomości zaznaczać. A teraz trzeba je wszystkie żeby nie skasować ;D

 

Jestem za tym aby zmniejszyć limit spowrotem do 25 lub jak już coś to do 50 :)

 

Pozdro^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deus, a może zrobić opcję archiwizacji wiadomości na koncie ?

Takie wiadomości pojawiałyby się w tej samej kategorii, ale np. na samej górze/dole i były nie do ruszenie poprzez opcję kasowania całości zaznaczonych/niezaznaczonych. Kasowałoby się je jedynie ręcznie, każdą osobno.

Wtedy można mieć 100 wiadomości i nie martwić się cały czas o te, których nie chcemy utracić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deus, a może zrobić opcję archiwizacji wiadomości na koncie ?

Takie wiadomości pojawiałyby się w tej samej kategorii, ale np. na samej górze/dole i były nie do ruszenie poprzez opcję kasowania całości zaznaczonych/niezaznaczonych. Kasowałoby się je jedynie ręcznie, każdą osobno.

Wtedy można mieć 100 wiadomości i nie martwić się cały czas o te, których nie chcemy utracić.

 

Nie bardzo rozumiem o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz w grze jakieś wiadomości. Obecnie wszystkie mają taki sam priorytet - możesz ja skasować używając tych opcji Usuń (nie)zaznaczone wiadomości, etc..

Chodzi o to, żeby dodać opcję w wiadomościach, która zmieniałaby priorytet zaznaczonych wiadomości na wyższy. Czyli będą dalej wyświetlane, ale opcje Usuń (nie)zaznaczone wiadomości nie będą ich kasować.

 

 

Wpadłem na jeszcze inne rozwiązanie tego problemu. Jednakże to rozwiązanie sprowadza się do przeniesienia wybranych wiadomości do innego (nowego) folderu w grze. Wszystko byłoby tam w kupie, więc przy wielu wiadomościach mogłoby być małe zamieszanie. Jednakże myślę, że będzie to mniej pracy przy utworzeniu tego.

Chodzi o to, żeby wybrane/zaznaczone przez gracza wiadomości można było wysłać do jakiegoś dodatkowego folderu, który nie będzie objęty tymi opcjami do Kasacji wszystkich wiadomości. Żeby przy kasowaniu, np. nowych wiadomości poprzez Usuń (nie)zaznaczone wiadomości nie kasować tych, które znajdują się w tym folderze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumując, zrobić opcję:

 

"zapisz zaznaczone wiadomości"

 

Następnie nowy link "zapisane wiadomości" - kilkamy i widzimy to samo menu (raporty szpiegowskie, wiadomosci od graczy, wiadomosci od sojuszu...) z tym, że tam te wiadomości będą na "wieczność".

 

Najszybciej, najprościej i chyba najlepiej, najczytelniej, może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumując, zrobić opcję:

 

"zapisz zaznaczone wiadomości"

 

Następnie nowy link "zapisane wiadomości" - kilkamy i widzimy to samo menu (raporty szpiegowskie, wiadomosci od graczy, wiadomosci od sojuszu...) z tym, że tam te wiadomości będą na "wieczność".

 

Najszybciej, najprościej i chyba najlepiej, najczytelniej, może być ?

 

 

Dobre rozwinięcie pomysłu, co do tej "wieczności" może ją jakoś ograniczyć? Np pojemnością takiego archiwum? Nie wiem czy zbyt wielka ilość przechowywanych wiadomości nie bedzie miała negatywnych skutków na pracę serwera, ograniczenia czasowe oczywiście nie wchodzą w gre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ograniczenie tutaj nie jest za specjalnie potrzebne. Zrobię limit w zapisanych do 50 wyświetlanych, co nam daje maksymalnie 350 wiadomości na gracza. Nawet, jeżeli każdy gracz by miał maksimum nie jest to żaden problem dla serwera.

 

Pamiętam kiedyś był błąd z misją niszcz, gdzie gracz dostawał non stop wiadomości, pod koniec dnia na serwerze było ich 10 milionów :P Samego miejsca na serwerze jest dość, aby tych wiadomości było 1,9 miliarda, czytanie tego w żaden sposób serwera nie spowalnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.