Skocz do zawartości

SirKnurg

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

SirKnurg's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. 600 dodatków tylko za to że 5 minut się pobawiłem excelowym kalkulatorem i zgłosiłem flotę. Dziwny jest ten kraj i ludzie...wszyscy biadolą jak to źle jest a tu ktoś rozdaje 10 zł praktycznie za nic z szansą na dużo więcej a zgłasza się ledwo 80 osób... podczas gdy na samym U4 każdego dnia siedzi po 150+.
  2. Cała ta zabawa to w sumie taki "totolotek" tyle że zawarcie zakładu nic nie kosztuje. Czynników losowych jest mnóstwo bo każdy statek zwalcza jeden ale dostaje buty od drugiego i wszystko zależy na jakie floty trafisz. OW pokonasz gwiazdy i aurory ale nie masz szans z panckami. Co do kolejności agresor-obrońca to chyba aż tak wielkiego wpływu to nie ma (o ile ma jakikolwiek) bo jednostki strzelają równocześnie i równocześnie są odejmowane punkty życia w każdej rundzie. W pierwszej rundzie obie floty strzelają z pełną mocą, nie jest tak że pierwszy strzał agresora wyrżnie mi 1/3 floty i zadaję mu tylko 66% obrażeń w tej samej rundzie.
  3. przynajmniej w 1 rundzie nie padłem powodzenia reszcie. Ruby znowu ciśnie ostro. Jak wygrasz to nie daj znów się tak pojechać
  4. SirKnurg

    Przejmowanie kont

    Przynajmniej jest co farmić. Jak konto ma kilka miliardów punktów (nawet te 2-3 dni grania) to ma przynajmniej dwie-trzy planety które w ciągu dnia zapełniają się całkiem solidną ilością surki.
  5. KE? TTJ'a ubiłem? Ciekawe tylko ile flo zostało... Niemniej powodzenia wszytkim w 2 rundzie zmagań :]
  6. SirKnurg

    Przebudowa banków

    A chciałoby Ci sie zwozić sure z 21 planet na jedną?! Po co dodawać niepotrzebną klikaninę jeśli można coś uprościć do 3 kliknięć zamiast ponad 100.
  7. SirKnurg

    Przebudowa banków

    Prowizja przyznam że nieco spartańska ale koszt jej zniesienia przy dodatkach w promocji jest naprawdę śmieszny w porównaniu z tym jaką korzyść to daje. 40 groszy miesięcznie, no trzymajcie mnie żeby przeciw czemuś takiemu protestować. W tym kraju jest więcej komórek niż ludzi, co to za problem wysłać SMS za 5 złotych i załadować sobie prowizję oraz kilku innych oficerków na kilkanaście tygodni?? W 'oryginale' za jedną wymianę handlarzem płacisz ponad złotówkę a jakoś ludzie kupują i nie marudzą.
  8. SirKnurg

    Wiadomości

    bardzo dobra zmiana. Mnie tam najbardziej denerwowało te 25 wiadomości wyświetlanch przy szpiegowaniu kiedy jadę sobie z 15-20 US (40-80 RS) a teraz wszystko ładnie na jednej stronie bedzie.
  9. SirKnurg

    Przebudowa banków

    OK ale jak mam wykupione 0% prowizji do końca maja to nie będę musiał znowu ładować dodatków w tego oficera?
  10. Nick: SirKnurg Uni: 4 Nie jestem jeszcze specjalnie obcykany w tym silniku walk ale co szkodzi spróbować
  11. SirKnurg

    Gdzie ma lądować flota ?

    ech na samym tylko Uni 4 siedzi teraz 176 osób a głosów oddanych ledwo 91. Chociaż wynik prawie jak II tura wyborów prezydenckich
  12. SirKnurg

    Gdzie ma lądować flota ?

    Możesz sie przed tym zabezpieczyć wymuszając wylądowanie floty na moonie (jak np wraca ze zbieraj i nie da sie jej już zawrócić) - robiąc tego moona samemu, znając już czas lądowania (na tyle późno żeby sojusznicy nie zdjeli go) Chociaż te dywagacje robią się coraz bardziej porypane i dziwne. Lepiej tak jak TTJ proponuje - zostawic tak jak w "grze-matce" jest i tyle.
  13. SirKnurg

    Gdzie ma lądować flota ?

    Jak masz dość floty i deuteru możesz też walić atakiem dualnym Palisz 2x więcej, wymaga to posiadania dużej floty lub utraty części zysku (poprzez podzielenie floty na pół - możliwe większe straty) ale masz 100% szansę.
  14. SirKnurg

    Gdzie ma lądować flota ?

    Na planecie. Za łatwo by było uniknąć złoma, agresor nie ma szans na działanie dopóki moon nie powstanie więc co robimy - walimy próby na minutę i mniej przed wlotem wroga i flota bezpiecznie ląduje na moonie (a atakier musi wpierw dolecieć do celu więc robimy synch prób tak żeby nie doleciał). Znajomość czasu wylądowania nic tu nie pomaga IMO nieuczciwe. Ultra wielkie floty kupione za tysiące zł które mogą złomnąć wszystko i wszystkich też nie są zbyt uczciwe ale cóż, nie o tym dyskusja w tym topie. A zresztą na U5 nie bedzie floty i surki za $, tak słyszałem ^^
  15. SirKnurg

    Nowe Uni

    Jedyne co mi się nie podoba to bezpośrednie kupowanie surki/floty za pieniądze. Dopalacze typu geolog itd. są świetnym pomysłem, zwłaszcza że są dużo tańsi niż w oryginale (i można określić jak "mocnych" chcesz - słabsi są tańsi), można by nawet zwiększyć ich cenę nieco lub dodać jakiś nowych lub nowe poziomy (np geolog ultra - +150% eco, 25 dodatków / 2 tyg) bo gdyby nie ta surka to tych dodatków nie ma za bardzo na co wydać. Za 220 dodatków zapakowałem sobie wszystkich przydatnych oficerów do kwietnia a jeszcze mi zostało sporo. Jeśli to konieczne to niech już zostaną ale niech chociaż jakiś limit będzie np. 500 dodatków tygodniowo wydawane na surke/flote/obronę max, a nie ktoś nakupi 20k, wyda wszystko i nikt mu nie podskoczy. Jak już mają rosnąć potęgi "za kasę" to niech chociaż stopniowo rosną A reszta bez zmian, bank kontowy tylko który deus już zapowiedział ^^
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.