harunia33 Napisano 14 Marca 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 Natknąłem się na forum na temat o nieaktywnych graczach z przed roku i widzę ten temat umilkł. Są jakieś plany, w tym kierunku btw. usunięcia nieaktywnych graczy, którzy zaśmiecają tylko galaktyki, a farmy z nich są beznadziejne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChRoScIk Napisano 14 Marca 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 No wlasnie Jeszcze ja zakladalem temat ... deusx moglbys zrobic czystke nieaktywnych kont od 1000 lub 1500 miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 14 Marca 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 Dwa razy w miesiącu są usuwane konta nieaktywne ponad 50 dni, które mają mniej niż 1.000.000 punktów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 14 Marca 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 1 kk punktów to 1 kkk wydanego surowca.Proponuję podnieść ten próg do 1 kkkk, czyli 1.000.000.000 punktów, ponieważ tyle surki spokojnie w 1 dzień można skołować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olimp Napisano 14 Marca 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 no... ja popieram pomysl Neriela... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matik3652 Napisano 15 Marca 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 mnie także pasuje ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galaxi Napisano 16 Marca 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 dobry pomysł. Już tak zapchane nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matik3652 Napisano 16 Marca 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 moze beda mniejsze lagi albo gra zacznie dzialac szybciej bo serwer bedzie mniej obciazony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 16 Marca 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 moze beda mniejsze lagi albo gra zacznie dzialac szybciej bo serwer bedzie mniej obciazony Ilość kont nie ma wpływu na pracę serwera. Poza tym, jakie ty masz lagi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matik3652 Napisano 16 Marca 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 No tak racja, ilość zalogowanych graczy wpływa na stabilność a na u2 jest ich 20-30... Lagi miałem na słabszym internecie, który jeszcze dzieliłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RockHorn Napisano 1 Kwietnia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 pomijajac lagi matika jestem jak najbardziej za propozycją neriela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotras32 Napisano 1 Kwietnia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 pomijajac lagi matika jestem jak najbardziej za propozycją neriela A ja bym nadal był za ty aby wychrzanić wszystkich nieaktywnych i spróbować scalić uni 2 i uni 3 ... konkurs najlepiej pokazuje ile osób gra na u3 w porównaniu z resztą, więc chyba dałoby jakoś radę logistycznie przenieść około 150-200 graczy po zrobieniu czystek a wreszcie coś by się działo, a nie, wejdzie uni 5 uni 4 zacznie umierać a u3 zdechnie całkowicie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RockHorn Napisano 2 Kwietnia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2011 Scalenie jest lepsze niż otwarcie nowego uniwersum. Nowe uni oczywiście to prostsze rozwiązanie niż scalenie powiedzmy 2 starszych. Bezsensowne jest dla mnie wprowadzenie kolejnego uniwersum i patrzenie na jednoczesny rozkład pozostałych. Uniwersa padają bo mało kto na nich gra, brak zdrowej rywalizacji zabija tą grę. Czym prędzej administracja to zauważy tym dla ogam.net będzie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 3 Kwietnia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2011 Scalenie uniwersów jest tak trudne, jak napisanie nowej gry, każdy plik trzeba przerobić, każde zapytanie sql (tych będzie z 3000), no praktycznie wszystko. Nie wykluczam tego, po wprowadzeniu uniwersum 5 pomyślę z ruiem jak to ugryźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HEROS Napisano 3 Kwietnia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2011 A wchodzi w grę wynajęcie jakiegoś specjalisty ? O ile budżet ogam na to pozwala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 3 Kwietnia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2011 To nie wymaga jakiś specjalnych umiejętności, aby połączyć uniwersa. Wystarczy napisać nową funkcję obsługującą x baz danych (a nie jedną jak to teraz), zapytania wszystkie będzie trzeba przepisać, tutaj dajmy 7 dni etatowej pracy. Parę plików odpowiedzialnych za wyświetlane nazwy i kordów (do każdej nazwy oraz kordów dodać znacznik uniwersum). Przerobić pliki wysyłania floty tak, aby w wysłanych informacjach była notka o uniwersum, żeby skrypt wiedział z jakiej bazy danych ma to pobrać i wszystko. Zastanawiam się tylko, czy ma sens łączyć więcej niż dwa uniwersa, galaktyki będą musiały być osobne, co nam daje 22 galaktyki, im więcej uniwersów tym więcej świata do zwiedzania Do napisania tej funkcji obsługującej x baz danych na pewno będzie potrzebna osoba z doświadczeniem w programowaniu sql. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi