Neriel Napisano 4 Lutego 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Chciałem sprawdzić jak ciężko jest zniszczyć moona o wielkości 9796, wiec wysłałem 4 fale po 300k. 17% na zniszczenie księżyca i 19% na utratę GŚ Wynik:1 i 2 lot - nic3 lot - zniszczyłem księżyc (chyba mega fuks)4 lot zniszczyłem księżyc.....Szansa na zniszczenie moona: 15% Prawdopodobieństwo zestrzelenia GS: 20% Z początku można pomyśleć, że powstał nowy po walce z obroną, ale z tej walki nie było PZ - same powłoki. Nie mógł też zrobić nowego z 3 powodów - samymi powłokami nie da się stworzyć PZ, jest to gracz nieaktywny no i były 2s między kolejnymi atakami. Tak więc w jakiś sposób utworzył się inny moon (inne % w ostatniej fali).Były już takie przypadki PS: pierwszy zniszczony moon zawierał troszkę surki, którą zebrałem, a na następnym "samostworzonym" moonie zabrałem 1 metaluPS2: Drugi moon był maksymalnej wielkości - tylko 9800 osiąga 15% na zniszczenie przy 300k GŚ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 4 Lutego 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Czyli zniszczyłeś księżyc i w jego miejsce powstał kolejny ? A nie było przypadkiem tak, że dostałeś komunikat że zniszczyłeś księżyc, a on nadal jednak istniał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 4 Lutego 2011 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Nie mogło tak być przecież tłumaczę, że są inne % więc musiał mieć inną średnicę -.-Pierwsze 2 nieudane oraz 3 udany 19% i 17%, a ostatni znowu udany 15% i 20%. Dodatkowo mam przypuszczenia, że GŚ traci się tylko gdy szansa na zniszczenie moona =0, bo dopiero wtedy straciłem GŚ 2x pod rząd mimo że wcześniej wysłałem z 12x na niszczenie i nic. Zaraz to obadam. Puki co widzę że jest zły wzór na utratę GŚ - poleciałem 630 i 600 GŚ żeby zobaczyć co będzie gdy będę miał 99% i 100% na utratę.Zdziwiłem się widząc przy niższych ilościach 100+ % (nawet 300 ^^)Następnie po ataku widzę jakieś 25% (i prawidłowo) - symulator ma jakiś błąd (według mnie jest to dzielenie przez 4 - u mnie jest:(pierw. z średnicy moona - % na zniszczenie moona) / 4Tam pewnie tego zabrakło - stąd 4x większe szanse w symulatorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 12 Lutego 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 Błędy mogły wnikać po przez mało zabezpieczeń w misji niszcz. Wzór jest i w symulatorze i w pliki niszczenia taki sam: Szansa na zniszczenie moona:$MoonDestChance = floor(((1-(sqrt(sqrt($GS))/(sqrt($GS)/10)))*200)-sqrt($MoonSize)); Szansa na zniszczenie GS $GSDestChance = floor((sqrt($MoonSize)-$MoonDestChance)/4);Sprawdź proszę jeszcze raz i daj znać, czy błędy nadal występują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 12 Lutego 2011 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 SymulatorSzansa na zniszczenie moona: 0% Prawdopodobieństwo zniszczenia GŚ: 81% RaportSzansa na zniszczenie moona: 0% Prawdopodobienstwo zestrzelenia GS: 16% Widzę chyba co jest nie tak ale nie jestem pewien. gdyby zamiast:$GSDestChance = floor((sqrt($MoonSize)-$MoonDestChance)/4);było:$GSDestChance = floor(($MoonDestChance-sqrt($MoonSize))/4); Wychodzi 81,5% - tak jak w symulatorze. @EDITAlbo do obliczania % na zniszczenie księżyca używasz CZYSTEGO % na zniszczenie moona - najpierw powinien on zostać zredukowany do przedziału 0-100, bo jak weźmiesz (61-(-265%))/4 to wyjdzie 81% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 12 Lutego 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 Dokładnie, % moona nie był zmniejszany do 100, dlatego wyniki się myliły. Sprawdź teraz, poprawiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 12 Lutego 2011 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 Teraz elegancko Pozostaje kwestia głównego tematu - jakimś cudem zniszczyłem 2 moony za pomocą GŚ wysłanych trzykrotnie co 2s.Możliwe jest stworzenie moona... ale jak gigantyczny fuks by musiał być, aby sekundę po zniszczeniu moona stworzyć sobie nowego o maksymalnej wielkości i do tego natychmiast stracić go mając 15% na jego zniszczenie Był to na 100% nowy moon, bo nie zawierał surowców - pierwszy nieco miał. Był wielkości 9800, gdyż tylko taka wielkość daje 15% na jego zniszczenie przy wysłanej flocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 13 Lutego 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2011 Nie wiem, może fuks może nie. Tak czy owak, misja niszcz została naprawiona i błędy te nie będą już występować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi