Jump to content

Antymateria


Neriel
 Share

Recommended Posts

Antymaterię pozyskujemy z ekspedycji i zadań. Wszystko wyjaśnione niżej. Średni czas skrócenia wszystkiego o 2 poziomy (tzn. na 32 poziomie mamy czas jak z 30 poziomu) to ok. rok. Jedno badanie skrócone o połowę to jakieś 10 dni (jak ktoś zmaniaczy i będzie co godzinę latał na ekspedycje przez całą dobę to 4 dni)

Antymaterię można zdobyć nawet 1 MT

 

 

http://img33.imagesh.../1221/daneh.png

 

@EDIT

Zapomniałem dodać, że budynki te będą dostępne na pozycjach 1,2 i 3 w układzie. Takie zastosowanie wykombinowałem dla tych planet.

Link to comment
Share on other sites

Neriel juz kiedyś pisałem żeby poprawić ta expedycje bo żle ona funkcjonuje.

Pomysł mi sie podoba można również dorzucić cos takiego ze można zdobywać badania +1lvl jakiegoś rodzaju.

A każdy lot na expedycje dawałoby doświadczenie im wiecej doświadczenia tym wieksze prawdopodobieństwo trafienia na taki prezent.

Link to comment
Share on other sites

Ekspedycje będą również poprawione. (tzn ja deusowi wysłałem propozycję, a czy i kiedy wprowadzi to nikt nie wie :P )

 

Przykładowe wyniki 100 lotów to:

- 25x znalezienie surowców (20% pojemności w deuterze np. dla DT będzie to 5.000 deuteru)

- 20x znalezionych 20% floty

- 8x antymateria (500-1000 jednostek)

- 15x utrata 30% floty

- 7x utrata całej floty

Link to comment
Share on other sites

Oczywiście nie, zastosowań więcej znajdzie się z czasem. Puki co jedynie do tego. Może też służyć jako zapłata za handlarza lub demontownię.

 

Co do znalezionych flot. 20% po 20% to nie tak dużo jak 7x utraty 100% + 15x 30%

Nie zapominajmy, że latamy tam po zyski, a nie na straty, ale jeśli się upierasz.. to daj po prostu 0,5% na poziom PTE i będzie chyba pasować :P

 

 

A nazwa czemu inna? Najlepiej pasuje, bo antymaterii z natury drogą wydobycia nie da się pozyskać. Niech już sobie inni wymyślą nazwę ;)

Link to comment
Share on other sites

Nazwa ta jest już zajęta i dość pospolita, proponuję jednak inną nazwę :)

 

Podoba mi się ten pomysł, co do oddania procentu floty. 20 % np. dla gracza TTJ to jest ogromna ilość, dlatego proponuję wprowadzić wzór, który da słabszemu 20 %, a silniejszemu 2 % :)

Link to comment
Share on other sites

Nazwa ta jest już zajęta i dość pospolita, proponuję jednak inną nazwę :)

 

Podoba mi się ten pomysł, co do oddania procentu floty. 20 % np. dla gracza TTJ to jest ogromna ilość, dlatego proponuję wprowadzić wzór, który da słabszemu 20 %, a silniejszemu 2 % :)

 

Zgodze sie z tym % początkujący byliby pokrzywdzeniu w ten sposób. Można zastosować od jakiegoś top jakiś % itd albo ograniczyć ILOŚĆ wysyłanych statków.

Link to comment
Share on other sites

O to jest nie najgorszy pomysł.. ograniczenie ilości może się sprawdzić.

Jest możliwość blokady według wartości floty przed wysłaniem?

 

Nazwę proponuję Tryt (radiowodór), który tak jak deuter jest izotopem wodoru, lub Eter kosmiczny – hipotetyczna substancja wypełniająca całą przestrzeń.

 

 

A co do ekspedycji to dopisać też jakieś nowe teksty do raportów, czy zostawimy te stare?

Link to comment
Share on other sites

Dla równowagi powinno.. ryzykowanie 30% floty jakieś 15x na 100 to nic w porównaniu z 40-50 wygranymi po 20%.

 

 

I poprawka - nie może być 50% pojemności w deuterze jak pisałem, bo to w cholerę dużo jednak :P

Niech będzie z 20%, bo 20x zebrać 15 bln to... przegięcie :)

 

Dopiero wysyłając 100 lotów dziennie z takimi ustawieniami można będzie zyskać z 15 bln metalu, oczywiście zależnie od szczęścia ale trzeba by wysyłać cały czas przez 24h dziennie.

 

 

Nawet jeśli te 15 bln czy powiedzmy 5 bln to sporo jak na ekspedycje to należy wysłać DT o wartości 1 bln, a takie flotki pewnie niejeden chętnie złapie na falandze, wiec powinno być więcej celów dla flociarzy :D

Link to comment
Share on other sites

Dla równowagi powinno.. ryzykowanie 30% floty jakieś 15x na 100 to nic w porównaniu z 40-50 wygranymi po 20%

 

Tylko jak ktoś trafi na to całkowite zniszczenie floty, a wysle cała flote (jak nie bedzie ograniczeń) to chyba odechce mu sie grać:D przykład chociażby ja;-)) wysłałem kilka fal po 1,000,000,000 recków dość dawno to było dostałem raport o częsciowym zniszczeniu floty ale NIC nie wróciło błąd zgłosiłem bo to ewidętny błąd i nie pisz mi ze expedycja jest ryzykowna:P

Napisałem o zwrot i odpowiedz była negatywna:P

 

od tamtego czasu nie wysyłam nic na expedycje.

Link to comment
Share on other sites

Przeczytaj co dopisałem, bo post zmieniłem :P

 

 

Ograniczenie być musi i wydaje mi się, że nie będzie problemu go wprowadzić, gdyś wystarczy wysłać takie właśnie 1 kkk recków i zysk jest wręcz kolosalny jak na 1 lot.

Link to comment
Share on other sites

To chyba przegiecie 100 takich lotów

 

Ja mam expedycje na 19lvl co daje 7 slotów czyli zeby uzyskac taki wynik trzeba wysłać 14 razy po 7 fal:D co daje 15 godzin dziennie przegiecie!!

 

Co do wiecej celów dla flociarzy ok fajnie tylko ze trzeba byłoby i tak niszczyć moony bo nie da sie sie sfalangować 16 pozycji w ukłądzie chyba ze floty beda wysyłane z planety to wtedy po sfalangowaniu tkaiej planety mam kogos na tacy.

Link to comment
Share on other sites

No od tego moony są :P Można dać opcję, że ekspedycje są dostępne tylko z pozycji 1,2 i 3 - wtedy są tam tylko małe moony (według mojego innego pomysłu który chyba zostanie wprowadzony). Nie będzie problemów z niszczeniem moonów a pozycje te znajdą dobre zastosowanie ;)

 

7 slotów to aż za dużo. W mojej wizji będzie 1 lot na 5 poziomów, a więc 4, max 5 jednorazowo. Jakiś maniak albo bardzo dobry bot mógłby siedzieć po 24/7 i wysyłać i to też trzeba brać pod uwagę. Ja np. bym wysłał rano przed szkołą 4, po szkole ze 3x4 i na noc 4 co da razem 20.

Według mojego symulatora wyglądałoby to tak:

4 surki = 4,5 bln

3 floty = 0,6 bln

1 utrata = -1 bln

2 zniszczenia 30% = -0,6 bln

9 powrotów

1 antymateria

 

Razem na cały dzień 3,4 bln zysku za poświęcenie 6 bln metki na DT. Według mnie idealnie :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.