spinrad Napisano 19 Grudnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 @neriel tu nie o to chodzi, że łatwo zrobić moona. Wręcz przeciwnie - bardzo łatwo go stracić ! Do ToTylkoJa, coś perspektywa ewentualnych zmian tak cię przeraża, że nie dość, że przekręcasz mojego nicka to jeszcze gubiszpolskie znaki diakrytyczne - używaj ich to nie boli. Przy okazji nie obrażaj własnej inteligencji stwierdzeniem, że "dobrze" puszczony fs pozwoli na obronę przed zmasowanym atakiem.Co to za atrakcja uciekać bez przerwy przez 2 graczami dysponującymi 30 - 50 razy większą flotą. Nie płaczę tylko nie widzę sensugry w grę, której nie można wygrać i dlatego proponuję wprowadzenie ochrony dla słabszych graczy, to przynajmniej odrobinę wyrówna szansetych co budują flotę a nie tylko eko i bunkry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 19 Grudnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 Kiedy utrudniałem zniszczenie moona nowym wzorem słyszałem odwrotne opinie - że ludzie przestaną latać, bo z takim wzorem nic się nie upoluje, a GŚ będą nieopłacalne.. A tu co? Nie dość, że nadal za łatwo to co niektórzy całe floty z GŚ konstruują o.O Dla deusa zmiana szansy na niszczenie moona to 2 min., więc jeśli chcecie trudniej to żaden problem.. A i przypominam, że jest inny temat o GŚ i moonach - tutaj jest o celu floty po zniszczonym moonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paciorkowiec Napisano 19 Grudnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 Neriel ale te wszystkie sprawy się łączą , spadające mony, powstające mony , flot lądujące i inne podobne sprawy. Jeśli załatwimy tylko jedną sprawę to druga będzie nie pasować.Jeśli jest taka możliwość to trzeba pojechać po całości i zmienić kilka spraw na raz.A wszystkie one dotyczą monów praktycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 19 Grudnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 Proponuję: Zmniejszyć jeszcze szansę na zniszczenie księżyca (co CHYBA automatycznie zwiększy szansę na strącenie GŚ)Utrudnić powstanie księżyca np. o 100 razyFlota po zniszczeniu moona na którego leci ZAWSZE wyląduje na planecie Wielkość księżyca powinna być proporcjonalna do PZ, który powstał w walce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paciorkowiec Napisano 19 Grudnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 Deusx tak moze być jak piszesz tylko że gs wogóle niepadają w funkcji niszczenia, jeszcze nie słysząłem by komuś padły nawet jak wysyłam 1 szt.( oczywiście jak atak jest na czystego mona). A i nie widziałem jeszcze mona na uni 4 wiekszego niż 7999 srednicy czy to max granica czy nie? A jak jest na innym uni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 19 Grudnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 Teraz 5.000.000 metki starczy na próbę.. Zwiększysz 100x i co to jest 500.000.000.. nic.. należy zwiększyć ze 10.000x, a więc już 25 kkk metki na 20% próbę. Każdego stać i nie jest to nic. Jeśli wielkość księżyca będzie zależna od PZ to każdy silniejszy gracz sobie zrobi max moona, a słabsi gracze będą się musieli męczyć z maluchami. Bardziej by pasowało tak jak wcześniej mówiłeś zrobić - PZ wielkości:1-100% = 3.000 - 5.000101-250% = 4.000 - 8.000250-500% = 7.000 - 9.500501+ = 9.000 - 9.900 W ten sposób słabsi również mają możliwość posiadania dużych księżyców, ale nie w takich ilościach jak ci silniejsi. Dodam też pomysł Skuzi'ego. Każda stacja księżycowa mogłaby "powiększać moona" o x wielkości, tak jak powiększa ilość pól. Tutaj jednak napotykamy problem wielkości - nie mają prawa istnieć moony 9900+ jednak z tego co widzę, nie ma to wpływu na wzór - nie występują jakieś ujemne wyniki itp. więc za zgodą deusa można o tym pomyśleć, bo jak dla mnie opcja powiększania moona w celu obniżenia szans jego utraty jest bardzo interesująca. PS: Jeśli zrobimy % na PZ dokładnie 10.000x mniejszy, to zamiast dotychczasowych 100.000 PZ = 1% będzie taka ładna liczba 1.000.000.000 = 1 % Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ToTylkoJa Napisano 19 Grudnia 2010 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 Tylko że wtedy takie próby moonowe można wykorzystywać jako push 100 prób to już nie mały surowiec.Jak zmniejszycie niszczenie moonów to gracze z niższego topku nie będa w ogle ich niszczyć bo nie będzie ich stać na gsy. Co do wielkości im wiekszy pz tym wiekszy moon to chyba nie przejdzie. Zresztą nie wiem. A co do głownego wątka w tym temacie. Flota po zniszczeniu moona na którego leci ZAWSZE wyląduje na planecie. O to chodziło w tym temacie głównie tylko kiedy to będzie wprowadzone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KANAH Napisano 19 Grudnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 ToTylkoJa po prostu nie da się dogodzić wszystkim na raz Musimy wybrać to co będzie najlepsze dla ogółu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ToTylkoJa Napisano 19 Grudnia 2010 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 Zeby nie krzywdzić graczy z niższych top co do zmiejszenia zniszczenia moonów to zostawić to zniszczenia jak są a zrobić nanity żeby móc sie odbudować szybiej po ewentualnej stracie moona. Wiem że nie dogodzimy wszystkim. Mi chodziło głównie o to aby flota wracała po zniszczonym moonie na planete a nie na nowo powstałym moonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KANAH Napisano 19 Grudnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 Też jestem za taką opcją co pisałem w poprzednich postach Sprawa nanitów na moonie już była przerabiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi