jasifek Napisano 18 Listopada 2010 Zgłoszenie Napisano 18 Listopada 2010 Pomysł polega na tym żeby wkońcu zrobić coś z tym niszczeniem moonów każdy o tym wie ale nikt nic nie mówi (jesli sie myle to sorki) na "normalnym" ogame nawet top 1 nie może sobie pozwolić żeby od tak zdjąć kilka moonów a tutaj każdy z top100 sam w 2 dni zrobiłem tyle gs że mam 100 % każdego moona pisze o tym dlatego że gram tutaj od paru tygodni i podoba mi sie interfejs predkosc floty itd to jest super ale nie ma jak chronić floty ktoś powie stacjonuj z moona na moona to logiczne tutaj fs z moona na pz w ogole nie ma sensu na "normalnym" zawsze tak robilem bo byl tani no i cóż zrobie fs z moona na moona nastepnego dnia nie mam moonow jestem widoczny i teraz tylko opcja zawroc mnie ratuje a zawroc do obliczenia jest tak proste ze robie to z zamknietymi oczami wiec czasami ratuje sie wczesniejszym zawroceniem to daje opcje ze agresor nie siedzi caly czas na falnadze juz od paru dni bawie sie tak z kilkoma kolegami i jutro zas to samo moon zniszczony zas ktos mi zrobi nowego i zas zniszczony i tylko kwestja paru dni az wkoncu koledzy beda mieli farta i po flocie i koniec gry ... wydaje mi sie ze gdyby gs nie mialy takiej latwosci w zlomowaniu moonow to byloby o wiele inaczej i napewno wiecej ludzi bo zauwazylem mimo tego ze nie dlugo gram tutaj ze nie licza sie tutaj umiejetnosci tylko po prostu liczba statkow a np ja puki co nie dam rady top 10 floty jestem pewny ze nie jestem jedyny w takiej sytuacji i mimo tego ze tez by mi to przeszkadzalo jako "flociarzowi" to byloby wiecej ludzi i przyjemnosc z gry przeciez zdjac moony i pojechac goscia to zaden problem gdyby taki gosciu majac nawet astronomiczne ilosci gs mial 50% szans na stracenie moona i 50 % na stracenie floty jestem pewny ze 1000 razy by sie nad tym zastanowil ...zwyczajnie niszczenie i od nowa robienie moonow i tak w kolo jest bez sensu sorki ze tak pisze to bez skladu i ladu ale jestem po kilku glebszych pzdr wzystkich
Neriel Napisano 18 Listopada 2010 Zgłoszenie Napisano 18 Listopada 2010 No ciężko się aż czyta xP Wzór jak coś w każdej chwili mogę zmienić, kolega sprawdzi tam swoim kompilatorem i deus może wprowadzić w parę chwil ale czy gracze będą tego chcieli?Już przy tym wzorze (był wprowadzany jakiś czas temu, bo jeszcze łatwiej było zniszczyć moona) marudzili że utrudnia on łapanie flot..
KANAH Napisano 18 Listopada 2010 Zgłoszenie Napisano 18 Listopada 2010 Na ogame nie było tak łatwo postawić moona jak tu. Chciałeś by było łatwo go postawić za bezcen a zdjąć by było trudno i drogo? Nie tędy droga. Mogę ci powiedzieć gdzie będzie mój moon z którego wysłałem flotę i moon docelowy. Nigdy mnie nie wyliczysz na 2-3 sekundy z zawróconego. Musiałbyś siedzieć 24 godziny i ciągle klikać. Nikt tyle tu nie siedzi. Więc pilnuj floty a nie płaczesz nad moonami. Każdy tak ma i nikt nie mówi że jest źle.
nihillant Napisano 18 Listopada 2010 Zgłoszenie Napisano 18 Listopada 2010 Moim zdaniem kolega poruszył dobry temat, z lenistwa zaliczam sie dotych których opisał (ze wiedzą ale siedzą cicho). Streszczając jego wypowiedź - mam nadzieje że trafie w sedno - zmieńmy wartości dotyczące szansy zniszczenia moona - do max 75%. Nieistotne jaka ilość gsów zostanie posłana (ponad ten procent) bo i tak maksymalnie będzie mozna osiagnac 75% szans... Koncepcja sie liczy, wartość 75% szansy na zniszczenie moona jest całkowicie przeze mnie wyssana i podana jako przykład. Z uwagi na powyższe, dwie kwestie do rozstrzygnięcia są: - czy są chętni na te zmiane ( ja jestem ) - jaka będzie maksymalna wartość procentowa - szans na zniszczenie - do osiągnięcia ?
Sith Grom Napisano 18 Listopada 2010 Zgłoszenie Napisano 18 Listopada 2010 Jestem ZAProponuje :max 52% szansa na zniszczenie monado 100% na zniszczenie GS przy próbie (w zależności od ilości wysłanych GS)
keltan Napisano 18 Listopada 2010 Zgłoszenie Napisano 18 Listopada 2010 a ja jestem za tym co napisał kannah wystarczy robić fs na stacjonuj i wszystko będzie dobrze bo sama rozbudowa moona zajmuje 1 dzień i nie kosztuje praktycznie nic więc nawet jak ktoś zniszczy to jest to mały ból. Ja bym tylko wprowadził takie coś dla moonów powyżej 8k bo taki stracić to nie jest fajna sprawa
jasifek Napisano 18 Listopada 2010 Autor Zgłoszenie Napisano 18 Listopada 2010 Witam może z tym 100% to przesadziłem w 2 dni ale te mniejsze napewno duże moony w tydzien i każdy conajmnej 70% i 0 % gs to bez sensu moim zdaniem bo nawet jesli mam na moon duzy 10 % i 0 gs to sytuacja jest i tak wiadoma chodzi oto zeby zawsze byl jakis chociaż 1% zniszczenia gs bo to jest bez sensu wtedy codziennie padaja jak muchy setki moonow kolega napisał ze na ogame jest trudniej postawic moona czy ja wiem w tydzien dwa mam flote na kilka prob co do stacjonuj tymbardziej tutaj kiedy atak robie w minute i zawrocenie trwa w tym czasie wiec logiczne ze licze tylko ta minute a kazdy top gracz na chwile przed atakiem na stacjonuj siedzi na falandze i tutaj jest jeszcze latwiej wyliczyc zawrocone stacjonuj bo atak trwa szybko jesli postawisz kolonie w tym samym ukladzie każdy kto juz troche gra w ta gre doskonale wie ze to robi sie z zamknietymi oczami i jesli 1 raz nie wylicze to wylicze 2 postawisz nowego moona ? ok zdejmnie sie i tego i zabawa od nowa ... widzicie tu sens ? moim zdaniem zawsze powinien byc chociaz kilka % na zniszczenie gs bo inaczej to gra przestaje miec sens i topowi gracze zjada kazdego komu sie podoba a jesli ja wchodze do gry duzo po rozpoczeciu uni to praktycznie moje szanse rowne sa 0 bo oni maja juz miliony gs i jest pozamiatane ... ja tak to widze pozdrawiam i zapraszam do wypowiedzi bo moim zdaniem to bardzo wazny temat ktory odpowiada za całą zabawe... ps na ogame topowi gracze zlomuja z wyliczonych pz z sytuacji losowych itd to daje satysfakcje z gry bo wiesz ze jesli popelnisz blad to mozesz miec do siebie pretensje a tutaj wiadomo jak to wyglada
Neriel Napisano 18 Listopada 2010 Zgłoszenie Napisano 18 Listopada 2010 Nigdy mnie nie wyliczysz na 2-3 sekundy z zawróconego. Musiałbyś siedzieć 24 godziny i ciągle klikać.Są boty.. nielegalne ale są A co do szansy na utratę GŚ to jest ona zawsze.. chyba nawet 1kkk GŚ na 9800 moonie ma 1% szansy na zniszczenie GŚ
nihillant Napisano 18 Listopada 2010 Zgłoszenie Napisano 18 Listopada 2010 No nie wiem Neriel, sam straciłem kilkanaście już, ale sie jeszcze nie spotkałem z tym żeby agresor miał mniej niż 100% do 0%. Chociaż może inni sie wypowiedza w temacie, bo nie chciałbym wprowadzac w błąd. Wracając do tematu, to jak sie tak zastanowić to proporcja - 75%(moon zniszczony) do 25&(gs zniszczony) MAX - jest całkiem ciekawym rozwiązaniem.
LordDemo Napisano 18 Listopada 2010 Zgłoszenie Napisano 18 Listopada 2010 Wydaje mi się, że koncepcja 75% est calkiem trafiona. Stracić moon, nawet mały, ie miła rzecz...
c0x Napisano 18 Listopada 2010 Zgłoszenie Napisano 18 Listopada 2010 dokładnie moon do podstawowy argument do obrony floty a zniszczyc go to poprostu "pstryk" zapraszam do rozmowy operatorow gry programistow itd
Neriel Napisano 19 Listopada 2010 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2010 Może i nie jest dobrze, że tak łatwo padają moony, jednak ciężko (o ile w ogóle się da) złapać flotę z zawróconego stacjonowania.. więc w czym problem? Przecież to najprostsza forma FS'a - planetę robisz gdzie ci się podoba, nie trzeba szukać PZ czy robić moonów, bo zawróconego stacjonowania nie widać na falandze. Zapodaję przykłady nowego wzoru dla kilku przykładowych wielkości moona - pasowałoby tak?Wybrałem 2kk GŚ, bo buduje się je w 2 dni i tyle najczęściej widywałem przy niszczeniu moich moonów. http://img821.imageshack.us/img821/1830/38654891.png
jasifek Napisano 19 Listopada 2010 Autor Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2010 ciekawa propozycja napewno troszeczke ostrzejsza niz ta ktora mamy do tej pory ... co o tym myślą inni ? może zrobmy np tygodniwą ankiete w której będzie kilka propozycji i każdy doda coś od siebie pzdr
Plus&Minus Napisano 19 Listopada 2010 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2010 Tak po 1 primo.-Ankieta 2 Primo. To co pisze jasifek to czysta nieskazitelna prawda ma moje poparcie w 100 % osobicie gralem na ogame i tam sciagnac moona to wyczyn a tutaj to jest 2 dni farmienia + kilka minut lotu. 3 primo. Kanah jest miliarderem jeżeli chodzi o GS dlatego dla takich jak on nie uśmiecha sie 75 %-owa szansa na stratę GS. Kazdy zaciekły flociaz będzie przeciwko tym modyfikacjom.(nie chcę tutaj nikogo obrażać jak cos Kanah sorka tylko podaje przykład) No ale musimy tez spojrzeć z innej strony... Ogam jest gra typu ogame z ustawieniami FAST Uniwersum czyli szybkiej gry. Mówiąc na początku ze nie jest trudem zniszczyć moona nie mowie ze nie jest łatwo go odbudować. Moje zdanie w pewnym momencie jest chwiejne ale jestem za tym by moona było trudniej sciagnac Pozdrawiam
jasifek Napisano 19 Listopada 2010 Autor Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2010 Czytając wypowiedzi wnioskuje że w temacie mamy przewage opini na na zmianę "systemu" wiec moze włodarze zafunduja nam tygodniową ankietę w której bedzie kilka finalnych opcji na zmiane i oczywiscie opcja dla pesymistow żeby nikt nie był poszkodowany głos ludu niech zdecyduje więc ?
KANAH Napisano 19 Listopada 2010 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2010 Na forum jak poszukacie znajdziecie dyskusję o moonach i GŚ. Były już przepychanki o moony i GŚ i ustalone zostało iż wzór niszczenia moona będzie wyglądał tak jak teraz - Nariel osobiście napisał ten wzór. Więc znów się zaczyna sprawa z osłabianiem GŚ. Zmiana wzoru to nic innego jak jej osłabienie. A po osłabieniach i zmianie wzoru było pisane że są to już docelowe ustawienia. Nie chodzi nawet o same zniszczenia moona tylko o to że za 2 miesiące znów komuś nie będzie coś pasowało i znów będzie ta sama dyskusja. Jak dla mnie możecie robić co chcecie bo przy takiej ilości GŚ co mam prawie żaden moon nie jest straszny. Podziwiam was że w dwa dni macie 2KK GŚ. W miesiącu dni jest 30 (nawet czasami więcej) więc jak nie trudno zauważyć powinniście zbudować 30KK GŚ w miesiącu. Grając 6 miesięcy powinniście mieć 180KK GŚ To mam pytanie Po co kupujecie dodatki skoro jesteście tacy dobrzy? I czemu wartość moich GŚ przewyższa wartością wasze floty? Ja tam nie mam 2KK z 2 dni z eko (a mam duże eko) i nie wierze że tak wszyscy latacie na farmy dzień w dzień. Gdyby faktycznie było tak łatwo zrobić 2KK GŚ jak piszecie to nie płakalibyście że moony jest łatwo ściągnąć bo mielibyście tych GŚ tyle by je obronić i jeszcze na tym zarobić. Na koniec napiszę tylko że jeśli zaczną ludzie tracić floty przy próbach ściągnięcia moona (którego postawienie kosztuje cenę 5-10 tyś LM - łącznie do 500KK metalu i trwa może 3 minuty) przy cenie za GŚ łącznie w metalu - 2KK GŚ - 34KKKK To będzie fajnie Przecież różnica obu cen nie jest za duża Gra na uni 2 i 3 siedzi i jeśli jeszcze podniesiecie progi dla niszczenia moona to słabsi gracze będą mogli pomarzyć o ściągnięciu moona i gra jeszcze bardziej usiądzie i nie będzie się już nic działo. A tego chyba nie chcecie?
jasifek Napisano 19 Listopada 2010 Autor Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2010 kanah po czesci sie z toba zgadzam jednak mysle wciaz ze ankieta bylaby bardzo dobrym pomyslem bo dyskusja to dyskusja a glos ludu to glos ludu ja powiedziałem już swoje nie oczekuje bog wie czego poprostu moim zdaniem tak jak napisales przy pewnej ilosci gs (ktora ma wielu graczy) kazdy moon pada a to juz jest troche dziwne bo wg mnie chociaz ten 1 % powinien być i ja tak uważam jesli ktos zechce dalej temat pociagnac jak pisalem zrobic ankiete zeby kazdy sie wypowiedzial to super jesli nie trudno gramy tak jak jest i tyle nie mowie ze jest zle jest fajnie tylko te ciagle niszczenie i stawianie moona to troche nudne a przeciez z palca sobie tego nie wyssalem ciagle ktos gdzies pisze o checi postawienia nowego moona i tak to sie kreci i dobrze wiesz o tym ... od czasu kiedy napisalem tego posta postawilem juz kilka nowych i wciaz bawie sie z kolegami w zabawe "kto dzis bedzie mial farta" :] puki co szczescie jest po mojej stronie ale wszyscy wiemy ze to nie bedzie trwalo wiecznie dopisze jeszcze cos takiego jak 1 raz odpalilem te ogame wszystko mi sie tu podobalo w szczegolnosci stary interfejs i "epic blue" ktorego juz nie ma na ogame przez co nie chce mi sie tam juz grac zastanawiala mnie jednak jedna rzecz czemu jest tyle (i) i po paru dniach stwierdzilem ze to moze byc wlasnie jeden z powodow napisze tylko w swoim imieniu bede gral do czasu az strace to co mam i jesli bym stracil flote z wlasnego powodu przez moj blad moze i jeszcze gralbym dalej ale jesli najzwyczajniej ktos mnie pojedzie bez mojej winy to poco mam odbudowac to co mam ? skoro znowu bedzie to samo bo ktos tam ma wiecej statkow i moze miec zielone pojecie o grze liczy sie taktyka zdjac moona - falanga w ruch - podstawka - ew liczenie zawroc- i cala filozofia może wypowie sie ktoś kto już zakończył gre i dlaczego ? moze moje przypuszcenia maja jednak troche z faktow . pzdr
Neriel Napisano 20 Listopada 2010 Zgłoszenie Napisano 20 Listopada 2010 Budynki 2.716.884.065.480Miejsce 25 wydobycie ponad 15 kkkk dziennie z geologiem (metalu) - 900 k GŚ na dobę To jakie Ty masz "duże" eko i nie możesz tyle wydobyć Zapewne na paliwo idzie Mniejszy % wydaje się być niekorzystny zarówno dla słabych jak i silnych. Silni będą ryzykować ogromne ilości surki (albo i nie - ich wybór xP), a słabi będą potrzebować dużych ilości GŚ żeby cokolwiek upolować, a jak stracą GŚ.. to właściwie będzie jak złom ^^ Ogólnie na zawrócone stacjonowanie można cały czas latać, a złom ma się przy jakimkolwiek błędzie, np. ktoś zaśnie po imprezie i zapomni Strata moona to jedynie utrata tego co się na nim zbudowało, a nie ma na nim chyba nic szczególnie wartościowego.. Wcześniej gdzieś tam się gadało o przyspieszeniu budowy - co z tym pomysłem? Jakby łatwo było zrobić moona, zniszczyć i rozbudować to byłaby równowaga i wszystko by szło szybko. Jest też opcja by wszystko spowolnić - trudno zrobić moona, zniszczyć go i rozbudować.. też powinno być dobrze. Można tez zrobić jakąś ochronę nowym graczom przed zbyt silnymi, żeby zdążyli chociaż ogarnąć grę xDW takiej sytuacji moony padają normalnie i nubki zadowolone
KANAH Napisano 20 Listopada 2010 Zgłoszenie Napisano 20 Listopada 2010 Kanah 5.546.043.222.470 3 miejsce - małe to eko? Metal 7.937.346.825.561Kryształ 1.810.966.482.895Deuter 2.207.724.886.296 To dane z zakładki surowce dzienne wydobycie. Prawdziwe wydobycie jest mniejsze. Metal na dobę ze wszystkich planet to ok 6.5KKKK Kryształ ok 1.2KKKK deuter ok 1.8KKKK. Wszystko oczywiście z geologiem na max. Więc podliczmy. 6.5 + 1.2 x 2 + 1.8 x 4 = 16.1KKKK na dzień w przeliczeniu na metal Wg zakładki surowce: 8 + 1.8 x 2 + 2.2 x 4 = 20.4KKKK w przeliczeniu na metal Więc Nariel mając 2.716.884.065.480 czyli połowę mojego eko zapomnij o takim wydobyciu tym bardziej że to sie nie zgadza z tym co w zakładce surowce jest napisane. Co do ochrony graczy pisałem już w niejednym temacie by się tym zająć ale każdy olewa ten temat. Taka ochrona rozwiązałaby wiele problemów. jasifek i ty się nazywasz dobrym graczem? Ta gra polega głównie na niszczeniu przeciwników. Jeśli grasz uczciwie to masz niewielkie szanse złapania floty ze stacjonuj zawróconego. Musiałbyś długo siedzieć i cały czas na podglądzie by wiedzieć kiedy klient zawróci a nikt dla waszych flot za 100KKKK metalu nie bedzie siedział pół dnia lub więcej. Więc jeśli ty po złomie przestajesz grać to już teraz zakończ grę bo zawsze ktoś się trafi kto cię pojedzie zwłaszcza że są dodatki i o flotę nie trudno. Wchodząc do gry zgodziłeś się na prędkość i to wszystko co za sobą niesie ta gra. Więc nie pisz że jak ktoś cię zjedzie to kończysz bo to gadanie noobków. Jak sam zauważyłeś to dysputa więc nie podchodź do tego tak ambicjonalnie Lubię rozmawiać - pisać - ale nie lubię zmian co chwila bo już wszystko mam poobliczane i wypisane - taki moon tyle GŚ itd - i znów będę musiał to przepisać a leniwy jestem
jasifek Napisano 20 Listopada 2010 Autor Zgłoszenie Napisano 20 Listopada 2010 Wiele nocek zarwałem na ogame i myśle że coś tam wiem topy tez miałem niezłe 2 sprawa nie chodzi oto że koncze jak strace flote tylko nie widze perspektyw ... w grze powinny liczyc sie umiejetnosci w tej wersji tego nie ma zreszta wydaje mi sie ze doskonale siedzisz w temacie tylko poprostu ci to nie na ręke ale oprucz ciebie jest 1000 innych ludzi i tobie to odpowiada ale dlaczego mamy tak duzo (i) ? nie mam zamiaru udowadniać ze wyliczenie floty zawroconego stacjonuj jest proste chociaż jak ktoś sie zastanowi to sam do tego dojdzie poczytaj forum są gracze ktorzy zdejmuja z moon-pz i to bez zdjetego moona jak sie chce to sie da ja nic nie rzadam niczego nie nakazuje zrobilem temat jak juz pisalem tylko poto zeby powiedziec co o tym sadze i przy okazji zeby inni sie wypowiedzieli jesli nic z tego nie bedzie trudno zycie Był już temat zmiany wartosci czytalem go i wszystko jest super tylko te % sa za małe na ten model ogame moim skromnym zdaniem pzdr ps. mam flote w top40 i jest wiecej warta niż 100kkk Dodam jeszcze że te % są moim zdaniem za małe bo za duzo graczy ma taka liczbe gs żeby zdjac prawie kazdy moon przy 0 stracie gs i oto caly czas mi sie rozchodzi
Darth Misiek Napisano 20 Listopada 2010 Zgłoszenie Napisano 20 Listopada 2010 Kanah ilość punktów za budynki nie zawsze odzwierciedla wydobycie, są ludzie którzy mają po 600kkk w samych magazynach, a może i nawet więcej. Ja raczej inwestuję w eko bez zbędnych poziomów budynków "pobocznych" i przy:Budynki 2.348.192.651.100 Wydobycie (z zakładki surowce):Metal 6.309.545.605.378 Kryształ 1.502.310.659.411Deuter 1.704.545.945.918Prawdziwego wydobycia nie znam No ale wg, zakładki surowce w przeliczeniu na metal będzie to:6.3 + 3 + 6.8 = 16.1 KKKK metaluA do 5.5kkkk pkt za eko jeszcze mi daleko
mara Napisano 20 Listopada 2010 Zgłoszenie Napisano 20 Listopada 2010 Panowie powiem krótko gra się szybko nudzi co niektórym graczom, bo nie ma urozmaiceń wprowadźcie możliwość szybszej rozbudowy obrony na moonach, to zobaczycie zabawę.Wtedy zaraz mi dopiszecie ze powstaną bunkry, tak powstaną i jest to nieuchronny fakt, gracze mający duże floty i tak są nie do ruszenia przez przeciętnego gracza ale ci słabsi będą mieli jakąś alternatywę.Było kilka pomysłów nawet na jakieś inne działa które się przeciwstawia sile GS, a co za tym idzie trzeba przyspieszyć ich rozbudowę. Proponował by również wprowadzeni ograniczeń w możliwości szybkiego powstawania moonów, niech są jakieś realne proporcje w powstaniu i zniszczeniu księżyca.
KANAH Napisano 20 Listopada 2010 Zgłoszenie Napisano 20 Listopada 2010 Jasifek nie wiem czy każdy ma tyle by zdjąć np 9000 bo do tego by było 0% zniszczenia GŚ potrzebujesz 40KK GŚ Ja grałem jeszcze na uni 1 ogame więc też nie krótko ale nie uważam się nawet za dobrego gracza Zbieraj jest łatwo namierzyć. I nie mów głupot że takie jest proste z zawróconego stacjonuj złapać flotę - chyba że grasz nieuczciwie to jest to w miarę proste. Czemu jest tyle (i&I)? Dlatego że na uni 4 ludzie z top 10 nawet latają na ludzi z top 800. (oczywiście nie wszyscy ale jest paru) Powinna być ochrona i podział na słaby gracz i dobry gracz to nie byłoby tyle tych (i) Jest to szybka gra x200 więc i szanse na wszystko 200x większe Darth Misiek Widzisz różnicę? Wydobycie (z zakładki surowce):Darth Misiek Metal 6.309.545.605.378 Kanah Metal 7.937.346.825.561A to nie jest tak że 2x więcej punktów to 2x większe wydobycie Tym bardziej że istnieją duże różnice w wydobyciu faktycznym Ogólnie chodzi mi tylko o to by przez to nasze uni nie stanęły - bo mnie to większej różnicy nie zrobi - i o to że naprawdę teraz zmienimy to za miesiąc lub dwa znów będziemy zmieniać
jasifek Napisano 20 Listopada 2010 Autor Zgłoszenie Napisano 20 Listopada 2010 kanah "ludzie z top 10 nawet latają na ludzi z top 800" no właśnie i o tym mówimy bo to wszystko jedno z drugim ma powiazanie ... "Jest to szybka gra x200 więc i szanse na wszystko 200x większe " Może to jest jak z dziewczynami :] szybko zdobyta równie szybko sie nudzi
KANAH Napisano 20 Listopada 2010 Zgłoszenie Napisano 20 Listopada 2010 To niech wprowadzą ochronę dla słabszych graczy i będzie wszystko okey Skoro to powiązane to słabsi gracze będą walczyć tylko między sobą a mocniejsi między sobą I nie będzie ściągania moonów tylko dla zabawy.
Rekomendowane odpowiedzi