Skocz do zawartości

Składamy kompa - procesor


Ruio

Rekomendowane odpowiedzi

Niby procesorów jest sporo, ale jak juz masz kase w ręce to nie wiadomo co wybrać... Szukam czegoś wydajnego oraz niezbyt drogiego. Na procesor mogę wydać około 120 funtów czyli na polskie 550/600pln. Reszta to juz dla mnie nie problem, natomiast procka nigdy nie kupowałem ( tak jakoś wyszło ).

 

Jaki produkt polecicie ? może sami go używacie? czekam na pomysły. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Intel® Core™2 Quad CPU Q6600 2.4GHz Niestety nie znam ceny ale możesz sprawdzić :) Na tym procesorku pracuje mój komputer i jest naprawdę wydajny. Dodajesz do tego 4GB RAM i śmiga jak trzeba. Polecam

 

PS. Film na innych kompach przerabiany z avi na DVD to czas kilka godzin ( komp 2 x 2.8GHz core 2 duo z 3GB ram ) a mój robi to w niecałą godzinkę ( nie pamiętam nazwy programu ale wykorzystywał on wszystkie rdzenie procesora. Poza tym - nie znam się na tym aż tak :P - wydaje mi się że on sam rozdziela jeśli któryś rdzeń jest zajęty to używa następnego wolnego bo robię na moim kompie wiele operacji na raz i mi nie muli. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 600 zł to może Phenoma II X4 :) zaraz ci sprawdze cene

AMD Phenom II X2 555 BLACK EDITION

Socket AM3/AM2+, 2x 3,2GHz

1MB Cache L2 + 6MB cache L3 = 7MB Cache

Ten jest dwu rdzeniowy ale możesz go sobie podkręcić do 4 GHZ szczyt :) i jest wydajniejszy do Crysisa wystarczy :D.

Ze 300 zł to cudo kosztuje

 

A jaką masz płytę główną i model procka może zacznijmy od tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Intel zdecydowanie wyprzeda amd technologicznie, dlatego też polecam coś z górnej półki intela:

 

http://allegro.pl/intel-core-i5-650-3-46ghz-4mb-lga1156-box-zabrze-i1253065218.html

 

Gdyby nie intel, tak naprawdę amd by nie istniało, ale kto się uczył utk ten zna historię ;)

 

 

Chociaż dla pełnej satysfakcji proponował bym dołożyć do tego: