deusx Napisano 9 Września 2010 Zgłoszenie Napisano 9 Września 2010 Witam, dzisiaj wprowadzam nowy skrypt kolejki budowania na uniwersum 2 (na dniach kolejne uniwersa). Testy już skończyliśmy, więc pora na "zamieszanie". Czemu zamieszanie ? Jest to całkiem inaczej napisany skrypt, dlatego nie będzie on kompatybilny z obecnym skryptem budowania. Po co to wszystko, skoro nowa kolejka "działa" ? No właśnie, wg. nas działa, ale:-nie obsługuję w kolejce fabryk robotów / nanitów-Pełno błędów, które są non stop fixowane, nieskończone pętle, którą są automatycznie kończone-Obciążenia dla serwera-Często się "wiesza"-można budować ponad polaitd. Jest tego ogrom Nowa kolejka:-Optymalność, składa się tylko z jednego pliku-niezawodność (gdy buduje nam się stacją 30 dni, to mamy pewność, że pod koniec się nagle nie przerwie.-wszelakie zabezpieczenia W razie pytań, proszę pisać w tym temacie.
Azuzazuza Napisano 9 Września 2010 Zgłoszenie Napisano 9 Września 2010 Podczas budowy Laboratorium badawczego można badać technologie. Bug, czy zamierzona zmiana?
deusx Napisano 9 Września 2010 Autor Zgłoszenie Napisano 9 Września 2010 Podczas budowy Laboratorium badawczego można badać technologie. Bug, czy zamierzona zmiana? "bug" zostanie zafixowane w najbliższym czasie.
Azuzazuza Napisano 9 Września 2010 Zgłoszenie Napisano 9 Września 2010 "bug" zostanie zafixowane w najbliższym czasie.Wejscie na strone podgladu po wyjsciu z badań zakonczylo sie wylogowaniem. Po zalogowaniu na górze strony wyswietla się Warning: Missing argument 2 for doquery(), called in /var/www/clients/client3/web4/web/uni2/includes/functions/CheckPlanetUsedFields.php on line 38 and defined in /var/www/clients/client3/web4/web/uni2/db/mysql.php on line 3
deusx Napisano 9 Września 2010 Autor Zgłoszenie Napisano 9 Września 2010 ad1 robił się restart dlatego wylogowało ad2 Warning: Missing argument 2 for doquery(), called in /var/www/clients/client3/web4/web/uni2/includes/functions/CheckPlanetUsedFields.php on line 38 and defined in /var/www/clients/client3/web4/web/uni2/db/mysql.php on line 3 Błąd poprawiony.
deusx Napisano 9 Września 2010 Autor Zgłoszenie Napisano 9 Września 2010 Zapomniałem dodać, stacja księżycowa daje nam 5 pól (nie 4 jak wcześniej) i każdy księżyc zyska dodatkowe wolne pola. Niech to będzie wynagrodzeniem za przerwane budowlę. Ponad to, opiszę anulację budynków. Jeżeli chcemy otrzymać 100% zwrot surowców, kasujemy kolejkę od dołu. Kasacja kolejki od góry jest możliwa jednak: Jeżeli mamy kilka tych samych elementów w budowie, np: kopalnia metalu poziom 11kopalnia metalu poziom 12 Pobrało nam surowiec za 11 i 12 poziom. Gdy anulujemy pierwszy element czyli poziom 11, drugi element zacznie się budować i (pierwotnie) kopalnia metalu poziom 12 Będzie kopalnia metalu poziom 11 (bo pierwszy anulowaliśmy my, i drugi go zastępuje). Anulując również i ten, otrzymamy zwrot za aktualny poziom, czyli 11. Otrzymamy dwa zwroty za poziomy 11, kasując od góry . Kasując od dołu, otrzymamy prawidłowy zwrot.Można dać na to fix, tj dać możliwość anulacji tylko ost. elementu, ale czasami jest potrzeba wykasowania środkowego elementu, za który dostajemy pełny zwrot(jeżeli nie ma innych tych samych w budowie) i dodanie czegoś innego. Reasumując, jeżeli mamy kilka tych samych elementów w budowie, po prostu anulujemy zawsze od największego, który znajduje się na dole kolejki. Jeżeli mamy w budowie różne elementy np: kopalnia metali poziom 1kopalnia krysztalu poziom 1ekstraktor deuteru poziom 1 Nie ma różnicy czy kasujemy od doły czy góry. To takie pouczenie i wyjaśnienie.
motorola_e398 Napisano 9 Września 2010 Zgłoszenie Napisano 9 Września 2010 Magazyn metalu (Poziom 28) Składownia wydobytego metalu, gotowego na dalsze wykorzystanie. Wymagane surowce: Metal: 536.870.912.000 Kryształ: 0 Deuter: 409.600 Czas budowy: 00h 17m 04s Brak surowców Zburz Magazyn kryształu (Poziom 24) Składownia wydobytego kryształu, gotowego na dalsze wykorzystanie. Wymagane surowce: Metal: 33.554.432.000 Kryształ: 16.777.216.000 Deuter: 409.600 Czas budowy: 00h 01m 35s Rozbuduj Zburz Zbiornik deuteru (Poziom 23) Wielkie podziemne zbiorniki, w których przechwywany jest deuter. Wymagane surowce: Metal: 16.777.216.000 Kryształ: 16.777.216.000 Deuter: 409.600 Czas budowy: 00h 01m 04s Od kiedy do budowania magazynów potrzebny jest deuter???Ja wiem tylko o matelu i krysi:PBłąd czy coś zzostało zmienione?
nomad Napisano 10 Września 2010 Zgłoszenie Napisano 10 Września 2010 Czy wymagane jest anulowanie budowy na księżycach? Od prawie tygodnia buduję stację księżycową na 16poz - mam przerwać? Nawet jak w kolejce jest tylko jedna pozycja? 1 - zmiana skryptu nie powinna powodować zaburzenia stanu gry. (nawet jak struktury w bazie ulegają zmianie to należy skonwertować dane) 2 - zamiar wprowadzania nowego skryptu powodujący przerwanie budowy (niekiedy trwającej kilkanaście dni) należy podawać odpowiednio wcześniej (choćby tydzień)
deusx Napisano 10 Września 2010 Autor Zgłoszenie Napisano 10 Września 2010 Tak, trzeba anulować również pierwszą pozycję w kolejce. Danych nie da się skonwertować, jest to zupełnie inaczej napisany kod inne kodwania, szyfrowanie.
motorola_e398 Napisano 10 Września 2010 Zgłoszenie Napisano 10 Września 2010 Deusx odpowiedz na moje powyższe pytanie;]
deusx Napisano 10 Września 2010 Autor Zgłoszenie Napisano 10 Września 2010 Jak zauważyłem, deuteru za budowę magazynów nie pobiera, więc to błąd stylistyczny, który zostanie poprawiony.
Ruio Napisano 10 Września 2010 Zgłoszenie Napisano 10 Września 2010 Chciałbym od siebie dodać, aby pierwsza osoba która wybuduje coś trwającego około 4/5 dni dała znać, czy kolejka kontynuuje dalsza budowę zgodnie z czasami budynków. Pozdrawiam wszystkich przy okazji i życzę miłej zabawy z nową wersją kolejki. Jakiekolwiek propozycje zmian ( kosmetycznych czy też stricte skryptowych ) mile widziane.
deusx Napisano 10 Września 2010 Autor Zgłoszenie Napisano 10 Września 2010 Chciałbym od siebie dodać, aby pierwsza osoba która wybuduje coś trwającego około 4/5 dni dała znać, czy kolejka kontynuuje dalsza budowę zgodnie z czasami budynków. Pozdrawiam wszystkich przy okazji i życzę miłej zabawy z nową wersją kolejki. Jakiekolwiek propozycje zmian ( kosmetycznych czy też stricte skryptowych ) mile widziane. Ruio nie obyło się bez dzielenia przez 0 oraz tego nieszczęsnego $percent Napiszę Ci zaraz maila.
Ruio Napisano 10 Września 2010 Zgłoszenie Napisano 10 Września 2010 hehe dzielenia przez 0 sie nie spodziewałem Masz jakiś problem do mojego $percent ?
nihillant Napisano 10 Września 2010 Zgłoszenie Napisano 10 Września 2010 Nie wiem czy ktos zwracal na to wczesniej uwagę, ale przy typie podglądu "modern" (gdzie planetki są w takim kwadraciku pokazywane) nie pokazuje przy tych planetkach aktualnych budów - wcześniej pokazywało. Jasno - nie jasno opisany błąd/problemik?
Ruio Napisano 10 Września 2010 Zgłoszenie Napisano 10 Września 2010 postaram się poprawic i podeslę plik na serwer wraz z- poprawką co do magazynów ( stylistyka ) Co do tego wyżej musze pogadać z deusem co i jak Dajcie mi czas do jutra ( chyba, że deus da rade to zrobić dzisiaj sam ).
Arsey Napisano 10 Września 2010 Zgłoszenie Napisano 10 Września 2010 Witam mialem wlaczone od dzis rana budynki nie wiedzialem ze trzeba anulowac wrocilem 20.30 cos kolo tego budynki nie zbudowane surke gdzies wcielo
Ruio Napisano 10 Września 2010 Zgłoszenie Napisano 10 Września 2010 Tak jak było napisane. Niestety nie udało sie zbudowac nowej kolejki kompatybilnej ze starym skryptem ( dlatego też nie ma budynków w kolejce ). Co do surowców nie wiem jak deus rozwiąże ten problem. Prosze czekać na jego decyzję.
deusx Napisano 10 Września 2010 Autor Zgłoszenie Napisano 10 Września 2010 Żadnych zwrotów nie będzie, jak już pisałem to był priorytetowy skrypt, dlatego wymagał jak najszybszego wprowadzenia, była wiadomość o anulacji, obecnie dane z tabeli zostały skasowane i nawet nie możemy sprawdzić, kto jaki miał budynki. Jako rekompensata dla wszystkich jak powiększenie stacji księżycowych o 1 pole za każdy poziom. Stacja daje 5 pól a nie 4 jak wcześniej.
Kicha Napisano 11 Września 2010 Zgłoszenie Napisano 11 Września 2010 Trochę dziwne jest to, że magazyn metalu wymaga do budowy więcej metalu niż jest w stanie pomieścić. 1.022.672.315.908 Magazyn metalu (Poziom 29) Składownia wydobytego metalu, gotowego na dalsze wykorzystanie. Wymagane surowce: Metal: 1.073.741.824.000 Kryształ: 0 Deuter: 104.857.600
deusx Napisano 11 Września 2010 Autor Zgłoszenie Napisano 11 Września 2010 Zawsze tak było, są transportery / banku surowce można uzbierać
PIRAT Napisano 11 Września 2010 Zgłoszenie Napisano 11 Września 2010 lol czemu nie moge zadnego budynku postawic bo jak stawiam cos i jest na 0h0m0s czyli ze koniec budowy to nic sie nie robi tylko ekran mi miga a bukowla sie nie zakańcza EDIT by Kicha: Przenoszę do odpowiedniego tematu
Ruio Napisano 11 Września 2010 Zgłoszenie Napisano 11 Września 2010 Możesz opisac dokładniej problem ? co klikałeś nim wystąpił problem i czy wcześniej działało. Były drobne modyfikacje które nie powinny zachwiać równowagi skryptu jednak jesli coś takiego się dzieje prosze o dokładny opis. Skrypt został poprawiony o rzeczy opisane na pierwszej stronie tego tematu:- co buduje sie na innych planetach ( podgląd)- koszty deuteru nie pokazuje się już obok magazynów ( tak jak być powinno ) Kolejne błędy zgłaszamy nadal w tym temacie edit deusx:-konstruktor (oficer) jest już uwzględniany w czasie budowania.
-NightGhoust- Napisano 12 Września 2010 Zgłoszenie Napisano 12 Września 2010 dziś popołudniu zaczął mi się dziwny problem z budową, nie ma znaczenia czy wstawiam jeden budynek czy jest kolejka- budowa dobiega końca, jest czas 00.00.00 i budynek powinien być gotowy ale tak się nie dziejestrona zaczyna mi się odświeżać z częstotliwością 1 sekundy niczym SB a ukończony budynek nie znika z kolejki, mało tego nie mogę nic zrobić - nie ma reakcji na kliknięcie w Podgląd, Bank Sojuszowy, Budynki i cokolwiek innego, strona non stop się sama odświeża pomaga tylko i wyłącznie zamknięcie karty/okna i odpalenie gry na nowo
deusx Napisano 12 Września 2010 Autor Zgłoszenie Napisano 12 Września 2010 Błąd tyczy się starej budowy, czy załączonej tej od 15:00 dzisiaj (12 września). Co do odświeżania, kliknij również w pogląd i zobacz ile % jest zabudowania w podglądzie pod planetą. Kolejka posiadała mały błąd, jeżeli posiadaliśmy konstruktora, błąd przejawiał się tylko, jeżeli budowaliśmy Fabrykę robotów lub nanitów, czas w kolejce doszedł do 0, jednak budowa się nie kończyła, bo tak naprawdę jeszcze trwała (co było widać w podglądzie, np. 80% zabudowania). Możesz powtórzyć ten błąd, tj. dać tą samą kolejkę i dać znać czy da się go w ogóle ponownie wywołać czy budowa jest już ok?
Rekomendowane odpowiedzi