Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
A mnie glownie chodzi o to ze jak zmienimy to znajdzie sie jakis statek ktory bedzie najlepszy i znow gracze beda go budowac. Zaraz odezwie sie ktos ze znow trzeba cos zmienic bo... I tak w kolo Macieju. Po prostu chcialbym tego uniknac.

 

A czy kiedy nie byla najsilniejsza to ktos sie odezwal w tej sprawie? Bo jakos nie przypominam sobie.., a daze wlasnie do sytuacji upodobnionej do tej sprzed wejscia SD, z ta roznica, ze pancki beda juz dobre na OW, kregi na LM i NC na pancki, itd.

nigdy i nigdzie nie byla tak dobra jak tu i teraz.

 

 

Mowimy tu o nie o lm.

...............

 

kanah, mowimy o sile wzgledem czego?? ? Przeciez chodzi wlasnie o to, zeby pasowala do innych statkow, wiec co.. mamy porownywac do ?

Ty chcesz robic tylko 1 rodzaj statku? Zadowala cie to? (pytania retoryczne jakby co)

Po to deus pol roku nam SD kombinowal, zeby mozna bylo wykorzystac pelny potencjal wszystkich statkow.

 

Powtarzam jeszcze raz, ze nie ma juz wiecej tak kozackich statkow jak , wiec nikt nie bedzie marudzil, ze znowu jakis jest za silny..

  • Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Napisano

Moze nowy system obronny z sd na gs ? :)

 

Osobiscie uwazam, ze powinna zostac oslabiona. Wiadomo, beda osoby ZA i PRZECIW. Jak jestes przeciw, to daj inny argument, niz wydane pieniadze na dodatki.

 

Jezeli przykladowo zmniejszymy sile , demontowania bedzie oferowala przez tydzien czasu 100% zwrotu kosztow za ten statek, zeby mozna bylo zbudowac np. ow czy pancerniki.

 

Prosze trzymac nerwy na wodzy, to ma ulepszyc nam gre, a nie ja zniszczyc, bo to za gra, gdzie lataja same ? Nowy statek z SD na gs moze i mial by sens, jezeli wszystkie inne poza mialy bo sd na ten wlasnie statek. Chociaz, sam nie znam doskonalych technik atakow, sa gracze duzo bardziej doswiadczeni ode mnie, wiec wasze zdanie jest bardzo wazne :)

Napisano

Racja... zmienilem zdanie. Teraz gdy zaczelem latac na uni3 to po prostu nie moge zlomowac dlaczego ? bo mam 2kk GS -,- a floty maja po 10kk i nawet jak z kolegami lecimy to na 10kk GS przy 1 lvl lepszej od naszej Tech bojowej ochronnej czy opancerzeniu Nasza flota pada a jego jest niezniszczalna. Ale jak juz ktos napisal po oslabieniu GS dojdzie do tego ze bedziecie chcieli oslabic Aurorke a ja proponuje postawic jakis system obronny przeciwko GS.

Napisano

Nowy sys. obronny na ?..

Chyba, ze bez moonow, bo jesli ktos zaatakuje moona w celu jego zniszczenia a tu nagle sys. obronny odporny na stoi to moze byc az za trudno zniszczyc moona :P

 

 

 

Zapodam taki przyklad (bez 1 LM - same czyste )

 

Agresor stracil 31.079.924.100.000 jednostek. (flota skladajaca sie z OW, NC, Panckow, Auror i LM)

Obronca stracil 24.162.420.000.000 jednostek. ( )

 

Jak widac Gie Es ma nas Gdzies ^^

 

 

Daje wiec wiecej OW i LM

 

Agresor stracil 49.958.268.150.000 jednostek. (NC, pancki, Aurory, 2x LM i 2x OW)

Obronca stracil 37.159.640.000.000 jednostek. ( )

 

Chyba sie nie udalo..

 

 

I co nadal ma taka byc?

Jak dodalem LM do ostatniego starcia dla to juz w ogole.. 48:27 (straty 10 bln mniej)

 

 

 

Mi sie wydaje, ze prosciej by bylo zmniejszyc SD na co niektore statki, bo dodanie nowego sys. obronnego to znowu dostosowywanie go do innych statkow.

 

Poza tym jesli TYLKO ten sys. obronny bedzie skuteczny to tylko jego bedzie trzeba budowac, gdyz jesli zbudujemy go za malo to nie obroni on nikogo przed , a jak za duzo to bedziemy mieli same bunkry, bo na flote nie starczy.

 

Jesli oslabimy to jedyna czynnosc potrzebna do wyrownania flot to zdemontowanie czesci o ile ktos bedzie chcial. Po co mieszac w to wszystkich graczy :P

Napisano

Agresor stracil 31.079.924.100.000 jednostek. (flota skladajaca sie z OW, NC, Panckow, Auror i LM)

Obronca stracil 24.162.420.000.000 jednostek. ( )

 

Jak widac Gie Es ma nas Gdzies ^^

 

 

Daje wiec wiecej OW i LM

 

Agresor stracil 49.958.268.150.000 jednostek. (NC, pancki, Aurory, 2x LM i 2x OW)

Obronca stracil 37.159.640.000.000 jednostek. ( )

 

Chyba sie nie udalo..

 

 

I co nadal ma taka byc?

Jak dodalem LM do ostatniego starcia dla to juz w ogole.. 48:27 (straty 10 bln mniej)

 

podaj konkret a nie cos takiego. Ile bylo czego i za jaka cene. Ile czasu potrzebujesz na zebranie surowca na jedno a ile na drugie. Widzisz tylko te aspekty sprawy ktore sa ci na reke w tej dyskusji. Nic poza tym.

Napisano

G*** prawda

 

Glupi nie jestem i umiem liczyc, wiec mozesz miec mnie za dzieciaka ale jesli twoim zdaniem cos zrobilem zle to udowodnij sam swoje zdanie.

 

Ja swoje udowodnie prosze bardzo

Bylo 5kk

vs

3,4 kkk LM

226 kk OW

77 kk NC

100 kk pancow

7 kk Auror

 

Cena ta sama

 

2 Flota

7 kk

vs

To samo ale 2x wiecej OW i LM, a wiec podzielilem flote na czesci i 226kk OW dodalem oraz 3,4 kkk LM, co jest rowne dodanym 2 kk

 

 

 

 

Wiesz jak dlugi bylby moj post jakbym kazde obliczenie ci tlumaczyl? Scrollem bys ogien rozpalil :D

 

PS: Jesli masz Excela sam sobie zobacz, ze ceny flot sa rowne

http://www.speedyshare.com/files/23868036/proporcje.xls

 

 

PS2: Moglbys mi nie wypominac jaki ja jestem, co ja widze, co robie i jak robie?

Ja wiem kim jestem i nie trzeba mi tego mowic.

Napisano

Symulacja przeprowadzona w symulatorze dostepnym w grze

Badania majace wplyw na walke wyzerowane

 

Agresor - 1

Obronca - 260 OW (tyle potrzeba by wygrac walke)

 

Koszta w metalu

 

- 17000000

OW - 19500000

 

teraz to samo po dodaniu 1 lm

 

Agresor - 1lm

1

Obronca - 287 OW (widac o ile wzrosla liczba potrzebnych OW)

 

Koszty

Agresor - 17005000

Obronca - 21525000

 

Tak wiec moim skromnym zdaniem na tym przykladzie wszystko przemawia za oslabieniem oraz poprawieniem silnika walk

Napisano

Dobrze. ! =227 OW - tak wynika jesli wszystko przeliczymy na metal.

 

1.000.000 atakuje 227.000.000 OW - z symulatora walk.

 

Runda 6 :

 

Agresor OGam 1 ([0])

Uzbrojenie: 240% - Oslona: 210% - Tarcza: 210%

 

Zniszczony!

 

 

Obronca OGam 2 ([0])

Uzbrojenie: 240% - Oslona: 210% - Tarcza: 210%

Nazwa statku Okret wojenny

Liczba 171.402.604

Uzbrojenie: 582.768.853.600

Oslona: 3.188.088.434.400

Tarcza: 106.269.614.480

 

Agresor stracil 10.000.000.000.000 jednostek.

Obronca stracil 3.335.843.760.000 jednostek.

Na tych wspolrzednych znajduje sie teraz 4.501.129.692.000 Metal i 2.900.376.564.000 Krysztal.

 

Prawdopodobienstwo powstania ksiezyca: 74.015.062%

 

3 razy wieksze straty.

 

OW atakuje .

 

Runda 6 :

 

Agresor OGam 1 ([0])

Uzbrojenie: 240% - Oslona: 210% - Tarcza: 210%

Nazwa statku Okret wojenny

Liczba 171.182.766

Uzbrojenie: 582.021.404.400

Oslona: 3.183.999.447.600

Tarcza: 106.133.314.920

 

 

Obronca OGam 2 ([0])

Uzbrojenie: 240% - Oslona: 210% - Tarcza: 210%

 

Zniszczony!

 

Agresor wygral bitwe!

 

Agresor stracil 3.349.034.040.000 jednostek.

Obronca stracil 10.000.000.000.000 jednostek.

Na tych wspolrzednych znajduje sie teraz 4.507.065.318.000 Metal i 2.902.355.106.000 Krysztal.

 

Prawdopodobienstwo powstania ksiezyca: 74.094.204%

 

Te same technologie. Fakt przy 1 sprawa wyglada inaczej ale nikt nie leci 1 na 227 OW. Wiec sprawdz najpierw wszystkie opcje zanim napiszesz to co powyzej.

 

I gdzie te rewelacje co do ?

Napisano

Dobra.Sprawdz sobie teraz przy takim ukladzie

Agresor:

Uzbrojenie - 230% Oslona - 230% Tarcza - 230%

100000000

 

Obronca:

Uzbrojenie - 230% Oslona - 230% Tarcza - 230%

22700000000

 

I sprawdz sobie teraz kto wygral??

A swoja droga dziwne jest to iz przy innych ustawieniach czyli takich np jak napisales czyli U 240% O 210% T 210% otrzymujemy inny rezultat mimo tego iz wszystkie wartosci badan sie znosza tak jak w przypadku 23:23

Napisano

No wlasnie sprawdz sobie :) musiales sie pomylic we wpisywaniu.

 

Agresor OGam 1 ([0])

Uzbrojenie: 230% - Oslona: 230% - Tarcza: 230%

Nazwa statku Gwiazda smierci

Liczba 4.519.290

Uzbrojenie: 2.311.616.835.000

Oslona: 13.422.291.300.000

Tarcza: 596.546.280.000

 

 

Obronca OGam 2 ([0])

Uzbrojenie: 230% - Oslona: 230% - Tarcza: 230%

Nazwa statku Okret wojenny

Liczba 17.452.619.975

Uzbrojenie: 57.593.645.917.500

Oslona: 345.561.875.505.000

Tarcza: 11.518.729.183.500

Bitwa zakonczyla sie remisem. Floty wracaja na swoje planety!.

 

Agresor stracil 954.807.100.000.000 jednostek.

Obronca stracil 314.842.801.500.000 jednostek.

Na tych wspolrzednych znajduje sie teraz 428.121.390.675.000 Metal i 276.380.124.225.000 Krysztal.

 

Prawdopodobienstwo powstania ksiezyca: 7.045.015.149%

Napisano

Nie wiem czemu ale mi nie znacznie inne wyniki wychodza,mniejsza z tym.Teraz mala modyfikacja dodajemy agresorowi 1 lm i co?? Heh otrzymujemy nastepujacy wynik po walce

Agresor - 22107714

Obronca - 15810575055 OW

Hmm..jeden statek a jak wiele zmienia ,

Napisano

Moze i ja sie wypowiem bo nie bylem do konca ekowcem i mialem flote zawsze na 5-9 miejscu na uni 2.

 

 

Jak juz wszyscy zauwazyli, nawet ci najmniej ogarnieci po wprowadzeniu nowego systemu walk pojawiaja sie floty skladajace sie tylko z GS. Piernicze juz ten blad z 1 lm ktory zostanie gdzies po drodze naprawiony bo to juz zupelnie nie istotne.

 

 

Tak wiec pomijajac moje uklady na uni 2 i fakt dlaczego moja flota stala sobie za naprawde niezlym bunkrem (4ty na uni2), a nie leciala sobie gdzies miedzy moimi 21 moonami:

 

Wlecialo we mnie 520000001 i jeden zakichany LM.

Wynik bitwy ogolnie mozna ujac w liczbach:

 

Agresor stracil 4.000 jednostek.

Obronca stracil 994.827.925.444.800 jednostek.

 

Przy zalozeniu ze te wlecialy w mur zlozony ze 160miliardow ldl jonow gausow plazm cl i flocie skladajacej sie z 16miliardow lm 2.5 mld ow 2 mld panc 3 mln gs i 1 mln auror ( pomijajac ut, recki itd i TAK WIEM ze to lacznie jest sporo mniej warte od tych ) na starym silniku nie tyle co te zostaly by zniszczone ale powinny sie odbic i wykazywac ciut wieksze straty niz 3000 jednostek metalu i 1000 jednostek krysztalu. Pomijam tez ogolnie znany fakt ze przylecialy wlasciwie za darmo...

 

Szczerze tak jak lubilem miec flote polatac sobie po ludziach, pozlomowac to tu to tam to w erze gdzie na 500000001 100miliardow ow to zdecydowanie za malo by zrobic co kolwiek. Obecnie posiadanie floty zaczelo mijac sie z celem.

 

Przepraszam, oczywiscie ma to cel jak zainwestujesz chore pieniadze na "pakiet startowy" skladajacy zie z 70mln gwiazdek. Jednak recze za to, ze strata tych moze bycpraktycznie natychmiastowa. A potem juz tylko szlochy i placz :tongue:

 

I teraz ze tak powiem do sedna sprawy. zawsze byly silne i tak ma zostac. Jednak po wprowadzeniu nowego silnika znalazly tak naprawde zastosowanie jako sila bojowa a nie niszczyciel moonow i statek do "zadan specjalnych". Teraz = ultimate wpier**l i kazdy o tym wie. Ci co maja bo to zauwazyli i w nie zainwestowali (- mi to tam nie przeszkadza - chylic czola ze sa tacy spostrzegawczy) teraz beda sie krzywic i robic grozne miny i nawet rwac wlosy z glowy byle by nic robic i zostawic ich podrasowane stateczki w spokoju. Szczerze szybko wam sie znudza walki na . ( I powiem ci kanah - jestes pierwszy w kolejce). A skonczy sie to wszystko i tak jednym, zezlomuje was vendetta nie wazne jaki uklad z nim macie :]

 

Dzieki takim pieknym ze tak powiem przegieciom mozemy zaobserwowac doslownie pola planet z (i) (iI) a problemem nie jest to ze ta gra jest nudna (bo jest cholernie wciagajaca) tylko to ze kazdy kto tu probuje zaczac gre zna rownowage z oryginalnej wersji gry, a nie ma nic wspolnego z rownowaga. Najlepszy przyklad - obroncy aktualnej bojkotuja kazdy powod dlaczego miano by cos zmienic i malo przy tym epilepsji nie dostaja. Przeciez nikt nie chce wam czego kolwiek krasc i odbierac. Nie chce tez nikt zmieniac sily innych statkow (co wg mnie osobiscie jest glupie - mozna poprawic pare niedociagniec ale o tym kiedy indziej). Rozmowa ta ma na celu okreslenie "zlotego srodka" i wywazenia silnika gry - nie tyle zeby kazdy byl zadowolony bo tak sie nie da tyle zeby to wszystko zoptymalizowac.

 

 

Suma summarum moze i maja za duzo SD (absolutnie przeciw wszystkiemu) i wszyscy je kochaja od tej pory odkad zostaly "niechcacy wzmocnione" silnikiem z SD. Proponuje zajac sie silnikiem a nie drzec szaty jaka jedna strona i druga jest nieszczesliwa...

 

 

Co do mnie od dzis biore przyklad z augenlossa... on ze swoja ekonomia warta 20bilionow punktow jest zawsze szczesliwy 8)

Napisano

Ja tutaj tez cos napisze , gwiazdy Kanah naprawde sa doskonala sila ataku , ktore moga pokonywac nawet o wiele wiecej niz same powinny .

 

Gwiazdy przede wszystkich sa dobre przy miesku armatnim w formie (lm).

 

Dzialaja przede wszystkim na obrone , pozniejszej fazie gry jak juz bedzie po pare mld gs ( o ile bedzie) stwierdzicie , ze mialem racje.

 

Dlatego oslabienie ich rowna sie oslabienie floty , na ktora pracowal kazdy flociarz.

 

Wiec dla mnie to bylo by komiczne zagranie , jesli to mialo by jednak nastapic (zmiejszenie sily razenia Gwiazd) to prosze o nowego oficera''niszczyciela'' -(''sluzy on do wyprodukowania 2 gwiazdek w cenie 1'')

Napisano

 

 

Wlecialo we mnie 520000001 i jeden zakichany LM.

Wynik bitwy ogolnie mozna ujac w liczbach:

 

Agresor stracil 4.000 jednostek.

Obronca stracil 994.827.925.444.800 jednostek.

 

Przy zalozeniu ze te wlecialy w mur zlozony ze 160miliardow ldl jonow gausow plazm cl i flocie skladajacej sie z 16miliardow lm 2.5 mld ow 2 mld panc 3 mln gs i 1 mln auror ( pomijajac ut, recki itd i TAK WIEM ze to lacznie jest sporo mniej warte od tych ) na starym silniku nie tyle co te zostaly by zniszczone ale powinny sie odbic i wykazywac ciut wieksze straty niz 3000 jednostek metalu i 1000 jednostek krysztalu. Pomijam tez ogolnie znany fakt ze przylecialy wlasciwie za darmo...

 

 

No widze ze liczebnosci pan zawyzyl , moze ja podam dokladne : :)

 

Lekki mysliwiec 10.813.156.239 Krazownik 653.757.908

Okret wojenny 2.052.029.823 Recykler 1.312.840.379

Bombowiec 200.381.841 Satelita sloneczny 250.000

Niszczyciel 100.984.838 Gwiazda smierci 2.551.839

Pancernik 1.380.852.420 Fleet Slov 3

Ultra transporter 100.000.000 Aurora 1.000.000

Obrona

Wyrzutnia rakiet 1.000.000.000 Lekkie dzialo laserowe 150.000.000.000

Ciezkie dzialo laserowe 7.000.000.000 Dzialo Gaussa 1.528.038.416

Dzialo jonowe 3.000.000.000 Wyrzutnia plazmy 800.000.000

Mala powloka ochronna 1 Duza powloka ochronna 1

Przeciwrakieta 6.800.000.000 Rakieta miedzyplanetarna 33.900.000

 

Poza tym twoja obrona skaldala sie tylko z ldl i niczego wiecej tak ze nie pisz tu bzdur. Sila gs jest ok. Poza tym jak by ta flota nie stala bezczynie tygodniami nie bylo by sprawy..

 

Co do ukladu potrafie dotrzymac !!! Tylko jest jedna zasada TRZEBA DBAC O FLOTE !!! a nie spoczac w bunkrze na laurach.

Napisano

Tu trzeba przyznac, ze flota V czy to by byly czy cokolwiek innego i tak moglyby nic nie stracic, bo przy odpowiednio wiekszej flocie po prostu powloka ochronna wchlania 100% ataku przeciwnika i wtedy nie ma zadnych strat. :P

Napisano

RockHorn Piszesz tutaj o wielkim bunkrze ktory niby mial kosztowac wiecej niz te gwiazdki. Popatrz wcale nie wydales wiecej a nawet duzo mniej niz atakujacy:

 

W przeliczeniu na metal twoja flota wraz z obrona warta byla - ok 1500KKKK

W przeliczeniu na metal flota agresora warta jest ok 8800KKKK

 

Widzisz roznice?

Dlaczego bez strat?

A twoje twierdzenie ze Vendetta nas zezlomuje jest smieszne chocby dla tego ze gramy na roznych uni. A poza tym nawet gdyby gral na moim to jesli pilnujesz floty to jej nie stracisz.

Napisano

RockHorn, nie zostaly "niechcaco" wzmocnione - bzdura. zostaly bardzo oslabione - jednak niewystarczajaco.

 

Problem lezy w szybkosci ich zdobycia. Na OGame nie oplaca sie latac , bo zeby zniszczyc czyjas flote potrzebujemy x dni, jak nie xx zamin te doleca, a wiadomo, za ten czas albo ktos nas uprzedzi, albo obronca wysle FS.

 

Druga sprawa, ich kosz oraz czas budowy rowniez jest bardzo dlugi, dlatego wolimy zbudowac ow, pancki, lm.

 

U nas obie te sprawy sa zalatwione, czas lotu - krotki, czas budowy znikomy.

 

Dlatego ja np. proponuje:

 

SD NA OW, z 10 do 3

SD na pancernik z 12 do 2

SD na LM - usunac

SD NA krazki z 33 na 10

SD NA LDL z 120 do 40

SD na dzialo gaussa - usunac

SD NA JONY ze 100 na 20

 

Obrone z 40.000 zmniejszyc do 20.000

Sile ataku z 155.000 do 100.000

 

 

MT, DT, CM, ldl, cdl, jony

Ale bedzie slaba na

(bardzo slaba) na ow

pancerniki

aurory

 

krazownik bedzie slabym statkiem na gs, ale bedzie stanowil zagrozenie.

 

Ponadto, mozna jeszcze zmniejszyc "szybkosc" , ze 100 do np. 10

Moony beda rzadziej schodzic, bo gs dluzej leca, a rowniez agresor sie zastanowi, czy jednak te wyslac, bo czas lotu bedzie bardzo dlugi.

Napisano

Ja uwazam, ze az 30% mniej SD to moze byc przesada, ale nie zaszkodzi sprobowac.

 

Predkosc moze byc zmniejszona ale nie jestem pewien czy az 10x.. 80 minut w tym samym ukladzie to jeszcze nie tragedia, ale jak ktos bedzie 2 galaktyki dalej... moze byc problem (az za duzy)

 

Bardziej by pasowalo oslabic tylko na kilka statkow, np. na OW, LM i NC, bo sila (sama bez SD) jest raczej odpowiednia.

Ogolnie powinna byc dobra na bunkry, cos typu bombowiec na ciezki sprzet.

Napisano
TAK WIEM ze to lacznie jest sporo mniej warte od tych

 

Czyta sie calosc...

 

 

 

dziekuje neriel na zwrocenie koledze uwagi :spoko:

 

 

Co do pomyslu Deusa - wg mnie jest ok, moze jednak ich nie zwalniac. Jak juz stwierdzono atak w ukladzie to nie bedzie raczej problem (tak samo zlapanie na fale), ale atak na wiecej niz 4 uklady to bedzie lipa dla kazdego posiadacza .

 

 

Pozdrawiam wszystkich :P

Napisano
TAK WIEM ze to lacznie jest sporo mniej warte od tych

 

Czyta sie calosc...

 

 

 

dziekuje neriel na zwrocenie koledze uwagi :spoko:

 

 

Co do pomyslu Deusa - wg mnie jest ok, moze jednak ich nie zwalniac. Jak juz stwierdzono atak w ukladzie to nie bedzie raczej problem (tak samo zlapanie na fale), ale atak na wiecej niz 4 uklady to bedzie lipa dla kazdego posiadacza .

 

 

Pozdrawiam wszystkich :P

 

No i wlasnie dobrze, bo sie nie lata, jak zaczna latac inne statki to bedzie zabawa. Ludzie w koncu poznaja tajniki SD, silnika walk. W koncu zobaczymy krazki na lm, bombki na obrone, pancki na ow ;)

 

A nie, "buduj ", one sa na wszystko :^^:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.