Skocz do zawartości

loty z moona i falangi


massimo

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko nie wiem czy to w tym dziale powinno byc ale jestem tu jeszcze nowicjuszem. Pytank brzmi, puszczam fsa zmoona na moona flotka sobie leci az tu nagle ktos mi kasuje moona z ktorego wystartowala moja flota i przeskakuje mi wiadomosc lotu na glownej stronie tresci : flota wystartowala z planety a nie z moona a jest to njie prawda przeciez .robilem fsa by byc nie widocznym a tu raptem jestem widoczny tylko dlatego bo ktos mi z tylu zniszczyl moona . rozumiem jak by mi padly moony obydwa ten ze startu i ten docelowy to wtedy tak przeskakujemy na planetki ale tak to troche nie fer mi sie wydaje . moze mnie ktos oswieciec czy oby napewno jest to prawidlowe? a i jeszcze gdzie moge poczytac o atakach i ich ilosciach na jeden dzien. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Falanga skanuje planete, wiec jezeli ktos zniszczyl Ci moona A [ten, z ktorego wystartowala flota na moona B] jak najbardziej zobaczy te akcje.

Mimo wszystko ta forma Fs'a jest bezpieczna, poniewaz zawrocona misja stacjonuj jest maskowana i jezeli agresor nie jest za dobry z matematyki to nie wyliczy jej powrotu.

 

A co do regulaminu gry, bede tak dobry i podam Ci link do niego

Prosze: http://forum.ogam.online/viewtopic.php?t=2600

 

 

Wdzieczny za piwko bede : >

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec jezeli wysylasz z planety na planete z misja stacjonuj i zawrocisz - dla falangi jest niewidoczna.

Identycznie z moona na moona [jezeli, ktorys z moonow polegnie], bo w innym wypadku flota jest maskowana przez ksiezyce.

 

I dzieki za piwko *chlip* schlodzone tak jak lubie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...