Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Napisano

Nie chce otwierac nowego tematu, gdyz chodzi o symulatory/wzory itp.

Mianowicie, czy nie mozna by dodac opcji wyboru symulatora po kliknieciu Symuluj w Raporcie? Celem takiego dzialania byloby unikniecie kopiowania wszystkich danych do symulatora rakiet (na razie klikniecie Symuluj otwiera nam tylko symulator walk, jezeli chcemy symulowac rakiety, trzeba zrobic to recznie).

 

Wygladalo by to tak, ze otrzymujemy raport -> klikamy symuluj -> wyskakuja 2 opcje Symulator Walk i Symulator Rakiet, wybieramy nas interesujacy, a on wkleja dane z raportu do chcianego przez nas symulatora.

 

W przypadku raportu z moona, moglyby wyskakiwac symulatory walki i niszczenia moona .

 

czy napisanie takiego skryptu jest mozliwe?

  • 2 tygodnie później...
Napisano

cos chyba jest nie tak z tym wzorem, chyba ze raport po zniszczeniu moona zawsze pokazuje 100%. Wlasnie stracilem moona, symulator pokazywal 84% - lecialo 15kk gasek - przy moich 4kk moglem sobie popatrzec (ale to juz inna dyskusja - zalozylem temat) - natomiast dostalem wiadomosc:

Raport niszczenia ksiezyca:

 

Szansa na zniszczenie moona: 100%

Prawdopodobienstwo zestrzelenia GS: 0%

Ksiezyc zniszczony.

 

Wiec jak z tymi %?

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

To cale niszczenie moona to troszke pogmatwane z tej waszej strony drodzy programisci, jak juz kanah zreszta zauwazyl, jak tak latwo bedzie zniszczyc moona to po kiego grzyba wogole latac i robic fsy z rogalikow jak na koniec dnia mozna tego rogalika stracic razem z flota, i ponadt slabs gracze nie maja mozliwosci tak szybkiej odbudowy i zreszta nie bedzie co niektorym sie chcialo odbudowywac skoro straca po kilka moonow.

 

Z tego co rowniez zauwazylem tutaj to wy sobie zrobicie jak chcecie(programisci) a my(gracze) sie musimy podporzadkowac - czy wogole ktos z was gra? i bez dodatkow? pfff - watpie.

 

Za pomyslem jestem kategorycznie przeciw!

  • 6 miesięcy temu...
Napisano

W symulatorze przy wielkości moona 10k i 2kk GŚ wychodzi coś takiego:

 

Szansa na zniszczenie moona: 46%

 

 

Prawdopodobieństwo zniszczenia GŚ: 13%

 

Kiedyś byłem przeciwnikiem utrudniania niszczenia moonów, teraz diametralnie zmieniłem zdanie.

 

Proponuję aby szansa na zniszczenie moona była 4x mniejsza i szansa na zniszczenie gwiazd 2x większa, a nawet i jeszcze trudniejsze zmiany. Usunięcie moonów i zwiększenie ilości złomu co do 1% na powstanie księżyca do 1 biliona surowca. Aktualnie przy ogromnych moonach przeciętna ilość gwiazd da sobie z nim radę. Moony nie powinny powstawać na kaprys, naprawdę powinny dużo kosztować, skoro naprawdę dużo dają. A skoro powinny dużo kosztować to nie możnaby było tak zwyczajnie przeciętnymi ilościami gwiazd być niszczone tylko też dużymi.

 

 

Napisano

Spokojnie jeszcze nie weszły nowe zmiany. Jeśli nie pamiętasz, to mają zostać zmienione wielkości planet i księżyców. Nie wiem czy wszędzie zostanie to zmienione czy tylko na u5 ale z pewnością to trochę namiesza i lepiej nie dokładać do tego zmiany % we wzorze.

Napisano

Neriel, będzie to wszędzie, w poniedziałek będę miał już neostrade podłączoną, więc ruszy to na początku.

 

Jednak nie widzę neriel tutaj związku z niszczniem księżyców ani z trudnością ich powstawania. Pozycja ma nam jedynie zwiększać / zmniejszać planety / moony.

Napisano

Jednak nie widzę neriel tutaj związku z niszczniem księżyców ani z trudnością ich powstawania. Pozycja ma nam jedynie zwiększać / zmniejszać planety / moony.

 

No ale jeżeli powstanie większy moon to takiego trudniej chyba zniszczyć ?!

Trzeba by zmniejszyć nieco szanse na spadanie rogalików bo teraz wystarczy 800k by zniszczyć moona o śr. 7k przy szansie 49% powodzenia i 8% zniszcenia GS...

 

Zwiększyć wielkości rogalów, zmniejszyć % na szansę zniszczenia rogala i utrudnić nieco tworzenie moonów

Napisano

Tak, ale ja nawiązuje do treści neriela, obecnie na każdej pozycji możemy mieć potężny moon, a zniszczenie go nie robi większych problemów, pozycja może nam jedynie ułatwić stworzenie większego moona co jedynie w małym stopniu utrudnia jego zniszczenie

Napisano

No to wspaniale.. :>

 

I jestem zdecydowanie za zwiększeniem wymaganego % na moona (już chyba o tym gadaliśmy - 1% = 1 mld złomu) i utrudnić można niszczenie moona, bo na prawdę GŚ się niemal nigdy nie traci, a kulki spadają jak sondy. (stwierdzam tak po ok. 20 atakach, ale inni też mówią, że łatwo :P)

 

Co do tego związku z pozycją... chodzi o to, że nie wiadomo jak się przyjmie ten pomysł - czy wszyscy będą jechać w eko i standardem będzie malutki księżyc, czy też standardem będzie olanie eko i duży księżyc. Musimy dostosować się do większości (tej aktywnej), więc dobrze jest zobaczyć jak to będzie wyglądać. Wiadomo teoria teorią, a praktyka swoje ;)

  • 2 tygodnie później...
Napisano

W związku z niszczeniem zaproponuję coś takiego:

 

 

 

Legenda:

 

 

 

GS- Ilość gwiazd śmierci

 

Moon- Średnica moona

 

Procent- % na zniszczenie

 

Na utrate GŚ:

 

Procent = (( Moon * PIERWIASTEK(GS))-14) / ((GS/PIERWIASTEK(Moon))+2)/2

 

 

Na zniszczenie moona:

 

Procent = PIERWIASTEK(Moon*PIERWIASTEK(GS))/143

 

 

 

 

W moim przekonaniu powinno to współgrać z 1bln = 1% na moona i resetem wszystkich moonów przed tego wprowadzeniem. Dodam jeszcze, że przy takich warunkach ograniczenie z max 20% możnabybyło podnieść troszkę.

Napisano

Dla zobrazowania powyższego wzoru.

 

MOON - 7.000 / z misją niszcz leci 200.000.000 GŚ

 

szansa na utratę GŚ - 20,71%

szansa na zniszczenie moona - 69,58%

 

 

 

Wilk syty i owca cała. Młody gracz staremu tak szybko moona nie zdejmie, bo i po co? Dla złości chyba.

A stary pięć razy pomyśli zanim pośle gwiazdy do młodego na niszcz.

Napisano

@EDIT

Mała poprawka - nie wziąłem pod uwagę limitu max 100%- poprzednia treść postu nieważnya

 

 

Myślę, że 100% na utratę GŚ wyeliminujemy.. 500.000 GŚ to nie tak mało a ma 100% na stratę przy najmniejszym moonie.

Napisano

Kolego ;)

 

1 GS na moona 3K wychodzi szansa na zniszczenie GS 739,75% a na zniszczenie moona 0,38%.

Pomyliłeś się

Napisano

Pozostawcie robienie wzorów komuś kto już to robi.. Przy 10 kk GŚ mam 100% na ich utratę przy moonie 8.500 średnicy

 

Do tego 10.000 GŚ ma aż 7% na zniszczenie maksymalnej średnicy moona.

Napisano

10kk gwiazd to 2h farmienia.

 

Chodzi o to, że moon to najważniejszy z ważnych strategicznych elementów tej gry.

Zarówno dla flociarza jak i dla ekowca.

Teraz moony spadają jak gruszki

 

Po to mają być wielkie moony, żeby było naprawdę trudno je zdjąć. Teraz to z nudów można se do nich strzelać gwiazdami jak do kaczek

Napisano

Przypomnę że farmy nie odnawiają się codziennie, a ilość czasu jaką przykładowo Ty poświęcasz grze nie musi dyktować jak inni mają grać.

2h farmienia to co najmniej dużo, a rób tak codziennie i trać je na 100%... miłej zabawy.

 

Nikt się nie zgodzi na coś takiego

Napisano

Neriel, te wzory podałem do transakcji wiązanej. Bo jak nie będzie 1bln = 1% i resetu moonów to akurat byłbym przeciwny wzorom które podałem. A przy takich wielkich ilościach złomu na powstanie powinny być wielkie wymagania. Z takim wyszedłem założeniem. Jak masz inne zdanie poparte argumentami przedstaw mi je a może ja zmienie swoje :)

Napisano

To co piszesz jest sprzeczne ze wzorem. Ma być trudno zdjąć duże moony, a wyślę sobie 4x po 500.000 które podobno się robi niecałą godzinkę i niemal na 100% nie masz swojego największego moona :P

Napisano

w/g wzoru 500K gwiazd na moona 6k ma szanse na zniszczenie GS 328% a na zniszczenie moona 14,4%

 

 

Można jeszcze przeanalizować dzielenie przez 4 a nie przez 2. Szanse na zniszczenie GS się zmniejszają ale pozostają jeszcze w granicach dużego ryzyka ;)

Na utrate GŚ:

Procent = (( Moon * PIERWIASTEK(GS))-14) / ((GS/PIERWIASTEK(Moon))+2)/4

 

 

Edit.

 

Podałem swoje argumenty. Dalej już przekonywał nie będę. Będzie jak będzie i trzeba to zaakceptować

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.